Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Μαστορας

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Μαστορας last won the day on February 9

Μαστορας had the most liked content!

Community Reputation

40 Excellent

About Μαστορας

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Οπως ξαναειπα , οταν καις λαδι , δεν εχεις μικρες ανοχες , αυτο ειναι πλυση εγκεφαλου για να πουλησει πιο ευκολα η εταιρια . Δεν με λενε μητσο οπωτε δεν μπορω να ικανοποιησω την επιθυμια σου . Το μανουαλ το εγραψε αυτος που θελει να σου ξαναπουλήσει ......ξερεις .... αυτος που θελει να παρει τα λεφτα απο την τσεπη σου το συντομοτερο κατα νομον δυνατο ... Δηλαδη οταν πηρα μια 6αδα ποτηρια απο το υαλοπωλειο επρεπε να μου πουν " Καθε σου/κου θα μας τα φερνεις για να τα πλυνουμε εμεις" ; Οταν πηρα τζιν για την δουλεια επρεπε να τα πηγαινω 2 φορες την εβδομαδα για πλυσιμο/ σιδερωμα ; Αληθεια ειναι σοβαρη πλυση εγκεφαλου αυτη . Αυτος που σου πουλαει κατι και εχει συμφερο να σου ξαναπουλησει ,εκφραζει την γνωμη του και εσυ τον εμπιστευεσαι ; Αυτον που θελει να σου ξαναπαρει λεφτα ; Αυτον ;;
  2. 5w40 εαν απλως τσιμπας , 10w40 εαν καις . ΟΧΙ στο 30αρι .
  3. Το 5w30 της Φορντ ειναι το πιο ψιλο 30αρι που θα βρεις , ειναι σαν παχυ 20αρι . Αλλα καλυτερα να μηδενισεις εστω και την παραμικρη καταναλωση απο το να καις "λιγο" . Βαζεις σε ενα μονολιτρο μισο λιτρο πετρελαιο και μισο λιτρο λαδι , αφαιρεις ενα λιτρο απο την μηχανη και ριχνεις το πετρελαιολαδο μεσα . Η μηχανη πρεπει να ειναι απλως ζεστη , ΟΧΙ σε θερμοκρασια λειτρουργιας γιατι το πετρελαιο θα αραιωσει τα λαδια . Τα καυτα λαδια ειναι ηδη πολυ ρευστα , γιαυτο . Στο ρελαντι λοιπον για κανα 5λεπτο και μετα κανεις κανονκη αλλαγη λαδιου . Εγω στα αμαξια μου το κανω σε καθε αλλαγη . Οταν κολλαν τα ελλατηρια (απο καψιμο λαδιου παντα ,οχι απο παραμορφωση πιστονιου , εκει δεν μας σωζει τπτ ) οι τρυπες των πιστονιων πισω απο τα ελατηρια λαδιου κλεινουν . Το λαδι που υποτιθεται λοιπον θα μαζευτει στην κατω κινηση του πιστονου και θα περασει απο εκει , δεν μπορει αφου ειναι κλεισμενο απο καμμενα λαδια , ετσι λοιπον μενει στον κυλινδρο και καιγεται δεν εχει διοδο να φυγει . Το πετρελαιολαδο τα διαλυει και καθαριζουν τα λουκια, και κυκλοφορει παλι το λαδι μεσα απο τα ελατηρια λαδιου και μεσα απο τις διοδους του πιστονιου κανονικα .
  4. Εως υμισυνθετικο , και αυτο επειδη ειναι η πλειονοτητα των λαδιων συμερα . Βαλε το 10w40 που σου ειπα και θα δεις πολυ λιγοτερη καταναλωση . Εχω περιπου ιδιο παραδειγμα με εσενα (1λ στα 5κ ) και απο οτι μου ειπε μεχρι στιγμης στα 3κ δεν εκαψε σταγονα . Φτηνο ειναι σαν λαδι αλλα αφου κανει δουλεια , δεν μας αφορα . Οτι δουλευει , κανει . Ξεκινα με 5w40 .Ετσι και αλλιως τα περισσοτερα 5w40 ειναι υμι ,οπωτε δεν θα καει ευκολα εκτος εαν εχεις φθορα η κολλημενα ελατηρια . Στο 1ο θες την μικροτερη δυνατη ρευστοτητα που δεν καιει . Στο 2ο ξεπλενεις μηχανη με πετρελαιολαδο και ξεκολλανε και μειωνεται η καταναλωση .
