Jump to content

Doros

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Doros last won the day on December 10 2021

Doros had the most liked content!

About Doros

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Νομός
    Κέρκυρας

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

Recent Profile Visitors

1,457 profile views

Doros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Είχα παρόμοιο πρόβλημα και ήταν ο αισθητήρας ταχύτητας του πίσω αριστερού τροχού. Το κόστος του ανταλλακτικού γύρω στα 30 €. Όταν χαλάει ο αισθητήρας ταχύτητας οποιαδήποτε τροχού δε λειτουργεί, το Abs, η υποβοήθηση τους τιμονιού, το esp κλπ. Σε κάθε περίπτωση αν το βάλεις στο διαγνωστικό θα σου δείξει ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα.
  2. Πριν λίγες ημέρες διαπίστωσα σημαντική πτώση της τάσης της μπαταρίας. Στον έλεγχο που έκανα διαπίστωσα ότι η μπαταρία είναι μια χαρά. Έβγαλα τους πόλους, τη φόρτισα νομίζοντας ότι το πρόβλημα ήταν η μερική ακινησία (χρησιμοποιώ εταιρικό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου). Μόλις φόρτισε επανατοποθετώ τους πόλους και κάνω μερικές διαδρομές. Μετά από 2 ημέρες η μπαταρία ήταν σχεδόν νεκρή. Την επαναφορτίζω αφού βγάζω τους πόλους και μετά με το πολύμετρο ψάχνω για διαρροή ρεύματος. Διαπιστώνω διαρροή 1,6Ah. Πολύ μεγάλη και ψάχνω να δω με τις ασφάλειες από που προήρθε. Βλέπω ότι είναι από τις ασφάλειες των πίσω παράθυρων. Δοκιμάζω, να τα κατεβάσω και να τα ανεβάσω να δω αν λειτουργούν. Κατεβαίνουν αλλά δυστυχώς στην επαναφορά το πίσω αριστερό δεν ανεβαίνει. Μάλιστα βλέπω στο καντράν και μια κίτρινη ένδειξη P με μια γραμμή, η οποία αναβοσβήνει συνέχεια. Πριν 3 χρόνια είχα πρόβλημα με την πίσω δεξιά πόρτα η οποία δεν άνοιγε και άλλαξα όλο τον μηχανισμό ο οποίος περιλαμβάνει και τη λειτουργία του παραθύρου. Αν και δε μου έχει μπλοκάρει η πίσω αριστερή πόρτα με βλέπω για αλλάζω πάλι τον ίδιο μηχανισμό. Λες και είναι προγραμματισμένοι να χαλάσουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, δεδομένου ότι το έχουν πάθει σχεδόν όλοι.
  3. Τοποθέτησα τα Dynaxer UHP ( ultra high Performance) τα οποία είναι λάστιχα υψηλών επιδόσεων( η σειρά HP4 είναι για καθημερινή χρήση). Εδώ παραθέτω ένα link με κριτικές από προσωπικές εμπειρίες και όχι μόνο από το tyrereviews. https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-UHP.htm Τέλος θυμίζω πως τα Kleber ανήκουν στην midrange κατηγορία ελαστικών οπως η Falken η firestone η toyo κλπ και όχι στην economy.
  4. Για 200 άλογα αυτοκίνητο μια χαρά συμπεριφέρονται πάντως, υπό όλες τις συνθήκες.
  5. Τα έχεις τοποθετήσει και έχεις ιδία άποψη; Γιατί και εγώ αυτή την γνώμη είχα μέχρι που τα τοποθέτησα.
  6. To τελευταίο χρονικό διάστημα χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μετακινήσεις μου, το εταιρικό αυτοκίνητο (Audi Q3 tdi 35, my 2019). Παρόλα αυτά αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα στο passat cc 1.8 tsi (205 psi), το οποίο χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά. Πήγα, Λοιπόν, σε ένα φίλο μου που έχει βουλκανιζατερ, του είπα ότι κάνω ελάχιστα χλμ ετησίως και μου πρότεινε να βάλω Kleber Dynaxer UHP (235/45/17). Αυτός βέβαια μου τα πρότεινε όχι γιατί κάνω λίγα χλμ αλλά γιατί κατά τον ίδιο είναι πολύ καλά. Εγώ, αρχικά ήθελα να βάλω Goodyear F1 Asymmetric 5 Θυμίζω πως η Kleber είναι θυγατρική της Michelin (από το 1981), είναι και αυτή γαλλική εταιρεία, με μεγάλη ιστορία (ιδρύθηκε το 1910). Είπα να τα βάλω, έτσι και αλλιώς πολλά χλμ δεν κάνω και ειλικρινά έμεινα έκπληκτος από το πόσο καλά είναι. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτή τη συμπεριφορά. Είναι εντελώς αθόρυβα, με εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης σε στεγνό και βρεγμένο, σου δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση και έχουν πολύ μα πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από τα Goodyear F1 Asymmetric 2 που είχα πριν. Δεν ξέρω αν βγάζουν πολλά χλμ αλλά στην τιμή που πωλούνται (κοστίζουν 80-100 € λιγότερο από τα Goodyear) είναι το απόλυτο VFM.
