Jump to content

b_x

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

About b_x

b_x's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φίλε arisgti φοράς μπιέλες ή δεν έχεις ανοίξει μοτέρ;
  2. Σαφώς και όχι λέω εγώ...Δηλαδή αν εγώ βάλω πετρέλαιο αντί βενζίνη θα πάω χαρωπός-χαρωπός το πρωί στην αντιπροσωπεία και θα μου πουν "διάλεξε τι χρώμα το θέλεις το καινούριο";Δεν νομίζω...Ομοίως και η νερωμένη βενζίνη...Είσαι υπεύθυνος να βάζεις σωστό καύσιμο...Πώς θα το βρεις είναι δικό σου πρόβλημα...Μόνο ΑΝ ΘΕΛΕΙ η εταιρεία για λόγους μάρκετιν,στο φτιάχνει τσάμπα...
  3. Η κατανάλωση από το τριπ μπορεί να ρυθμιστεί στα σωστά επίπεδα με vag-com.Το τριπ δεν το απασχολεί ο τρόπος που ψεκάζουν τα μπεκ,αλλά το πόση ώρα ψεκάζουν.Με δεδομένη την παροχή τους υπολογίζει την κατανάλωση.Αν ξέρεις ότι τα μπεκ του S3 π.χ. έχουν 13% παραπάνω παροχή από τα ΟΕΜ πας με vag-com και βάζεις ένα συντελεστή 1,13 στον πίνακα που υπολογίζει την κατανάλωση και είσαι ΟΚ (το μόνο κακό είναι νομίζω ότι δεν μπορείς να βάλεις πάνω απο 15% συντελεστή διόρθωσης,οπότε με τα μπεκ του RS4 δεν θα μπορέσεις ποτέ να ρυθμίσεις σωστά το τριπ )
  4. Τα μπεκ RS4 πόσο παραπάνω κατανάλωση έχουν από τα S3;Κρίτωνα τι διαφορές έχεις δει;Δεν μιλάμε σε full throttle αλλά σε cruising και χαμηλά φορτία γενικώς!!Πόσο παραπάνω παροχή από τα S3 έχουν;
  5. Δυστυχώς Κρίτωνα οι "έξυπνοι" οι έλληνες ντήλερ προσπαθούν να μας το κόψουν και αυτό:το φθινόπωρο έφερα Μίλτεκ κατ-μπακ από Αγγλία και ο έμπορος με παρακάλεσε να μην αναφέρω πουθενά από ποιον την αγόρασα,γιατί θα τον έκοβε από τη συνεργασία τους η επίσημη Μίλτεκ,γιατί γίνονται λέει παράπονα από τους έλληνες ντήλερ προς την Μίλτεκ ότι πάμε και αγοράζουμε απ' έξω.Μάλιστα μου είπε ο άνθρωπος ότι ήταν και η τελευταία εξάτμιση η δική μου που θα έστελνε Ελλάδα,γιατί δεν ήθελε να το ρισκάρει άλλο Φυσικά σεβάστηκα την επιθυμία του απλά τον παρακάλεσα να μεταφέρει προς την Μίλτεκ και τα δικά μας παράπονα για τους εδώ πονηρίδηδες ...Αλλά φυσικά έχουν δίκιο οι άνθρωποι:είναι πολύ ακριβά τα ενοίκια στην Ελλάδα...¶σε τα μεταφορικά για να φέρνουν τις εξατμίσεις από Αγγλία...Στο Θεό έχουν πάει...Δεν βγαίνουν οι άνθρωποι,τι να κάνουν πια... Και φυσικά θέλουν με 10 εξατμίσεις που θα πουλήσουν να βγάλουν τα κέρδη όλης της χρονιάς
  6. Κρίτωνα σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου Θεωρείς ότι η χρήση τέτοιων μπεκ,προϋποθέτει αλλαγή στις μπιέλες (ή/και πιστόνια) ή μπορούμε να 400αρίσουμε,κρατώντας χαμηλά την ροπή (κάτω από τα 48-49 κιλά) οπότε να μην ανοίξουμε μοτέρ;
