Jump to content

hipath

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About hipath

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Κηφισιάς
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N3

Recent Profile Visitors

775 profile views
  1. το μόνο Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για να δικαιολογήσω την υπερβολική κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ για πολύ μικρές διαδρομές με μεγάλη κίνηση, 15 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα από το σπίτι στην δουλειά μου. Σε αυτές τις συνθήκες ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί σωστά για να αποδώσει οικονομικά, συν ότι το πρόγραμμα ξεκαπνίσματος μπαίνει σε λειτουργία πολύ συχνά, λόγω των πολύ χαμηλών μέσων ταχυτήτων της διαδρομής μέσα στην πόλη, και όταν αυτό συμβαίνει καίει πετρέλαιο σαν τριαξονικό φορτηγό! Αλλά και πάλι 6.8 λίτρα μέση κατανάλωση με αυτές τις συνθήκες μ
  2. τους το έχω πάει δύο φορές για έλεγχο του προβλήματος, υπερβολική κατανάλωση, η στερεότυπη απάντηση είναι "ελέγξαμε το αυτοκίνητο και δεν βρήκαμε κάποιο πρόβλημα". ρε παιδιά τους λέω, εσείς μπορεί να μην βρήκατε πρόβλημα το αυτοκίνητο όμως καίει τα κέρατά του! απάντηση, "κύριε το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα, ο έλεγχος έγινε διεξοδικότατα", και ξανά μανά το ίδιο τροπάρι! τι άλλο πιά να κάνω!
  3. είσαι από τους τυχερούς, εμένα βγάζει τώρα μετά την αναβάθμιση κινητήρα/σετ βολάν 6,8-7.0 λίτρα το λιγότερο μέσα στην πόλη, αν δώ αυτονομία 575 χλμ στο γέμισμα του ντεπόζιτου κερνάω καφέ όλο το βενζινάδικο! σίγουρα εγώ δεν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο, και κάποιος πρέπει να με αποζημιώσει για την απαράδεκτη και εντελώς έξω από τις προδιαγραφές κατανάλωση, έλα όμως που άμα τους τρέχεις στα δικαστήρια άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι εσκιμώος!
  4. ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, από περιέργεια ξέρεις αν το γράφει αυτό το εγχειρίδιο χρήσης έτι ώστε να μην αναρωτιούνται οι οδηγοί τι στο διάβολο γίνεται?
  5. εννιά μήνες μετά την διόρθωση του προβλήματος με το βολάν και το σβήσιμο του κινητήρα, παρατηρήσεις: ... κατανάλωση ελάχιστη που έχω παρατηρήσει 6.4 λ/100 σε διαδρομές 70% πόλη-30% έξω, και αυτή με το ενισχυμένο ντήζελ, σούπερ οικονομικά! καλύτερα να έμενα στην βενζίνη! ... ο μετρητής κατανάλωσης είναι για τα μπάζα, άλλα αντί άλλων δείχνει, τουλάχιστον 20% λιγότερο από την πραγματική κατανάλωση ... ο θόρυβος και οι κραδασμοί, υποκειμενική άποψη, έχουν αυξηθεί .... οι σχέσεις στο κιβώτιο, άστο καλύτερα, εκτός αν οδηγείς μόνιμα σε γερμανική αουτομπαντ με 120 χλμ σταθερά, για
  6. τι να σας πώ ρε παιδιά, μόνο εγώ έχω το πρόβλημα της υπερκατανάλωσης? έχω ρωτήσει και άλλον έναν ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου μοντέλου και αυτός τα ίδια μου λέει, με το ζόρι 700, 750 χιλιόμετρα στο γέμισμα αν κάνεις μικτές διαδρομές, το μέγιστο 600 αν κινείσαι μέσα στην πόλη μόνο. φαίνεται ότι εσείς αγοράσατε άλλο μοντέλο, τι να πώ, να σας φέρω μάρτυρες στην αντιπροσωπεία για να πεισθούν ότι το δικό μου έχει κάποιο πρόβλημα και έχει υπερκατανάλωση!
  7. Χρόνια Πολλά, Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου εδώ και 13 μήνες, και μετά από αυτά που έχω περάσει με το να μπαινοβγίνω στα συνεργεία δεν θα το αγόραζα αν είχα την επιλογή ξανά. Πέρα από τα τεχνικό πρόβλημα του κινητήρα που έσβηνε στις χαμηλές στροφές, το οποίο επιλύθηκε με την αναβάθμιση που του έγινε στο βολάν, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τα εξής, κατά την άποψή μου, σοβαρά μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα και με αυτό που περιμένει κανείς από ένα αμάξι που κοστίζει πάνω από 15,000 ευρώ. - Το πιό σοβαρό θεματάκι, και ο κύριος λόγος που δεν θα το ξαναγ
