Jump to content

Akis_B

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Akis_B

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Παράδοση του polo τον Αύγουστο [emoji23][emoji1787] δεν περιγράφω άλλο!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Σε σχέση με την κατανάλωση υβριδικού και φυσικού αερίου έχει δίκιο ο Ανδρέας τα έχω βάλει κάτω σε excel με βάσει πραγματικές καταναλώσεις που έχω διαβάσει από test drive και το φυσικο αέριο δεν παίζεται. Σε μικτές διαδρομές το υβριδικό σε κόστος ανα λίτρο σου έρχεται όσο το πετρέλαιο. Τώρα όσον αφορά την περίπτωση μου ειχα ψιλό αποφασίσει για polo αλλά με παροτρύνατε για το Leon και το ξανασκέφτομαι, ξέρετε dsg κλπ. οποτε το μυαλό μου έχει γίνει κόμπος. Προσπαθώ μάλλον να με πείσω ότι το Leon θα μου είναι πιο καλό. Αλλά το polo μου αρέσει πιο πολύ. Μάλλον τη λύση θα τη βρω σε σχέση και με το κόστος αλλά και την χρηματοδότηση που θα έχουν. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Καλημέρα σε όλους. Η σκέψη μου ήταν ότι παίρνοντας το polo πιθανόν να το αλλαξω σε 4 χρόνια κάνοντας χρήση του προγράμματος baloon δεδομένου ότι η αγορά είναι σε εξαιρετικά μεταβατικό στάδιο. Άλλωστε τότε θα έχουν βγει και περισσότερα μοντέλα και cng και ηλεκτρικά. Η αληθεία είναι ότι το Leon με καλύπτει πιο πολύ οικογενειακά αλλά αυτό που ανέφερα με την μεταπωλητική αξία με προβληματίζει πολύ. Πρόσφατα πούλησα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή και παρατήρησα ότι τα VW και τα Toyota όσο και να το πεις κρατάνε σε μεταπωλητική αξία. Τα υπόλοιπα όχι και τόσο. Έτσι αν θες να παρεις κάτι άλλο έχεις πιθανότητες για απόκτηση πιο καλού ποσού για πιθανή προκαταβολή. Βέβαια το Leon εφόσον βγει αξιόπιστο και καλό, δύσκολα να θέλω να το αλλαξω πριν την δεκαετία. Αλλά δεν έχω καθόλου εικόνα για την ποιότητα, την αξιοπιστία, τις ζημιες, τα σέρβις κλπ σε σχέση με την seat. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Τελικά με ενημέρωσαν ότι το golf tgi πάει για πρώτο τρίμηνο 2019 γενικώς και αορίστως και επειδή βαρέθηκα να περιμένω σκέφτομαι να παραγγείλω το polo. Θα το φορτώσω και extra και ελπιζω να μην μετανιώσω για την επιλογή μου. Με χαλάει που δεν έχει το adaptive cruise control (ήταν κάτι που πιστεύω ότι θα με διευκόλυνε) αλλά λέω να το προσπεράσω. Κανονικά και λόγω οικογένειας θα έπρεπε ίσως να πάω στο Λεόν αλλά φοβάμαι την μεταπωλητική του αξία και δεν μου πάει να δώσω τόσα χρήματα για seat. Anyway σε κανένα ταξιδάκι θα βολευτούμε με καμία μπαγκαζιέρα ελπιζω να τραβάει...και να μη χαλαστώ...από χώρους δεν έχει και τρομερή διαφορά από το golf ευτυχώς το έχουν μεγαλώσει. Οποίες απόψεις ευπρόσδεκτες.
  5. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Κάπου διάβασα ότι το επερχόμενο T-Cross φημολογείται ότι θα βγει και σε cng έκδοση, όπως το Arona της seat. Δεν με βλέπω να καταλήγω... Δυστυχώς δικτιο φυσικού αερίου δεν έχω στο σπίτι... Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Για να πω την αλήθεια με βάσει τα δεδομένα που αναφέρεις έχω προβληματιστεί πολύ με το αν θα παραγγείλω το polo ή να περιμένω το golf δεδομένου της μεγαλύτερης αυτονομίας που θα έχει το golf. Βέβαια όλη αυτή η αναμονή με έχει εξαντλήσει και αρχίζω και σκέφτομαι μήπως να στραφώ προς Seat μεριά. Επίσης ακόμα αιωρείται η αβεβαιότητα του πότε επιτέλους θα βγει εξοπλισμός και τιμές. Πάντως η επιλογή αγοράς αυτοκινήτου αυτή την περίοδο είναι αρκετά δύσκολη διότι τεχνολογικά είμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Η επιλογή που θεωρώ πιο ασφαλής (cng) έχει το πρόβλημα του ανεφοδιασμού αλλά ένα αμάξι δεν το παίρνεις για 1-2 χρόνια, άρα αγοραζεις με την προσδοκία εμφάνισης περισσότερων πρατηρίων. Για τα ηλεκτρικά σύμφωνο σε όσα αναφέρεις. Πάντως είτε το ένα είτε το άλλο το άγχος της αυτονομίας θα το έχεις και στις 2 περιπτώσεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο μέχρι να υπάρξει προσαρμογή των πρατηρίων πράγμα που δεν πιστεύω ότι θα αρχίσει να γίνεται αισθητή πριν τη πάροδο 5τιας. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Έχεις δίκιο δεν το θυμόμουν σωστά 9lt είναι η βενζίνη. Τώρα για ταξίδια αν πας προς βόρεια την παλεύεις γιατί έχει ΛΑΜΙΑ, ΒΟΛΟ, ΛΑΡΙΣΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ αλλά και αυτό χωρίς μεγάλες απομακρύνσεις από τις πόλεις αυτές. Σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα θα πρέπει να κυνηγάς το πρατήριο βενζίνης γιατί όπως σωστά επισημαίνεις τα 200 μάλλον είναι απίθανο να τα πιάσεις. Το golf λογικά θα έχει 100χλμ παραπάνω αυτονομία σε αέριο και 15 λίτρα βενζίνης αλλά και αυτό δεν αλλάζει καθοριστικά το γεγονός ότι χωρίς ανάπτυξη νέων πρατηρίων θα είσαι συνέχεια με το άγχος του βενζινάδικου. Όσο είναι έτσι η κατάσταση συμφέρει μόνο αυτούς που κινούνται και έχουν βάση περιοχή που διαθέτει πρατήριο.
  8. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Δεξαμενή 14,1kg Cng & 15lt βενζίνη και πλέον είναι εξατάχητο. Επειδή δεν έχω την απαιτούμενη γνώση δεν ξέρω μήπως λόγω του ότι έχει 6 ταχύτητες είναι λίγο πιο οικονομικό από το προηγούμενο, πάντως περισσότερη αυτονομία θα έχει σίγουρα. Ας μας πει κάποιος που το έχει τι αυτονομία έχει τώρα ή αν έχει διαβάσει κανένας κάποιο test drive το καινούργιο πόσο θα έχει. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Akis_B

