Jump to content

aldim

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About aldim

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

178 profile views

aldim's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Δεν νομίζω ότι μπορώ να εξειδικεύσω περισσότερο στο θέμα. ... Αλλά μέσα στην πόλη "πιθανόν" να καίει λίγο παραπάνω ή άρχισα πλέον να κινούμαι σε πιο δυσμενείς κυκλοφοριακές συνθήκες. Θέλω να κάνω ένα τυποποιημένο ταξίδι και εκτός πόλης για να συγκρίνω. Οι κραδασμοί που ανέφερα (και πριν και μετά την αλλαγή) δεν ήταν κάτι το τραγικό, αλλά απλώς θεωρώ ότι παρατήρησα μια διαφοροποίησή τους. Ούτε κακό είναι αυτό ούτε και καλό...και φυσικά δεν μπορώ να κρίνω κάτι τεκμηριωμένα... Δεν θεωρώ ότι κάτι χειροτέρεψε αλλά σίγουρα κάτι άλλαξε.. Σίγουρα φαίνεται πιο "ψόφιο" στην 1η -2η ταχύτητα. Τέλος θεωρώ ότι πρέπει να γίνει η αλλαγή εάν πραγματικά σβήνει. Οφείλω να σας εμπιστευθώ μετά σχεδόν το πρώτο έτος που το είχα και έκανα 23.000 χλμ, το έδωσα για πρώτη φόρα στην σύζυγό μου να το οδηγήσει αφού έκανα την αλλαγή της τεχνικής οδηγίας.
  2. Αγαπητοί καλήμερα, Καλά Χριστούγεννα. Αγόρασα πριν 12 περίπου μήνες το Polo 1.4TDI 75HP Έσβηνε όντως με χαμηλές στροφές και κυρίως με 2α ταχύτητα. Ο πωλητής κατά το καλοκαίρι που το ανάφερα (και με δεδομένη την αναταραχή στα φόρουμ και σε site περιοδικού) δεν αποδεχόταν πρόβλημα του οχήματος. Έμαθα όλο το χρόνο να το ξεπερνάω "καρφώνοντας" πρώτη και πατώντας γκάζι, σε στροφούλες και κάθετες διασταυρώσεις στον αστικό ιστό. Στο πρώτο service στο τέλος Νοεμβρίου ο τεχνικός υπεύθυνος με το που το ανέφερα (πιο πολύ για να κάνω κουβέντα παρά ότι περίμενα κάτι) μου πρότεινε να κλείσω ραντεβού για τις σχετικές αλλαγές (Βολάν- Συμπλέκτη - ημιαξόνιο). Επιπλέον υποτίθεται ότι έγινε και αλλαγή στο λογισμικό ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - Δεν σβήνει. - Δεν φαίνεται τόσο δυνατό στις χαμηλές στροφές. - Άλλου τύπου κραδασμοί (και πριν τις αλλαγές είχε μυστήριους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση από 1200-1600 στροφές). Τώρα (μου) φαίνονται πιο απαλοί αλλά σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, αν όχι μόνιμοι και συνεχείς - Πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης, αλλά αυτό θέλει πιο ενδελεχή έλεγχο. - Δεν παρατήρησα στις πόσες στροφές κρατάει το ρελαντί (θα επανέλθω). ---- >>> 800 στροφές σε στάση.. ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ? / ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ? Τα προβλήματα εκ γεννητής (-αν υπάρχει ορθογραφικό, ο φιλόλογος της φόρουμ να διορθώσει) μόνο βελτιώνονται, δεν εξαλείφονται._ Εν κατακλείδι ... η κατάσταση βελτιώθηκε. & αγαπητέ φίλε Σωκράτη (λίγο -πολύ) όλοι μπορούν να καταλάβουν την διαφορά diesel /βενζίνης. Το να καθίσεις σε 4-5 σύγχρονα diesel (hyundai - peugeot -renault - fiat) 1.2 - 1.4 - 1.6lt είναι ικανό να σε κάνει να κατανοήσεις την ιδιοτροπία / σφάλμα του 1.4 TDI Polo. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.