Johnakos
Members-
Posts
67 -
Joined
-
Last visited
Johnakos's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Με το που βάζω 6 ψήφιο, βγάζει μήνυμα ότι θέλει 7 ψήφιο
-
Καλησπέρα παιδιά έχω Golf Tsi 2007 Sportline με κωδικό εγκεφάλου τιμονιού 1K0-953-549-BC. Ακολουθώντας τις οδηγίες του@COSTAS_ πηγαίνω στο 16-Steering Wheel και μετά Coding - 07 και βάζω 0001042 (το αμάξι μου είναι Manual, όχι ειδικού τύπου πχ Taxi, με τριάκτινο τιμόνι χωρίς τα κουμπάκια, έχω υπολογιστή ταξιδιού με την μικρή οθόνη και έχω πίσω υαλοκαθαριστήρα) πατάω Do it και μου βγάζει το μήνυμα της 1ης φωτογραφίας. Επίσης μου βγάζει μόνιμα αν σκανάρω για σφάλματα το σφάλμα της 2ης φωτογραφίας και το σφάλμα της 3ης φωτογραφίας. Τι κάνω λάθος? Εννοείται πως πρώτα σκανάρω και σβήνω όλα τα fault codes. Σας παρακαλώ βοήθεια!!!!! Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@nikdev είσαι αρχηγός! Έχεις συνεργείο? Αν ναι, μπορείς να μου πεις που βρίσκεσαι? Ευχαριστώ πολύ!
-
Κωδικός σφάλματος P0234 (Logαρισμένος από πρόγραμμα Torque OBD Check) χωρίς σφάλμα στο καντράν (λαμπάκια μηχανής κλπ). Το αμάξι έχασε πολύ απόδοση, με 2α τέρμα γκάζι πάει με το ζόρι 4000 κάτι στροφές. Επίσης σε εκκίνηση δεν ακούω την μαγνητική του κομπρέσορα. Είμαι από πρόσφατη αλλαγή μαγνητικής αντλίας κομπρέσορα (γνήσια) και επισκευή τούρμπο (περίπου πριν 1000Km) και μέχρι σήμερα όλα δουλεύαν κανονικά. Έχω 140000Km κινητήρας BMY TSI 140 του 2007 (Κάποια στιγμή στα 50-60 χιλιάδες μου είχαν αλλάξει N75 & N249). Τι λέτε να φταίει???
-
Ευχαριστώ gtse! Κοίτα το μεγαλύτερο άγχος μου, όπως αναφέρω και σε προηγούμενο post μου, είναι αν μετά από το άνοιγμα και την αλλαγή βαλβίδων, ωστηρίων και ότι άλλο θα χρειαστεί το κεφάλι, θα στρώσει και θα γίνει όπως πρέπει ή αν ανοίξει το κεφαλάρι και έχουμε κ άλλα παρατράγουδα μετά το κλείσιμό του....! Εν ολίγης αν ήξερα ότι με τα περίπου 600 που λες θα στρώσει το πρόβλημα των missfire και θα ξεμπλέξω θα τα έδινα ευχάριστα! Βέβαια μια άλλη απορία αν όλα πάνε καλά και στρώσει το αμάξι, είναι το αν αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να κάνουμε πχ κάθε 50κ Km για να μην έχουμε missfire και τρεμουλιάσματα.... και απ' ότι καταλαβαίνω όσο υπάρχει το αμάξι θα έχει τέτοια θέματα....δυστυχώς! Αυτό με την αντλία τώρα δεν μου έκανε ακριβώς μετά την αλλαγή, αλλά πολύ κοντά μετά την αλλαγή... που εντάξει και μετά από τόσα km ίσως να είναι και δικαιολογημένο.... Εκεί το ερώτημα είναι ότι καλά δεν κομπλάρει και δεν παίρνει ο compressor μπρος, δεν θα έπρεπε να πάει σαν ατμόσφαιρα....? Αυτό κάνει ένα κόμπιασμα μόλις δίνω πχ τέρμα γκάζι & δεν ξεκομπιάζει αν δεν αφήσω το γκάζι... Επίσης ακούγεται και ένα περίεργο σαν φύσιγμα.... Και άντε και την άλλαξα και την αντλία νερού.... Θα στρώσει το σχετικό πρόβλημα...? Γενικά με έχει τρομοκρατήσει αυτό το αμάξι & δεν βρίσκεις κάποιον να σου πει 1,2,3 αυτά τα χρήματα θέλεις και τέλος... όλοι ψάχνουν & μήπως είναι αυτό και μήπως το άλλο κλπ κλπ......!
