Jump to content

vw-gti-mk4

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

About vw-gti-mk4

  • Birthday 05/07/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

vw-gti-mk4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ena poli kalo link apo kapoion pou den to pezei kserolas se allo forum. http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=24952
  2. Δεν ειναι Tsi Ειναι gti.......Γνωριζω καλα τις λεπτομερειες.
  3. Πεταλουδα compressor και turbo.Κανε vag com και πες μας τι βγαζει.Σιγουρα θα εχεις fault εκει.
  4. Skepsou to aliws...Ti patheneis ama pineis sinexia mpompa poto?Kirosi ipatos... An pineis omws dimple 15 etwn kai anw apla eisai ligo alkoolikos......
  5. Λαθος. H πρωτη ειναι η εταιρια Frieling-Racing προμηθευτης εξοπλισμου βελτιωτων.
  6. Εδω και περιπου ενα μηνα υπαρχη τροπος........Δεν χρεαιζεστε καμια αντλια εκτος απο την μαμα.
  7. Πρεπει παντος να εχεις πολυ ελευθερο χρονο.....Μιας και καθεσε και ασχολισε με ολους εδω.Εγω θα σου προτεινα να μην κανεις ποστ σαν βελτιωτης.Τα θελες και τα παθες.Μην ψαχνεις πελατες εκει που δεν πρεπει γιατι χανεις την σοβαροτητα σου. Και αντε κλειστε το γιατι κουραστικα να σας διαβαζω εδω.καθε φορα τα ιδια.
  8. Ας πούμε ότι όλα τα tfsi μοτερακια που είναι έστω και λίγο ανεβασμένα στιγμιαία η θερμοκρασία ξεπερνά τα όρια των 900 βαθμών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα. Η πολλαπλή δεν έχει ποτέ μα ποτέ αυτήν την θερμοκρασία. Εκτός αν κάτι πάει στραβά. Ο αισθητήρας απλά δείχνει στιγμιαία θερμοκρασία καυσαερίων και όχι πολλαπλης .Τα καυσαέρια ούτως η άλλος είναι πάντα ποιο θερμα αλλά χάνουν βαθμούς πολύ γρήγορα.. Αυτό οφείλετε στην μεγάλη σχέση συμπίεσης που υπάρχει στον κινητήρα μιας και ατμοσφαιρικά δουλεύει 10,3:1 η 10.5:1 με διαφορες στα μοτερ του s3 cupra kai edition 30 που αν δεν κάνω λάθος έχουν 9,8:1. Μια πολλαπλή για να πιάσει πάνω από 850 βαθμούς θα πρέπει είτε το μοτέρ να δουλεύει πάνω από 1,8 bar είτε να υπάρχουν συνεχείς προαναφλέξεις στον κινητήρα πράγμα αδύνατο σε μαμα κινητήρα άμεσου ψεκασμού λόγω τέλειας διαστρωμάτωσης καυσίμου. Στον θάλαμο καύσης. Το πολύ πολύ δηλαδή να λιώσεις πρώτα μπουζί και μετά πιστόνια.
  9. Μια απλή ερώτηση, εντάξη κατάλαβα ότι πουλάς revo αλλά πως μπορείς να υποστηρίζεις τόσο φανατικά μια τεχνολογία την που ούτε καν έχεις ιδέα τι είναι. Έχω ζωντανό παράδειγμα golf 5 gti που έχει πατήσει πολλά revo stage 1,2 / mtm / abt / giac / sportec ακόμη και edition με nothelle και δεν έχει ούτε φίλτρο ενώ παράλληλα έχει διανύσει 24.000χλμ.Δηλαδη όλοι η άλλοι τι είναι μ____ς. Τεσπα είδαμε και τους ευχαριστημένους εδώ(βλέπε τομ). Φίλε είσαι αστείος ακόμη και με αυτά που λες. Μην μιλάς σε παρακαλώ για σχέση λ Όταν από το 2001 to g-vag παρείχε στα περισσότερα μοντέλα του wideband αισθητήρες που δουλεύουν από 0-5V πριν τον καταλύτη. και όχι από 0-1 μετά τον καταλυτη. Αυτό λοιπόν δείχνει τι πραγματικά γνωρίζεις. Αστο κοιτά να πουλήσεις καμιά κονσέρβα.
  10. Θα παρακαλούσα οι άσχετοι και εριστικοί συμφορουμιστες να σταματήσουν την λάσπη και να δουν το pdf στην σελίδα 56.
  11. Νομίζω ότι άδικα έκανα ποστ εκείνο το pdf και δεν το είδε κανένας Σας παρακαλώ διαβάστε και μετά μπορείτε να πείτε ότι θέλετε. Golf tsi από Χαλκιδική αυτήν τι στιγμή κάνει 2.2 (και πολλά αλλά) δουλεύουν με 2.2 over μετά πέφτουν στα 1.8 και κρατάν 1 bar σταθερή πίεση.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.