Jump to content

nightmare

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

nightmare last won the day on June 29 2018

nightmare had the most liked content!

About nightmare

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Βύρωνα
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Tiguan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

nightmare's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

25

Reputation

  1. λειτουργει κανονικα αρκει να εχεις πρωτα γυρισει τον διακοπτη των καθρεπτων στο R.
  2. το εχει και το 1.4 με τα 125 αλλα πρεπει να σχετίζεται με τον τροπο λειτουργιας του acc και όχι με την "καταναλωση".
  3. ειχα ενα παρομοιο στο παλιο αυτοκινητο μου. δεν νομιζω να μπορεις να κανεις καποια κωδικοποιηση αλλα μπορεις να παρακολουθεις παρα πολλους αισθητηρηες, να κανεις λογκαρισματα, να σβηνεις errors κτλ. δημοφιλής app για αυτες ειναι το torque. στο τελος μου χαλασε και πηρα ενα scangauge που το ειχα μονιμα πανω στο αυτοκινητο.
  4. τελικα μου το κανει και χωρις να εχω ανοιξει το ac την προηγουμενη. ps. παντα του βαζω ηλιοπροστασια (εσωτερικη).
  5. καλημερα. εχει παρατηρησει καποιος να δημιουργειται μια θολουρα να το πω, μακα να το πω, δεν ξερω ακριβως, χαμηλα στο μπροστινο παρμπριζ μετα τη χρηση του ac? δεν εννοω αμεσως μετα αλλα αφου εχει μενει κλειστο το αμαξι αρκετες ωρες. εννοειται οτι το αμαξι εχει μενει κανενα 5λεπτο με κλειστο το ac, ανοιχτους τους ανεμιστηρες για να αδειασει το συστημα και επισης εχουν ανοιχτει τα παραθυρα. ευχαριστω.
  6. νομιζω οτι εχεις μπερδεψει το acc με το front assist.
  7. Λευτερη, δεν σε αμφισβητησα απλως μου φανηκε περιεργο.
  8. @XIONOULIS Λευτερη, μου φαινεται περιεργο που τα 5-30 είναι για long και τα 5-40 για short. θα περιμενα να ισχυει ακριβως το αντιθετο. παιδια, το σασμαν πως σας φαινεται? μου φαινεται ότι αργουν αρκετα να ζεσταθουν οι βαλβολινες του και ακούγεται λιγακι στα πρωτα χλμ. επισης, εχετε παρατηρησει μετατοπίσεις του μοτερ? θα πω ένα παράδειγμα για να γινω πιο κατανοητος. η πυλωτη της πολυκατοικίας μου εχει μια εντονη κλιση για να μπεις και ουσιαστικα ανεβαινεις με "φορα". όταν παταω συμπλεκτη για να σταματήσω κ να παρω θεση για να παρκαρω, νιώθω ένα τράνταγμα παρολο που εχω αφησει τις στροφες να πεσουν αρκετα γυρω στις 1000 (ουσιαστικα καθυστερώ να πατησω συμπλεκτη μηπως κ γλυτωσω αυτό το τράνταγμα)
  9. δεν είναι μονο το λογισμικο αλλα και το υλικο, δλδ ποιους αισθητήρες διαθέτετε ηδη κτλ. εννοείται ότι πρεπει να γινει και αλλαγη διακοπτη.
  10. η vw εχει δυο "προγράμματα", το short και το long. από το εργοστασιο ερχονται με λαδια για Long, δλδ για 30.000χλμ. για την Ελλαδα καλυτερο είναι να ακολουθούμε το short, δλδ ανα 15.000χλμ (αν θυμαμαι καλα) ή ανα χρόνο.
  11. σου ειχε αναψει λαμπακι?
  12. επισης, με ενεργοποιημενο το start/stop χοντρικα εχουμε: -με πολυ κινηση: γυρω στο 0,5 κατω -νορμαλ: 0,2 κατω
  13. αρα μιλαμε για μια διαφορα της ταξεως 1 με 1,5λιτρο στην εθνικη.
  14. καλημερα. οπως εγραψα παραπανω, εξαρταται απο τη διαδρομη και την κινηση. αν κινεισαι σε στενακια ή εχει κινηση και ανα 2 λεπτα σταματας, θα γραψει γυρω στο 9 με 10. κ εγω απενεργοποιημενο το εχω το start/stop και αλλαζω ταχυτητα μερικες φορες πριν απο την ενδειξη. στο προηγουμενο post μου για να δειξω ποσο πολυ μπορει να διακυμανθει η καταναλωση ανεφερα ως παραδειγμα συγκεκριμενη διαδρομη που την πραγματοποιω καθημερινα πρωι και το μεσημερι και απο την καταναλωση που αναφερω ειναι εμφανως πως επηρεαζεται απο την κινηση. σκεψου οτι σε αυτη τη διαδρομη εχω δει min: 5,4 (το πρωι) και max:10,8 (μεσημερι με πολυ κινηση). σε ταξιδι με ταχυτητες σταθερα πανω απο 120, μεχρι 150, γυρω στο 6,7 εχοντας οδηγησει και σβελτα σε ορεινο σφικτο επαρχιακο δικτυο. προσωπικα θεωρω οτι το αμαξι για τα κιλα του και για το μεγεθος του ειναι αρκετα οικονομικο και αν καποιος δεν κανει πολλα χλμ, συν ολα αυτα που ακουγονται για τα diesel περι καταργησης-απαγορευσης κτλ, δεν αξιζει η αγορα diesel αφου δεν προκειται να παρει πισω τα χρηματα του. ps. ειχα κανει test drive το 1.6 tdi απο καρεντα αργυρουπολης μεχρι ηλιουπολη και πισω, και ειχε γραψει 8,κατι χωρις να το εχω πιεσει. προσωπικα, μολις ειδα αυτο το νουμερο απογοητευτικα, το θεωρησα μη αποδεκτο. αντιθετως, test drive 1.4 150 (3 ατομα) και 1.4 125 (4 ατομα) απο φιλοσιδη μεχρι παπαγου και πισω, με σβελτους ρυθμους και φουλ ανοιγμα στο γυρνα στην μεγαλη ευθεια, ειχαν γραψει και τα δυο γυρω στο 9,κατι. Νουμερο που για εμενα ηταν αποδεκτο.
  15. καλημερα. παιξε με τις κωδικοποιησεις που εχω ανεβασει πιο πανω και αφορουν τη "μετατροπη" των πισω φαναριων σε drl.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.