Jump to content

George_Chania

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About George_Chania

  • Birthday 05/19/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

George_Chania's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Τελικά 2 έμβολα (2 πιστόνια άλλαγμα) ήταν κολλημένα θα δω πόσο τελικά θα βγει η επισκευή, μου είπαν ότι από υπερθέρμανση την πάτησε (2 ώρες στα κόκκινα δούλεψε και τα έφτυσε γμτ και δεν είδα να ανεβάζει πάνω από 100 βαθμούς θερμοκρασία )
  2. καλησπέρα και πάλι παιδιά τελικά δεν ήταν ωστήρια κάτι σε πίρος πιστονιού πρέπει να είναι αν και δεν άνοιξα καπάκι ακόμα τι λέτε να προχωρήσω σε άνοιγμα καπακιού μήπως και βγάλω άκρη ο ήχος δυναμώνει και πάει άρα σε λίγο καιρό μάλλον θα μας αφήσει χρόνους, λάδια και περίεργα δεν κάνει και τραβάει μια χαρά τι γνώμη έχετε? περίπου πόσο να περιμένω το μαλλί ? και αξίζει να το φτιάξω για να το κρατήσω σαν δεύτερο αμάξι για 2-5 χρόνια ?
  3. ΝΑ συμπληρώσω ότι τα ωστήρια δεν ελέγχονται με το δάχτυλο ούτε με το χέρι αλλά 30 το ένα είναι πολλά χρήματα και για αυτό δεν τα άλλαξα 600 ευρώ είναι πολλά χρήματα για τεστ τα βρήκα από έξω με 120 + εργασία οι εκκεντροφόροι δεν έχουν γρατζουνιά τους είδα με τα μάτια μου ούτε από κάτω φάνηκε πρόβλημα μια και έλυσα Κάρτερ όσο για τα λάδια τόσα χρόνια 10w40 βάζω δεν νομίζω να φταίει το 10w40 ίσως το full synthetic να το χάλασε αλλά μέχρι εκεί μπορεί να φταίει η αντλία ποιο πιθανό το κόβω ή το λάδι να ήταν για τα μπάζα με ένα έλεγχο στο χημείο θα το βρω μια και έχω λίγο από αυτό εν τέλη με μια μέτρηση της πίεσης λαδιού θα έβλεπα πολλά περισσότερα και με πολύ λιγότερα χρήματα από ότι έδωσα αυτό που τσέκαρα είναι ότι αργεί να ανέβει το λάδι απάνω από την τάπα του λαδιού μετά από 1-2 λεπτά αρχίζει να στάζει δηλαδή αργεί να ανέβει το λάδι στα ωστήρια πιθανών λόγω πίεσης χαμηλής
  4. Το λαμπάκι δεν άναψε και μια και ανοίξαμε το Κάρτερ τσεκάραμε και την αντλία λαδιού και από ότι μου είπε ο αρχιμηχανικός δεν έχει πρόβλημα μια και συνήθως κάνει ένα γρέζι αλλά η δικιά μου ήταν μια χαρά πίεση λαδιού δεν μου είπαν αν την μέτρησαν αλήθεια από που την μετράνε αυτήν? Τελικά το έβαλα το amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και ο θόρυβος είναι σχεδόν σταθερός κρύο ζεστό αλλά δεν εξαφανίστηκε ίσως να μειώθηκε λίγο , επίσης νομίζω ότι ο θόρυβος όταν βγάλαμε τα ωστήρια και τα ξαναβάλαμε μετακινήθηκε από αριστερά προς το κέντρο που σημαίνει ότι μάλλον είναι τα ωστήρια και μια και τα βρήκα πολύ φτηνότερα μάλλον θα τα αλλάξω αν δεν μειωθεί δραματικά με τα λάδια που του έριξα μέσα , το όλο θέμα είναι ότι ακούγετε σαν ξεχαρβαλωμένο και για αυτό θέλω να τα αλλάξω , επίσης κάτι οι στροφές κάτι το γκάζι και κάτι το air condition δεν άκουσα τίποτα από ωστήρια να χτυπάνε και μπορεί να την πάτησα έτσι απλά αλλά με τα λάδια δεν θα ξαναπαίξω θα συνεχίσω μόνο με amsoil μια και πρέπει να είναι κορυφή
  5. Να συμπληρώσω ότι η συμπίεση είναι μια χαρά και δεν έχει διαφορά από κύλινδρο σε κύλινδρο όπως και ότι δεν καίει λάδια το αμάξι
