Jump to content

zakbonza

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

About zakbonza

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αιγάλεω
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

zakbonza's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κάποιος τί θερμοκρασία πρέπει να έχει ο αέρας που βγαίνει στους αεραγωγούς με αναμένο το a/c ?? Έχω ένα Polo 9n 1.4 μοντέλο του 2003. Δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει καλή απόδοση ή όχι. Και δεν έχω θέμα με φρέον διαρροές κτλ.. είναι τσεκαρισμένο. Παρ'ολα αυτά, δεν νιώθω τον αέρα που βγάζει να είναι παγωμένος όπως βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα και δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως έχω δίκιο, ή αν εχω γίνει ψυχασθενής με το θέμα του a/c.
  2. Καλημέρα. Σε Polo 9n 1.4, όταν ανοίγω το a/c ο αέρας δεν είναι πολύ κρύος, και αρκετές φορές αυξομειώνεται η θερμοκρασια του. Επίσης μερικές φορές, εκεί που βγάζει κρύο, αρχίζει και βγάζει ζεστό. Μου έχουν πει οτι το κλαπετο μειξης αέρα έχει θέμα. Έχω ψάξει παντού να βρω ανταλλακτικό, αλλα δεν υπάρχει πουθενά. Μόνο στην αντιπροσωπεία με κόστος 190€. Έχει κανείς καμια ιδεα που μπορώ να βρω? Δεν εννοώ τον διακόπτη στο ταμπλό, αλλά το κλαπετο που είναι στη θέση του οδηγού, κάπου πάνω απο το γκάζι
  3. Θα μιλήσω πάλι μαζί του απο βδομάδα. Πάντως είναι γρίφος η όλη φάση.... να μην σηκώνει θερμοκρασία.... το νερό να γυρνάει κανονικά στο κύκλωμα.... να αλλάζω παγούρι (γιατί πιστεύαμε οτι απλα και έχει χαλάσει το φλοτερακι που έχει μέσα και δίνει λάθος πληροφορία)..... το παγούρι έχει κανονική ποσότητα νερού..... και πάλι να ανάβει το λαμπακι. Δεν ξέρω μήπως απο κανεναν θερμοστάτη γίνεται ολο αυτό...
  4. πριν κανα χρόνο, άλλαξα ιμάντα αλλα δεν άλλαξα αντλία (βλακεια μου) γιατί μου είχαν πει ότι είναι μια χαρά.... τώρα δεν ξέρω.... Θερμοκρασία δεν ανεβάζει πάντως. Απλά μετά από λίγο, ανάβει το λαμπακι. Και στο ιντερνετ που το ψάχνω, όλοι για το παγούρι λένε. Εγω το. άλλαξα αλλά δεν.....
  5. Οκ, αλλά σχετικά με το θέμα που αναφέρω στην αρχή.... ότι δηλαδή εφόσον δεν είναι και το παγούρι το. πρόβλημα, σημαίνει ότι είναι στα οργανα.... ξέρεις τι παίζει?
  6. @nikoskallithea γτ το λες αυτό? Σκέψου ότι οταν άναψε το. λαμπακι για πρώτη φορά, ημουνα εκτος Αθήνας, και. επειδή είχα αγχωθεί το. πηγα κ. τότε σε συνεργείο, και μου είχε πει ακριβώς το ίδιο... οτι δηλαδή θέλει αλλαγή το. παγούρι. Θα μου πεις βέβαια... το παγούρι το άλλαξα... το λαμπάκι είναι ακομα εκεί.
