Αγαπητοί καλήμερα, Καλά Χριστούγεννα.
Αγόρασα πριν 12 περίπου μήνες το Polo 1.4TDI 75HP
Έσβηνε όντως με χαμηλές στροφές και κυρίως με 2α ταχύτητα.
Ο πωλητής κατά το καλοκαίρι που το ανάφερα (και με δεδομένη την αναταραχή στα φόρουμ και σε site περιοδικού) δεν αποδεχόταν πρόβλημα του οχήματος.
Έμαθα όλο το χρόνο να το ξεπερνάω "καρφώνοντας" πρώτη και πατώντας γκάζι, σε στροφούλες και κάθετες διασταυρώσεις στον αστικό ιστό.
Στο πρώτο service στο τέλος Νοεμβρίου ο τεχνικός υπεύθυνος με το που το ανέφερα (πιο πολύ για να κάνω κουβέντα παρά ότι περίμενα κάτι) μου πρότεινε να κλείσω ραντεβού για τις σχετικές αλλαγές (Βολάν- Συμπλέκτη - ημιαξόνιο).
Επιπλέον υποτίθεται ότι έγινε και αλλαγή στο λογισμικό
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Δεν σβήνει.
- Δεν φαίνεται τόσο δυνατό στις χαμηλές στροφές.
- Άλλου τύπου κραδασμοί (και πριν τις αλλαγές είχε μυστήριους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση από 1200-1600 στροφές). Τώρα (μου) φαίνονται πιο απαλοί αλλά σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, αν όχι μόνιμοι και συνεχείς
- Πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης, αλλά αυτό θέλει πιο ενδελεχή έλεγχο.
- Δεν παρατήρησα στις πόσες στροφές κρατάει το ρελαντί (θα επανέλθω). ---- >>> 800 στροφές σε στάση..
ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ? / ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ?
Τα προβλήματα εκ γεννητής (-αν υπάρχει ορθογραφικό, ο φιλόλογος της φόρουμ να διορθώσει) μόνο βελτιώνονται, δεν εξαλείφονται._
Εν κατακλείδι ... η κατάσταση βελτιώθηκε. & αγαπητέ φίλε Σωκράτη (λίγο -πολύ) όλοι μπορούν να καταλάβουν την διαφορά diesel /βενζίνης. Το να καθίσεις σε 4-5 σύγχρονα diesel (hyundai - peugeot -renault - fiat) 1.2 - 1.4 - 1.6lt είναι ικανό να σε κάνει να κατανοήσεις την ιδιοτροπία / σφάλμα του 1.4 TDI Polo.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.