Jump to content

edp_man

Members
  • Posts

    96
  • Joined

  • Last visited

About edp_man

Contact Methods

  • MSN
    edp_man@hotmail.com
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

edp_man's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. και για να έχουμε καλό ρώτημα....'ο άλλος ο αρχαιοκάπηλος' ποιος είναι? τον ξέρω εγώ????
  2. ναι! τις γραμμές ειδα μόνο!!! όλα τα υπόλοιπα μου τα έδειξες και πριν τα φτιάξεις και αφού τα έφτιαξες.....και τότε δεν υπήρχαν πουθενά κόκκινες γραμμές!!!!!αρχίζεις να ξεχνάς βλέπω.....λα λα λα λα λα λα
  3. Καλησπέρα. Σαφώς και θα βάλεις 5αρι κιβώτιο από την στιγμή που πας για αλλαγή. Σου κάνει απο GOLF ή JETTA 1.3 (κωδικός κινητήρα: ΝΖ). Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και του GOLF 3 ή VENTO (κωδικός κινητήρα: ABD).
  4. ωραίο γίνεται αλλά μόνο για βιτρίνα, όπως λέει κι ο αρχαιοκάπηλος με το VR (τέως....). εγω πάντως επιμένω ότι το πολύ χρώμα προσθέτει βάρος!!! χα χα χα χα
  5. αν και λιγο καθυστερημένα ας πω κι εγω την άποψή μου. καταρχήν ο φίλος μας εχει το πρώτο GT του '92 με τον 1.8 MONOPOINT (90PS). δεν σπάει...δεν χαλάει...δεν καίει...αλλά τίποτα περισσότερο...τον εσωζαν μόνο τα λιγα κυβικά που είχε παραπάνω. άρα δεν αξίζει να ρίξεις ούτε 1 ευρώ για βελτίωση. το 1.6 GT με τα 100 αλογάκια ήταν μακράν καλύτερο κυρίως λόγω του κιβωτίου όπως σωστά ανέφερε κι ενας φίλος. θα πρέπει να το βρεις κομπλέ όμως για να αξίζει η μετατροπή. για μένα ψάξε να βρεις ενα 2λιτρο 8βαλβιδο (2Ε ή AGG) που θα μπει κουτι χωρις να χρειαστει να αλλαξεις τίποτα (ουτε ψυγεια...ουτε κολλάρα...ούτε κιβωτια...ουτε ημιαξόνια!!!!) στην διάθεσή σου
  6. τι offset έχουν οι ζάντες φίλε μου? είναι 16αρες απ΄'ο,τι κατάλαβα αλλά δεν μας έχεις γράψει το offset που είναι το πιο σημαντικό στην δικιά σου περίπτωση. συνήθως αναγραφεται στο μέσα μέρος της ζάντας με σύμβολο "ΕΤ" και έναν αριθμό
  7. θα συμφωνήσω κι εγώ με τον φίλο PERIS... 99.9% είναι το συγχρονιζέ της 2ας και χρειάζεται άμεσα αντικατάσταση (αν θες γρήγορες αλλαγές χωρίς να πονάς......) Μέχρι τότε είναι καλό να μην το ταλαιπωρείς άλλο....με άλλα λόγια άλλαζε από 1η σε 2α ευλαβικά... χρόνια πολλά και καλή χρονιά
  8. βρήκες λύση στο πρόβλημά σου?
  9. edp_man

    Wide Golf Mk2

    epppp.....oxi kai esy...afoy ta ksereis ola apo proto xeri!!!!!!!!!
  10. Ακριβώς! Εκεί κρύβεται η διαφορά!!! το τακάκι στα 288 ή 312 είναι σχεδόν 50% + από των 256 - 280 (που ειναι ακριβως τα ιδια σε επιφάνεια). επίσης και το εμβολο ειναι αισθητα μαγαλύτερο.
  11. γεια σας φίλοι μου. επιτρέψτε μου και μένα να πω την άποψή μου ύστερα από τοσα χρονια στο κουρμπέτι η μεγάλη διαφορά του 256 με το 280 είναι η αντοχή στην χρήση. μιλάμε πάντα για την καρότσα του GOLF II. όταν όλα είναι κορυφαίας ποιότητας (δισκοι, τακάκια, σωληνάκια, υγρά, τρόμπες 22, κτλ) και δουλεύουν κανονικά δεν έχουν την τρελλή διαφορά στην δυναμη και στην αίσθηση στο φρενάρισμα. τονίζω οτι μιλάμε πάντα για GOLF II. η διαφορά τους έγκειται στην διάρκεια απόδοσης. όταν κατεβαίνεις "αντρικά" το βουνό τα 256 είναι τελειωμένα ενώ τα 280 συνεχίζουν να φρενάρουν... αν θέλεις πραγματική διαφορά στο φρενάρισμα πρέπει να πας στα 312 από GOLF 4 ή ΤΤ ή να ψαχτείς αλλού (βάσεις μοτερ, συνεμπλοκ ψαλιδιών, λάστιχα, ανάρτηση, κτλ). σε δουλειά να βρισκόμαστε με άλλα λόγια αυτη ειναι η ταπεινή μου άποψη υστερα από τόσα και τόσα που έχω δοκιμάσει σας ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.