Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

sarris

Members
  • Content Count

    314
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sarris

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  1. παιδια οχι αλλους τσακωμους για προγραμματα,κοψιματα,τρομπες και τα συναφη...πλεον εχουνε γινει ολα στανταρ,λιγο να ψαχτει κανεις βρισκει αυτο που πρεπει...μην αναλωνεστε αλλο σε τετοιες κουβεντες,ειναι ακυρες και ακαιρες...
  2. σε εριξε σε safe.ετσι γινεται,μετα απο καποια δευτερολεπτα επνερχεται.γυρω απο τη τρομπα κατι παιζει...
  3. στο δρομο οντως το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο.
  4. ναι για vag-com μιλαω... αλλο ενα βιντεακι με 1.7 σταθερο...... http://www.youtube.com/watch?v=SPykzdNE2AY
  5. γενικα το αμαξι δεν εχει καθολου πυρομετρο...μεγιστο που βλεπουμε ειναι 870-880 πραγματικο.οποτε το 780 που βλεπω στο δικο μ πυρομετρο ειναι απολυτα λογικο.
  6. clutch-masters και δεν ειχα κανενα προβλημα ως τωρα.ας ειναι καλα ο νικος...(γκικας)
  7. ναι ρε νικολα,εννοειται...ουτως ή αλλως ηθελα να περασω απο το μαγαζι οταν ευκαιρισω αλλα ας οψεται η κωλοεξεταστικη που μας εχει παρει τα μυαλα,θα προσπαθησω να ερθω μεσα στην εβδομαδα,θα σου τηλ.
  8. ειναι στο downpipe γι αυτο και τοσο μεγαλη αποκλιση με την πραγματικοτητα,περιπου 80-100 βαθμους.
  9. οι στροφες που δειχνει το στροφομετρο ειναι πραγματικες,αν προσεξεις η 3η βαραει κοφτη στις 7250 ακριβως.
  10. μαμα πιστονια,μονο μπιελες.κοφτη εχω στις 7250 για ασφαλεια.σπουλαρει απο τις 3800 οπου εχει 48 κιλα ροπη και μεγιστη ροπη στις 4850 που παει στα 52.
  11. παιδια σας ευχαριστω πολυ.να και ενα βιντεακι απο τα 100 χλμ με 1.5 bar σταθερο και 1.55 over. http://www.youtube.com/watch?v=l7dzXE7pQVU
  12. οντως ειναι κορυφη το συγκεκριμενο...
  13. λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου... το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ... δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!! οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4! αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι! αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!! συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση.
×
×
  • Create New...