Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

giogox

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

giogox last won the day on October 17 2016

giogox had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About giogox

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. help ! κοιτάω για πρόγραμμα tsi 1.4 140hp και φυσικά το πρώτο που μπαίνει στο στόχαστρο είναι είναι το revo.απο εκεί και πέρα όμως έχω μερικές απορίες..... φοράω φίλτρο αέρα και εξάτμιση ( καταλύτη μαμά ) κάποια στιγμή σκέφτομαι και για dp/καταλύτη και για ic προκειμένου να δουλεύει ποιό άνετα. το 1ο είπαμε είναι το revo λόγο δημοτικότητας ..........το δεύτερο που μου έρχεται στο νου είναι το SKN με το revo μπορώ να έχω το stage 1 με αυτά που είδη φοράω ( και ότι άλλο φορεθεί αν χρειαστεί ) ? δεν θέλω να περάσω τα 210hp δεν θέλω να πιέσω το μοτέρ καθώς το λιώνω και θα το λιώνω και θέλω να το λιώνω μέχρι να καταργηθεί η βενζίνη με το SKN για να πω την αλήθεια αυτό που με τράβηξε μετα απο σύντομο search είναι οτι ο αντιπρόσωπος / μηχανικός /προγραμματιστής ξέρει τα αυτοκίνητα και μπορεί να αναλάβει απο λάστιχα μέχρι ........ ΙΣΧΥΕΙ ? ? ? το πρόγραμμα το συγκεκριμένο είναι safe για το μοτέρ και τον εγκέφαλο για πολλά χιλιόμετρα και χρόνια ? ρωτάω γιατί βλέπω λίγους ψήφους και πουθενά γνώμες και εντυπώσεις . δεν βρίσκω καν το πόσα δίνει και το πόσο κοστίζει...αν υπάρχει κάποιο λίνκ θα βοηθούσε. και τέλος, υπάρχει κάποια διαφορετική λύση/πρόταση για το συγκεκριμένο μοτέρ προκειμένου να επιτευχθεί το παρακάτω? το ιδανικό για μένα θα ήταν 190 - 200 αλογάκια με σωστή, άνετη και ομαλή λειτουργία σε βάθος χρόνου και άμεση εξυπηρέτηση και λύση σε τυχόν αστοχίες.
  2. περί νομοθεσίας. φίλος μου έφαγε κλήση απο "περίεργο όργανο" λόγο φιμέ.είχε το ποιο ανοιχτό που έπαιζε. εγω έχω το ποιο σκούρο, απο οτι μου είχαν πει στην τοποθέτηση είναι το μεσαίο στις 3Μ ,μετά την κλήση του φίλου ρώτησα αν μπορω να το έχω νόμιμα ή αλλιώς να τις βγάλω ( μιλάω για όλα τα παράθυρα εκτός απο το μπροστά ) πήγα στην αντιπροσωπεία λοιπόν μετα απο 6 χρόνια που είχα πάρει το αυτοκίνητο και μάλιστα όχι απο εκεί που το είχα παραλάβει και τους είπα οτι θέλω μια βεβαίωση οτι τα φιμέ έχουν τοποθετηθεί εκ εργοστασίου (καμία σχέση,έξω τα έχω βάλει. μου έδωσαν την βεβαίωση με την σφραγίδα της πάνω και τέλος. η βεβαίωση ουσιαστικά είναι ο υπάρχον νόμος που αφορά τις μεμβράνες και πρέπει να την έχουμε μαζί με την ασφάλεια-άδεια σε περίπτωση που μας ζητηθεί.χωρίς την σφραγίδα της αντιπροσωπείας είναι άχρηστο το χαρτί. κανονικά σε κάθε παράθυρο θα πρέπει να υπάρχει και ένα μικρό αυτοκόλλητο για το ότι το φιμέ είναι original ( και σιγά τώρα που θα ξέρει το όργανο να κοιτάξει τέτοια πράματα... αλλα ποτέ δεν ξέρεις ), η γνωστές εταιρίες το βάζουν με την τοποθέτηση.
  3. είναι το SP POWER ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ και θα θελα να του βάλω revo λόγο απόδοσης και επειδή απο ότι διαβάζω αν κάτσει κανα κόλλημα στον εγκέφαλο θα πρέπει να το γυρίσω στο εργοστασιακό και μετά πάλι τοποθέτηση. αν γίνει αυτό ενω έχεις revo ή κάποιο αντίστοιχο η εταιρία σου το ξαναπερνάει δωρεάν,σωστά ? οπότε σκέφτομαι να το κάνω τώρα που με παίρνει οικονομικά ετσι ώστε αν προκύψει κάτι σε δύσκολη περίοδο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. οπότε αντιπροσωπεία ε? υπάρχει περίπτωση να ακούσω κανα τρελό ποσό ?
