Jump to content

ILIASLYBERIS

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About ILIASLYBERIS

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

ILIASLYBERIS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ειναι λιγο περιεργες οι φωτο σου σε μεγεθος αλλα αν καταλαβα καλα αυτο που ειναι πιο φουσκωμενο εκει στην μεση του σωληνα πρεπει να αποσυνδεσω..το δοκιμαζω και σας λεω Καλησπερα ξανα..το ξεφυσωσα το κλαπετο το κανα βολτα αλλα οχι δεν ειναι το ιδιο με το προβλημα που εχω..Ετσι απλα αργουσε να ανεβασει πιεση αλλα ανεβαζε κανονικα και σταδιακα οσο ανεβαιναν οι στροφες.Εμενα οταν το παθαινει αυτο ανεβαζει στιγμιαια κανονικα ακουγεται ενα ξεφυσημα και πεφτει στο 0,3-0,4..Καποιες φορες μουλαρωνει και κολλαει εκει(συνηθως στις μεγαλες ταχυτητες 5η κ' 6η) και καποιες ανεβαζει σιγα σιγα μεχρι να μπει η τουρμπινα και να σταθεροποιηθει κανονικα. Επομενο βημα να ελενξω ολα τα σωληνακια??Παντως το συνεργειο μου δεν εχει μηχανημα για να ελενχει διαρροες αν εχει καποιος υποψιν του να μου προτεινει καποιο που ξερει οτι εχει θα με βοηθουσε πολυ.
  2. Που ακριβως ειναι το κλαπετο;τι πρεπει να αποσυνδεσω ακριβως δηλαδη να το δοκιμασω μετα να σας πω!Επεισης οχι δεν βγαζει καποια βλαβη δυστυχως.Νικο την αντλια την σκεφτομαι και εγω ομως οσοι ειχαν προβλημα μαζι της νομιζω τους εκοβε εντελως τον κομπρεσσορα.εμενα παει και καθεται στο 0,3-0,4 bar και ανεβαινει σιγα σιγα οσο μπαινει και η τουρμπινα.δεν ξερω και πως ανεβαζω βιντεο εδω να σας εστελνα να δειτε το μπαρομετρο μου
  3. Τελικα βρηκες ποια ηταν η αιτια που σου εριχνε την πιεση;το ιδιο προβλημα αντιμετοπιζω τωρα και εγω!!
  4. Φιλε επειδη νομιζω πως εχω ακριβως το ιδιο προβλημα τελικα εβγαλες ακρη τι εφταιγε??βεβαια δεν ξερω για σενα αλλα αυτο μου το κανει μονο στον κομπρεσσορα οταν μπαινει το τουρμπο ειναι ολα καλα!
  5. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22753 ουσιαστικα εχω το ιδιο προβλημα που ειχε δημοσιευτει και σε αυτο το θεμα τοτε αλλα χωρις να διαβασω καποια λυση γιατι τελικα λεει περασε μονο του και εκει κλειδωσε το θεμα το κλαπετο του κομπρεσσορα ελενχεται καπως η μονο αλλαζεται?γιατι εγω ρωτησα και μου ειπαν πως δεν τους εχει τυχει ποτε να θελει αλλαγη αυτο και το κανει και σε χαμηλες στροφες πχ.2000 οχι μονο στην φαση της αλλαγης σε turbo.
  6. Δεν βγαζει σφαλμα οχι...Η αντλια ξερω οτι θελει αλλαγη επειδη την ακουω και χανει και ελαχιστες σταγονες νερου αλλα δεν εχει αναψει ενδειξη.Αλλα εισαι σιγουρος οτι η αντλια εχει σχεση με την πιεση??δεν ειναι οτι δεν λειτουργει καθολου ο κομπρεσσορας ειναι οτι οταν φαει το μουλαρωμα του παει να ανεβασει φτανει 1 και καπακια πεφτει στο 0,3-0,4 μεχρι να μπει το τουρμπο...
  7. Τελικα το προβλημα σου ποιο ηταν?γιατι ακριβως το ιδιο μπουκωμα στον κομπρεσσορα εχω και γω.στην τουρμπινα ολα καλα.
  8. Το εκτιμω και θα το λαβω υποψιν αλλα προτιμω εφοσον υπαρχουν παρομοια περιστατικα να μου πουν τελικα τι ηταν και να παω καπου ετοιμος παρα να ακουω το μακρυ και το κοντο του καθενα.εχω κουραστει λιγο.
  9. Περιστερι μενω!!!Χωρις να θελω να κανω τον συνηγορο του διαβολου για το συνεργειο που παω αλλα εδω και 4 ωρες κοιταζω στα προβληματα μονο 2 ειδα να εχουν παθει το ιδιο πραγμα..αρα δεν ειναι και κατι τοσο συχνο οπως η αντλια νερου πχ.