  7. Δεν βλέπω κανένα τιουνερά να απαντάει στην ερώτησή μου...Μάλλον περιμένουν να δουν τα αποτελέσματα των δοκιμών στα αμάξια μας
  8. Τη διάρκεια τη ρυθμίζει όπως θέλει ο προγραμματιστής (μέσα στα όρια που μπορεί να δουλέψει το κάθε μπεκ βέβαια).Το pattern όμως προφανώς δεν μπορεί!!Και η ερώτησή μου είναι:το τόσο διαφορετικό pattern δεν είναι βέβαιο ότι θα μας δώσει στο χέρι τους κυλίνδρους/πιστόνια από τις μεγάλες ανισοκατανομές της θερμοκρασίας;Επίσης το μίγμα δεν θα είναι τοπικά πολύ διαφορετικό σε σχέση με το μίγμα που δίνει τοπικά το ΟΕΜ μπεκ ή το S3 μπεκ;Η καύση δεν θα είναι πολύ διαφορετική; Όλα αυτά πόσο ασφαλή είναι,τη στιγμή που δεν έχουν δοκιμαστεί και ιδιαίτερα;Τα S3 μπεκ τουλάχιστον έχουν κάνα-δυό χρόνια και δουλεύουν σε BWA-AXX μοτέρ...
  9. Κρίτωνα καλημέρα. Σε κάποιο ποστάρισμά σου στο S3 club είχες δώσει το λινκ από το βόρτεξ,όπου έκαναν τη σύγκριση του πώς ψεκάζει το κάθε μπεκ (ΟΕΜ BWA,OEM S3 και OEM RS4).Η δέσμη του RS4 ήταν αλλού για αλλού σε σχέση με τα άλλα δύο που ήταν σχεδόν ίδιες.Αυτό δεν έχει συνέπειες στις θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο,στον τρόπο καύσης του μίγματος,κλπ;Με αυτά τι κάνουμε;Δεν μειώνεται ο χρόνος ζωής του μοτέρ;Και μάλιστα κατά τρόπο (και χρόνο) τελείως απρόβλεπτο;Τουλάχιστον με τα S3 μπεκ υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν 1-2 χρόνια με αυτά.Με του RS4 δεν υπάρχει κανένα που να τα φοράει τόσο καιρό...Δεν είναι ρίσκο (κατά τη γνώμη μου μεγάλο) να τα χρησιμοποιήσουμε τόσο νωρίς;Ποια η γνώμη σου;
  10. Ερώτηση:έχει πάρει κάποιος τα συγκεκριμένα πράγματα από την VW;Οι τιμές είναι στα επίπεδα αυτά που αναφέρονται;(φαντάζομαι οι πιο πάνω τιμές είναι από ΕΤΚΑ)
  11. Παιδιά καλημέρα!! Είναι το 1ο ποστ μου αν και είμαι γραμμένος εδώ και λίγο καιρό και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας (και τις περιπέτειές σας ). Επειδή ενδιαφέρομαι κιεγώ για μετατροπή σε Κ04 ήθελα να ρωτήσω ποιες είναι (αν υπάρχουν) οι διαφορές ανάμεσα στις αντλίες της KMD και της AUTOTECH.Η τιμή τους έχει μια διαφορά κοντά στα 100 δολλάρια η οποία ναι μεν δεν είναι τραγική,αλλά γιατί να μην τα γλυτώσω αν δεν υπάρχει ουσιώδης λόγος... Επίσης επειδή φοράω την σκάστρα της FORGE τώρα,υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιήσω την ίδια όταν έρθει η ώρα για το ρελοκέισιον;Υπάρχει κανένας αντάπτορας ή κάτι άλλο;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.