Καλησπερα παιδια, και εγω ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο bluemotion κυριως για πολη αλλα διαβαζω πολλά αρνητικα για τα dpf όχι συγκεκριμένα των bluemotion αλλα γενικά των diesel, όπως οτι μόλις ανάβει λυχνία για αυτοκαθαρισμό του dpf πρεπει ο κινητηρας για κανα 20λεπτο να τρεχει με πανω απο 2500 στροφες και οτι σχεδον σιγουρα αμα καποιος δεν χρησιμοποιει το αμαξι σε ενα μεγαλο ποσοσο των μετακινησεων του εκτος πολης τοτε το εν λογω εξαρτημα θα μπουκωσει και θα χρειαστει αλλαγη (το κοστος της οποιας καλυτερα να μην αναφερω). Η ερωτηση μου ειναι, 1ον καθε ποσα χλμ. αναβει η εν λογω λυχνια; και 2ον οσοι κατοχοι bluemotion χρησιμοποιουν τα οχηματα τους κατα κορον για μετακινησεις εντος πολεων εχουν αντιμετωπισει καποιο προβλημα με το dpf; (παρεπιπτοντως καπου διαβασα οτι ακομα και το συστημα start-stop που εχουν τα bluemotion μπουκωνει ακομη περισσοτερο το dpf, κατι τετοιο ισχυει; Αμα ολα αυτα ισχυουν τοτε η αγορα ενος diesel για μετακινησεις κυριως εντος πολεων οχι απλα δεν συμφερει αλλα βγαζει καποιον και πραγματικα ζημιωμενο. Τελος καθε ποσα χλμ. χρειαζεται αλλαγη το dpf υπο κανονικες συνθηκες;