  10. Καλησπερα σε ολους. Ειχα ξαναγραψει πριν κανα διμηνο.Εχω ενα golf 5 tsi 140 του 2007.Τοτε το θεμα μου ηταν οτι επρεπε να αλλαξω καδενα αλλα τελικα ειχαν ζημια και οι βαλβιδες.Με τα πολλα αλλαχτηκαν 8.Απο τοτε που πηρα το αμαξι και μετα απο αλλαγη και Ν.75-σκαστρας το αμαξι πραγματικα πεταει.Αλλα απο την πρωτη στιγμη που το πηρα εχω ενα συγκεκριμενο προβλημα που εδω και εναμησι μηνα το ψαχνουμε και δεν βρισκουμε τι ειναι. Ειναι ακριβως το ιδιο προβλημα που ειχε αναφερει πριν χρονια ο χρηστης activious(το τοτε ποστ του ομως εμεινε στο οτι του περασε απο μονο του?!! το προβλημα) .Καποιες φορες ο κομπρεσσορας μουλαρωνει και δεν ανεβαζει με τιποτα πιεση.Ανεβαζει το στιγμιαιο overboost και καπακια ακουγεται ενα ξεφισημα και πεφτει στο 0.3-0.4bar..και αμα το παθει αυτο πραγματικα δεν ξεκολαει.Ειτε στις 2000 ειτε στις 2500...Μετα μολις φτανει γυρω στις 3800 που μπαινει η τουρμπινα ολα δουλευουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!Το κανε συνεχεια με το που το πηρα απο το συνεργειο τοτε σβησαμε κατι βλαβες που εδειχνε στην N.75 την αλλαξαμε κιολας μαζι με σκαστρα και μετα μου το παρουσιασε μια βδομαδα μετα.Εχω αλλαξει αρκετες φυσες εκει στην σκαστρα και στην Ν.75 μηπως δεν κανανε καλη επαφη αλλα τιποτα.Επεισης προχθες καταργησα τον παραλληλο εγκεφαλο που ειχα(σπανια τον ανοιγα αλλα μου ειπαν πως και παλι οι εντολες περνανε απο κει) μπας και εφταιγε κατι απο κει.Για 2 μερες πηγαινε ρολοι το αμαξι και φανταστηκα οτι αυτο θα ηταν αλλα τελικα χθες ξαναμουλαρωσε ασχημα.Φαινεται παντως να το βγαζει μετα απο καποια χιλιομετρα πορειας. Να σημειωσω επεισης οτι την δευτερα(μια μερα πριν παω να καταργησουμε τον παραλληλο) οπως ημουν στην εθνικη και ανοιγα την 4η στις 5000 ενιωσα ξαφνικα το αμαξι να μην πηγαινει βημα και μου αναψε το τσεκ της μηχανης.Εμεινε αναμενο και μεχρι να σβησω το αμαξι και να σβησει η βλαβη ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΗΜΑ.Αλλα και μετα ηταν φανερο οτι το αμαξι δεν πηγαινε καθολου μεχρι την αλλη μερα που αφαιρεσαμε τον παραλληλο και σβησαμε τις βλαβες. Το τσεκ αφορουσε την εισαγωγη αν θυμαμαι καλα αλλα δεν μου το χε-το χει παρουσιασει ποτε ξανα απλα σας το αναφερω.Και αλλο ενα βραδυ λιγες μερες πριν μου κραταγε πολυ υψηλες πιεσεις μιλαμε για σταθερα 1,2-1,3 μεχρι και πανω απο τις 4000 στροφες.Αυτα τα 2 εγιναν απο μια φορα και δεν ξαναεμφανιστηκαν. Εχω κουραστει να πηγαινοερχομαι στο συνεργειο εδω και εναμησι μηνα χωρις αποτελεσμα οποτε αν καποιος ειχε το ιδιο προβλημα και μπορει να μου πει ποια ειναι η λυση για να τελειωνω θα του ειμαι ευγνομων.
  11. Φιλε συγνωμη αλλα αμα θεωρουντε και στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ ασχετοι οσον αφορα το group vag τοτε δεν εχουμε καμια ελπιδα εκει εξω.οσοι ξερουν τον κυριο Μακρη και τον αρχιμηχανικο του τον Νικηφορο καταλαβαινουν τι λεω.Το λαθος ηταν οντως δικο μου που το κυκλοφορουσα 3-4 μερες ετσι απλα με παρεξενεψε που μου εμεινε εκει μετα τα τεστ.Ισως οντως ετυχε ισως το ''σπρωξανε'' λιγο και αυτοι για να γινει αμμεσα η δουλεια παντως η ουσια ειναι οτι το αμαξι ειχε οντως χοντρη ζημια θα πρεπει να το κανω καινουργιο.
  12. γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.