Jump to content

Θάνος Βόσσος

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Θάνος Βόσσος

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Θάνος Βόσσος's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Το adaptive cruise control το έχει στάνταρ η έκδοση highline, στην comfortline έχει το απλό και δεν γίνεται να μπει σαν έξτρα από το εργοστάσιο. Για να μπει μετά δε νομίζω να γίνεται αλλά και να γίνεται το κόστος θα είναι απαγορευτικό. Εσυ ποια έκδοση έχεις ;
  2. Γενικά να ξέρεις ότι οι πολλές μικρές και κοντινές αποστάσεις εντός πόλης για το πετρέλαιο είναι ότι χειρότερο γι αυτό σου έχει κάνει και δυο φορές αναγέννηση σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Δεν θεωρώ ότι έχει πρόβλημα το φίλτρο σου απλά δεν προλαβαίνει να πιάσει την σωστή θερμοκρασία λόγω τον αποστάσεων που κάνεις και μπουκώνει. Προσπάθησε μια φορά την εβδομάδα να το βγάζεις σε ανοιχτό δρόμο να το ξεκαπνιζεις διότι στις διαδρομές που κανείς θα σου κάνει συνέχεια αναγέννηση. Επίσης παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης.. δηλαδή αν το οδηγάς πολύ ήρεμα όπως έναν βενζινοκινητήρα ας πούμε τότε θα έχεις πιο συχνά αυτό το φαινόμενο
  3. Αφού δεν έχει το σύστημα αυτό προχώρα με κλειστά μάτια! Δεν ξέρω..δε μου γεμίζει το μάτι το ACT..πιστεύω ότι μακροχρόνια αυτό είναι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον κινητήρα. Από θέμα αξιοπιστίας δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..
  4. Ο παλιός 1.4 tsi 150hp δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που κυκλοφορεί τώρα. Όπως και ο 1.4 tsi 122 CAXA άρχισε να καταργείται από το τότε που βγήκε το golf 7! Είναι πολύ πιο αξιόπιστος και δεν έχει ακουστεί σχεδόν τίποτα για ζημιές.. ο κωδικός που φοράει τώρα είναι EA211.. είναι καθαρά αν θέλεις εσυ να περιμένεις μέχρι τέλη του έτους ή αν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο τώρα! Προσωπικά αυτό που με χαλάει και στους δυο κινητήρες είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, κατά τα αλλά είναι πολύ καλός κινητήρας.
  5. Καλησπέρα σε όλους! Τελευταία έχω παρατηρήσει ότι μετά από μια διαδρομή που μπορεί η κατανάλωση να είναι στο 4.5, σβήνω τον κινητήρα και μετά από πέντε λεπτά αν ανοίξω το διακόπτη χωρίς να παρει μπρος ο κινητήρας η κατανάλωση ανεβαίνει. Τελευταίο δείγμα πριν από λίγο όπου μετά από διαδρομή 10 χιλιομέτρων η κατανάλωση ήταν 4.5, σβήνω το αυτοκίνητο και όταν άνοιξα το διακόπτη μετά από 1 λεπτό για να ανεβάσω τα παράθυρα πήγε στο 4.9. Συμβαίνει σε κανέναν άλλο αυτό ή ξέρει κάποιος τι μπορεί να είναι; 1.4 TDI
  6. Δυστυχώς δεν έχω για το trendline..πάρε τηλέφωνο σε κάποια άλλη αντιπροσωπεία, εγώ θα σου πρότεινα το Φιλοσιδη και θα σου στείλουν και προσφορά και προαιρετικό εξοπλισμό στο e-mail σου άμεσα. Έτσι έκανα κι εγώ και μετά πήγα από κοντά και έκλεισα το αυτοκίνητο. Επίσης εγώ σε οποιαδήποτε vw εκτός καρεντα είχα μεγαλύτερη έκπτωση
  7. Ακριβώς αυτό. Άσε που με τα νέα τέλη ταξινόμησης τα πράγματα που μπορείς να βάλεις στο αμάξι είναι μετρημένα και αν ξεφύγεις ανεβαίνει 1500€ πάνω για πλάκα..
  8. Μονο μέσω retrofit κάποια πράγματα, όχι πολλά γιατί είναι καινούργιο το αμάξι, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις το κόστος είναι μεγάλο
  9. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ_ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ HIGHLINE_(Polo_ AW1).pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.