Jump to content

Yiann

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Yiann

Other Info

  • Car Type
    Amarok

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Yiann's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Τελικά όλα εντάξει με το T-Cross σου ξαναβγάλεκάποιο πρόβλημα;
  2. Να εισαι καλα Γιαννη, Να εισαι καλα Γιαννη, πιστευω να βρεθει λυση ευκολη χωρις μεγαλες διαδικασιες. Καλα κανεις και τα αναφερεις γιατι βοηθαει ολους τους υποψηφιους αγοραστες. Συμφωνω σε ολα για το αυτοκινητο, εξαλλου απο εξαρχης ηταν αυτο το compact b-suv που μου αρεσε! και να σκεφτεις δεν ηθελα να παω σε wv group με τιποτα. Με την λογικη οτι το αμαξι εχω σκοπο να το κρατησω σιγουρα 10-12 χρονια , θελω να παρω με τους 115 ιππους γιατι εχω την εντυπωση οτι αργοτερα θα μου βγει σε καλο.. οδηγωντας παντως το πολο με τον ιδιο κινητηρα 115 ιππους δεν μου φανηκε πολυ ζωηρο και δεν ειμαι επιθετικος οδηγος, για το λογο αυτο παω στους 115. Επαρχια που ειμαι εκδοση life 115 ιππους με το μεταλλικο χρωμα 19.800 με το κλειδι στο χερι. αν ειχα καταληξει στους 95 θα το ειχα παραγγηλει ηδη) Εχω αφησει πολυ καιρο το φεις, , ασε να τα βρω να ξαναμπω και σου στελνω αιτημα..
  3. Περιεργο, ετσι οπως περιγραφεις εχουν σχολιασει αλλοι 2 κατοχοι του t-cross. τους εβγαλε αυτο το θεμα σε θερμοκρασιες κατω τους 8 βαθμους. Αν το λυσεις το προβλημα πες μου, αλλα καινουργιο αμαξι μηπως να εκανε η αντιπροσωπεια κατι καλυτερα που υπαρχει και η εγγυηση? δεν νομιζω να χρειαζεται διαδικασια να βγαζεις ταμπλο για να βαλεις αυτα τα ειδικά λάστιχα που λες. Παντως αυτο απο μονο του θα μπορουσε να με αποτρεψει για την αγορα του αυτοκινητου. Σε ευχαριστω για τον χρονο σου και για την εμπειρια σου, και για οτι νεοτερο τα λεμε εδω η στο φεις
  4. Ok, θα το τσεκαρω. Ο ηχος του Κινητηρα ειναι οπως τον πρωτο μηνα που το πηρες? εχω ακουσει για κατι μικρους τριγμους στο ταμπλο, ( μερια συνοδηγου) εχεις παρατηρησει κατι εσυ?
  5. Καλως δεν το ηξερα, για επισημο wv servis λογικη τιμη. περιμενα παραπανω
  6. Να υποθεσω + 70 περιπου τα δικα σου. μπορεις στο πρωτο σερβις να πας δικα σου αναλωσιμα στην επισημη αντιπροσωπεια ισχυοντας η εγγυηση?
  7. Ποσο πληρωσατε για το γενικο σερβις στην αντιπροσωπεια? βεντιζνη 1000 115 ιππους
  8. Καλησπερα, Ειμαι σε ερευνα για αγορα μικρο crossover με ταβανι τα 19.000, απο αυτα που εχω δει μου αρεσει το t-cross life. ( δεν με ενδιαφερουν οι εχτρα τεχνολογιες) Λογω του οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο για τεστ ντραιβ εδω που ειμαι, θα ηθελα να μου πει εντυπωσεις καποιος κατοχος, για κινητηρα βενζινη 1000ρι 115 ιπποι χειροκινητο (αυτο με ενδιαφερει) Χρηση του αυτοκικνητου θα ειναι 25 χιλιομετρα σε εθνικη 5 μερες την βδομαδα και κοντινες εξορμησεις ταξιδια σε επαρχιακο δρομο χωριο κ.τ.λπ 1-2 φορες το μηνα με μαξιμουμ τα 200 χιλιομετρα. ( 2 ατομα) χωρις παιδια Χωρις να γνωριζω γιατι δεν ειχα πριν wv θελω να ρωτησω αν εχει ακουστει καποιο θεμα -προβλημα η οπως ακουω για τρικιλινδρους κινητηρες που λενε οτι αργοτερα με τα πολλα χιλιομετρα ισως εχει καποια προβληματα αντι τετρακιλινδρου. αμαξι παιρνω και το κραταω μια δωδεκαετια Εχω καταληξει σε αυτο λογω των συμπαγες διαστασεων, και το σημαντικοτερο ο ησυχος κινητηρας του ο μη θορυβος μεσα στην καμπινα. Που φανταζομαι θα ειναι το ιδιο με το πολο ιδιο κινητηρα που εχω οδηγησει, και απο επιδοσεις εμενα με καλυψε. νομιζω οτι δεν θα χρειαζομουν παραπανω δυναμη με την οδηγηση που κανω. Αλλο ενα που οδηγησα και μου αρεσε ( αν και το αναφερω σε λαθος φορουμ, αν θελετε διαγραψτε αυτη την ενοτητα? δεν προλαβα να διαβασω κανονισμους) ηταν το capture με κινητηρα τετρακιλινδρο 1300 130 ιπποι. Τ-cross σε σχεδιασμο μου αρεσει καλυτερα χωρις να το εχω οδηγησει ομως, Καποιος κατοχος ας γραψει την αποψη του εδω, αξιοπιστια ?κλισεις του αμαξωματος στον δρομο? αν εχουν ακουστει γενικα προβληματα σε μοντελο και κινητηρα αυτο? αν και ειναι φρεσκο ακομα) Γνωμες?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.