  4. το συμπέρασμα μου ως τώρα είναι το εξής : πολύς ο "καλός ο λόγος" για πολλούς και κατα την άποψή μου απόλυτα δικαιολογημένος και κατανοητός ο λόγος της υπάρξεως του "καλού του λόγου" . Αυτό το λέω με το χέρι στην καρδία το καταλαβαίνω και το αποδέχομαι. Όπως η αυτού μεγαλειότης εκτελεί εργασία σύμφωνα με συγκεκριμένη γραμμή έτσι κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι . ΣΕΒΑΣΤΟ ! ΑΝ ΔΕΝ Σ' ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ. ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΩ . κάποτε είχα μηχανικό Α Λ Α Ν Ι . τον εμπιστευόμουνα να κάνει δουλειά στην κυριολεξία με κλειστά μάτια (τα δικά του μάτια να είναι κλειστά) στο όποιο αυτοκίνητο και αν του πήγαινα . Δυστυχώς δεν υπάρχει πια και έχω ξαμοληθεί στους δρόμους για να βρω κάτι αντίστοιχο σε γνώσεις και σε άνθρωπο καθώς οι γνώσεις θα κρατήσουν το αυτοκίνητό μου σε άψογη κατάσταση και ο άνθρωπος που θα χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις θα με κρατήσει ασφαλή (έως ενός σημείου). Δηλαδή ? δεν θα με αφήσει το αυτοκίνητο στην ερημία να με φάνε οι λύκοι,στην περίπτωσή μου π.χ. ( golf mkV tsi 1.4 2007 ) θα έρθει και θα μου πει : πάρε εδώ έναν πολλαπλασιαστή να τον έχεις μαζί σου και έλα να σου δείξω πως να τον αλλάξεις αν χρειαστεί. Δεν θα φύγει κάτι απο το αυτοκίνητο στην εθνική με 150 χλμ. και ....... θα κάτσει λοιπόν να ψάξει καλά για τυχόν στραβοβιδώματα / λασκαρίσματα είτε λόγο καταπόνησης είτε εξαιτίας του τσακωμού που είχε με την καλή του το παιδί που δουλεύει στο μαγαζί, και που μυαλό για δουλεία.... είτε ακόμη και επίτηδες με σκοπό ο "φθηνός" μάστορας να τα αρπάξει χοντρά απο την ζημία που θα προκληθεί. και φτάνω στην συμβουλή : όταν θα μπαίνετε σε ένα συνεργείο φορέστε το κουστούμι του ηθοποιού που κρύβετε μέσα σας και παίξτε το ΟΟΟΟΟΟΟσο πιό ΑΣΧΕΤΟΙ " με τα του" αυτοκινήτου γίνετε και αν δεν σας βγαίνει πετάξτε που και που καμία τραγική βλακεία απο το στοματάκι σας. 2ον να είστε κουβαρντάδες ,το ξέρω δύσκολοι οι καιροί αλλα ...... και ΑΝ ο μηχανικός αξίζει ή όχι θα το δείτε μετά απο λίγα ραντεβού : το αυτοκίνητο θα βγάζει προβλήματα , τα ανταλλακτικά θα ακριβαίνουν , το αυτοκίνητο θα "χρειάζεται" περισσότερη ώρα με τον μάστορα, τα δύο τους, γιατί θέλει δουλεία το κάρο ή γιατί πνίγεται απο πελατεία και έλα να το πάρεις το μεσημέρι θα στο έχω έτοιμο κ.τ.λ. τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας αστοχίας υλικού κατά 20% ( ανάλογα τον κατασκευαστή ) συμπέρασμα ? τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 80% απο την στιγμή που αυτός βλέπει το λάθος που κάνει ο χειριστής και δεν του το λέει . τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 100% απο την στιγμή που γράφει στα !$@!#%$@ του αυτά που του λέει ο μηχανικός. αν το μαστόρι δεν σας εξηγεί δεν είναι είναι μαστόρι είναι ψαράς , αν εσείς όταν σας εξηγεί το παίζετε μηχανικοί και δικτυωμένοι τα θέλει το ποπουδάκι σας και αν ακολουθείτε τις οδηγίες του μάστορα και τα προβλήματα συνεχίζουν και αυξάνονται ..... όταν ο άλλος ξέρει την δουλεία του ΤΗΝ ΞΈΡΕΙ .προτείνει π.χ στον πελάτη την αλλαγή στα ανταλλακτικά που παρουσιάζουν πρόβλημα κατ΄εξακολούθηση στο κάθε μοντέλο πριν τον αφήσει στο δρόμο και αν ο πελάτης δεν θέλει λόγο κόστους, πρόβλημά του.Όταν προκύπτουν παραξενιές ΤΙΣ ΛΥΝΕΙ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΛΑΔΙΑ , ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΝΕΣΑΙ . όταν πηγαίνετε για τον Α Β λόγο να κάθεστε πάντα παρών πάτρε ρεπό και καθίστε εκεί ειδικά όταν δεν έχετε εμπειρία στα μηχανολογικά,πρέπει να την αποκτήσετε μέσο του μηχανολόγου σας .