Jump to content

sakis13

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About sakis13

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Στερεά Ελλάδας - Θηβαίων
  • Νομός
    Βοιωτίας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

sakis13's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπερα σασ, ευχομαι να ειστε καλα, μιλαμε για golf 1.6 fsi 2004 με 300000xlm θα ηθελα να ρωτησω και αν γνωριζεται για τον αισθητηρα στροφαλου (εχει τον μικρο αισθητηρα τον σπανιο δεν θυμαμαι τυπο κινητηρα να σασ πω) κόστοσ και τι χρειαζεται να λυθει για να μπορεσει ο μηχανικοσ να φτασει μεχρι τον αισθητηρα για να τον αλλαξει? και επισησ μεσα σε μια μερα εκανε 2 φορεσ τα συμπτωματα για το στροφαλο οπου και το εμφανισε στο διαγνωστικο. υπαρχει πιθανοτητα να ηταν παροδικο συμπτωση ή εχει παρει δρόμο? Ευχαριστω εκ των προτέρων.
  2. Καλησπέρα σας παιδιά και συγγνώμη για την αναμονή , στο αμάξι από καινούργιο μόνο castrol 5-30 long life φορούσε και αυτές της μέρες έκανα το κυρίως σέρβις. Πριν το κυρίως σέρβις τόλμησα και δοκίμασα καθαρισμό με υδρογόνο , πίστευα ότι δεν θα δω διαφορά αλλά το αμάξι άλλαξε συμπεριφορά και ο ήχος μειώθηκε στο ελάχιστο και πριν το βάλω στο συνεργείο για το κυρίως σέρβις του έβαλα υγρό για καθαρισμό εσωτερικού μηχανής. Για πρώτη φορά μπήκαν στο μοτέρ λάδια διαφορετικής εταιρείας από τη castrol. πλέον του έβαλα λάδι Repsol 5-30 long life (με τις ίδιες προδιαγραφές) που τα φοράνε honda kai toyta. Μέτα από αυτά τα πραγματάκια το αμάξι συνήλθε για τα καλά και το χτύπημα το πρωινό μετά από ακινησία μακράς διάρκειά εξαλείφθηκε συν ότι πλέον στις στροφές με φορτίο το αμάξι είναι σαν να ξεμαγκωσε. Για μέτρημα πίεσης δεν μπήκα στη διαδικασία γιατί ότι και να έδειχνε δεν θα έκανα επισκευή αυτή τη στιγμή. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την ανταπόκριση σας!!!
  3. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την ανταπόκριση σας. Τα λάδια που φοράει είναι castrol όπως αναφέρθηκε παραπάνω απλά στο τελευταίο σέρβις μπήκαν από 4λιτρο και όχι από μονολιτρα. Αν δεν είναι το λάδι και ο χρονισμός δεν έχει πρόβλημα , υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να ευθύνεται ? π.χ κάποια αντλία να έχει πάρει δρόμο σιγά σιγά που ευθύνεται για το ανέβασμα πίεσης λαδιού?
  4. Όχι δεν το κάνει από την αρχή ξεκίνησε δειλά δειλά από το προηγούμενο χειμώνα ( μετά από 20000klm αλλαγής σετ καδένας )άλλα εκεί το έκανε για κάνα 2 λεπτό το πολύ, τώρα έχει μεγαλώσει αυτό το χρονικό διάστημα. Σετ καδένας δεν ξέρω ακριβώς να σ πω διότι δεν τα αγόρασα εγώ σίγουρα ξέρω για καδένα , μεταβλητό γρανάζι γλίστρες ότι έχει μέσα γενικά ο καθρέφτης
