Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Touran Vangelis

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Touran Vangelis

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/11/1954

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Δίου - Ολύμπου
  • Νομός
    Πιερίας

Other Info

  • Car Type
    Touran
  • Car's nickname
    Γερμανίδα
  1. Σε ευχαριστώ (αν και λίγο καθυστερημένα). Καμιά διαρροή!
  2. Αρκετά ενδιαφέρουσα η απάντησή σου Dasauto σ' ευχαριστώ!
  3. Ευχαριστώ Passatoukos! Στην περίπτωσή μου δεν έχουμε να κάνουμε με κόφτες. Το max των στροφών ήταν <4.500 Όσο για τον καταλύτη μάλλον έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το δείχνουν τα λαμπάκια και γιατί δεν το δείχνει ο εγκέφαλος του συνεργείου?
  4. Χρόνια πολλά σε όλους! Το αυτοκίνητό μου είναι το Touran 1.6FSI του 2003, τώρα δεν θα αναφερθώ στα παλιά προβλήματα αλλά σε αυτό που προέκυψε πρόσφατα: Ταξίδεψα για 100km, έκανα μια στάση 5 λεπτών και όταν ξεκίνησα πάλι, στα πρώτα 800 μέτρα, το αυτοκίνητο ξαφνικά έχασε ισχύ, έσβησε και όταν σταμάτησα, διαπίστωσα φωτιά στο χώρο του κινητήρα (βέβαια το μόνο που κάηκε ήταν η πλαστική ποδιά κάτω και μπροστά από τον κινητήρα). Έγινε κατάσβεση με πυροσβεστήρα σκόνης. Η διάγνωση σου συνεργείου (εξουσιοδοτημένο) ήταν η εξής: ένας πολλαπλασιαστής βραχυκυκλωμένος, ο οποίος ενδεχομένως οδήγησε στην υπερθέρμανση του καταλύτη ο οποίος έδωσε φωτιά στην πλαστική ποδιά, ενώ δεν υπήρχε καμιά διαρροή, κανένα σωληνάκι καυσίμου σπασμένο ή φθαρμένο, ούτε καλώδιο καμένο) ή μήπως "πήρα από κάτω" καμιά πχ πλαστική σακούλα η οποία και να ανεφλέγη από τον καταλύτη. Δεν είναι ότι δεν θέλω να εμπιστευτώ την άποψη των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, αλλά από περιέργεια θα ήθελα να ξέρω: αν κάποιος άλλος είχε ποτέ ανάλογο πρόβλημα και τι εξήγηση του δόθηκε, αν κάποιος έχει τις τεχνικές γνώσεις να μπορέσει να μας πει πώς μπορεί να προκλήθηκε η φωτιά, αν σκόνη του πυροσβεστήρα που την εισπνεύσαμε και κατά την πυρόσβεση αλλά και μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου από το συνεργείο μέχρι να το πλύνουμε μπορεί να είναι βλαβερή αν το υπολείμματα της σκόνης του πυροσβεστήρα στον κινητήρα (δεν τόλμησα να τον πλύνω) μπορεί να προκαλούν τον λίγο καπνό που βλέπω όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και ανοίγω το καπό. Ευχαριστώ για το χρόνο σας όσοι ασχοληθείτε με την περίπτωσή μου και πάλι καλές γιορτές σε όλους!
×
×
  • Create New...