  6. όπως το λέω και στον τίτλο το αμάξι στο ρελαντί κάνει ένα τακ τακ τακ τακ , ήμουν 3 μέρες στη αντιπροσωπεία λύσαμε ψευτοκάπακο και κάρτερ βγάλαμε εκκεντροφόρους και πήρα τα ωστηρια στο χέρι και τα πήγαμε σε έναν που ασχολείται με ρεκτιφιέ και τα συναφή και μου είπε πως μάλλον είναι καλά αφού τα καθάρισε και τσέκαρε ένα ένα με το χέρι επίσης μπιέλες και ότι φαίνεται από κάτω δεν φάνηκε με μια οπτική μάτια αφού ανοίξαμε το Κάρτερ να έχουν πρόβλημα , όλα ξεκίνησαν πριν 10 μέρες όταν πήγα Ηράκλειο πλακωμένος και γυριζα Χανιά την ίδια μέρα 2 ώρες το αμάξι στα κόκκινα αλλά θερμοκρασία δεν σήκωσε πανω απο το κανονικό μετά πήγα να το πλύνω απέξω για να καθαρίσουν τα κουνούπια και είχε αρχίσει ο θόρυβος λάδια είχα βάλει συνθετικά Valvoline 10w 40 DURABLEND full Synthetic πρώτη φορά είχα βάλει τελείως συνθετικά λάδια πάντα 10w40 ημισυνθετικά του έβαζα , τέλος πάντων τα βγάλαμε και βάλαμε ημισυνθετικά την άλλη μέρα γιατί μου είπαν ότι το αμάξι δεν παίρνει full Synthetic και ότι για αυτό κόλλησαν τα ωστήρια και με άλλο λάδι μπορει να ξεκολλήσουν αλλά που να ξεκολλήσουν ο θόρυβος ζει και βασιλεύει, ωστηρια στην αντιπροσωπεία δεν άλλαξα γιατί ζητούσαν 400+ και δεν τα έδωσα για να κάνουμε πείραμα απλά επίσης στην αντιπροσωπεία μια από τις πολλές γνώμες είναι ότι ίσως "ραβδίζει ένα πιστόνι" και για αυτό ακούγετε έντονα στο ρελαντί , επίσης διαπίστωση δικιά μου είναι ότι στης ψιλές στροφές κάνει σαν κάτι να κουδουνίζει στον κινητήρα μου αλλά τραβάει κανονικά και δεν βλέπω να έχει πρόβλημα στην συμπεριφορά. Για πείτε μου αν ξέρετε κάτι μπας και βγάλω άκρη ? Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τα εξής να ρίξω ένα amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και αν δεν ισιώσει να αλλάξω και ωστηρια μια και τα βρήκα έξω πολύ φτηνότερα από την αντιπροσωπεία , λύσιμο κινητήρα και επισκευή δεν θα σκεφτόμουν θα προτιμήσω να βρω έναν μεταχειρισμένο με εγγύηση και να τον βάλω πάνω για πείτε μου και εσείς την γνώμη σας για αυτά που σκέφτομαι, επίσης έχω το μπουκάλι με λίγο Valvoline πως μπορώ να βρω αν είναι οκ το λάδι ή τι στο καλό μου την έκανε γιατί δεν μπορώ να το χωνέψω ότι πήγε άκλαφτος ο κινητήρας μου με 134000 χιλιόμετρα
  7. Καλημέρα να συμπληρώσω κάτι που έμαθα από το service της vw στο συγκεκριμένο μοτέρ είχε δοθεί οδηγία να ανοίγουν το ψευτοκάπακο και να βάζουν φλαντζόκολα γιατί θα έβγαζε πρόβλημα, επίσης καλό θα ήταν να αποφύγεις να αλλάξεις τις φλάντζες γιατί μετά από τόσα χρόνια έχουν γίνει σαν ξύλο και για να τις βγάλεις μπορεί να κάνεις ζημιά στο καπάκι εγώ απλά έβαλα κόλα και η διαρροή σταμάτησε , έπλυνα και τον κινητήρα και είναι μια χαρά τώρα , επίσης άλλαξα λάμδα με έναν bosh 032906265C που βρήκα με 45 ευρώ καινούργιο στο ebay και έριξα περίπου 8-10% την κατανάλωση και ψάχνω για κάνα knock sensor γιατί πρέπει να έχει πρόβλημα ο δικός μου από την αρχή που το πήρα και χτυπάει πυράκια στην πρώτη με ελαφρό γκάζι , για πείτε έχει αλλάξει κανένας τέτοιον sensor ή τζάμπα θα τον αλλάξω
