Jump to content

Mk2SP

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

About Mk2SP

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2

Recent Profile Visitors

2,885 profile views

Mk2SP's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Κανε μια βολτιτσα στις μαντρες τωρα που τελειωσε η αποσυρση. Παιζουν πολλες Mk1 υδραυλικες κρεμαγιερες. Συγκεκριμενα απο cabrio Mk1. Οπως και aircondition... Η γεφυρα απο Μκ2 θελει πολυ πατεντα να κουμπωσει...
  2. Γεια σου φιλε. Λιγο αργοπορημενος κι εγω αλλα δεν πειραζει... Τα Μκ4 τα φρενα τα εβαλα. 288 δισκοι με δαγκανα-τακακια Μκ4, σωληνακια υψηλης, σεβρο μαμα GTI 16V και αντλια 22αρα. Τα φρενα ειναι λιγακι καλυτερα απο τα G60 με τους 280 δισκους-τακακια. Σε αισθηση μου αρεσαν περισσοτερο τα G60. Εχω δοκιμασει 312 και μου αρεσαν περισσοτερο απο τα 288. Κ αντεχουν πολυ περισσοτερο εαν ζητηθουν πιο motorsport-track καταστασεις... Εαν σε παιρνει οικονομικα παντως πηγαινε για 4-πιστονες. Αλλιως 312 απο S3.
  3. Νομίζω οτι, εν όψη του Track Day στην πιστα των Σερρων 17-18 Νοεμβρίου, η ημερομηνια διεξαγωγης της πανελληνιας συναντησης στη Ναυπακτο ειναι λιγακι...ακυρη. Πολλοι, συμπεριλαμβανομένου και εμού, σκεφτομασταν να ερθουμε, αλλα δυστυχως μια εβδομαδα αργοτερα διεξαγεται το Track Day στις Σερρες και για εμας τους "Βόρειους" είναι λιγακι δυσκολο να κανουμε τοσα χιλιομετρα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα (και καθως τα αυτοκινητα ετοιμαζονται για το Track Day). Ειμαι πεποισμενος πως αν η εκδρομη καθοριζοταν καποια αλλη στιγμη, θα ειχε σιγουρα μεγαλυτερη ανταποκριση απο περισσοτερους εδω στη Β. Ελλαδα. Προσωπικα, θα ηθελα να βρεθω και στα δυο αλλα θεωρωντας σαν μεγαλυτερο γεγονος (αλλα και γεγονος της χρονιάς) το Track Day των Σερρων θα προτιμησω να παω σε αυτο. Πιστευω ομως, πως την επομενη φορα μια πιο προσεκτικη μελετη της ημερομηνιας διεξαγωγης της Πανελληνιας Συναντησης θα ηταν απαραιτητη καθως αυτο στερεί σε αρκετούς την δυνατότητα συμμετοχής σε αυτήν εν΄οψη Track Day αλλα και απο αρκετους "Νότιους" (ίσως) την συμμετοχη στο Track Day. Με φιλικούς χαιρετισμούς, Στέλιος.
  4. Mk2SP

    Wide Golf Mk2

    Με το μπαρδον μοντερατορια!
  5. Mk2SP

    Wide Golf Mk2

    Θα ερθει κι αυτο φιλε μου. Με βλεπω με το 16αρι σου κ συ με το 2αρι να κυνηγιόμαστε...χεχε!!!
  6. Mk2SP