το ρεπό το δικαιούστε και εσείς και το αυτοκίνητό σας . αν δεν υπάρχει εμπειρία να λέτε σε κάποιον γνωστό σας να πηγαίνει το αυτοκίνητο πριν και μετα τα service μια βόλτα . ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ τον καθένα που ξέρει τον super μάστορα και τον εμπιστευτείτε . οι περισσότεροι μάστορες φροντίζουν τους φίλους και συγγενείς, ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ κάτι περιπτώσεις του τύπου ..ξέρεις είμαι στο club ή με στέλνει ο Αγαμέμνονας ο φίλος του Πάτροκλου. πρέπει εκτός των άλλων να υπάρξει και χημεία όπως υπάρχει η χημεία αυτοκινήτου - οδηγού . Υ.Γ. Αν είστε νέος και άπειρος χωρίς γνώσεις και χωρίς πραγματικούς γνωστούς στον χώρο αλλα με απίστευτη αγάπη προς το όχημά του όπως είμαι και εγώ και βρείτε μάστορα ο οποίος πληρεί ΟΟΟΟΟΛΑ τα παραπάνω, σας παρακαλώ στείλτε μου ένα π.μ. να σας δώσω την διεύθυνσή μου να ΄ρθείτε να με χ!@$@%ε και αφού σκουπιστώ να πάω και εγώ με την σειρά μου στον μάστορα να του βαράω προσ΄οχή εφ όρου ζωής όπως έκανα και τα παλιά καλά χρόνια . αν κούρασα κάποιον ο οποίος άντεξε να το διαβάσει ολόκληρο ΔΕΝ του ζητώ συγνώμη. αν υπάρχει θέμα με τον τόνο της ομιλίας μου σε διάφορα σημεία ζητώ συγνώμη και θα διορθωθεί άμεσα αν μου ζητηθεί.όπως καταλαβαίνετε έχω αγανακτήσει. αναγκάζομαι να κάνω τον Μ@#%#@Α μπας και βρω κανα άνθρωπο της προκοπής αλλα όλοι όσοι έχουν δοκιμαστεί εως τώρα εκ μέρους μου γουστάρουν να τα αρπάξουν στην τελική . Τ Ε Λ Ο Σ
  5. χαίρετε και συγνώμη για το off topic αλλα δεν ξέρω που ακριβώς να θέσω το ερώτημα. για να βγάλω το πρόγραμμα που πρέπει να πάω και πόσο περίπου κοστίζει ??????
  6. το κλαπέτο εισαγωγής μαζι με τοποθέτηση και σετάρισμα 220. βέβαια μετά την αλλαγή έκανε πάλι τα ίδια οπότε δεν ξέρω κατά πόσο έφταιγε το κλαπέτο. προς το παρών η αιτία είναι άγνωστη και το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι μέσα παιδεύοντας τον μάστορα.
  7. golf 5 tsi μου παρουσίασε ακριβώς το ίδιο. δεν μου ανέβαζε πάνω απο 3.000 στροφές, την επόμενη στον δρόμο για το συνεργείο δούλευε σωστά ,μπήκε στο pc και έδειξε κλαπέτο εισαγωγής. ο μηχανικός μου είπε οτι αν μου το ξανακάνει χρειάζεται αλλαγή καθώς δεν παίρνει διόρθωση. το βράδυ ζέσταμα και άνοιγμα και όλα καλά , 2ο άνοιγμα όλα καλά , 3ο άνοιγμα .....πίκρα. συνεργείο λοιπόν και αντικατάσταση ανταλλακτικού, δοκιμή απο τον μηχανικό όλα καλά, δοκιμή απο εμένα όλα καλά...... μετά απο 5 ζόρικα λεπτά τα ίδια ....... και βρίσκομαι εις την αναμονή
  8. όταν τελείωσε η εγγύηση ενας γνωστός και φίλος μου σύστησε συνεργείο.το συνεργείο αποδείχτηκε μετα απο λίγες επισκέψεις χάλι μαύρο.για καλή μου τύχη και μετά απο μια απογοητευτική μέρα στάθηκε δίπλα μου ένα περιποιημένο polo με αυτοκόλλητο απο το club, σκέφτηκα οτι ίσως και να κάτσει καλή και τον ρώτησα μήπως και ξέρει κανα μάστορα. ευγενικότατος μου σύστησε το club και συνεργείο για να περάσω μια βόλτα να δω τι παίζει.....
  9. Καλώς σας βρήκα ! Ονομάζομαι Γιώργος , 33 ετών με έδρα τα δυτικά προάστια αττικής. Ιδιοκτήτης εδώ και 9 χρόνια ενός golf mkV tsi 1.4 140HP με φ.π.ε. Ξέρω.... άργησα να μπω στην παρέα. Ελπίζω να μην χρειαστεί να βοηθήσω απο εμπειρίες που είχα, έχω ,θα έχω , και ελπίζω να βοηθηθώ όπως και τόσο καιρό βοηθούμε απο club ως απλός αναγνώστης, και με την ευκαιρία να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
×
×
  • Create New...