-
Σε ευχαριστώ καταρχήν πάρα πολύ, για τον χρόνο σου, που διάβασες την βίβλο που έγραψα!!! Λέω να πάω για άνοιγμα κεφαλής και αλλαγή βαλβίδων και ωστήριων, μιας και η διαφορά στα χρήματα που βλέπω για το "soda blasting" δεν είναι μεγάλη από τα ενδεικτικά χρήματα που μου είπαν για το άνοιγμα κεφαλής και άλλαγμα των παραπάνω. Να σημειώσω ότι ο μάστορας είναι πολύ φίλος και ίσως μου κάνει και άλλες τιμές! Ο καημός μου είναι μην το ανοίξουμε, αλλάξουμε τα πάντα, φύγει κάνα 600-700αρι και δεν στρώσει και πάλι το πρόβλημα! Αυτό φοβάμαι κυρίως και ρωτάω αν έχει περάσει κάποιος εδώ μέσα παρόμοια κατάσταση και ξέρει το αποτέλεσμα από μια διαδικασία ανοίγματος κεφαλής και τα αποτελέσματά της! Επίσης με αγχώνει λίγο σαν διαδικασία το άνοιγμα της μηχανής, παρόλο που θα το πιάσει άνθρωπος εμπιστοσύνης! Προς γνώση, αυτός που κάνει το "soda blasting" είναι Θεσσαλονίκη? Είχες το ίδιο πρόβλημα και εσύ και το έλυσες έτσι?
-
Καλησπέρα σε όλους, Είμαι ένας κάτοχος ενός Golf V Tsi 2007 140hp με 139000Km, πρώτος κάτοχος και μοναδικός οδηγός εγώ. Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω αυτό που βιώνω όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ για να μην σας κουράσω. Στο Golfάκι μου μέχρι τις 120000Km περίπου, μου άναψε μόνο μία φορά λαμπάκι μηχανής (για N75 αν θυμάμαι καλά, περίπου στις 50-60 χιλιάδες Km ήμουν, δεν έχει μεγάλη σημασία). Από τις 100000Km περίπου άρχισα να ακούω ένα θόρυβο μόλις έπαιρνε μπροστά και μου είπαν τότε πως πάω για αλλαγή καδένας. Έτσι και έγινε, περίπου στις 120000km έγινε αλλαγή όλου του σετ καδένας από αντιπροσωπεία της VW (μαζί με το γρανάζι του μεταβλητού & μπήκαν οι βελτιωμένοι κωδικοί της VW με βάση τα λεγόμενα τους). Σημειώνω πως πριν την αλλαγή καδένας, στο αμάξι δεν άναψε ποτέ λαμπάκι μηχανής(πέρα από την μία φορά που αναφέρω παραπάνω) και το μόνο που έκανε καμιά-δύο φορές ήταν να γυρίζει λίγες φορές παραπάνω η μίζα για να πάρει μπρος & μόλις έπαιρνε για 1-2 δεύτερα είχε σχεδόν τις μισές στροφές του ρελαντί και σαν να ρέταρε μέχρι να πιάσει τις κανονικές στροφές του ρελαντί. Φυσικά και θεώρησα πως αυτό μπορεί να είναι από την ξεχαρβαλωμένη καδένα και δεν το έδωσα σημασία. Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που παίρνω το αμάξι από την αλλαγή καδένας και την επόμενη μέρα κάνω ταξίδι προς Αθήνα. Στο πρωινό ζέσταμα πριν το ταξίδι, αναβοσβήνει το λαμπάκι μηχανής μερικές φορές, τρέμουλο (περισσότερο από ότι έκανε από καινούργιο, πιο έντονο) και μικρά σκασίματα από την εξάτμιση. Αγχώθηκα λίγο αλλά έβγαλα το ταξίδι κανονικά και καρφί πίσω στην αντιπροσωπεία. Κάνουν διάγνωση για σφάλμα P0301 (Όλοι οι κάτοχοι Golf TSi ξέρουν τι σημαίνει αυτό το σφάλμα :P), μου αλλάζουν πολλαπλασιαστή και μου δίνουν και ένα καθαριστικό-ενισχυτικό βενζίνης που το βάζω με 100αρα και ένα γέμισμα. Φυσικά και αλλάξαμε τζάμπα τον πολλαπλασιαστή γιατί το πρόβλημα παρέμεινε. Ξανά στην αντιπροσωπεία & μου λένε για άνοιγμα κεφαλής και τρίψιμο βαλβίδων και κόστος κάνα 1000αρικο. Τους ρώτησα αν παθαίνει κάτι αν το αφήσω έτσι & μου είπαν όχι, θα χειροτερέψει το τρέμουλο και τα μικρά σκασίματα από την εξάτμιση και κάποια στιγμή αργότερα το βλέπουμε. Φυσικά και δεν ησύχασα. Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW για να δούνε το αυτοκίνητο, η διάγνωση μετά από κάποιους ελέγχους (μέτρηση συμπίεσης, έλεγχος μπουζί και πολλαπλασιαστών, τράμπα με τον 4ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά) είναι ότι θέλουμε μπεκ 1ου κυλίνδρου. Είπα να το προσπαθήσω λοιπόν μπας και καθαρίσει. Έτσι συνέχισα με κάποια καθαριστικά-ενισχυτικά μέσα στο ρεζερβουάρ, κατέβηκα Αθήνα (είμαι από Βέροια) για να κάνω Carbon-Off αλλά πάλι δεν έστρωσε το αυτοκίνητο. Συνέχισε το ίδιο τροπάριο, στο Cold start καλό τρέμουλο, σκασίματα από την εξάτμιση (άλλοτε μικρά και άλλοτε πιο μεγάλα) και κάποιες φορές αναβόσβηνε λαμπάκι και άλλες όχι. Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα που το αμάξι έχει περίπου 139000Km και αποφάσισα να αλλάξω το μπεκ του 1ου κυλίνδρου, νιώθοντας σίγουρος ότι θα τελειώσουν τα προβλήματά μου! Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW (ο μάστορας πολύ φίλος), αλλάζω μπεκ & κάνω και ένα Service με την ευκαιρία. Και μετά από αυτό και πάλι τα ίδια το αμάξι, P0301. Επίσης εμφανίστηκε και ένα Bonus πρόβλημα που μάλλον έτυχε, σε απότομο γκάζι με χαμηλές στροφές(-~1800rpm), το αμάξι σαν να μπουκώνει και να σταματάει να γκαζώνει (κρατάει σταθερές στροφές) & όσο και να πατήσω γκάζι δεν κάνει τίποτα, αλλά μόλις κάνω πως αφήνω το γκάζι επανέρχεται. Αν πατήσω γκάζι με καμιά 2500rpm δίνει κανονικά, αλλά ακούγεται ένα σαν σφύριγμα-τσίριγμα, όχι το κλασικό ξεφύσιγμα της σκάστρας (δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα) και επίσης με το συμπλεκτάρισμα & το γκάζωμα, δεν ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που έκανε μια ζωή από τον κομπρέσορα ή την μαγνητική του, δεν ξέρω & κάποια στιγμή μας έβγαλε και τον κωδικό P2262! Έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε διάφορα πράγματα όπως να ελέγξουμε τον χρονισμό, να μετρήσουμε συμπίεση στους κυλίνδρους και όταν το αμάξι είναι ζεστό αλλά και όταν είναι κρύο, να κάνουμε τράμπα μπουζιά και πολλαπλασιαστές, να δούμε τι παίζει με το Bonus πρόβλημα του κοψίματος στο γκάζωμα και σας παραθέτω τα αποτελέσματα για να έχετε μια εικόνα Ο χρονισμός ήταν εντάξει, Με τις τράμπες τίποτα, πάλι P0301 & τρέμουλο κλπ , Συμπίεση ζεστό σε όλους τους κυλίνδρους: ~ 7,5 - 8,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, Συμπίεση κρύο(μετά από ένα βράδυ) σε όλους τους κυλίνδρους: ~ 6 - 6,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, Σε Cold start τα missfire στον 1ο πήγαιναν βροχή, χωρίς να ολοκληρωθεί το Cold Start έβγαλε καμιά 100αρια (μετά το σβήσαμε) Όταν ζεσταθεί το τρέμουλο ελαττώνεται και τα missfire δεν υπάρχουν, είτε σε ρελαντί είτε σε γκάζωμα σταματημένο Τα μπουζί όλα έχουν το ίδιο χρώμα (ένα σκατί σαν σκουριά), που νομίζω σημαίνει τέλεια καύση (αν δεν κάνω λάθος), Για το P2262 μου είπε ο μηχανικός ότι φταίει η μαγνητική του κομπρέσορα και θέλει αλλαγή Η τελική κατάληξη του μηχανικού ήταν πως πάμε για άνοιγμα κεφαλάρι γιατί κατά πάσα πιθανότητα έχουν θέμα τα ωστήρια των βαλβίδων ή και οι ίδιες οι βαλβίδες και μαζί θα αλλάξουμε και την μαγνητική αντλία του κομπρέσορα (αντλία νερού). Τι λέτε εσείς για όλα αυτά.....?? Απλά πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω & το πρόβλημα είναι ότι, άντε και τα κάναμε όλα αυτά σαν επισκευή, θα διορθωθούν τα προβλήματα που έχω? ή μετά θα ψάχνουμε ποια N75, N175, N275, N88888 κλπ φταίει ή αν φταίει καμιά αντλία βενζίνης ή ότι άλλο μπορεί να σκεφτούμε ότι θα φταίει μετά την επισκευή.....??? Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας & θα περιμένω ανυπόμονα κάποια γνώμη/βοήθεια από κάποιον που μπορεί να με διαφωτίσει!