  5. Αγωνιαρες εταιριες σε καθημερινης χρησεως αμαξια δεν ειναι οτι πιο συνετο .
  6. Επισης αυτος που εφτιακε το αμαξι , θελει να ξαναπουλησει . Παλαιοτερα εβαζες αλλο λαδι τον χειμωνα , αλλο το καλοκαιρι , αλλα δεν χαλαγαν τα αμαξια . Οπωτε ο κατασκευαστης ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ( δεν εξαναγκαζει ) κατι που βολευει αυτον . κατι που θα φερει πιο ευκολα την επομενη πωληση . Οταν καις λαδι , οι μικρες ανοχες εχουν σταματησει προ πολλου να ειναι μικρες . Βαζεις το λαδι που η ιδια η μηχανη σου ζηταει , αυτο δλδ που δεν καις . Το να εμμενεις σε λαδι που καιγεται , ειναι πλυση εγκεφαλου .
  7. 1 ) Ναι παιζει ρολο οι κοντινες διαδρομες , δεν ζεσταινεται η μηχανη συνεπως η μηχανη δεν πιανει ποτε τα μποσικα της . Λεπτο το πρωτο νουμερο (δλδ 5w η 0w ) ειναι κακο σε αυτες τις περιπτωσεις , το λαδι τρυπωνει στα κενα και καιγεται . 2 ) Εξαρταται το σκισημο . Εαν επι 20 λεπτα ησουν τελικες , ναι παιζει να δεις καταναλωση . Εαν απλως εστριβες με 50-80 πχ , οχι . 3 ) ΝΑΙ . Τα νουμερα που βλεπουμε ειναι απλως το ευρος του λαδιου . Πχ το 30αρι ειναι απο 9 και κατι εως 12 και κατι . Εαν βαλεις το λεπτο 30αρι σιγουρα καις , εαν βαλεις πχ το χοντρο , ειναι 40%+ πιο παχυ .Το κακο ειναι οτι τα 30αρια τις VW ειναι στην ανω κλιμακα (11.5+) αρα οτι 30αρι και να βαλεις , εφ οσων καις της VW που ειναι στα παχυτερα , δεν σε σωζει αλλαγη μαρκας , θες αλλη ρευστοτητα . 4 ) Πηγαινε κατευθειαν στο 10w40 , εαν αληθευουν οι καταναλωσεις που λες . ΟΧΙ στο 10w60 . Ισως φανω γραφικος , αλλα το 10w40 απο τα Λιντλ ( δεν κανω διαφημηση ) ειναι καλο . Το 15w40 ακομα πιο καλο . Τα εχω δοκιμασει και τα δυο . Το 10αρι ειναι υμι και το 15αρι εντελως απλο . Σε γενικες γραμμες , ΜΗΝ βαζεις συνθετικα λαδια , καιγονται πολυ πιο ευκολα ιδιως σε μηχανες με χλμ και μποσικα .
  8. Το μοτερ βαριανασαινει οταν αναψει κυριολεκτικα . Κανει σαν να ειναι ετοιμο να "κολλησει" αλλα η ροπη της μηχανης δεν το αφηνει . Κακα μαντατα εχεις μαλλον ....
