Jump to content

Βάσω

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About Βάσω

User Information

  • Gender
    Female
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Βάσω's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα, εδώ και κάνα χρόνο το κάλυμμα που υπάρχει εσωτερικά κάτω από το καπό του polo μου έχει διαλυθεί. Έχω κόψει το μισό και σκέφτομαι να το αφαιρέσω τελείως. Το γνήσιο έχει 140 ευρώ και μου φαίνονται υπερβολικά πολλά. Υπάρχει κάποια εναλλακτική; Αν αφαιρεθεί τελείως υπάρχει κάποιο πρόβλημα ;; Έχω ακούσει διάφορες απόψεις όπως ότι προστατεύει από πυρκαγιά, κάνει ηχομόνωση, προστατεύει βαφή, ότι είναι περιττό κλπ.
  2. Ευχαριστώ πολυ Μένιο. Κ γω νομίζω ότι κάπου φταίει η μπαταρία. Τις ασφάλειες τις τσεκαρα αν είναι καμμενες και δεν ηταν, Θα δω και αυτό με το σπρευ. Ισως είναι θέμα επαφής γιατι μου το εκανε συχνοτερα όταν είχε πολύ κρύο. Ούτως ή αλλως όμως την μπαταρία θα την αλλάξω γιατι είναι στα τελευταία της. Έχεις να μου προτείνεις κάποια αξιόπιστη στα 45 αμπερ?
  3. Tο βαλανε στο διαγνωστικο και αυτο εβγαλε προβλήματα στην τροφοδοσία, οπότε μου είπανε ότι είναι η μπαταρία. Και την μπαταρία την μετρήσανε και είπαν ότι είναι οριακή και πρέπει να την αλλάξω. Τάση φορτίου έδινε 8,1 Volt. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει πρόβλημα η μπαταρία και παρόλαυτα το αυτοκίνητο παίρνει μπρός.
  4. το μετρήσανε το δυναμό και μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα
  5. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα έχω τσεκάρει ήδη. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
  6. Καλησπέρα, έχω ένα polo TSI 1200 και θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Κατά την αποσύμπλεξη, στις χαμηλές στροφές, όταν από νεκρά βάζω πρώτη ή όπισθεν, αναβοσβήνει πολλές φορές το ραδιόφωνο καθώς και στιγμιαία ο πίνακας ενδείξεων. Μερικές φορές μάλιστα μετά από αυτό ανάβει το λαμπακι του τιμονιού και το τιμόνι γίνεται πολύ βαρύ. Στο βιβλιαράκι του αμαξιού για αυτό με την ένδειξη του τιμονιού γράφει ως αιτία: Η μπαταρία αποσυνδέθηκε και συνδέθηκε ξανά. Στον Μανδύλα μου είπαν ότι η μπαταρία μου είναι οριακή και ότι ο υπολογιστής έβγαλε προβλήματα στην τροφοδοσία. Το ερώτημα εδώ είναι πως είναι δυνατόν να παίρνει το αμάξι κανονικά εμπρός αλλά να έχει πρόβλημα η μπαταρία? Μήπως φταίει κάτι άλλο? Θα εκτιμούσα πολύ την όποια βοήθεια. Ευχαριστώ
  7. Έχω ένα polo tsi 1200 του 2010 με περίπου 18000 χλμ. Τις τελευταίες μέρες όταν βάζω μπρος το πρωί και το αυτοκίνητο είναι τελείως κρύο, έχω παρατηρήσει ότι ο δείκτης των στροφών ανεβαίνει αρχικά στις 1100, στιγμιαία πέφτει στις 800 και μετά ξανανεβαίνει στις 1000 (κάνοντας και έναν ήχο σαν "μπαφ" τον οποίο νομίζω ακούω μέσα από το καπό) μεχρι να σταθεροποιηθεί στις 700 στροφές.. Όλα αυτά μέσα σε λίγα δεπτερόλεπτα. Γενικά με το ρελαντί δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα, είναι σταθερό όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό στις 600-700 στροφές και γενικά η συμπεριφορά του είναι καλή. Έχει κανείς καμία ιδέα σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό που κάνει στην κρύα εκκινηση??? Eυχαριστώ!
