Jump to content

GOLF_300

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About GOLF_300

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

GOLF_300's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Να σαι καλά ρε φίλε... αν και για να φτάσω το δικό σου επίπεδο θέλω πολυυυυυυυυυυυ δουλειά ακόμα! Πάντως κι εγώ όταν βλεπω γιαπωνέζικο κάτι με πιάνει! Σαν τον ταύρο όταν του κουνάς κόκκινο πανί!
  2. Παιδιά ξέρει κανένας που μπορώ να φτιάκσω έναν αντάπτορα για να βιδώσω μόνιμα την σκάστρα της Greddy επάνω στο σωλήνα που πάει στο ιντερκούλερ (χωρίς κολάρο)? Κάτι τέτοιο δηλαδή! Ποιος μπορεί να μου φτιάξει κάτι τέτοιο για να βιδώσω επάνω την σκάστρα μόνιμα?
  3. Εξωτερικο Σήμερα έβαλα και την υπόλοιπη εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω 70άρα. Τώρα είμαι φουλ 70άρα! Τώρα σειρά έχει το κουστουμάκι του R32! Φίλε andonis σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είσαι σίγουρος ότι τα άλογα που έβγαλες με αυτές τις πιέσεις τα έβγαλες με K04-023 που φοράω εγώ?
  4. Δεν έχω άλλο διαθέσιμο όριο για να ποστάρω φωτογραφίες μπορεί κάποιος να μου πει τι πρέπει να κάνω?
  5. Να 'στε καλά όλοι! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Εύχομαι η δυναμομέτρηση να μου δείξει τα νούμερα που θέλω ή εκεί κοντά! Φίλε OuNKaS απ' ότι είδες και στο ποστ μου δεν έχω κάνει και τίποτα ιδιαίτερο εξωτερικά, θα ανεβάσω πάντως γωτογραφίες. Φίλε konstantinos passat βασικά συμφωνώ μαζί σου αν και το τιμόνι του Generation μου έπαιφτε κομμάτι μεγάλο! Και επειδή τα τιμόνια του εμπορίου με αερόσακο κοστίζουν οσο και η τουρμπίνα μου προτίμησα να βάλω ένα Momo που και φτηνό είναι και δοκιμασμένο! Περι ορέξεως.... φίλε giannispolo ωφείλω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά ακούω για την "σχετική" πίεση! Αν θες μας το εξηγεις εδώ ή σε ένα άλλο ποστ γι' αυτό το θέμα. Θα ενδιαφέρει πολλούς πιστεύω. Φίλε serraios θα βάλω φωτο και θα ποστάρω και την δυναμομέτρηση όταν κάνω (το σκέφτομαι τώρα με τη ζέστη) και ελπίζω να δω τα νούμερα που θέλω. Φίλε TASOS_1.8T έχεις απόλυτο δίκιο είναι καταπράσινα και απο RS4! Πείρα φορα και φαίνεται πως το μυαλό μου ήταν στο RS4! Το διόρθωσα ήδη. Και πάλι σας ευχαριστώ όλους! Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση θα την άκουγα με ιδιαίτερη χαρά!
  6. Έχουμε και λέμε Το αμάξι το αγόρασα 1.4 GENERATION μετά από ένα χρόνο τοποθέτησα τον 1.8Τ με τα 180 άλογα από κάποιο άτυχο Α3 ή ΤΤ. Πριν από λίγο το πήρα στα χέρια μου και έγιναν τα εξής: Μηχανικά Τουρμπίνα Κ04-023 Πολλαπλή από S3 MAF από S3 Custom FMIC Μπεκ από RS2 Σκάστρα Greddy Type-S Φιλτροχοάνη μανιτάρι HKS (και καλά) ...πάντως την δουλειά της την κάνει DP 70mm Καταλύτης 200άρης και ένα ελεύθερο καζανάκι στο τέλος (από καταλύτη και πίσω ο σωληνας είναι 63mm και σύντομα θα γινει και αυτό 70mm) κολάρα Samco Πρόγραμμα για να δουλέψουν όλα αυτά σωστά Από πίεση έχω 1.8 over με 1.5 ct Μετάδοση 6άρι κιβώτιο από LEON Εξάφτερος δίσκος Εσωτερικό Τιμόνι MOMO Μπαρόμετρο Apexi Πυρόμετρο Apexi Μου λείπει κι ένα σαλονάκι από R32 Εξωτερικό Φανάρια Hella φιμέ πίσω Φανάρια Hella φιμέ Εμπρός με προβολείς ομίχλης Ζάντες 18άρες Goodyear F1 225/35/18 Μου λείπει ένα Bodykit από R32 Στήσιμο Blistein PSS9 (Την έχω κάνα χρόνο τώρα απλά τώρα τη ρύθμισα σωστά) Αυτά τα ολίγα! Όταν το δυναμομετρήσω θα ποστάρω και τη δυναμομέτρηση! P.S Οι φωτογραφίες είναι λίγο μεγάλες αλλά δεν ήξερα πως να αλλάξω μέγεθος! Sorry!
  7. Γεια σας και από εμένα! Έχουμε και λέμε Όνομα: Χρήστος Επάγγελμα: Αρτοποιός μέχρι νεοτέρας! Ηλικία: 27 και.... Αυτοκίνητο: GOLF 4 1.8T (Μετατροπή από 1.4) Το αυτοκίνητο μόλις βγήκε από το συνεργείο με στόχο να πλησιάσει όσο γίνεται το... nickname μου!!!!! Θα ανοίξω κι ένα topic για να παρουσιάσω αναλυτικότερα το αμάξι. Καλώς σας βρήκα λοιπόν!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.