  9. Vehicle: 2017 VW Jetta 1.4T On: 12,340 Off: 15,926. Total: 3,586 Miles. 9 Months. Pennzoil 5W-40 Replaced with Pennzoil 5W-40 and the same filter. Ενδιαφερον . Τι εννοει ο ποιητης ;
  10. Σιγα σιγα τους μυριστηκε ο κοσμος . Ποσα τζαμπατζιδικα θα πληρωσουν ακομα ;
  11. 800 εθνικη αλλα με ποσα ; 120 ; 200+ ; Η εθνικη ειναι καλη οταν η μηχανη πηγαινει στην ροπη της ( ας το πω ετσι ) και οχι οταν κυνηγας τελικες . Οπωτε λογικη ανετη εθνικη 800χλμ και 500~ κινηση εισαι χοντρικα 60/40 . Μην πας για τα 7.5κ (παντα με τα δικα μου δεδομενα ) . Τωρα εαν πας με τα 15κ της εταιριας ως δεδομενα , στα 10κ το παρα παρα πολυ . Σκεψου οτι 10χλμ κινησης ζοριζουν την μηχανη πολυ περισσοτερο απο οτι νομιζουμε .Οταν ιδιως εχεις λεπτα λαδια , οι κυλινδροι στραγγανε πολυ πιο γρηγορα . Το παχυ λαδι δεν στραγγαει ευκολα γιατι δεν ειναι λαδι κυκλοφοριας οπως τα 30/20αρια αρα ακομα και με σταματα-ξεκινα η μηχανη κραταει λαδι συνεπως λιγοτερη φθορα . Ισως με 40αρι , με τα δεδομενα διαστηματα της εταιριας παντα , να τα κραταγες 10κ . Με ψιλοτερο , με την καμια . Αν συνυπολογισω οτι περα απο τα λαδια πρεπει να εχουμε και το χαρτινο φιλτρο λαδιου ( και σαν μεγεθος και σαν υλικο ) , θα μας πιασει κρυος ιδρωτας . Κοιτα αυτο το βιντεο , κοιτα ποσο μεγαλο ειναι το μεγεθος του φιλτρου και ποσο λιγο το λαδι σαν ποσοτητα . Και τορα κοιτα το δικο μας φιλτρακι λαδιου σαν μεγεθος ...... https://www.youtube.com/watch?v=klcBRnyCSvo
  12. Εφ οσων τα περι 30κ αλλαγης λαδιων ειναι βλακεια , γιατι δεν βγηκε οδηγια που να διευκρινιζει το θεμα , ενημερωνοντας τους αγοραστες οτι αυτα τα 30κ ειναι σε απολυτη ευθεια , διχως φορτιο με σταθερα χλμ λες και ειμαστε φορτηγατζιδες στο Αμερικα ; Και εφ οσων ο ντιλερ μπορει κατα βουληση να σου αλλαζει τα σερβις της κατασκευαστριας ( εδω ξηλωνεται το πουλοβερ και παει το παραμυθι συννεφακι συννεφακι )σε στυλ "οχι τοσα , αλλα ... ναι ξερεις ...τοσα " γιατι να μην το κανεις απο μονος σου ; Δικο σου μηχανημα ειναι , αυτος λεφτα θελει να παρει απο την τσεπη αρα οσο πιο συντομα ( οχι βεβαια σε σημειο να χρειαστει αποζημιωση ) η φθορα , τοσο καλυτερα για αυτον . Και γιατι τσουχτηκε οταν του ειπες εσυ ποτε θελεις να τα αλλαξεις ; Πρωτα λαδια σε 15κ μεσα ειναι αυτοκτονια και το ξερει αλλα τον συμφερει . Πεταμενα λεφτα η συντηρηση της μηχανης δεν ειναι ποτε . Αμα την παρατησεις , τοτε τι θα σου πει ; " Ε καινε απο την μανα τους λιγο λαδακι " η " Ε , εχεις και μερικα χλμ επανω , δεν ειναι πια καινουργιο " ; Μακαρι να εκαναν τα λαδια 2 ευρω το γαλονι (3.78λ) , κυριολεκτικα θα αλλαζα καθε σου/κου .Και κυριολεκτικα , ακομα θα ειχα το 1ο μου αμαξι . Ως αναφορα την καραμελα περι τεχνολοχικης υπεροχης των λαδιων και των μηχανων εγω βλεπω ενα συνηθες φαινομενο καθεμερα . Ακομα και τα νεα , τεχνολογικα υπερεχοντα λαδια εχουν επανω προδιαγραφες 20+ετιας ... Ολα τα λαδια ( το 95%+ ) που ειναι για tdi/tsi ας πουμε σαν παραδειγμα , εχουν CF(πετρελαιου) προδιαγραφη ακομα . CF που ειναι 25ετιας προδιαγραφη !!! Τι μου λεει δηλαδη , οτι μπορουμε να βαλουμε προδιαγραφες 25ετιας (ναι μπορουμε, μην ψαρωκεις ) σε αμαξια του 2020 ; Αυτο δεν αντιβαινει στα λεγομενα του περι υπεροχης σημερινων λαδιων ; Εν ολιγοις , λαδια με