Jump to content

rogerius

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About rogerius

Other Info

  • Car Type
    Passat

rogerius's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. rogerius

    Kkk03 = Caput

    sosth paratirish pros ton mhxaniko: h tourbina avth den einai roulemanath alla exei ta legomena journal bearings.diladi o axonas ths pleei se mia strosi ladi mesa se idikh ypodoxh.mono otan doulevei,o axonas ths einai kentrarismenos kai den exei mbosika/Otan den doulevei psaxnoume gia mposika mono se roulemanates tourbines,pou an exoun mbosika opos leei o mhxanikos,theloun zigostathmish (service).Opote h se doulevei h den kserei tipota .
  2. rogerius

    Kkk03 = Caput

    εννοώ μεταχειρο με εγγυηση.Δες και AutoTurbo.Πάρε ένα τηλ τουλάχιστον να μάθεις τιμή. @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
  3. rogerius

    Kkk03 = Caput

    πάντως είναι πολλά τα λεφτά που πας να δόσεις για καινούργια k03..έτσι είναι όμως στο dealer.Αν δεν μπορείς να πας σε k04 τώρα ,(αργότερα όλο και κάτι θα θελήσεις για να πας σε πιο πολλά άλογα) και έχεις χρόνο,ψάξε για k03 μεταχειρο περίπου 150-200E.Δες και e-bay!Δες και κάποιους που έχουν πάει σε άλλο setup! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
  4. 1.τα Ρέβο προγράμματα είναι για το γκρούπ VAG κάποια Porsche και Subaru.Η Seat Force είναι dealers και είναι μονο για τα Seat.Ωστόσο βάζουνε και σε αλλα VAG. 2.Έψαξα αρκετά μέχρι να καταλήξω σε Ρέβο.Καλο είναι να ξεκινήσεις από το site τους. www.revotechnik.com Εγώ δεν ήθελα να βάλω το demo για τις φήμες που κυκλοφορούσανε περί μπερδέματος της ECU.Έβαλα λοιπόν κονσέρβα που έβγαλε στο dyno 207HP.Όμως στο δρόμο με τρίτη ,δεν πήγαινε πάνω από 4200rpm.Παραπονέθηκα και μου προτείνανε επιστροφή χρημάτων.Δεν ήθελα όμως να χάσω το πρόγραμμα και έτσι συμφωνήσαμε να έρθει ο άγγλος της Ρέβο να το δει (είχε δουλειές και με κάποια εξέλιξη στην Seat,δεν ήρθε μονο για μένα).Προσπάθησε να μου διορθώσει το πρόγραμμα και μην μπορώντας,μου έφτιαξε καινούργιο πρόγραμμα στον δρόμο,που είναι πολύ καλο για το αμάξι μου και αποτελεί κονσέρβα για επόμενα αμάξια με ίδιο κωδικό ECU. 3.Από καυσαερια είμαι μια χαρά.Βγάζω κάρτα καυσαεριων τακα τακα.Το lambda =1 και στο ρελαντί και στις 2800 rpm,και όλοι οι παράμετροι είναι εντός οριων. 4.Οι καμπύλες ροπής μετά το ειδικό πρόγραμμα δεν τις κοίταξα,δεν παω πλέον σε δυναμόμετρα,αλλα συγκρίνομε με παρόμοια αυτοκινητα η με μαμά S3,TT225 etc,και τα περνάω.Με το παλιό κονσέρβα είδα 29,5 kgm ρόδα στο Dyno Mustang. 5.Αμα ψάχνεσαι για πρόγραμμα σε συμβουλεύω να διαβάσεις καλά τα site τον Ρέβο και GIAC (www.giacusa.com υπάρχει dealer στην Αθηνα).Εγώ προτιμώ την Ρέβο.Ίσος επειδή δεν υπήρχε GIAC τότε. 6.Happy tuning! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
  5. no problem,αστειευτηκα και εγώ για να μπω στο κλίμα. Στους βελτιωτές που αναφέρεις ,θα πρόσθετα τους Ρέβο και GIAC και θα τους έβαζα και πρώτους πριν από τους μεγάλους που αναφέρεις.Προσωπικά φοράω Ρέβο πρόγραμμα και βεβαια φιλτροχοανη (lol) όπως και εξάτμιση FMIC, TIP,φλάντζα,DV.etc.Καλά πάει! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
  6. Εξάλλου οι φιλτροχοάνες είναι για saxoralla και άλλους κουβάδες!!!! ===== έχω φιλτροχοανη στον κουβα μου για πάνω από 5000km.πιστεύω καλή είναι! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
  7. καταρχάς χαιρετώ την παρέα! Αν μου επιτρέπεται,επειδή πέρασα άυτο το πρόβλημα,αν πρόκειται για τον δευτερο Lambda,(κατόπιν διαγνώσεις),μην βιάζεσαι να τον αλλάξεις.Αφενός μπορεί να ελεγχθεί αν ζει ακόμα (υπάρχει μια διαδικασία ) αφετέρου ενώ ο dealer το δίνει 135-150E,από το internet κάνει 55E. @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.