1.τα Ρέβο προγράμματα είναι για το γκρούπ VAG κάποια Porsche και Subaru.Η Seat Force είναι dealers και είναι μονο για τα Seat.Ωστόσο βάζουνε και σε αλλα VAG.
2.Έψαξα αρκετά μέχρι να καταλήξω σε Ρέβο.Καλο είναι να ξεκινήσεις από το site τους. www.revotechnik.com Εγώ δεν ήθελα να βάλω το demo για τις φήμες που κυκλοφορούσανε περί μπερδέματος της ECU.Έβαλα λοιπόν κονσέρβα που έβγαλε στο dyno 207HP.Όμως στο δρόμο με τρίτη ,δεν πήγαινε πάνω από 4200rpm.Παραπονέθηκα και μου προτείνανε επιστροφή χρημάτων.Δεν ήθελα όμως να χάσω το πρόγραμμα και έτσι συμφωνήσαμε να έρθει ο άγγλος της Ρέβο να το δει (είχε δουλειές και με κάποια εξέλιξη στην Seat,δεν ήρθε μονο για μένα).Προσπάθησε να μου διορθώσει το πρόγραμμα και μην μπορώντας,μου έφτιαξε καινούργιο πρόγραμμα στον δρόμο,που είναι πολύ καλο για το αμάξι μου και αποτελεί κονσέρβα για επόμενα αμάξια με ίδιο κωδικό ECU.
3.Από καυσαερια είμαι μια χαρά.Βγάζω κάρτα καυσαεριων τακα τακα.Το lambda =1 και στο ρελαντί και στις 2800 rpm,και όλοι οι παράμετροι είναι εντός οριων.
4.Οι καμπύλες ροπής μετά το ειδικό πρόγραμμα δεν τις κοίταξα,δεν παω πλέον σε δυναμόμετρα,αλλα συγκρίνομε με παρόμοια αυτοκινητα η με μαμά S3,TT225 etc,και τα περνάω.Με το παλιό κονσέρβα είδα 29,5 kgm ρόδα στο Dyno Mustang.
5.Αμα ψάχνεσαι για πρόγραμμα σε συμβουλεύω να διαβάσεις καλά τα site τον Ρέβο και GIAC (www.giacusa.com υπάρχει dealer στην Αθηνα).Εγώ προτιμώ την Ρέβο.Ίσος επειδή δεν υπήρχε GIAC τότε.
6.Happy tuning!
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.