Jump to content

Βάσω

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About Βάσω

User Information

  • Gender
    Female
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Βάσω's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ναι είναι η ίδια σακούλα με σφουγγάρι μέσα. Ίσως το βάζουν για θέμα ηχομόνωσης?
  2. Όχι δε βρέθηκε σε χείμαρρο, έτσι είναι από μόνο του ! Προσπάθησα να τα τραβήξω αλλά δεν έβγαινε οπότε το ξαναπατησα μέσα. Τα σφουγγάρια δεν είναι ξένο σώμα, είναι τοποθετημένα εκεί από τον κατασκευαστή, η σακούλα είχε και το λογότυπο της vw.
  3. Παρατήρησα πως εκεί που βιδωνει το φτερό πάνω στο σκελετό του αυτοκινήτου υπάρχει από κάτω μια σακούλα η οποία περιβάλει ένα σφουγγάρι ? Το είδα επειδή η σακούλα από τη μια μεριά προεξείχε και είχε σκιστεί. Φαίνεται και από την άλλη μεριά από την τρυπούλα που έχω κυκλώσει. Γνωρίζει κανείς τι είναι αυτό? Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν φθαρεί η σακούλα, με το νερό πχ που κατά το πλύσιμο πέφτει επάνω στο σφουγγάρι και ίσως δημιουργήσει διάβρωση ?
  4. Καλησπέρα, μου έχουν τελειώσει οι σελίδες του βιβλίου σέρβις και δε μπορώ να παραγγείλω από την αντιπροσωπεία γιατί δεν υπάρχουν πλέον, αφού τα σέρβις στα καινούργια αυτοκίνητα καταχωρούνται ηλεκτρονικά. Ξέρετε που αλλού μπορώ να βρω το γνήσιο βιβλίο ?
  5. Καλησπέρα, εδώ και κάνα χρόνο το κάλυμμα που υπάρχει εσωτερικά κάτω από το καπό του polo μου έχει διαλυθεί. Έχω κόψει το μισό και σκέφτομαι να το αφαιρέσω τελείως. Το γνήσιο έχει 140 ευρώ και μου φαίνονται υπερβολικά πολλά. Υπάρχει κάποια εναλλακτική; Αν αφαιρεθεί τελείως υπάρχει κάποιο πρόβλημα ;; Έχω ακούσει διάφορες απόψεις όπως ότι προστατεύει από πυρκαγιά, κάνει ηχομόνωση, προστατεύει βαφή, ότι είναι περιττό κλπ.
  6. ευχαριστώ πολύ
  7. Ευχαριστώ πολυ Μένιο. Κ γω νομίζω ότι κάπου φταίει η μπαταρία. Τις ασφάλειες τις τσεκαρα αν είναι καμμενες και δεν ηταν, Θα δω και αυτό με το σπρευ. Ισως είναι θέμα επαφής γιατι μου το εκανε συχνοτερα όταν είχε πολύ κρύο. Ούτως ή αλλως όμως την μπαταρία θα την αλλάξω γιατι είναι στα τελευταία της. Έχεις να μου προτείνεις κάποια αξιόπιστη στα 45 αμπερ?
  8. Tο βαλανε στο διαγνωστικο και αυτο εβγαλε προβλήματα στην τροφοδοσία, οπότε μου είπανε ότι είναι η μπαταρία. Και την μπαταρία την μετρήσανε και είπαν ότι είναι οριακή και πρέπει να την αλλάξω. Τάση φορτίου έδινε 8,1 Volt. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει πρόβλημα η μπαταρία και παρόλαυτα το αυτοκίνητο παίρνει μπρός.
  9. το μετρήσανε το δυναμό και μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα έχω τσεκάρει ήδη. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
  11. Καλησπέρα, έχω ένα polo TSI 1200 και θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Κατά την αποσύμπλεξη, στις χαμηλές στροφές, όταν από νεκρά βάζω πρώτη ή όπισθεν, αναβοσβήνει πολλές φορές το ραδιόφωνο καθώς και στιγμιαία ο πίνακας ενδείξεων. Μερικές φορές μάλιστα μετά από αυτό ανάβει το λαμπακι του τιμονιού και το τιμόνι γίνεται πολύ βαρύ. Στο βιβλιαράκι του αμαξιού για αυτό με την ένδειξη του τιμονιού γράφει ως αιτία: Η μπαταρία αποσυνδέθηκε και συνδέθηκε ξανά. Στον Μανδύλα μου είπαν ότι η μπαταρία μου είναι οριακή και ότι ο υπολογιστής έβγαλε προβλήματα στην τροφοδοσία. Το ερώτημα εδώ είναι πως είναι δυνατόν να παίρνει το αμάξι κανονικά εμπρός αλλά να έχει πρόβλημα η μπαταρία? Μήπως φταίει κάτι άλλο? Θα εκτιμούσα πολύ την όποια βοήθεια. Ευχαριστώ
  12. Έχω ένα polo tsi 1200 του 2010 με περίπου 18000 χλμ. Τις τελευταίες μέρες όταν βάζω μπρος το πρωί και το αυτοκίνητο είναι τελείως κρύο, έχω παρατηρήσει ότι ο δείκτης των στροφών ανεβαίνει αρχικά στις 1100, στιγμιαία πέφτει στις 800 και μετά ξανανεβαίνει στις 1000 (κάνοντας και έναν ήχο σαν "μπαφ" τον οποίο νομίζω ακούω μέσα από το καπό) μεχρι να σταθεροποιηθεί στις 700 στροφές.. Όλα αυτά μέσα σε λίγα δεπτερόλεπτα. Γενικά με το ρελαντί δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα, είναι σταθερό όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό στις 600-700 στροφές και γενικά η συμπεριφορά του είναι καλή. Έχει κανείς καμία ιδέα σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό που κάνει στην κρύα εκκινηση??? Eυχαριστώ!
  13. Κ σε μένα το κάνει. Κ απ ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία δεν είναι θέμα δακτυλιδιού αλλά ροδέλας αερόσακου η οποία αλλάζει θέση κάθε φορά που στρίβεις το τιμόνι. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας είπαν.
  14. Είναι απλά που ο θόρυβος ακούγεται (ανεβάζει και περισσότερες στροφές) αφού ξεπέρασα τα 10000 χλμ... Πιο πριν δεν ακουγόταν κάτι παρόμοιο. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση
  15. Το θέμα είναι ότι ακούω κ εγώ αυτόν το θόρυβο που περιγράφετε όλοι (σαν ραπτομηχανή) για 1 περίπου δευτερόλεπτο μετά την εκκίνηση. Και άρχισα να τον ακούω αμέσως μετά το σέρβις που έκανα στην επίσημη αντιπροσωπεία... Λέτε να μου πείραξαν κάτι??
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.