  8. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους μετά από τόσες μέρες και αρκετά προβλήματα θα σας πω τι ανακάλυψα με το Polo μου αφού έσκασα 500 ευρώ δύσκολο να βρεις άκρη με τα δήθεν μαστόρια και με το χαλασμένο ρελαντί μου και τα σβησίματα του αυτοκινήτου μου , τελικά χτες τα πήρα και ξήλωσα τον εγκέφαλο και πέρασα τις κολλήσεις της φύσας του γιατί μου φάνηκε ότι είχε ψυχρές κολλήσεις (ναι είμαι ηλεκτρονικός) από χτες η συμπεριφορά του κινητήρα άλλαξε και το ρελαντί είναι πολύ καλύτερο άσε που ανοίγει νορμάλ και του έφυγε ο όποιος δισταγμός στο πάτημα του γκαζιού , από χτες δεν μου έσβησε ακόμα και κάποιες ελάχιστες φόρες τρέμει το γκάζι ελάχιστα και για 2-3 (από 950-1050) φορές μέχρι να σταθεροποιηθεί , σήμερα έβαλα μεμβράνες τις ποιο ανοιχτόχρωμες για τα τζάμια μου και δρόσισε λίγο μέσα ο μάστορας μου έβαλε σφραγίδες και μου έδωσε ένα χαρτί για το ΚΤΕΟ ότι είμαι νόμιμος τι λέτε υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα? Επίσης ανακάλυψα ότι κάποιος μάστορας μου είχε βάλει λάθος μπουζί από πέρυσι , αλήθεια στο AFH τι μπουζί πρέπει να βάζουμε, τώρα έχω NGK BKUR6ET . Και μια ερώτηση ποιος τεμπέλης με ποτηροθήκη μπαίνει σε αυτό το POLO και να μην είναι κάτι κακάσχημο , επίσης που μπορώ να βρω μερικά πλαστικά από το αμάξι και να μην μου τον ακουμπήσουν (πλαϊνή θήκη καθισμάτων πλαστική ποδιά μηχανής ασφάλειες από την ταπετσαρία των πορτών έχω το δίπορτο και τρίζουν οι ταπετσαρίες από τις πόρτες ) να είστε καλά και καλό Πάσχα παιδιά
  9. "ροϊκη..." τι είναι αυτό πάλι , γενικά είμαι σε περίεργη φάση και δεν έχω αποφασίσει τι να κάνω αλλά μάλλον δευτέρα θα πάω να το φτιάξω το καπάκι γιατί η λαδίλα πρέπει να είναι από εκεί και μόνο και μετά με ένα πλύσιμο από κάτω στον κινητήρα (μην πάρουν νερά τα καλώδια) να τον αφήσω λίγο καιρό να δω αν χάνει από κάπου αλλού λάδια
  10. Σήμερα τελικά καθάρισα μπεκ και άλλαξα την βαλβίδα ψυχρής (που ήθελε άλλαγμα γιατί η φλάντζα της είχε τρυπήσει και πρέπει να είχα μικρή διαρροή ψυκτικού υγρού ) σύνολο 85 ευρώ μαζί με κάτι λαμπάκια και κάτι ασφάλειες που μου άλλαξαν , όμως όταν ο βοηθός έβαζε τα μπέκ πίσω πάνω τα μπεκ είχαν κάτι πλαστικά μοβ σαν δαχτυλίδι νομίζω και δεν πρόσεξε και τα έσπασε σε δυο μπεκ (όπως μου είπε ο μηχανικός θα ψάξει να τα βρει να μου τα περάσει αλλά προς το παρόν μου τα έβαλε έτσι αφού λέει το μόνο που εξυπηρετούν είναι να ξεχωρίσουμε ποιας εταιρείας είναι και ότι αυτά είναι marelli αλήθεια ψέματα δεν ξέρω αν ξέρετε πείτε μου). Τώρα στην συμπεριφορά αν και το οδήγησα πολύ λίγο στην σβελτάδα σαν να μου φάνηκε κάπως καλύτερο όσο για το ρελαντί κάποιες φορές κάνει λίγα σκαμπανεβάσματα για μερικά δευτερόλεπτα και μετά ηρεμεί δηλαδή σχεδόν όπως πριν επίσης ο ήχος του κινητήρα σαν να μου φάνηκε ότι απέκτησε ένα κροτάλισμα και είναι ποιο υπάκουος, στο γκάζι του έχουν φύγει κάποιοι δισταγμοί στην επιτάχυνση αν και δεν το άνοιξα να δω τελικές, επίσης