προδιαγραφες 25ετιας , αλλαζονται και με διαστηματα σερβις 25ετιας , οχι φυσικα σαν απολυτη εκφραση αυτο , αλλα δεν μπορει να μου λεει οτι το λαδι αυτο θα κραταει οχι 5κ αλλα 25κ μεσα σε μια μηχανη . Βαλε απλα λαδακια , αλλαζε τα μεχρι τα 7.5κ ( προσωπικη επιλογη αυτο απο εμπειρια ) και ασε την εταιρια να εχει εφιαλτες που εχεις τα λεφτα ακομα στην δικη σου τσεπη . Εσυ μια χαρα θα κοιμασαι . Και για να καταλαβεις τι εστι εταιρια ( δεν μιλαω για μια συγκεκριμενη ) θα σου θυμιζω ενα καλο ανεκδοτο : " Ηταν ενας ζητιανος εξω απο ενα καταστημα . Καθε μερα ενας τιμιος εργαζομενος νεος περναγε για την δουλεια του και του αφηνε χρηματα . Συνηθως του αφηνε ενα 2ευρω . Οσο λοιπον υπηργε αυτη η "τυπικη" συναλλαγη , και οι δυο ενιωθαν καλα . Μια δευτερα ομως ο νεος αντι για 2ευρω του αφησε 1ευρω. Ο ζητιανος θεωρησε οτι εγινε κατι λαθος , αφου τον ειχε μαθει στα 2ευρα , αλλα ευγενικοτατος , δεν μιλησε καθολου . αυτο συνεχιστικε για καμια 10ρια μερες . Μετα , στα ξαφνικα , το 1ευρω εγινε 20λεπτο ! Ο ζητιανος δεν κρατηθηκε και ευγενικος οπως παντα ρωταει τον νεαρο τι εγινε και αυτη η αλλαγη στο μπουρμπουαρ . Ο νεαρος του εξηγη πως στεφανωθηκε ,αλλαξε σπιτι και πηγε σε μεγαλυτερο γιατι περιμεναν με μεγαλη χαρα με την συζηγο του το νεο μικρο μελος της οικογενειας του συνεπως δεν ειχε την ευχερια να δινει 2ευρα . Η απαντηση του , εως εκεινη την στιγμη , ευγενικοτατου ζητιανου ξερεις πια ηταν ; " Καλα λεει στεφανωθηκες, αλλαξες σπιτι , κανεις οικογενεια με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ τα λεφτα ;;;;" !!!! Τα θεωρουσε δικα του επειδη ο καλοβουλος νεαρος του ειχε δωσει το δικαιωμα ,συνηθιζοντας τον σε κερασματα . Διδαγμα : Οτι μας ανηκει , εμεις κανουμε κουμαντο μεχρι να επιτρεψουμε σε αλλους να κανουν αυτοι κουμαντο επ αυτου . ΜΗΝ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ .
  13. https://www.car.info/en-se/volkswagen/t-roc/t-roc-15-tsi-m6-2018-16397693/specs Θα σε μπερδεψει ισως λιγο αλλα θα την βρουμε την ακρη . Εδω λεει απο 0w20 ( μακρια μακρια για μενα ) εως και 10w40 (που μου αρεσει αλλα μετα τα 100κ ) . Πιθανον να λεει 5w30 , μαλλον ερχομε ξανα στα λογια που ειπα , 5w40 και εισαι οκ .
  14. Οχι δεν ειναι ευκολο εκτος και εαν εχεις viscometer .Παντως μεταξυ των δυο προτιμω το 5w40 για εσενα !
  15. Αυτος ειναι και ο λογος που πετας τα πρωτα λαδια παντα , μην επιτρεποντας σε κανεναν καουμποι να παιζει με τα χρηματα σου , το αμαξι ειναι χρηματα δικα σου , εσυ το πληρωνεις . Δεν ξερεις τι λαδια ειναι , απο που ειναι , ακομα και εαν ειναι αυτο που επρεπε να ειναι ( ξερω παραδειγματα που μαστορια σε αντιπροσωπια εκλεβαν % απο τα λαδια απο οποιο νεο αμαξι ερχονταν μεσα για να τα βαζουν στα δικα τους , οσο απιστευτο και εαν ακουγεται , ειναι αληθινο . ) . Επισης , ναι το ιδιο ακριβως μοτερ , απο χωρα σε χωρα , αναλογα με το τοπικο θερμοκρασιακο ευρος , αλλαζει και την ρευστοτητα λαδιου . Δεν μπορεις να βαλεις πχ 15w50 σε μοτερ του καναδα σαν επισημη ρευστοτητα αντιπροσωπιας οπως δεν μπορεις να βαλεις και 0w20 σε μοτερ αιγυπτου . Εαν συμβαινει αυτο , χανεις πασα σοβαροτητα ως αντιπροσωπια , μαρτυρωντας ξεκαθαρα ( και ξεδιαντροπα μπορω να πω ) τις προθεσεις σου .
×
×
  • Create New...