-
Καλησπέρα σας, Έχω ένα θέμα με το Golfaκι μου (TSI 140ps 2007 BMY) & κατά νομίζω πως είναι κάτι από την αντλία νερού. Ένα πρωί μου έβγαλε ένα σφάλμα P2262 (Turbo boost pressure not detected). Δεν το έδωσα και πολύ σημασία και το ίδιο απόγευμα ενώ ήμουν σε μια ευθεία με 2η σχέση και πάτησα γκάζι για να πάρω φόρα να ανέβω σε μία ανηφόρα, ενώ θα έπρεπε να ακουστεί ο χαρακτηριστικός ήχος του compressor που παίρνει μπρος για να δώσει πόνο, ακούστηκε ένα ήχος σαν μεταλλικός (τον άκουσα γιατί είχα ανοιχτό παράθυρο, δεν ήταν και τόσο δυνατός) και το αμάξι έμεινε στις στροφές που είχα (αν θυμάμαι καλά 2 κάτι) και όσο και να πατούσα γκάζι (μέχρι τέρμα το πάτησα) δεν έκανε τίποτα! Κατέβασα πρώτη και όλα κανονικά! Τι λέτε να φταίει??
-
Καλησπέρα σας! Είμαι κάτοχος Golf TSI 140hp 2007 με 120000km Πριν μια εβδομάδα σε cold start παρατήρησα πρώτη φορά το λαμπάκι Check Engine να αναβοσβήνει και μόλις πέσουν οι στροφές σβήνει τελείως και μετά όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Κάνει και ένα μικρό τρέμουλο αλλά αυτό έχω την εντύπωση πως το κάνει από την αρχή (όχι τόσο έντονα βέβαια). Το λαμπάκι δεν αναβοσβήνει σε κάθε cold start. Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία προχθές μου διέγνωσαν βλάβη στον 1ο κύλινδρο(δεν μου έδωσαν κωδικό βλάβης) και επειδή είχα αλλάξει μπουζί πριν 1000km, μου αλλάξαν πολλαπλασιαστή και μου έδωσαν και ένα καθαριστικό-ενισχυτικό βενζίνης για να το βάλω στο ρεζερβουάρ με το γέμισμα. Φυσικά μου έσβησαν το σφάλμα από τον εγκέφαλο και την επόμενη μέρα το πρωί πάλι σε cold start για δεύτερη φορά αναβόσβησε πάλι το λαμπάκι. Κάτι μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως αν δεν στρώσει το πρόβλημα μετά που θα αδειάσει το ρεζερβουάρ με το ενισχυτικό, θέλει άνοιγμα κεφαλής για καθάρισμα βαλβίδων. Να σημειώσω πως μαζί με φίλο που έχει Bluetooth ODB φύσα και με την εφαρμογή Torque του android το σκανάραμε και δεν βγάζει κανένα σφάλμα μετά την δεύτερη φορά που άναψε το λαμπάκι!!!! Τι παίζει? Ενώ στην αντιπροσωπεία το διέγνωσαν στον διαγνωστικό την πρώτη φορά.... Τι λέτε για όλα αυτά? Τι κάνουμε? Να ανησυχώ?
-
Δηλαδή αυτό που ακούγεται στο video είναι η μαγνητική του κομπρέσορα??? Και τον ήχο σκουριασμένη κούνια τι πρόβλημα τον προκαλεί.....???? Παιδιά έχω καταμπερδευτεί....... Help!!!!!
-
Μπορεί κάποιος να περιγράψει τι θόρυβο κάνει ακριβώς μια ελλατωμματική μαγνητική βαλβίδα κομπρέσορα & τι θα έπρεπε να κάνει μια σωστή?? Πότε συμβαίνει αυτός ο θόρυβος?? Είναι αυτό που ακούγεται ενώ συμπλεκτάρεις και παίζεις το γκάζι??? Αν η μαγνητική είναι σωστή δεν θα έπρεπε να ακούγεται καθόλου....???
-
Θέλω να πάρω ένα καλώδιο για το Golfaki μου με μία έκδοση VCDS. Πόσο στοιχίζουν αυτά τα καλώδια? Πού μπορώ να βρώ??? Έχουν το πρόγραμμα μαζί στο πακέτο και αν ναι, είναι σπασμένο ή original??? Κάπου άκουσα οτι αν πάρεις κάποια έκδοση μαζί με το καλώδιο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό το καλώδιο με νεότερη έκδοση VCDS. Ισχύει κάτι τέτοιο??? Ας με βοηθήσει κάποιος σας παρακαλώ...