
blugosi
Members-
Posts
198 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
blugosi last won the day on August 22 2024
blugosi had the most liked content!
About blugosi

User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Αττικής - Γλυφάδας
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Other VW car
blugosi's Achievements

VWClub Member (1/1)
15
Reputation
-
Γιατί ακριβώς χρειάζεται κωδικοποίηση; Πριν 15 ημέρες έμεινα κι εγώ από μπαταρία στο μερσεντές . Η παλιά ήταν Varta silver dynamic E38 . Πρακτικά ίδια ισχύς με την Ε39. Την παράγγειλα στον Ευάγγελο στη Λαρισα 115 ευρώ και την πέρασα μόνος μου σε 10 λεπτά μέσα. Αρκεί να έχεις καστάνια καρυδάκια και προέκταση…..
-
Λοιπόν, Για να δώσω ένα μέτρο σύγκρισης, τα προηγούμενα VW που είχα ήταν ένα Polo 1.4 μοντέλο 2000 και ένα ακόμη Polo 1.2 TSI DSG μοντέλο 2015, ενώ οδηγούσα ένα εταιρικό Golf 1.4 μοντέλο 2000 για πολλά χρόνια. Το ID.3 είναι προφανώς εταιρικό, και στην πράξη αντικατέστησε ένα Mercedes A180 πετρέλαιο αυτόματο, μοντέλο 2015 που έγραψε 180.000 χλμ. πριν το πουλήσω. Έχω κάνει περίπου 7.000 χλμ με το ID.3, σε πόλη και Εθνική οδό. Τα κύρια θετικά σημεία είναι : Έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθος του. Ειδικά η καμπίνα και τα πίσω καθίσματα είναι σε άλλο επίπεδο, πιο ευρύχωρα και από το άλλο μας αμάξι, ένα Mercedes C200 Kompressor του 2008. Είναι αθόρυβο. Έχει άνετη ανάρτηση. Έχει καλή επιτάχυνση. Ειδικά από στάση μέχρι τα 120 χιλιόμετρα, επιταχύνει πιο γρήγορα από το C200 παρόλο που και τα δύο έχουν ίδια ιπποδύναμη, 204 άλογα. Έχει πίσω κίνηση, βάζει τη ροπή καλύτερα στο δρόμο και χαμηλό κέντρο βάρους λόγω μπαταριών στο δάπεδο. Έχει πολύ δυνατό αυτόματο κλιματισμό. Στο A180 το START/STOP ήταν απογοήτευση γιατί μόλις έσβηνε η μηχανή έκοβε ο κλιματισμός. Το σύστημα infotainment τα κάνει όλα, όταν δεν κολλάει γιατί κάποιες φορές κολλάει και πάπαλα. Τα αυτόματα φώτα και οι αυτόματοι προβολείς λειτουργούν σωστά. Η φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC είναι ταχύτατη. Σε 20 λεπτά φορτίζει από το 20% στο 80%. Και τέλος, επειδή είναι εταιρικό και ηλεκτρικό τα κόστη λειτουργίας είναι ελάχιστα. Με 15 Ευρώ ρεύμα κάνεις 350 χιλιόμετρα στην πόλη με κλιματισμό. Το κόστος του leasing είναι συγκρίσιμο με ενός Golf DSG με 150 άλογα, αλλά με τα ηλεκτρικά ο χρήστης δεν επιβαρύνεται με φόρο χρήσης. Τα αρνητικά: Στο ταξίδι αν τρέχεις πάνω από τα 100, η μπαταρία αδειάζει γρήγορα. Βούλα – Πάτρα που είναι 230 χιλιόμετρα , ξεκινάς με 100% και φτάνεις με 15% αν δεν τρέχεις πάνω από 110-120. Με 130-140 δε φτάνεις ούτε πέρα από το Αίγιο. Το σύστημα ελέγχου λωρίδας κάνει απότομες τιμονιές. Μου τη σπάνε. Σε τέρμα γκάζι, το πίσω μέρος είναι ασταθές. Όχι όπως ένα πισωκίνητο θερμικό που η ουρά κουνάει γλυκά. Δεν ξέρω αν σε άλλα ηλεκτρικά γίνεται το ίδιο, ίσως δεν προλαβαίνει ο εγκέφαλος να ελέγξει τους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς. Οι αισθητήρες απόστασης γύρω γύρω παρεμβαίνουν απότομα και ενίοτε χωρίς λόγο. Εκεί που κάνεις όπισθεν η ελιγμό , πατάει τα φρένα μόνο του και το κοκαλώνει τόσο απότομα που νομίζεις πως τρακάρισες. Μέχρι τώρα ζημιές και βλάβες δεν έχουμε, αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι υποδεέστερη ενός Golf. Κινεζιά :-)
-
blugosi started following Vw ID3 - Εντυπώσεις
-
Δηλαδή, δεν έχει άλλος ID3 μέσα στο φόρουμ;
-
Στο δικό μου τα άλλαξαν όλα μέσα στην εγγύηση, χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Υπήρχε οδηγία μου είπαν...
-
Και στο δικό μου πολάκι έτσι γίνεται, γι αυτό με το που το πάρω χαμπάρι πατάω το κουμπί του αρκουδίσιον και σε δευτερόλεπτα ξεθολώνουν όλα. Δε χρειάζεται να πας τη θερμοκρασία στο κρύο, ακόμη και στο φουλ ζεστό να πάς τον περιστροφικό διακόπτη, με το a/c πατημένο, εξαφανίζεται το θάμπωμα.
