Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Eostzo146

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Eostzo146 last won the day on September 28 2017

Eostzo146 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Eostzo146

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το έχω έτσι εδώ και ένα χρόνο. Τα χλμ μου 118.000.Εαν δεν ανάψει λαμπάκι δεν το κάνω! Δεν νομίζω να χρειάζεται να πειράξεις αντλία
  2. CAVD 2009. Έχει βάλει κάποιος το γνήσιο κωδικό σε καδενα γλυστρες τεντωτηρες γρανάζι μεταβλητου ; Ποιος είναι;
  3. Παιδιά ο ήχος ακούγεται σχεδόν από καινούργιο έχω 100.000 χλμ και είναι ίδιος χωρίς κανένα πρόβλημα! Επίσης όταν αλλάζεις από 1η σε 2η γρήγορα χτυπάει ελάχιστα, εάν περιμένεις ένα με δύο δευτερόλεπτα η εμπλοκή γίνεται τέλεια! Εάν του συμπεριφερεσαι βαναυσα κάποια στιγμή είναι βέβαιο πως θα λυγισει! Δεν είναι ιαπωνικό, το vw δεν είχε ποτέ τη φήμη της αξιοπιστίας και ούτε ποτέ θα την αποκτήσει κατά την άποψή μου! Σε κερδίζει η εμφάνιση και η απολαυστική οδήγηση στα υπόλοιπα υστερεί. Στην αγορά λοιπόν θα υπολογισεις τουλάχιστον 1000-1500 ευρώ επιπλέον στο κόστος χρήσης για αστοχιες υλικού τύπου συμπλεκτη, αντλίας, πολλαπλασιαστης κλπ. Έτσι θα έχεις τη συνείδηση σου καθαρή για την επιλογή που έκανες! Έχω διανύσει πάνω από 400.000 χλμ με τρία αυτοκίνητα της vw και η άποψη μου είναι αυτή!
  4. Την τελευταία φορά ναι , ήταν Mann. Tην προηγούμενη δεν έγραφε μάρκα απλά Auto parts
  5. Καλησπέρα στην ομάδα!! Επανέρχομαι με το γνωστό πρόβλημα της καδενας μας!Κινητήρας CAVD. Από τις τελευταίες ενοχλήσεις που είχα έπειτα από αλλαγή λιπαντικου και φίλτρου λαδιού (αμφιβολου ποιότητας) έδειξε να ηρεμει το καδενακι στις πρωινές εκκινησεις με τοποθέτηση φίλτρου Mann 71293 και castrol 5w30! Τελικά στη πράξη αποδείχθηκε ότι εάν το αυτοκίνητο μείνει σε ακινησία πάνω από δύο μέρες η καδενα χτυπάει για 3-4 sec. Το αυτοκίνητο κινείται σχεδόν καθημερινά! Το ερώτημα που γεννάται είναι το εξης: υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα μελλοντικά στο κινητήρα αυτή η δυσλειτουργια των 3-4 δευτερόλεπτων; Όταν έγινε η αλλαγή του λιπαντικου με το φίλτρο αμφιβολου ποιότητος ο μηχανικός μου είπε να μην πιεζω τον κινητήρα εάν η θερμοκρασία του λαδιού δεν ξεπεράσει τους 70 C ! Υπάρχει κάποιο μέλος που μπορεί να προτείνει κάτι;
  6. Καλησπέρα στη παρεα! Μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα απο προγραμμα τα παραπανω τα συμπερασματα δικα σας! 70W/75 GL-5
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ!Μετα απο την τελευταια αλλαγη λαδιων ειχα το ιδιο προβλημα!Επειτα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι ειναι πολυ σημαντικο το φιλτρο του λαδιου αλλα και το ιξωδες του λιπαντικου και φυσικα η ποιοτητα αυτου!Κατα την αποψη μου κοιτα αν το φιλτρο ειναι δικο του!Μαμα φιλτρο ή φιλτρο της mann κωδικος w 712/93 και λιπαντικο της castrol edg titanioum 5w30 .Το βιβλιο του κατασκευστη αν το δεις γραφει προδιαγραφη!Στο δικο σου 99% ειναι vw 504 00. Οπότε σιγουρεψου για τα παραπανω και μετα κοιτα για τον κινητηρα!Ο θορυβος προέρχεται ειτε απι την καδενα είτε απο το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου.Αν το λιαντικο δεν εχει το καταλληλο ιξωδες δεν μπορει να εισχωρισει στα δυσκολα σημεια γρηγορα(ψυχρη εκκινηση )οποτε το εμβολακι του τεντωτηρα της καδενας δεν ασκει την προβλεπομενη πίεση αρα ειναι χαλαρη η καδενα για 2-3 δευτερολεπτα (κροταλισμα).Τέλος το φιλτρο έχει καποιες βαλβιδες οι οπείες αν εχω καταλαβει καλα διατηρουν μια πίεση λαδιου που βοηθαει το όλλο συστημα (καδενα ,μεταβλητο). Άρα κοιτα αυτα και αν συνεχισει το προβλημα ενδεχομενως να αφείλεται σε δυο πραγματα 1)γραναζι μεταβλητου χρονισμου (ΠΙΘΑΝΌΝ ΑΛΛΑΓΗ κόστος περιπου 450ευρω το ανταλλακτικο), 2) βαλβιδα μεταβλητου χρονισμου (αντικατασταση η καθαρισμα)
