Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

alex_mk4

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About alex_mk4

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/03/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κρήτης - Μαλεβιζίου
  • Νομός
    Ηρακλείου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

1,055 profile views
  1. Το πρόβλημα λύθηκε μετα απο μεγάλη ταλαιπωρία καθώς το ανακάλυψε ένας φίλος ηλεκτρολογος .Ηταν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης μπροστά στη μπεκιέρα.
  2. Το ξέρω..άλλοι με δουλέυουν 'τοσα λεφτα για καρεντα service κτλ και εγω δεν του κανω τιποτα και δεν εχω προβλημα"..σου εύχομαι να το χαρεις για άλλα τόσα φίλε!!Ξέχασα να σου πω οτι το πρίν το καθαρισμό πεταλούδας δεν έπερνε μπροστά για 3-4 μιζιές και μετα κανονικά,τώρα μου κάνει αυτο που σου λέω.Κατι άλλο δεν μου έχει βγάλει βέβαια αλλα είναι και λίγα τα klm
  3. Χαχα !! Και του κουμπάρου μου (1.4 '02)έχει φτάσει τα 184000 Και ξέρεις το γαμώτο είναι οτι το έχω πένα όλα στην ώρα τους και αυτο τώρα με τρελαίνει,και ο άλλος σου λέει αφου παίρνει μπροστα τι σε νοιάζει..
  4. Οκ θα το κοιτάξω άν και μου κάνει εντύπωση γιατι το μοτέρ έχει 46670 χιλιόμετρα .Και ξέρω 4ρια με τα 3Χ χιλιομετρα που δεν έχουν αλλάξει ποτέ αισθητήρες..
  5. Μου είπαν οτι πιθανόν να είναι αισθητήρας στροφάλου η εκκεντροφόρων αλλα γιατί δεν το εξακρίβωσαν; επίσης βλέπω κραδασμούς απο το μοτερ όταν σβήνει.Ευχαριστώ φίλε μου για τις απαντήσεις θα ξαναπάω να δω τι θα μου πουν
  6. Στη Καρέντα που το είδαν μου είπαν όχι, μετρήσαμε και πίεση βενζίνης και είναι οκ.Το θέμα είναι στην εκκίνηση μετά δουλεύει όπως πρέπει μεχρι κόφτη,ούτε μπερδέματα τίποτα.
  7. Καλησπέρα φίλοι! Εδώ και 2 μήνες έχω θέμα με το μοτέρ όταν το βάζεις μπροστά (όταν είναι ακίνητο πολλές ώρες πέρνει κανονικά)αν δεν σβήσει,οι στροφές μένουν χαμηλά και παίζουν πάνω κάτω μέχρι μετα απο 3-4 sec που θα ανεβάσει μόνο του στις 1000+ και θα πέσει στο ρελαντι.Το μοτερ μέχρι τότε δεν ανταποκρίνετε στο γκάζι.Σφάλμα δεν βγάζει,Εγινε καθαρισμός πεταλούδας πήγα Καρέντα και απέξω χωρίς αποτέλεσμα.. https://vid.me/Yr6T
  8. Καλησπέρα παίδες η ανάρτηση μπήκε πάνω στους -5πόντους και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές.Το 4ρι έδεσε αρκετά,πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές χωρίς κοπανήματα στις ανωμαλίες του δρόμου,άψογο βίδωμα τις μούρης στις γρήγορες στροφες γενικά μου αρέσει πολύ.Ο χρόνος θα δείξει για την αξιοπιστία αλλα όπως μου είπε και ο αναρτησάς η technix για τα χρήματα τους και όχι μόνο είναι απίστευτη επιλογή vfm!.thanks passatoukos την ενημέρωση και την απάντηση σου στο δίλημα μου!
  9. Εγινε η παραγγελία για ta technix ελπίζω να μου αρέσουν ευχαριστώ παίδες για τη βοήθεια!
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου,ρώτησα τον πωλητή και μου πρότεινε αυτό το σετάκι http://m.ebay.com/itm/281444435810
  11. Καλησπέρα φίλοι,ψάχνω διάφορες λύσεις για να χαμηλώσω λιγο το mk4 1.6 μου 3.5-4cm και έχω μπερδευτεί.Απο τη μία lowcost coilovers(fk/vmaxx/jom)απο την αλλη κλασικά αμορτισέρ ελατήρια.Το αυτοκίνητο δεν κάνει χιλιόμετρα και δεν το ταλαιπωρώ γενικά.Τι προτείνετε να κάτσει λίγο να βελτιωθεί το πατημα του χωρίς να διαλύση απο κραδασμούς,είναι αξιόπιστες οι φτηνές ρυθμιζόμενες?
  12. παιδες οποιος λεει οτι το πισω τζαμι πρεπει να μπει σε 2κομματια μεινετε μακρια,αυτα τα κανουν οσοι δεν ξερουν και μπορουν το πισω τζαμι πρεπει να βγει μονοκοματο.ειναι παλουκι αλλα ο καλος μαστορας εκει φαινεται,εχω δει δουλειες τετοιες και μετα απο καιρο ειναι χαλια.
  13. ok διαβασα τα ποστ και ειδα οτι το κιτ για το mk5 εχει ανταπτορες ηδη ετοιμους,θα χρειαστω τις φωτο!το mail μου theamark@otenet.gr ευχαριστω και παλι!
×
×
  • Create New...