Jump to content

Periklis

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

About Periklis

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Periklis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το πρόβλημα λύθηκε.Στο διαγνωστικό βγήκε βλάβη στη βαλβίδα ΑΚ45.Αλλάχτηκε και τώρα δουλεύει μια χαρά..
  2. Εδώ και λίγο καιρό με επισκέπτεται τακτικά το safe mode του κινητήρα όταν τον πιέζω. Έχω ένα V GTI ME REVO STII KAI MILLTEK.Υποπτεύομαι τη Ν75, έχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα.?
  3. Ψάχνω και εγώ για aftermarket racing συμπλέκτη, γιατί ο εργοτασιακός δεν αντέχει τη ροπή του κινητήρα πλέον. Έχω πρόγραμμα revo, μεταλική βαλβίδα και εξάτμιση milltek και με περισσότερα από 40 κιλά ροπής πατινάρει την 4η και 5η σχέση στις 4000-4500 στροφές κατά τη διάρκεια του overboost.Περιμένω βοήθειά σας..
  4. Καλησπέρα συνάδελφοι.Έχω κάνει περίπου 27000km από τα συνολικά 63000 με εξάτμιση milltek (από το dp μέχρι πίσω), πρόγραμμα revo stII, σκάστρα forge και ένα απλό φίλτρο kn και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα έχει ωραία χροιά και η απόδοση είναι εξαιρετική. Έχω δει με το vag com 41,5kgm. ροπής. ΠΙστεύω πως η milltek αποτελεί εξαιρετική πρόταση για το GTI και είναι από τις ελάχιστες που δεν ανάβουν το check engine με την κατάργηση του προκαταλύτη.
  5. Έχω βάλει τα Ferrodo DS2000 εδώ και 15000km και τα συμπεράσματα μου είναι: α) Υπάρχει μια σχετική βελτίωση της απόδοσης κυρίως σε σκληρή χρήση. β) Έχει αυξηθεί σημαντικά η διάρκεια ζωής των τακακιών χωρίς σημαντική επιπλέον φθορά στις δισκόπλακες γ) Κάποιες φορές σφυρίζουν
  6. Μην είσαι βιαστικός. ¶ρχισε με ένα πρόγραμμα και θα αγγίξεις με άνεση τα 310 άλογα -not bad at all- Το Ι/C δεν είναι S3, αλλά για 1ο στάδιο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δοκίμασε ένα επώνυμο πρόγραμμα (REVO, MTM, ABT) και 8α δεις τεράστια διαφορά εύκολα και αξιόπιστα.
  7. Συνάδελφοι 52000km έχω..Απλά και αυτά μου φαίνονται λίγα γιατί σε όλα μου τα αυτ/τα έκανα πάνω από 50000 με ένα δίσκο
  8. Έχω γράψει 5200km και πλέον μετά από λίγη πίεση πατινάρει ο δίσκος στις 4000rpm. Το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα (revo)και εξάτμιση (milltek) και λίγο πάνω από 40 κιλά ροπής. Τις επόμενες ημέρες θα τον αλλάλω. Έχει αλλάξει κανείς συνάδελφος δίσκο και με τι αντικατέστησε τον εργοστασιακό?
  9. Το αρνητικό στοπιχείο του BSR είναι κυρίως το ότι δεν υπάρχει stage II σε περίπτωση που αργότερα θελήσεις να το δυναμώσεις και άλλο με εξάτμιση..
  10. Δεν κατάφερα να αντισταθώ κ΄εγώ στον πειρασμό του επαναπρογραμματισμού και έβαλα προχτές το πρόγραμμα της REVO στο Golfακι μου (V GTI). Οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο απέκτησε απίστευτη δύναμη μετά απο τις 2000RPM σε βαθμό που μέσα στην Αθήνα να είναι λίγο δυσκολοδήγητο. Έχει απίστευτη επιτάχυνση με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο και το ESP δουλεύει διπλοβάρδιες. Φαίνεται να έχει δύναμη και ψηλά (θα ακολουθήσει δυναμομέτρηση) και δεν κάνει πουθενά διακοπές (ίσως βοηθάει και το κρύο). Η κατανάλωση έχει αυξηθεί μέσα στην Αθήνα 1-2lt/100km. Περισσότερες πληροφορίες-εντυπώσεις μετά τη δυναμομέτρηση και την αντικατάσταση της εξάτμισης με milltek η οποία αναμένεται..
  11. ΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ?
  12. Κάποιος άλλος με πληροφορίες? Ή πληροφορίες για το πρόγραμμα του Ανδριαννάκη..?
  13. Παρακαλώ για γνώμες - πληροφορίες - εντυπώσεις
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.