Jump to content

odv

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

odv last won the day on February 11

odv had the most liked content!

About odv

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

odv's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. ΛΥΘΗΚΕ Σε περιπτωση που καποιος εχει το ιδιο προβλημα τελικα εφταιγε η Ν75. Ο σωστος κωδικος για BMY,BLG ειναι 03C 906 283 B.
  2. Καλησπερα, Τις προαλλες το γκολφακι μου (1.4 tsi bmy) ξαφνικα αρχισε να συμπεριφερεται περιεργα και να εχει μειωμενη δυναμη και ασταθη λειτουργια. Συμβαινουν τα εξης: 1)Στις χαμηλοτερες στροφες (μεχρι 2800) οταν παταω τερμα γκαζι και συμπλεκει ο κομπρεσορας αρχιζει ενα δυνατο γουργουρισμα/βουητο (σαν να μπουκωνει) απο την εξατμιση με μικρα σκασιματα και το αμαξι δεν τραβαει οπως θα επρεπε. Η πιεση φαινεται να ανεβαινει σχεδον εκει που ανεβαινε αλλα η δυναμη και η ομαλοτητα του αυτοκινητου δεν εχουν καμια σχεση με πριν. 2)Οταν φτανω το σημειο που αποσυμπλεκει ο κομπρεσορας νιωθω ενα μεγαλο σκαλοπατι (συνοδευεται απο πτωση πιεσης στο 0.2 ακριβως την στιγμη που κλεινει ο κομπρεσορας) και η δυναμη πεφτει ακομα πιο κατω. Η πιεση απο τις 3000 στροφες μεχρι τον κοφτη (στο ευρος του τουρμπο) δεν φτανει ποτε εκει που εφτανε πριν και παραμενει στο 0.2-0.3 με αποτελεσμα το αμαξι να ειναι αδυναμο. Δεν αναβει τσεκ και δεν διαβαζω καποιο σφαλμα Επισης το προβλημα δεν ειναι μονιμο δηλαδη για παραδειγμα μπορει για τα πρωτα 5-6χλμ που οδηγαω να δουλευει κανονικότατα το αμαξι και μετα να παρουσιαζεται ξανα το προβλημα. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να προκαλει κατι τετοιο; Ευχαριστω
  3. Καλησπερα σημερα στο γκολφ 5 μου (1.4 tsi 140) μετα απο αποσταση 60 χλμ αρχισε ξαφνικα και χωρις να το εχει ξανακανει να αναβοσβηνει το τσεκ και το διαγνωστικο εβγαλε κωδικο σφαλματος P0302. Οσο αναβοσβηνε το τσεκ εκανε missfires και γενικα δεν δουλευε σωστα το μοτερ. Μετα απο 2 λεπτα που σταματησα εσβησε το τσεκ και σταματησαν εντελως τα missfires και το μοτερ δουλευε μια χαρα. Η ερωτηση μου ειναι μπορω να ειμαι σιγουρος οτι απλα ο πολλαπλασιαστης του κυλινδρου 2 ειναι στα τελευταια του και θελει αλλαγη ή υπαρχει και τιποτα αλλο που μπορει να το προκαλει; Ευχαριστω
  4. Η τιμη ηταν γυρω στα 10 ευρω αλλα ειναι 1 μετρο δηλαδη πολυ παραπανω αποσο χρειαζεται για τα προβολακια. Ισως και να την κοβουν και σε μισο μετρο αλλα δεν ρωτησα γιατι εγω την χρειαζομουν και για μια αλλη δουλεια. Εγω την εβαλα.
  5. Λοιπον τελικα βρηκα στην αθηνα χυμα ρολο κιτρινο στη moto-plus στη καλλιρροης. Ευχαριστω για τις απαντήσεις.
  6. Ναι το ειχα σκεφτει αυτο στην αρχη αλλα προτιμω κατι πιο ομοιομορφο στο χρωμα δηλαδη να ειναι ολο το προβολακι κιτρινο γιαυτο και αποφασισα τη μεμβρανη. Εντωμεταξυ βλεπω σε παρα πολλα γκολφ κιτρινη μεμβρανη και απορω πως δεν υπαρχει διαθεσιμη πουθενα.
  7. Καλησπέρα, γνωριζει καποιος που μπορω να βρω σε καλη τιμη κιτρινη μεμβρανη για να βαλω στα προβολακια ομιχλης του γκολφ? Τα ετοιμα κιτ που πουλανε στο εξωτερικο πανε 30ευρω μαζι με μεταφορικα και οπου κοιταξα στην αθηνα τα κιτρινα ρολο ειναι εξαντλημένα...
  8. Δηλαδή δεν ισχυεί αυτο που λενε οτι οι δαγκάνες του gti εχουν μεγαλύτερη διάμετρο εμβόλου? Τελεια ευχαριστω
  9. Καλησπέρα, εχω ενα golf 5 tsi gt sport 140αρι το οποίο φοράει φρενα 288mm. Σκοπεύω να τα αλλάξω με τα φρένα του gti (312) μιας και το αμάξι φοραει προγραμμα. Απο οτι εχω δει τα φρενα του gti μπαίνουν κανονικά στο αμάξι μου χωρίς να χρειάζεται καποια μετατροπή. Η ερώτηση μου είναι μηπως γνωρίζει κάποιος αν η εργοστασιακή πεντάκτινη 16αρα ζάντα χωράει τα φρένα του gti; Ευχαριστώ
  10. Α καταλαβα ευχαριστω.. Υπαρχει ομως καποιος τροπος να ελεγξω αν το αμαξι ειναι οντως πειραγμενο χωρις vagcom? Θα μπορουσα πχ να παω σε καποιο συνεργειο και να μου πουν σίγουρα ή μονο με δυναμομετρηση?
  11. Εγω χρησιμοποιω torque app με καποιες αλλαγες στο λογισμικο αλλα την μετρηση της πιεσης την εχει στα default gauges...τωρα για το obd eleven δεν ξερω που βρισκεται η μετρηση αλλα ειμαι αρκετα σιγουρος οτι υπαρχει.. edit: διαβασα καπου οτι πας engine control->live data->charge pressure->actual pressure και εκει βλεπεις μια πιεση, αν ειναι σε psi πρεπει απο την ενδειξη να αφαιρεσεις 14.5psi και το νουμερο που θα παρεις ειναι η πιεση υπερπληρωσης (αν ειναι σε bar απλα αφαιρεις 1 bar). Ελπιζω να σε βοηθησα δυστυχως δεν εχω obdeleven για να ελεγξω αν δουλευει...
  12. Ναι μεταχειρισμενο ειναι γιαυτο και ρωταω.. υπαρχει ομως προγραμμα εμποριου που να το πηγαινει στα 170? Οσα εχω δει το πηγαινουν γυρω στα 200 (stage1)
  13. Συμφωνω απολυτα απλα δουλευω με οτι εχω στα χερια μου και μου φαινεται πολυ περιεργο που οι πιεσεις ειναι τοσο κοντα στο blg...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.