  7. Παιδιά καλησπέρα, εδώ και 15 μέρες, μετά από 5-10 λεπτά οδήγησης, ανάβει στο ταμπλό η ένδειξη χαμηλής σταθμης υγρών. Κάνει 3 μπιπ και αναβοσβήνει το κόκκινο λαμπάκι. Νερό έχει πάντα, γιατί το τσεκάρω συνέχεια. Το πήγα στον μηχανικό, τσέκαρε οτι όντως έχει νερά, κ ότι δεν έχει κάποια διαρροη, οπότε μου άλλαξε παγούρι. Τελικά και μετά την αλλαγή το λαμπάκι συνεχίζει και ανάβει και μου είπε ότι αν δεν ειναι και το παγούρι, τότε είναι όργανα, και να εύχομαι να μην είναι όργανα (λόγω κοστους μάλλον), αλλά να μην ανησυχώ αρκεί να τσεκαρω ότι έχει πάντα υγρό. Απλά είναι εκνευριστικό να βλέπεις λαμπακι στο ταμπλό. Ξέρει κανείς τι εννοεί όταν λέει ειναι όργανα? Να συμπληρώσω ότι τον μηχανικό τον εμπιστεύομαι απόλυτα.... και οι περισσότεροι ίσως να τον ξέρετε (ειναι σύνορα Αιγάλεω-Περιστερι).
  8. ο γιος τουλάχιστον που μιλησα εγω....οντως φαινεται τζιμανι.
  9. @kosaitis Denso έχω βρεί από το site που έχω γράψει πιο πάνω.....220€. Καλή τιμή νομίζω..... Τον πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τιμή τοποθέτησης, και μου είπε μαζί με τον αφυγραντήρα και τον καθαρισμό του κυκλώματος...100-120 ευρώ.
  10. @kosaitis θυμάσαι πόσο σας είχε πάρει για εργασία ??
  11. @kosaitis μου είπε για 550 με 600 ευρώ για κουνούργιο. δεν το σκέφτομαι καν με τόσα λεφτά... έχω δεί όμως αυτά https://www.antallaktikaonline.gr/vw/polo-9n/16300/10454/sympiestis_exartimata οπότε αν βρω κομπρέσορα στα 200 περίπου, βάλε και την εργασία, ίσως έτσι το σκεφτώ.
  12. @TASOS M, φίλε ευχαριστώ για το συνεργείο. Πήγα, τέσταρε πράγματα....και τελικά φταίει τί άλλο?? ο κομπρέσορας.... δουλεύει ναι μεν...αλλά... Και όπως μου είπε, είναι ένα συχνό φαινόμενο στους κομπρέσορες όχι μόνο του vag group, αλλά και bmw και γενικά Γερμανικών αυτοκινήτων. Φυσικά το κόστος ακόμα και για μεταχειρισμένο είναι τσουχτερό....οπότε λέω να ανοίγω το παράθυρο !! για όσους πάντως έχουν θέμα με air condition.... το παλικάρι είναι μεγάλο τζιμάνι.....κατατοπιστικότατος....γνώστης του αντικειμένου και το κυριότερο....ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ. (κ δεν κάνω διαφήμιση.....πρώτη φορά πήγα κ γω)
  13. @kosaitis είναι εύκολο να μου πεις το συνεργείο ???
  14. @konstantinoshatz δεν ήξερα ότι παίζει κάτι τέτοιο... Πάντως, επειδή δε νομίζω να βρω συνεργείο που να κάτσει να ασχοληθεί τόσο με το αν υπάρχει κάποιο θέμα (όλοι φρέον βάζουν άντε και κανα φίλτρο καμπίνας), μάλλον θα το παρατήσω έτσι...
  15. Το φίλτρο καμπίνας το άλλαξα πριν λίγους μήνες. Ο αέρας έρχεται με κανονική ένταση.... απλά δεν είναι ¨κρύος". Ίσως να υπάρχει κάπου πρόβλημα...τί να πω. Γιατί απ'ότι είδα εδώ στο forum, και το ότι η ανακύκλωση κλείνει μόνη της μετά από λίγο, δεν είναι φυσιολογικό. Κάτι με το κλαπέτο πρέπει να παίζει. Αλλά αυτό δεν ξέρω αν επηρεάζει την ψύξη του αέρα. Λογικά δεν την επηρεάζει. Πάντως ο φίλος @DubbeR_ChRoniS που έγραψε πιο πάνω για 12 βαθμούς θερμοκρασία του εξαγώμενου αέρα, είδα σε forums ότι η θερμοκρασία μπορεί να είναι και 10...ακόμα και πιό χαμηλά. Οπότε οι 17-18 βαθμοί που βγάζει εμένα...όχι για καλοκαίρι δεν κάνουν....αλλά ούτε για Πάσχα..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.