Jump to content

jstam

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About jstam

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ραφήνας - Πικερμίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Tiguan

jstam's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έχουν περάσει από τα χέρια μου 4 vag με μοτέρ 2.0 FSI, 1.4 tsi 125hp, 1.6 TDI σε όλα αυτά πάντα η θερμοκρασία ήταν πάντα στο 90. Δεν θυμάμαι πότε να έχει ξεπεράσει τους 90. Μπορεί να είναι θέμα του δείκτη και μόνο. Στο manual λέει ότι η συνήθης θερμοκρασία πρέπει να είναι από 70-120. Οπότε μάλλον είμαστε οκ.
  2. Καλησπέρα, Σε Tiguan 1.5 Evo 150hp είναι λογικό ο θερμοστάτης νερού να ξεπερνάει το 90 και να φτάνει στο 100 , 105 ; Και ποιο συγκεκριμένα όταν πέσεις σε πολύ κίνηση και το μοτέρ σταματάει λόγω του start-stop τότε ανέβει στους 100/105 και η θερμοκρασία να επανέρχεται άμεσα μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά; Άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοτέρ έχουν ανάλογη συμπεριφορά; Τα δοχείο νερού είναι στην σωστή στάθμη. Ευχαριστώ
  3. Σε μένα παρουσιάστηκε πρώτη φορά στα 3.400.... και συνέπεσε μετά την αλλαγή από Shell v-power Diesel σε ΕΚΟ AVIO diesel (δηλαδή μετά από 300km με το AVIO).
  4. Καλησπέρα, Κάθε πότε (χλμ ή χρόνος) είναι λογικό να κάνει αναγέννηση το φιλτρο dpf ; Για παράδειγμα συχνές αναγεννήσεις του φίλτρου μήπως υποδηλώνουν κακό πετρέλαιο? ή κάποια άλλη βλάβη ; Φαντάζομαι οτι το να γινονται αναγεννησεις αλλα χωρις να αναβουν τα λαμπακια του dpf δεν ειναι κακό ;
  5. Γεια σας σε ολους και απο εμενα Ονομα : Γιαννης Tοπος διαμονης : Μελισσια Ηλικια : 29 Αυτοκινητο : GOLF V 2.0 FSI Sportline 3D Επαγγελμα : Μηχανικος Πληροφορικης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.