  8. έχεις δίκαιο, σταμάτησα να διαβάζω στις πρώτες σελίδες όπου αναφερόταν τα POLO και μόνο βενζινοκίνητα, στον παλιό κατάλογο είχε όλα τα μοντέλα βενζίνη και ντήζελ στην ίδια σελίδα, οπότε εκ παραδρομής σταμάτησα να διαβάζω εκεί. όμως το Γερμανικό site της BILD επιμένει ότι το αυτοκίνητο έχει αποσυρθεί από τις αγορές, και προφανώς ότι πωλείται πλέον θα είναι από το stock της εταιρείας μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα.
  9. δεχ χρειάζεται να πας αντιπροσωπία να ρωτήσεις, απλά κοίτα τον επίσημο τιμοκατάλογο της ΚΑΡΕΝΤΑ που έχω αναφέρει πιό πάνω, θα τον βρεις στο http://www.volkswagen.gr/content/medialib/vwd4/gr/pricelists-and-model-guides/vw-pc-pricelist-20151103-for-site-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/vw-pc-pricelist-20151103-for-site.pdf το αυτοκίνητο δεν πωλείται πλέον, κανένα ντίζελ στην γκάμα του Polo επίσης αν έχεις συνδρομή στην Bild θα διαβάσεις σε αυτό το link: http://www.bild.de/bild-plus/geld/wirtschaft/martin-winterkorn/zog-oeko-polo-heimlich-aus-dem-verkehr-43589704,var=a.bild.html
  10. Μπορεί όπως λέτε να έχει πρόβημα το συγκεριμένο δικό μου αυτοκίνητο, το γεγονός όμως παραμένει ότι η VW απέσυρε το συγκεκριμένο μοντέλο από όλες τις αγορές, δεν πωλείται πλέον πουθενά και σε καμμία αγορά. Η εφημερίδα Bild, της οποία το άρθρο βρήκα στο web αφού πήρωσα συνδρομή, ισχυρίζεται ότι το νέο POLO TDI BM αποσύρθηκε από την εταιρεία λόγω του ότι εμφανίζει αυξημένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου τελείως δυσανάλογες με τις διαφημίσεις της εταιρείας και τις προδιαγραφές που δημοσίευε στα προσπέκτους. Το αυτοκινητάκι μας λοιπόν αποσύρθηκε παντελώς από όλες τις αγορές, και συγκεκ
  11. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ! Όποιος έχει επισκεφθεί πρόσφατα την ιστοσελίδα της Ελληνικής VW.gr θα διαπιστώσει ότι στον δημοσιευμένο τιμοκατάλογο για όλα τα μοντέλα δεν υπάρχει πλέον η ντίζελ έκδοση του POLO, εκτός φυσικά ότι δεν αναγράφονται πιά οι τιμές ρύπων και κατανάλωσης για κανένα αυτοκίνητο της εταιρείας, ο τιμοκατάλογος είναι εδώ Περαιτέρω πληροφορούμαι από ξένο δημοσίευμα εδώ ότι η Γερμανική εφημερίδα Bild ισχυρίζεται ότι το νέο POLO ντίζελ αποσύρθηκε από την εταιρεία από όλες τις αγορές γιατί η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι τελείως έξ
  12. k@trina: το δικό μου το επισκεύασε για το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα η ΚΑΡΕΝΤΑ στο Μαρούσι χωρίς να επιβαρυνθώ ούτε ένα ευρώ, και μου δώσανε και δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αν αυτά τα 180 ευρώ που αναφέρεις αφορά αυτό το πρόβλημα μην δεχτείς με κανένα λόγο να το πληρώσεις, το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και δεν τίθεται θέμα να επιβαρυνθείς εσύ το οτιδήποτε για το δικό τους κατασκευαστικό λάθος. όσο για το σωληνάκι που αναφέρεις για το οποίο θα γίνει ανάκλιση δεν έχω πάρει μέχρι στιγμής κάποια ενημερωτική επιστολή από την αντιπροσωπεία.
  13. Δεν μας έφτανε η ταλαιπωρία μας με τα προβλήματα του κινητήρα, τώρα όπως λένε και τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης το Polo μας μολύνει το περιβάλλον 6.1 φορές περισσότερο από τα επιτρεπόμενα όρια! Άραγε τι θα γίνει με αυτό το θέμα? Θα έρθουν να μας πούν να το αγοράσουν πίσω όπως θα τους αναγκάσουν στην Αμερική, ή θα γίνει γαργάρα η υπόθεση στο Ελλαδιστάν? πηγή: http://www.defencenet.gr/defence/20150925/auto/vw
  14. Jorgi: όσοι συνεχίζετε να έχετε το πρόβλημα, και μένετε Αττική, σας συνιστώ να να κλείσετε ραντεβού στην Καρέντα Αμαρουσίου όπου γνωρίζουν το πρόβλημα αναλυτικότερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.