-
Λοιπόν, Σήμερα πήρα το αμάξι από τον Μπουρμά. Τελικά αντικαταστάθηκε ολόκληρο το mechatronic. Είναι βαρύ πράγμα, σε μέγεθος μπάλας μπάσκετ. Το κόστος του ανταλλακτικού είναι 1150 ευρώ και η εργασία άλλα 200 περίπου. Παρόλο που το αμάξι είναι πεντέμισυ χρονών, με 115.000 χλμ. και εκτός εγγύησης φυσικά, στο Μπουρμά κάπως το χειρίστηκαν και πλήρωσα συνολικά 140 ευρώ για την αντικατάσταση. Φαίνεται ότι είναι γνωστό το πρόβλημα και η κατασκευάστρια αναγνωρίζει το λάθος σε μεγάλο βαθμό. Εγώ ικανοποιημένος είμαι πάντως.
-
Έκανα.... Τίποτε.... Μάλλον ο παπάς ήταν .... αντιμνημονιακός και δεν έπιασε!
-
Όχι δυστυχώς.... Θα δούμε τι θα γίνει , γιατί από ότι διαβάζω είναι γνωστή η βλάβη στην VW και εφαρμόζεται διαφορετική διαδικασία...
-
Δύο φορές τις τελευταίες 15 μέρες, ενώ το αμάξι περπάταγε κανονικά με D επιλεγμένο, πετάει την ταχύτητα στο νεκρό, αναβοσβήνει η ένδειξη D στο καντράν και δεν ξαναπαίρνει ταχύτητα. Αναγκαστικά το έβγαλα στην άκρη του δρόμου, το σταμάτησα, έσβησα μηχανή και όταν ξαναέβαλα μπροστά δούλευε. Το έχω αφήσει στο συνεργείο του Μπουρμά στην Αλίμου. Μου είπαν ότι είναι ο εγκέφαλος του Mechatronic και θέλει αλλαγή. Λεπτομέρειες σχετικά με κόστος θα μου πουν αύριο. Θα φάω καλό πρωινό, θα καταπιώ και δύο Malox για να μη με πιάσει το στομάχι μου. Σε αυτό το αμάξι μόνο το παμπρίζ δεν έχει χαλάσει ακόμη!
-
... Και τρίτος πολύδισκος συμπλέκτης στα 105.000 χλμ, λίγο πριν εκπνεύσει η εγγύηση! Αυτό έγινε πριν λίγους μήνες. Το αναφέρω γιατί σήμερα χάλασε και το Mechatronic και το αμάξι βρίσκεται πάλι στο Μπουρμά! Θα κάνω ανεξάρτητη ανάρτηση σχετικά με αυτό.
-
Έχω ένα Polo 1.2 Tsi, με 115.000 χλμ. Στο τελευταίο σέρβις δε χρειάστηκα τακάκια. Απορώ όμως, ανάβει κάποιο λαμπάκι άμα φαγωθούν; Η απλά με το μάτι κοιτάμε αν έχει ψωμί ακόμη;
-
Μου χάλασε για δεύτερη φορά το χειριστήριο του κλιματισμού στα 92.000 χλμ. Την πρώτη φορά είχε χαλάσει στα 45.000 χλμ. Εδώ και μια εβδομάδα μου έκανε κάτι παλαβά το αριστερό χειριστήριο (της θερμοκρασίας) αλλά τώρα χάλασε ο ροοστάτης του ανεμιστήρα. Οι τρεις πρώτες σκάλες δε δουλεύουν και δουλεύει μόνο η τέταρτη, αυτή που βάνει τον ανεμιστήρα στο φουλ! Πάω Φιλοσίδη αύριο, μιας και έχω επέκταση εγγύησης... Γύρευε πόσο θα έκανε η ζημιά χωρίς την εγγύηση!
-
Ότι και να κάνεις, θα χαλάει!!! Το αμάξι είναι κουδουνίστρααααα!!!! Τελευταίο Group VAG για μένα!!
-
Η στιγμιαία κατανάλωση παραμένει η ίδια. Όταν βάζω Ν η P δεν έχω πια κραδασμό. Που να το πάω τώρα; Στο γρατσία δεν το ξαναπάω ούτε για υαλοκαθαριστήρες!
-
Την Παρασκευή πήρα το αμάξι από το Γρατσία, όπου μου άλλαξαν - για δεύτερη φορά εντός εγγύησης - τον πολύδισκο συμπλέκτη. Πριν το αφήσω το αμάξι, θυμάμαι ότι όταν σταματούσα στο φανάρι με D, και πατούσα σταθερά το φρένο, ο συμπλέκτης κάπως αποσύμπλεκε την ταχύτητα και είχα ένα χαμηλό ρελαντί χωρίς κραδασμούς. Ήταν σα να είχα βάλει P η N στο σαζμάν. Τώρα, παρατήρησα ότι δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Με το φρένο πατημένο, το αμάξι δε φεύγει μεν μπροστά αλλά αισθάνομαι τον κραδασμό του κινητήρα στο τιμόνι, πως σε ένα χειροκίνητο σαζμάν αφήνοντας ελάχιστα το συμπλέκτη αισθάνεσαι τις πιστονιές , κάπως έτσι. Στα δικά σας αμάξια, τι συμπεριφορά έχει; Τώρα έχω πρόβλημα , η τώρα είναι σωστό; Αισθάνομαι ότι τώρα έχω πρόβλημα γιατί στο Γρατσία δε μου έκαναν καθόλου καλή δουλειά....