Jump to content

VAG

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About VAG

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N3

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

VAG's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. 036121188B κωδικός ανταλλακτικού αν έχει πρόβλημα αυτό. που να παω; προτείνετε μου συνεργία Αττικη/ Βοιωτία
  2. 100% υπάρχει. δειτε τα βίντεο και τις φωτό. φαίνεται περίπου το σημείο της διαρροής. ο λεπτός ο σωλήνας είναι η επσιτροφή του ψυκτικού προς το παγούρι. από εκείνη την περιοχή φαίνεται να είναι η δαροή. ο χονδρός είναι από κάτω, κουμπώνει στον διακλαδοτήρα, και είναι η "εισαγωγή" του ψυκτικού υγρού. το έπλυνα για να το δω καθαρό. και μετά από κάποια χλμ φαίνεται σε άλλο βίντεο πως είναι η διαρροή. το εξάρτημα που κουμπώνει το σωληνάκι της επιστροφής, τι ειναι; πως λέγεται; έχει κάποιος σχεδιάγραμμα του κινητήρα; το σωληνάκι της επιστροφής είναι ακριβώς κάτω από την εισαγωγή και πάνω από τον διακλαδοτήρα. Ευχαριστώ όλους. 2030471666_vagvid2.mp4 1778921314_vagvid3clean.mp4 536061825_vagvid4after20km.mp4
  3. Έχω ένα vag 15 ετών το οποίο έχει το εξής πρόβλημα Όταν βάζεις το air-condition ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανέβουν οι στροφές στο ρελαντί, αλλά δεν ανεβαίνουν καν. Έχω κάνει troubleshooting μέσω vcds αλλά δεν... Μου λένε να το ξυλωσουν όλο να δουν την καλωδίωση και πως μάλλον θέλει άλλο εγκέφαλο. Όταν αλλάζεις ταχύτητα οι στροφές βουτάνε προς τα κάτω πολύ γρήγορα (όταν είναι ανοιχτό το ac). Αν δεν βάλεις ταχύτητα και αφήσεις να πέσουν, πάνε στις 500 και μετά επανέρχονται ~750 (αντί για 1000 που είναι το σωστό με ac). Μπορεί και να σβήσει τελείως. Καμιά φορά, σπάνια, το ίδιο συμβαίνει όταν είναι κρύο το αμάξι ή το χειμώνα με το καλοριφέρ. Σπάνια! 1 φορά και μετά όλα οκ. Με το ac πάντα! Επιπλέον πρόβλημα που δεν ξέρω αν συνδέεται, αλλά το αναφέρω μήπως δώσω ιδέες: το καλοκαίρι αν το ταμπλό το χτυπάει ο ήλιος πολύ, δεν παίρνει μπρος από ιμομπιλάιζερ μάλλον. Θέλει 3-4 φορές. Αν έχει ηλιοπροστασία ή πετσέτα κτλ όλα καλά. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι με το δυναμό. Το βράδυ πχ σταματημένος όταν στρίβεις το τιμόνι ή παίζεις με τα παράθυρα, τα φώτα χάνουν λίγο λάμψη. Δεν νομίζω ωστόσο να έκανα το δυναμό, γιατί τουλάχιστον θα έπρεπε να ανεβάζει στροφές στο ρελαντί με το ac Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδας και προγραμματισμός πάλι μέσω απλού αυτόματου προγράμματος. Καμία διαφορά. Βλάβες ecu δεν βγάζει Κάποιος μου ανέφερε για χαμηλή συμπίεση. Να θυμίσω ότι οι στροφές δεν κουνιούνται στο ελάχιστο όταν βάζεις ac. Αν πχ σταματημένος έχω σταθερά 2000 στροφές και βάλω ac τότε ανεβαίνει 2500, όταν ανάψει το βεντιλατέρ (συνεχίζω το γκάζι στο ίδιο σημείο) πέφτουν 2300 περίπου (για πχ) και όταν σβήσει το βεντ. ανεβαίνουν πάλι. Αν αυτά τα κάνω χωρίς γκάζι οι στροφές είναι καρφωμένες σταθερά στις ~800 BUD o κινητήρας Αυτά! Ευχαριστώ όλους
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.