  8. Κ σε μένα το κάνει. Κ απ ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία δεν είναι θέμα δακτυλιδιού αλλά ροδέλας αερόσακου η οποία αλλάζει θέση κάθε φορά που στρίβεις το τιμόνι. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας είπαν.
  9. Είναι απλά που ο θόρυβος ακούγεται (ανεβάζει και περισσότερες στροφές) αφού ξεπέρασα τα 10000 χλμ... Πιο πριν δεν ακουγόταν κάτι παρόμοιο. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση
  10. Το θέμα είναι ότι ακούω κ εγώ αυτόν το θόρυβο που περιγράφετε όλοι (σαν ραπτομηχανή) για 1 περίπου δευτερόλεπτο μετά την εκκίνηση. Και άρχισα να τον ακούω αμέσως μετά το σέρβις που έκανα στην επίσημη αντιπροσωπεία... Λέτε να μου πείραξαν κάτι??
  11. Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά διαβάζοντας τα όσα λέτε, δίνετε την εντύπωση ότι όλα τα πόλο tsi 105 του 2010-11 έχουν ελαττωματική καδένα. Θέλω να ρωτήσω, ισχύει κάτι τέτοιο??? Είναι όλα προβληματικά?? Έχω ένα Polo tsi 105 που μου παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 2010 και το πήγα προληπτικά στην αντιπροσωπεία όπου μου είπαν ότι δεν ακούν κάτι ανησυχητικό. Ωστόσο είπαν ότι αν θέλω μπορώ να αλλάξω την καδένα με ένα μικρό κόστος προκειμένου να μην παρουσιάσει κάτι... Προληπτικά δηλαδή.... Τί να κάνω?? Να μπω στη διαδικασία να αλλάξω καδένα σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 13000 χλμ και όπως μου είπαν αυτοί δεν ακούν κάτι??? Επίσης και κάτι άλλο: Πού μπορούμε να δούμε πότε κατασκευάσθηκε το αυτοκίνητο που πήραμε??? Ευχαριστώ
  12. Τί ειναι οι οδηγοί απο το τζάμι;;;;; Είμαι λίγο άσχετη.
  13. Ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντηση. Η αλήθεια ειναι οτι ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος όταν το παράθυρο ανεβαίνει, κυρίως όταν φτάνει να κλείσει. Απλα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί αυτό να επηρεάζεται απο το στριψιμο του τιμονιού, το χειρόφρενο,το λεβιε κλπ. Ελπιζω μόνο να μην ειναι καμία σοβαρή ηλεκτρική βλάβη :-(
  14. Καλησπέρα, θα ήθελα παρακαλώ τη βοήθειά σας! Εδώ και ένα μήνα αντιμετωπίζω πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού. Συγκεκριμένα όταν πατάω το πλήκτρο για αυτόματη ανύψωση και επιχειρήσω ταυτόχρονα να διορθώσω το τιμόνι (να το στρίψω χαλαρά αριστερά), το παράθυρο εκεί που ανεβαίνει, αρχίζει να κατεβαίνει από μόνο του. Δεν το κάνει συνέχεια, αλλά έχει γίνει αρκετές φορές. Μάλιστα μία φορά έγινε με το που ανέβασα το χειρόφρενο και μία άλλη με το που κούμπωσα το λεβιέ να βάλω όπισθεν. Δεν ξέρω αν σχετίζεται με το παραπάνω, αλλά και το ραδιόφωνο, όταν αλλάζω από πρώτη σε δευτέρα με πολύ χαμηλές στροφές, αναβοσβήνει στιγμιαία, ωστόσο αυτό το θέμα το έχω χρόνια τώρα, σχεδόν από την αρχή. Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει κυρίως με το παράθυρο γιατί έχω φρικάρει! Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.