Jump to content

NT1969

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About NT1969

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

NT1969's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. οχι ολα ειναι ΟΚ . Απλα μια συζητηση καναμε. Εγω δεν μπορω να κατηγορησω ουτε το ρχ8 ουτε ομως και το golfaki για να μην με κυνηγησει η γυναικα μου που το λατρευει!!!
  2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ . ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΗ ΘΕΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ. ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΧ8 ΚΑΙ ΤSI ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ TSI EINAI FERRARI 'Η ΤΟ ΡΧ8 MASERATI, TOTE ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΕΓΩ ΕΧΩ BMW 330CI ME 11LT/100 ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΩ SERVICE 80 ΕΥΡΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ Η ΒΜW ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000!!! (ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΓΚΥΡΟ) ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ Η 330CI KAIEI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΧ8 (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ 100ΑΔΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ
  3. απο την απαντηση σου καταλαβαινω οτι ο μονος αμυαλος 'η μαλλον ασχετος εισαι εσυ / στη σημερινη εποχη ολα τα ΝΟΡΜΑΛ αυτοκινητα καινε λαδια και ολα τα καταναλωνουν βενζινη συμφωνα με τα κυβικα τους \ το ρχ8 ειναι θεωρητικα 2.616 κυβικα και λειτουργει με 6 κυλινδρους (2 ροτορες * 3 φασεις) . πες μου ποσο καιει ενας συμβατικος κινητηρας με τα παραπανω στοιχεια; Α ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ "ΚΟΥΒΑΣ"
  4. φιλοι μου γεια σας / γραφω για πρωτη φορα στο φορουμ και η ευκαιρια δοθηκε μιας και ειμαι κατοχος ενος RX8 192PS (προηγουμενα αυτοκινητα GOLF 3 VR6 - AUDI A4 1.8T ) και προσφατα η γυναικα μου αγορασε το golf 1.4 tsi. το rx8 εχει δυναμομετρηθει απο επισημα περιοδικα του χωρου στα 196-202 αλογα / εξαλλου η ιδια εκδοση στην ΙΑΠΩΝΙΑ διαφημιζεται για 200 αλογα. τωρα για το golf , η γνωμη μου ειναι οτι προκειτε για ενα γρηγορο αυτοκινητο (δεν το εχω ανοιξει αρκετα λογω στρωσιματος) αλλα δεν εχει καμμια μα καμμια σχεση με το rx8 . ειναι κριμα να συγκρινουμε το tsi με ενα σπορ αυτοκινητο (οχι μονο σε δυναμη αλλα και σε στησιμο,γεωμετρια και αεροδυναμικη) σαν το ρχ8. η τελικη ταχυτητα ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει νομιζω, αφου μεγαλυτερη αξια εχει το πως την πιανεις και ποσο μπορεις να την κρατησεις ανεξαρτητως οδοστροματος και στροφων . το ρχ8 υπερεχει σαφως σε οδηγηση με συνεχεις στροφες αφου νομιζεις οτι κινειτε πανω σε ραγες και δεν σε φοβιζει ακομα και στο οριο - εννοειτε οτι ολα τα ηλεκτρονικα πρεπει να ειναι στο ON. το golf υπερεχει σαφως στην καταναλωση αφου καιει περιπου το 35% του ρχ8. σε τελικη αναλυση εμενα το GOLF με αφηνει απολυτα ικανοποιημενο για αυτα που προσφερει αλλα προς Θεου μην προσπαθουμε να αποδειξουμε οτι το tsi εναι φερραρι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.