Kαλησπέρα, εχω τον 16αρι 8βαλβιδο AKL γνωστο απο τα ψευτοκαπακα με το "SR" σημα. Το αμαξι εχει 150.000 χιλιομετρα πραγματικα. Δεν περιμενω θαυματα αλλα αν ο εγκεφαλος δεχτεί ωραια και ομορφα τον "παραπανω" αερα και στειλει το απαραιτητο καυσιμο, γιατι οχι??? Μην αρχησετε τα "για παραπανω αερα χρειαζεσαι να πειραξεις την κεφαλη κλπ" ακομα και μια ανοδικη τιμη της ταξης των 5 αλογων μου ειναι αρκετη. Παρατηρησα οτι η εισαγωγη απο τα 2λιτρα 8v με τα 116αλογα που ηρθαν σε golf, bora, beetle μοιαζει με την δικια μου + οτι ειναι δεν ειναι πλαστικη (καλητερο?), απο την αλλη δεν ξερω τι μεγεθος εχει η πεταλουδα μου, αλλα απο το 2λιτρο ειναι στα 56mm οποτε ισως λιγο παραπανω αερας εδινε κατι παραπανω. Πιστευω οτι και οι φυσες θα ειναι παρομοιες. Επισης kn φιλτρο στο φιλτροκουτι, η αλουμινενιες σωληνωσεις με apexi φιλτρο μπροστα στον προφυλακτιρα?
Oπως θα δειτε στις φωτο, η πολλαπλη φενεται να εχει το ιδιο μηκος, οπως και η κεφαλη 2 κιλινδροι στο κεντρο, και 2 στα ακρα. Οπως φενεται θελει να κοψω τις 2 περιτες τρυπες απο την εισαγωγη απο το 2λιτρο στους ακριανους κυλινδρους. Στις φωτο εχουμε εισαγωγη απο 2λιτρο και η πλαστικη απο 1.6, και επειτα η κεφαλη του AKL απο την πλευρα της εισαγωγης. Ευχαριστω.