Jump to content

blugosi

Members
  • Posts

    195
  • Joined

  • Last visited

About blugosi

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

Recent Profile Visitors

3,339 profile views

blugosi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

11

Reputation

  1. Στο δικό μου τα άλλαξαν όλα μέσα στην εγγύηση, χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Υπήρχε οδηγία μου είπαν...
  2. Και στο δικό μου πολάκι έτσι γίνεται, γι αυτό με το που το πάρω χαμπάρι πατάω το κουμπί του αρκουδίσιον και σε δευτερόλεπτα ξεθολώνουν όλα. Δε χρειάζεται να πας τη θερμοκρασία στο κρύο, ακόμη και στο φουλ ζεστό να πάς τον περιστροφικό διακόπτη, με το a/c πατημένο, εξαφανίζεται το θάμπωμα.
  3. Λοιπόν, Σήμερα πήρα το αμάξι από τον Μπουρμά. Τελικά αντικαταστάθηκε ολόκληρο το mechatronic. Είναι βαρύ πράγμα, σε μέγεθος μπάλας μπάσκετ. Το κόστος του ανταλλακτικού είναι 1150 ευρώ και η εργασία άλλα 200 περίπου. Παρόλο που το αμάξι είναι πεντέμισυ χρονών, με 115.000 χλμ. και εκτός εγγύησης φυσικά, στο Μπουρμά κάπως το χειρίστηκαν και πλήρωσα συνολικά 140 ευρώ για την αντικατάσταση. Φαίνεται ότι είναι γνωστό το πρόβλημα και η κατασκευάστρια αναγνωρίζει το λάθος σε μεγάλο βαθμό. Εγώ ικανοποιημένος είμαι πάντως.
  4. Έκανα.... Τίποτε.... Μάλλον ο παπάς ήταν .... αντιμνημονιακός και δεν έπιασε!
  5. Όχι δυστυχώς.... Θα δούμε τι θα γίνει , γιατί από ότι διαβάζω είναι γνωστή η βλάβη στην VW και εφαρμόζεται διαφορετική διαδικασία...
  6. Δύο φορές τις τελευταίες 15 μέρες, ενώ το αμάξι περπάταγε κανονικά με D επιλεγμένο, πετάει την ταχύτητα στο νεκρό, αναβοσβήνει η ένδειξη D στο καντράν και δεν ξαναπαίρνει ταχύτητα. Αναγκαστικά το έβγαλα στην άκρη του δρόμου, το σταμάτησα, έσβησα μηχανή και όταν ξαναέβαλα μπροστά δούλευε. Το έχω αφήσει στο συνεργείο του Μπουρμά στην Αλίμου. Μου είπαν ότι είναι ο εγκέφαλος του Mechatronic και θέλει αλλαγή. Λεπτομέρειες σχετικά με κόστος θα μου πουν αύριο. Θα φάω καλό πρωινό, θα καταπιώ και δύο Malox για να μη με πιάσει το στομάχι μου. Σε αυτό το αμάξι μόνο το παμπρίζ δεν έχει χαλάσει ακόμη!
  7. ... Και τρίτος πολύδισκος συμπλέκτης στα 105.000 χλμ, λίγο πριν εκπνεύσει η εγγύηση! Αυτό έγινε πριν λίγους μήνες. Το αναφέρω γιατί σήμερα χάλασε και το Mechatronic και το αμάξι βρίσκεται πάλι στο Μπουρμά! Θα κάνω ανεξάρτητη ανάρτηση σχετικά με αυτό.
  8. Έχω ένα Polo 1.2 Tsi, με 115.000 χλμ. Στο τελευταίο σέρβις δε χρειάστηκα τακάκια. Απορώ όμως, ανάβει κάποιο λαμπάκι άμα φαγωθούν; Η απλά με το μάτι κοιτάμε αν έχει ψωμί ακόμη;
  9. Μου χάλασε για δεύτερη φορά το χειριστήριο του κλιματισμού στα 92.000 χλμ. Την πρώτη φορά είχε χαλάσει στα 45.000 χλμ. Εδώ και μια εβδομάδα μου έκανε κάτι παλαβά το αριστερό χειριστήριο (της θερμοκρασίας) αλλά τώρα χάλασε ο ροοστάτης του ανεμιστήρα. Οι τρεις πρώτες σκάλες δε δουλεύουν και δουλεύει μόνο η τέταρτη, αυτή που βάνει τον ανεμιστήρα στο φουλ! Πάω Φιλοσίδη αύριο, μιας και έχω επέκταση εγγύησης... Γύρευε πόσο θα έκανε η ζημιά χωρίς την εγγύηση!
  10. Ότι και να κάνεις, θα χαλάει!!! Το αμάξι είναι κουδουνίστρααααα!!!! Τελευταίο Group VAG για μένα!!
  11. Η στιγμιαία κατανάλωση παραμένει η ίδια. Όταν βάζω Ν η P δεν έχω πια κραδασμό. Που να το πάω τώρα; Στο γρατσία δεν το ξαναπάω ούτε για υαλοκαθαριστήρες!
  12. Την Παρασκευή πήρα το αμάξι από το Γρατσία, όπου μου άλλαξαν - για δεύτερη φορά εντός εγγύησης - τον πολύδισκο συμπλέκτη. Πριν το αφήσω το αμάξι, θυμάμαι ότι όταν σταματούσα στο φανάρι με D, και πατούσα σταθερά το φρένο, ο συμπλέκτης κάπως αποσύμπλεκε την ταχύτητα και είχα ένα χαμηλό ρελαντί χωρίς κραδασμούς. Ήταν σα να είχα βάλει P η N στο σαζμάν. Τώρα, παρατήρησα ότι δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Με το φρένο πατημένο, το αμάξι δε φεύγει μεν μπροστά αλλά αισθάνομαι τον κραδασμό του κινητήρα στο τιμόνι, πως σε ένα χειροκίνητο σαζμάν αφήνοντας ελάχιστα το συμπλέκτη αισθάνεσαι τις πιστονιές , κάπως έτσι. Στα δικά σας αμάξια, τι συμπεριφορά έχει; Τώρα έχω πρόβλημα , η τώρα είναι σωστό; Αισθάνομαι ότι τώρα έχω πρόβλημα γιατί στο Γρατσία δε μου έκαναν καθόλου καλή δουλειά....
  13. Τα 0.4 λίτρα την ώρα παραπάνω που βλέπουμε όλοι στο ρελαντί με το a/c στην πρώτη σκάλα είναι 5 hp. Τα 0.7 λίτρα την ώρα παραπάνω που βλέπεις εσύ, είναι οκτώμισυ άλογα. Προφανώς και στις χαμηλές στροφές με λίγα γκάζια θα στο κολώνει το αμάξι....
  14. Και εγώ πήγα ένα Yaris της συζύγου στο PaintBull πως το λένε, μου τα έτριψε και μετά από έξι μήνες είχαν γίνει τα ίδια χάλια.....
  15. Μία απλή δοκιμή: Στο ρελαντί, με το αμάξι σταματημένο, σβηστά φώτα, στέρεα κλπ. πάτα το κουμπί στο trip computer που σου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Στο δικό μου, χωρίς A/C δείχνει 0.6 λίτρα την ώρα και μόλις βάλεις το A/C ανεβαίνει 0.4 λίτρα ακόμη. Πόσο ανεβαίνει στο αμάξι σου;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.