    Wide Golf Mk2

    Ραλάκι??? Για να σοβαρευόμαστε παρακαλώ! Σε είχα για γνώστη παιδαρέ μου...Δυστυχώς βλέπω αρκετούς να μην έχουν πίστη στα 2αρια (και άλλα πολλά καλά αυτοκίνητα) και να συνεχίζουν να θεοποιούν τα ραλλιά...Θα συνεχίσω την προσπαθεια προς απόδειξης του αντιθέτου. Anyway...μόλις μπήκαν τα φρένα. ¶γκυρες! Σε μία εβδομάδα έρχετε κ η PSS. Τώρα αρχίζουν τα καλά. Πιστεύω δυνατά, γνωρίζοντας το αμάξι μου κι τις δυνατότητές του,για 1.35 ξερό. Ίσως 34 ψηλά. Χρόνη μου, αυτά με 7,2 κιλά/ίππο κ χωρίς μπλοκέ...Τις σκέψεις για μετά από αυτά, τις αφήνω σε σένα... Σκέφτηκα κι εγώ για GOLF 3 πράματα, πιστεύω όμως πως η σωστή και επιθετική γεωμετρία που εχει το αυτοκινητο θα παέι περίπατο. Αν γνωρίζεις να οδηγείς το 2αρι οπως πρεπει μπορεις να κανεις πολλά.
  7. Το παρατηρησα κι εγω για το τακακι απο το 4αρι. Πραγματικα...μεγαλο! Νομιζω πως εχεις δικιο φιλε Ste-lth, θα ναι αγκυρες Αυριο παω Σερρες για Track Day και δυστυχως δεν προλαβα να βαλω τα φρενα απο το 4αρι. Την επομενη εβδομαδα ομως θα τα περασω και θα βγαλω το αχτι μου! Θα τα λιωσω Το καλο? Μου εκατσαν και οι πισω δαγκανες (μαζι με τις ντιζες κ τα σωληνακια) απο το 4αρι. Σωστα και ολοκληρωμενα πραματα
  8. Φιλε μου θα το δοκιμασω τοτε κ θα δω τι θα προκυψει. Σε ευχαριστω. Θα επανελθω.
  9. Καλημερα αγορι... Να με συμπαθας που δεν μπορεσα να σε δω χθες. Με κρατησε το αφεντικο μου παραπανω. Θα τα βαλω αν ειναι ρε φιλε να δω τι θα γινει. Παινουν τα 288mm σε 15αρες? Χρειαζομαι κ το σεβρο απο το 4αρι?
  10. Εχω κομπλε συστημα φρενων απο 4αρι GTi. Moυ ειπαν οτι δεν αλλαζει κατι τοσο πολυ.Εσυ τα φορας και ειδες διαφορα? Αν ναι, να τα βαλω κ γω. Χρειαζομαι κ το σεβρο απο το 4αρι? Το εχω.
  11. Οχι και στα δυο.
  12. α) Δισκοι μπρος πισω καινουργιοι. Τακακια μπρος πισω καινουργια. β) Σωληνακια αεροπορικου τυπου Goodridge. γ) Μετα απο πολλους οπτικους ελεγχους των πισω δισκων και δαγκανων δουλευουν ολα κανονικοτατα. Υπονοια 1) Λες να φταινε τα υγρα? Υπονοια 2) Λες να χρειαζεται καλυτερο τακακι τυπου DS2500? Υπονοια 3) Λες να να φταιει ο κατανεμητης? ? Ερωτηση: Τι κερδιζω με ενα πιο μεγαλο σεβρο? Τι χανω αντιστοιχα? Γιατι οχι σε ενα σεβρο?
  13. Χρειαζομαι βοηθεια. Στο 2αρι μου εχω αλλαξει τα φρενα από 256 σε 280 με Corrado G60 δαγκανα. Εχω αλλαξει επισης και την αντλια (Master Cylinder) με 22αρα. Ομως τα φρενα μου ειναι χαλια. Δεν ειναι δυνατα και νομιζω οτι δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα με τα μαμα 256 και τη μαμα 19αρα αντλια. Εξαερωσεις ατελειωτες κ τιποτα παλι. Τα υγρα ειναι DΟΤ 4.5. Ρε παιδια εξηγηστε μου επιτελους τι γινετε με αυτο το περιφημο G60 Brake Conversion! Λεω να αλλαξω το σεβρο. Από GTi 16v που εχει τωρα (μου ειπαν πως ειναι 7ιντσο), να βαλω από Transporter που ειναι 9ιντσο. Θα πετυχει? Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη.
  14. Ευχαριστώ για τις ευχές. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορταζόμενους.
  15. Φιλαράκο Stel-th, κρίμα που δε θα σαι στο Τrack Day, θα χαιρόμουν αν σε γνώριζα κ ανταλλάσαμε απόψεις.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.