οι στροφές πέφτουν άμεσα και μου άρεσε πάρα πολύ αυτό. Επίσης το παλικάρι μου είπε να πάω να κάνω ένα σέρβις στην μίζα γιατί μετά από 10 χρόνια θέλει άνοιγμα και καθάρισμα γιατί μαζεύει όλα τα ρινίσματα από τον συμπλέκτη επίσης μπορεί να αναλάβει να μου φτιάξει το ψευτοκάπακο με την φλάντζα (θα δω με ποιο τόπο θα το φτιάξω τελικά ) με κόστος λέει για την μίζα γύρω στα 70 ευρώ για το ψευτοκάπακο δεν ξέρω εξαρτάτε τι θα του κάνω φλαντζόκλα με αλουμινένια φλάντζα και ίσιωμα του καπακιού είναι το καλύτερο μετά έρχεται η φλάντζα που δίνει τελικά σαν ανταλλακτικό επιτέλους η αντιπροσωπεία με 20 ευρώ περίπου αλλά πάλι με καλή φλαντζόκολα απλά δεν ξέρουν στην αντιπροσωπεία αν ταιριάζει με το καπάκι που έχω τώρα ή αν θέλω νέο καπάκι αν ξέρει κάποιος ας μου πει αυτά τα ολίγα για την ώρα. Σας ευχαριστώ παιδιά γιατί με την εμπειρία σας γλυτώνω πολλές λούμπες που μάλιστα θα μπορούσα να τις ακριβοπληρώσω τα λέμε.
  11. γιατί σε λίγο μπορεί να του το πάω να καθαρίσω τα μπέκ και αν ειναι να του πω να μου την αλλάξει
  12. Μια διευκρίνηση για την βαλβίδα ψυχρής μπορεί κάποιος να μου πει ποια βαλβίδα ακριβώς είναι? Γιατί μπορεί να του είπα εγώ βλακεία και για αυτό να μην την άλλαξε .
  13. Τελικά η πεταλούδα είχε παραδώσει την δευτέρα γύρναγα από Ηράκλειο και το βράδυ μου έσβησε 5-6 φορές στο ρελαντί μόνο όμως, όπως επίσης δεν είχε απόκριση όταν έπεφταν οι στροφές αργούσε να τις ρίξει και την άλλαξα με την καινούργια η οποία ρυθμίστηκε απλά στο ρελαντί δεν κολλάει στις 900 στροφές και έχει ένα σκαμπανέβασμα που δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό (το είχε και η παλιά πεταλούδα) αλλά έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι η νέα (βαλβίδα ψυχρής δεν έχει αλλαχτεί γιατί στο διαγνωστικό έβλεπε σωστές τις θερμοκρασίες ) απλά δεν μου αρέσει που παίζουν οι στροφές, όχι συνέχεια, από 900-1000 είναι λογικό αυτό? Επίσης την φλάντζα πριν από λίγο καιρό που ρώτησα εδώ στα Χανιά δεν μου είπαν ότι υπάρχει σκέτη άλλα αφού μου το είπες φίλε μου θα ξαναρωτήσω μήπως και την φέρει τώρα. Σχετικά με το air condition να πω ότι και 1500 τα αξίζει γιατί το αμάξι έχω σκοπό να το κρατήσω 5 χρονάκια ακόμα μια και από κινητήρα αλλά και από λαμαρίνες είναι μια χαρά , πέρυσι γύρναγα από Αγία Γαλήνη και έκαψα χέρι και πόδι γιατί είχα ανοικτό παράθυρο για να μην ζεσταίνομαι πολύ, ήμουνα 3-4 μέρες με αλοιφές .
  14. μάλλον θα το κάνω για να γλιτώσω την λαδίλα μία και καλή αν δεν μου ζητήσουν την μάνα και τον πατέρα μαζί και τα μπεκ, το air condition είναι που με προβληματίζει αν μπορώ να το βάλω ή όχι θα κάνω μια βόλτα από μερικές μάντρες μήπως και βρω κάνα κομένο να του το ξηλώσω όπως είναι με τα καλώδια και τις φύσες παιδιά είστε φοβεροί με έχετε βοηθήσει αρκετά με τις γνώσεις και την εμπειρία σας πάνω στο αμάξι ,σας ευχαριστώ πολύ.
  15. Για πόσο κόστος μιλάμε? πολύ πάνω από το να αγοράσω νέο ψευτοκάπακο?Και τι άλλα προβλήματα θα λύσω?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.