mike21
Members-
Posts
233 -
Joined
-
Last visited
About mike21
- Birthday 01/20/1988
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
User Information
-
Gender
Male
User Profile
-
Interests
gym, kafedaki, sports me tin parea, cinema kai of course cars and especially to golfaki mou :)
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
-
Car's nickname
Diablo_GT
Recent Profile Visitors
6,215 profile views
mike21's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Θοδωρή το έχω τσεκάρει αυτό το site, αλλά σε εκείνη τη θέση το έχουν τα MK4 Golf απ'ότι μου είπαν, εμείς δεν έχουμε κάτω απ'το συμπλέκτη.. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό ή όχι Το περίεργο είναι εν τω μεταξύ ότι το ψηφίο του συμπλέκτη στο vag-com όπως το λέει στο site που μ'έστειλες, είναι μόνιμα 1 και δεν αλλάζει αν πατάω ή όχι! Δηλαδή το αντιλαμβάνεται ότι ο συμπλέκτης μου είναι μόνιμα πατημένος!
-
Νόμισα πως δε θα'ναι τίποτα αλλά έχει καταλήξει να μου σπάει άπειρα τα νεύρα.. Εδώ και καιρό μου βγάζει το εξής σφάλμα: 001796 - Clutch Switch (F36): Implausible Signal P0704 - 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Συμπτώματα: Όταν πατάω συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα μου ανεβάζει τις στροφές μόνο του αφού έχω πάρει το πόδι μου απ'το γκάζι. Το σπαστικό είναι ότι όσο περισσότερο γκάζι είχα πατημένο πιο πριν, τόσο πιο πολύ τις ανεβάζει. Πχ αν είμαι με 3η 3000prm χαλαρά και αποσυμπλέκω για 4η, παίζει να τις ανεβάσει 100-200 το πολύ δίχως να το καταλάβεις.. Αν πατάω φουλ γκάζι όμως και αλλάξω στον κόφτη στις 7, τις πάει πάνω από 7500 κοντά 8 και το αμάξι μουγκρίζει άσχημα και το φοβάμαι.. Πήγα αντιπροσωπεία και αλλάξαμε αυτόν τον αισθητήρα συμπλέκτη F36 αλλά τίποτα. Αλλάξαμε και πομπάκι που κουμπώνει αυτό το F36 επάνω, πάλι τίποτα. Μου λένε μετά θα είναι η καλωδίωση, πάω σε ηλεκτρολόγο μου μετράει την καλωδίωση και μου λέει ότι είναι εντάξει.. Το πρόβλημα παραμένει, είναι τέρμα σπαστικό ( και επίφοβο για δίσκο/πιστόνια?! ) και δεν ξέρω που αλλού να ψάξω.. Κανείς καμιά ιδέα παιδιά αν έχει αντιμετωπίσει τίποτα παρόμοιο; Ευχαριστώ
-
Να ενημερώσω ότι μετά από άπειρες μέρες αναμονή ( υπήρχε n75 στην Αθήνα αλλά σε πακέτα και μέχρι να ξεπακετάρουν γι'αυτό καθυστέρησε τόσο, έτσι μου έιπαν ) την έβαλα χθες. Χθες και σήμερα λοιπόν όποτε το πάτησα το αμάξι δεν έκανε τα περίεργα αυτά και έδειχνε να έχει στρώσει.. Ακόμα δεν είμαι σίγουρος όμως ότι εξαλείφθηκε το πρόβλημα. Η φάση είναι ότι δε θέλω να το σκίσω με το φόβο μήπως το ξανακάνει γιατί μόνο στη σκέψη θα μου γυρίσουν τα μυαλά :laugh:
-