  7. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έπαθα και εγώ, πριν 2 χρόνια, με την ίδια πόρτα, ακριβώς. Προσοχή ο εγκέφαλος της πόρτας δεν έχει καμία σχέση με την κλειδαριά. Στο αναφέρω, γιατί αρχικά άλλαξα την κλειδαριά, πιστεύοντας πως θα διορθωθεί το πρόβλημα (βασικά ο φανοποιός έτσι νόμιζε), αλλά δυστυχώς το πρόβλημα ήταν στον μηχανισμό, που περιλαμβάνει και την ECU (εγκέφαλο) για την πόρτα, το οποίο έχει ένα κόστος γύρω στα 200 ευρώ. Συνεπώς, μην κάνεις το λάθος να αλλάξεις κλειδαριά γιατί αφενός μεν το πρόβλημα δε θα διορθωθεί (θα πρέπει να πάρεις ολόκληρο τον μηχανισμό) και αφετέρου θα έχεις μπει σε ένα περιττό έξοδο, έστω και των 40 €, στο οποίο μπήκα εγώ. Επίσης να αναφέρω, ότι είχα και πρόβλημα διαρροής ρεύματος, όταν κόλλησε ο μηχανισμός της πίσω πόρτας, με αποτέλεσμα να μου αδειάζει η μπαταρία. Προσοχή, λοιπόν και στην μπαταρία μέχρι να τον αλλάξεις.
  8. Και εμένα τελικά έχει μπλοκάρει η πίσω κλειδαριά. Πάω για καινούργια κλειδαριά. Πρόβλημα είναι να ανοίξει η πόρτα για να βγει η επένδυση και να αλλαχθεί η κλειδαριά. Από ότι μου είπαν σπάνε την κλειδαριά και μόνο έτσι ανοίγει η πόρτα. Και όλα αυτά γιατί η VW δεν πρόβλεψε να ανοίγει με κάποιον άλλο τρόπο οι πισω πόρτες. Το γεγονός δε ότι χαλάνε οι πίσω κλειδαριές σε σχεδόν όλους, δείχνει τι ποιοτητας κλειδαριές έχει βάλει. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Δεν νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα, εγω δεν εχω καθόλου ρεύμα και εχω βραχυκύκλωμα. 99% κομμένο καλώδιο. Το ίδιο είχα πάθει με την πόρτα αποσκευών. Αν είχε χαλάσει ο μηχανισμός ή το μοτέρ δεν θα είχα τόσο μεγάλη διαρροή ρευματος. Απλώς δεν θα δούλευε η πόρτα αν και θα είχα ρεύμα. Σε κάθε περίπτωση το έδωσα σήμερα στο συνεργείο για να το φτιάξουν. Αύριο θα μου πουν.
  10. Η Ασφάλεια 28 δημιουργούσε το κυρίως πρόβλημα σε συνδυασμό με την ασφάλεια 12 και οι δύο των 10ah. Είναι οι ανυψωτήρες παραθύρων πίσω (ασφάλεια 28) και εμπρός (ασφάλεια 12). Έβγαλα την ασφάλεια 28 και η απώλεια έπεσε στα 0,4 ah, από τα 2 περίπου που ήταν. Έβγαλα και την 12 και η απώλεια έπεσε στα 0,1. Αν λάβω και υπόψη πως δεν είχα ρεύμα στο πίσω δεξί παράθυρο τότε 99% έχω κομμένο καλώδιο από την πλεξούδα. Θα πρέπει να το πάω σε ηλεκτρολόγο να μου το επιδιορθώσει. Υ.Γ. ΟΙ μετρήσεις έγιναν με την κλασική μέθοδο με αμπερόμετρο και έλεγχος μια μια τις ασφάλειες του αυτοκινήτου.
  11. Τελικά έχω διαρροή ρεύματος 2,18 ah. Τέσταρα με το πολύμετρο. Μάλλον κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα. Κομμένο καλώδιο; Ίσως.
  12. 2 χρόνια την έχω. Varta είναι. Το θέμα είναι ότι την βρήκα σχεδόν άδεια πριν 2 ημέρες, αν και την είχα φορτίσει πλήρως μερικές ημέρες πριν. Πρώτη φορά το είδα αυτό, σαν να υπάρχει διαρροή ρεύματος. Ξαναεβαλα τον φορτιστή αφαιρώντας τους πόλους και την φορτίσει πλήρως. Ξαναεβαλα τους πόλους και έπεσε λίγο. Τώρα έχω τον φορτιστή με τους πόλους πάνω και την παρακολουθώ. Σε κάθε περίπτωση κάτι δεν πάει καλά. Θα τον πάω σε ηλεκτρολόγο. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Εδώ και λίγες ημέρες έχω και εγώ σχεδόν το ίδιο πρόβλημα στην πίσω δεξιά πόρτα και παράθυρο. Η Πόρτα δεν ανοίγει, ούτε από μέσα ούτε από έξω ενώ το πίσω παράθυρο επίσης δεν ανοίγει από τα κουμπιά του οδηγού αλλά και από το κουμπί το οποίο βρίσκεται στην πίσω πόρτα το οποίο παρεμπιπτόντως δεν φωτίζεσαι καν όταν τα φώτα είναι ανοικτά. Σαν να μην παίρνει ρεύμα.
  14. Ok Ευχαριστώ πολύ! Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Ωραία. Από ήχο τι λέει; ειναι τοσο καλός οσο στο εργοστασιακό; Φαντάζομαι το parktronic θα λειτουργεί κανονικά στην οθονη. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.