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    Επιτέλους βγήκε το polo αλλά με παράδοση σε 5 μήνες περίπου. Λέτε να βγάλουν και το golf;;; Πάντως το polo του δώσανε και κατάλαβε! από τα σημαντικά που αφαίρεσαν από τον βασικό εξοπλισμό : προβολείς ομίχλης, υποβραχιόνιο. προαιρετικά έχει για επιλογή μόνο το απλό cruise control ενώ το Ibiza έχει adaptive, η τιμή από 15900 πήγε στα 17400 και τον προαιρετικό εξοπλισμό τον τσίμπησαν λίγο και αυτόν στην τιμή. Βέβαια ο προαιρετικός εξοπλισμός του έχει πραγματάκια να επιλέξεις που το ibiza δεν τα έχει αλλά είπαμε κοστίζει. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Νίκο και οι πωλητές πιθανολογούν το ίδιο ελπιζω σύντομα να βγει ο νέος κατάλογος και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση...να δούμε και πως θα διαμορφωθούν και οι τιμές, τα τέλη ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας καθώς και ο εξοπλισμός. Πάντως στο πόλο cng πιθανολογείται σημαντική αύξηση....είδωμεν. Ελπιζω να μην είναι αποτρεπτικές. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Έχω ρωτήσει για το TGI και μου έχουν πει ότι το εργοστάσιο θα ξεκινήσει την γραμμή παραγωγής τέλος Νοεμβρίου. Παράλληλα δεν έχει διευκρινιστεί η τιμή του αφού ακόμα αναμένεται ο νέος τιμοκατάλογος, εάν θα έχει τον ίδιο εξοπλισμό, την ίδια τιμή καθώς και αν θα έχει τον νέο κινητήρα 1.5, (πράγμα που ίσως είναι πιθανόν) μιας και κατά την παρουσίασή του αναφερόταν ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 χωρίς όμως να ορίζεται σε ποια ακριβώς μοντέλα θα γίνει αυτό. Γενικά ως μελλοντικός αγοραστής vw golf με Φ.Α. αισθάνομαι μεγάλη ανασφάλεια και έχω κουραστεί από την αναμονή, διότι επιλέγοντας να πάρω αυτοκίνητο με Φ.Α. δεν υπάρχει δυνατότητοτητα παραγγελίας εδώ και αρκετό καιρό, κανείς δεν ξέρει να σου πει τίποτα θετικό, όλοι οι πωλητές τηρούν στάση αναμονής και σε παραπέμπουν στο αόριστο μέλλον...
  12. Γεια χαρά σε όλους! Πρόκειται να παραγγείλω το 1.4 TGI DSG7, και από ότι βλέπω βγαίνει μόνο στην έκδοση comfortline η οποία δεν με καλύπτει. Για παράδειγμα θα ήθελα car net app, που αν κατάλαβα καλά πάει μόνο με την μεγαλύτερη οθόνη "infotainment composition media" των 8". Επίσης σκεφτόμουν για αισθητήρες πάρκινγκ τουλάχιστον πίσω και r-line πακέτο. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να τα προσθέσω καθώς και κόστος περίπου? Αν έχετε κάποια πρόταση όσον αφορά τυχόν extra εξοπλισμό καλοδεχούμενη. Από όσο ξέρω για την παραγγελία θα πρέπει να αναμένω και την έκδοση του νέου καταλόγου με τον νέο υπολογισμό των ρύπων μιας και το αμάξι δεν υπάρχει διαθέσιμο και θα γίνει παραγγελία από το εργοστάσιο, έχει ακούσει κανένας τίποτα σχετικά? Ευχαριστώ.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×