  5. Καλησπέρα σας, έχω ένα golf 1.6 fsi 2004 με 235.000klm ,όπου στις 200,000klm έγινε για προληπτικούς λόγους αλλαγή σετ καδένας. Τώρα που αρχίζει και κρυώνει ο καιρός όταν το βάζω μπροστά και ιδιαίτερα μετά από ακινησία μέχρι να πρώτα 6 λεπτά της λειτουργίας του κινητήρα χτυπάει τις βαλβίδες. Αν το αμάξι μέσα στην ίδια μέρα το σβήσω κρυώσει και το ξαναβάλω μπροστά δεν το κάνει. Αν μπορούσατε θα ήθελα τις απόψεις σας γι αυτό το θέμα τι άλλο ευθύνεται για τις βαλβίδες πέρα από (καδένα, γρανάζι χρονισμού)????? Υ.Γ Αν υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει λιπαντικά Raxol, τις εντυπώσεις του??? Ευχαριστώ!!!
  6. Εδω στη περιοχη που μενω δεν μπαινει κανενασ στη διαδικασια να ψαξει με τη προοπτικη οτι υπαρχει δυνατοτητα να μην βρει τπτ ... διοτι αν ειχε καψει καποιον ρελε ή ασφαλεια η βλαβη δεν θα εσβηνε και θα αναβε παλι μετα απο λιγο !!! οποτε μαλλον θα αλλαξω αυτο που λεει το διαγνωστικο!!!
  7. ευχαριστω πολυ να σε καλα !!! θα το κοιταξω και θα ενημερωσω αμα ειναι
  8. Καλησπερα σασ παιδια, εχω ενα golf 5 1.6 fsi μοντελο του 2004 με 175,000χλμ αυτη τη στιγμη, και θα ηθελα τισ συμβουλεσ σασ για κατι θεματακια που εχει παρουσιαση το αμακι αυτο το τελευταιο διαστημα. Το αμαξι μεχρι τισ 170.000χλμ δεν ειχε ζητησει τπτ περα απο τα φυσιολογικα του λαδια, φιλτρα, αμορτισερ,τακακια και κλασσικα εναν αισθητηρα Νοχ ο οποιοσ αλλαχτηκε μια φορα ξαναναψε και εχει μεινει ετσι, δεν εχει αλλαχτει δευτερη φορα ουτε εχω μπει σε διαδικασια να τον παρακαμψω. Μετα τα 170.000χλμ συμπληρωνα και τα χιλιομετρα για απλο σερβισ, ετσι οπωσ ημουν στην εθνικη ξαφνικα το αμαξι εκανε ενα αποτομο κοψιμο στη πορεια σαν να σου παταγε καποιοσ το φρενο .... το αμαξι οσο το δουλευεσ το εκανε ολο και πιο συχνα σε τετοιο σημειο το αμαξι να μην μπορει να παει ουτε με 80 χιλιομετρα.... Απο εκει και περα αλλαζω μια ηλεκτρονικη βαλβιδα(δεν θυμαμαι ακριβωσ πωσ λεγεται ειναι διπλα στη φουσκα υποπιεσησ) , ε το που αλλαζω αυτη τη βαλβιδα στρωνει για λιγο το αμαξι αλλα μετα ζητησε και μια αντλια βενζινησ οι οποια αλλαζετε και αυτη. Εδω τα προβληματα στη πορεια του αμαξιου δεν υπηρχαν ουτε στη πορεια τυ ουτε στο ρελαντι. Μετα το αμαξι αρχιζε εκανε σκασιματα στην εξατμιηση και με εντονο τρεμουλο... μπαινει στο διαγνωστικο βλεπει διακεκομενη λειτουργια στον 2ο κυλινδρο και εκει αλλαζω σετ και τουσ 4 πολλαπλασιαστεσ. Τα συμπτωματα μειωθηκαν σημαντικα αλλα τα σκασιματα στην εξατμιση δεν εξαληφθηκαν τελειωσ .. ξαναμπαινει στον εγκεφαλο και θελει παλι αλλαγη αυτη η ηλεκτρονικη βαλβιδα και μου ειπαν να τσεκαρω την φουσκα υποπιεσησ !!! θα ηθελα οποιοσ εχει αντιμετωπισει τετοια παρομοια κατασταση ή γνωριζει κατι ασ σχολιασει θα του ημουν ευγνομων!!! Ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.