Υποτίθεται όμως όταν πας στην αντιπροσωπεία για service, πας γιατί ξερουν το αυτοκίνητο, τι προβλήματα βγάζει, έχουν άμεση επικοινωνία με τα κεντρικά στην Γερμανία, τελοσπάντων πιστεύεις οτι μπορούν να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα άμεσα και υπεύθυνα. ¶λλωστε με τις τιμές που έχουν δεν επιτρέπεται κάτι λιγότερο. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να κάνει σεμινάρια στους μηχανικούς της ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Έχει ακούσει κανείς να γίνεται αυτό? Ναι, οι μηχανικοί δεν είναι μάγοι αλλά σίγουρα κάθε φορά που έχεις κάποιο πρόβλημα, τα λεφτά σου εξαφανίζονται ως δια μαγείας και χωρίς να έχεις αποτέλεσμα...