  8. Κομμ Μanual κιβώτιο ταχυτήτων 6αρι με 160 ps! Πηγαίνω στη καρεντα Μανδυλας για αλλαγή βαλβολινης, μου λέει 38 ευρώ το λίτρο χωρίς κόστος εργασίας. Τον ρωτάω για την της βαλβολινης, μου απαντάει δεν γνωρίζω, δεν φαίνεται στο σύστημα! Μυστικό την κρατάνε έχει κάτι ιδιαίτερο που δεν πρέπει να μαθευτει;;;;; Έχει κάποιος άποψη; έχει αλλάξει να μου προτείνει κάτι;;;Το κιβώτιο έχει σφιξει λιγάκι και με προβληματιζει!!
  9. Επανέρχομαι στο θεμα της καδενας μου!(κινητηρας CAV D με 160PS) ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ : Στη προβλεπομενη συντηρηση που ειχα κανει μου τοποθετησαν φιλτρο no name και λιπαντικο υποτιθεται Castrol titanioum 5w30.Ο κινητηρας απο την επομενη μερα αρχισε να χτυπαει 9 στις 10 εκκινησεις, το αφησα για 4000 χλμ νομιζωντας πως ειναι τυχαιο.Μετα ομως απο εκταταμενη περιηγηση καταλαβα πως δεν ειναι τυχαιο και πως κατι συμβαινει,ετσι ξεκινησα και εκανα τα παρακατω. Αλλαγη φιλτρου λαδιου και λιπαντικου(τα αγορασα ο ιδιος και τα πηγα μονο για τοποθετηση, μπροστα μου) .Δεν ακουσα πια αυτο το κροταλισμα ουτε κρυο ουτε ζεστο. Το καδενακι ησυχασε !!!!Ανακουφιση και παραλληλα προβληματισμος-ελλειψη εμπιστοσυνης για τους εν λόγω ¨μηχανικους-επαγγελματιες¨! Συμπερασμα, προσοχη στο φιλτρου και το λιπαντικο ( φιλτρο MANN W 712/93 KAI Λιπαντικο Castrol titanioum 5w30) θα επανελθω διανυοντας αρκετα χιλιομετρα για ενημερωση της ομαδας!
  10. Καλησπερα και απο μενα ! Ειμαι κατοχος εδω και δυο χρονια ενος EOS 1.4 με 160 ps με 96000 χλμ.Πριν περιπου ένα μηνα έκανα την προβλεπομενη συνητρηση λιπαντικου σε BOSCH sevice της περιοχης μου.Αλλαχτηκε λιπαντικο και φιλτρο λαδιου!Απο την επομενη μερα αρχισε το γνωστο κροταλισμα που αναφερετε!Απο εκτεταμενη αναζητηση σε διαφορα φορουμς διαπιστωσα οτι το προβλημα είναι εκτενές!Στη περιηγηση μου βρηκα καποιο μελος να αναφερει ότι το προβλημα ίσως να πηγαζει απο το φιλτρο λαδιου εξαιτιας καποιων βαλβιδων που βρισκονται μεσα του ετσι ωστε να κρατουν μια πιεση λαδιου ικανη για την λιπανση της καδενας.Αμέσως ανοιξα να δω το φιλτρο που μου είχε τοποθετησει η εν λογω εταιρεια!το φιλτρο εγραφε mega auto parts, κανενα αλλο χαρακτηριστικο (κωδικους προελευση)όπως συνηθως γραφουν.Την επομενη μερα το αντικατεστησα με φιλτρο Man W 712/93 .Η εντυπωση που δοθηκε ηταν οτι η συχνοτητα του κροταλισματος μειωθηκε. Εχει γινει γνωστο οτι ακομη και τα λαδια των κινητηρων που προμηθευονται πολλοι ¨επαγγελματιες΄ ειναι σε μεγαλα βαρελια 10w40 με στοχο τη μειωση του κοστους.Πολυ φοβαμαι οτι μου τοτοθετησαν λιπαντικο αυτου του τυπου.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ : Αλλο ιξωδες απο το προβλεπομενο οποτε δεν μπορει να εισχωρίσει ευκολα στα πολυ λεπτα σημεια και δευτερο χαμηλης ποιοτητας λιπαντικο που θα ειναι καταστροφικο για ενα κινητηρα σαν το δικο μας! Σημερα λοιπον θα παω να αντικαταστησω το λιπαντικο αφου προμηθευτηκα ο ιδιος το γνωστο τυπο της castrol titanioum 5w30 και θα ενημερωσω την ομαδα για τα αποτελεσματα!Ελπιζω να λυθει το προβλημα !!!! ΥΓ Αυξηθηκε αισθητα και ο θορυβος του κινητηρα
×
×
  • Create New...