Εγώ έχω σκεφτεί να βάλω τη Ν75 της forge που έχει το κιτάκι της ( έχω τη forge για τον 1.4 τη φορούσα και την άλλαξα στην revision D γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι ήταν πιο ζωηρό το αμάξι ) στη θέση της εργοστασιακής N75 αλλά δεν ξέρω αν θα κάνει την ίδια λειτουργία ή αν θα κάνω καμιά λαλακία :D
-
= Μια φορά την άλλαξα που είχα θέμα.. Τόσο ευαίσθητες είναι ρε γ@μώτο; Γνωρίζεις αν υπάρχει καμία aftermarket ''ενισχυμένη'' n75 να κάνει για μένα;
-
Μ'έπιασε απελπισία μόνο που το διάβασα ρε φίλε :S Αλλά αν έστρωσε τώρα, έχει καλώς. Και ξεχνιέται και η ταλαιπωρία.. Θα αλλάξω αύριο n75 την παρήγγειλα και την περιμένω. Όσο για τον κλέφτη που λες, αν εννοείς τον αποστάτη που βγάζει τον 'λ' λίγο πιο έξω έχω κι εγώ αλλά δεν είχα ποτέ θέματα παρά μόνο όταν πάω πάρα πολύ σιγά ( σπάνια ) μου πετάει ένα check και λέει για χαμηλή απόδοση καταλύτη. Το σβήνω κι όλα ok. Έτσι πως έχει το θέμα εύχομαι να είναι n75 και να καθαρίσω με 30 ευρώ και να μην είναι τίποτα άλλο πιο φασαριόζικο και δαπανηρό.. Anyway θα γράψω αν έχω νεότερα. Καλή χρονιά και καλά ξεμπερδέματα! :-)
-
Σήμερα έκανα μετρήσεις τη n75 μετά από προτροπή. Στο μπλοκ 114 η τελευταία στήλη που λέει n75(wastegate) duty cycle όταν πήγαινε κανονικά το αμάξι έφτανε ως 95% και έπεφτε μέχρι 50. Όταν έκανε όλα τα χαζά αυτά που περιέγραψα έμενε κολλημένη στο 30-35% Λέτε να είναι η n75 τελικά; Μάλλον θα την αλλάξω και θα δω. Παίζει wastegate να έχει θέμα;
-
Το βρήκα τελικά φίλε μου, στο topic που παρουσιάζεις το αυτοκίνητο σου θα εννοείς μάλλον. Τα συμπτώματα μπορώ να πω ότι είναι πολύ παρόμοια. Τέτοια σκαμπαναβέσματα μου κάνει και μένα. με 5η,6η κιόλας δεν κάνει καν σκαμπανεβάσματα, απλά δεν ανεβάζει κανονικά καθόλου. Βέβαια είναι και διαφορετικοί κινητήρες. Τι να πω...
-
Φίλε δεν βρήκα το δικό σου το σχετικό με την πίεση που αναφέρεις, εκτός αν λες εκείνο με τον εγκέφαλο που είχες που έκανα ένα search :S Αν μπορείς κι έχεις χρόνο, κάνε ένα post το link.. Η θερμοκρασία είναι από 0 ως και 10-11, τις τελευταίες μέρες 5-7. Έχεις κάτι στο νου; Το σκέφτηκα φίλε μου αλλά δεν την άλλαξα γιατί μια φορά που είχα n75 σκάρτη το αμάξι πήγαινε μια χαρά και απλά μου έκανε ένα κόψιμο στις 3500-4000 αν πατούσα από χαμηλά με φουλ φορτίο. Στα ψηλά τούρμπιζε κανονικά. Προτείνεις να την αλλάξω; Υπάρχει κανένας τρόπος να διαπιστωθεί αν τα'χει φτύσει;
-
Παίδες τελικά θα ζητήσω τη βοήθειά σας γιατί δεν ξέρω τι/που αλλού να ψάξω. Μου κάνει το εξής: 1) Πάντοτε όποτε το βάλω μπρος, την πρώτη φορά που θα πατήσω με 3η,4η η πίεση δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 0,7- 0.9. Μετά από δυο-τρία πατήματα στρώνει και δίνει κανονικά 1.4-1.3-1.2-1.0 στον κόφτη. 2) Με 5η,6η όποτε τις περισσότερες αν πατήσω από 4-5000rpm ή θα μείνει με 0.7-0.8 μέχρι τον κόφτη ή θα δώσει κανονικά για 1 δευτερόλεπτο και μετά θα πέσει σ'αυτά τα νούμερα πάλι σαν ένα μεγάλο κόψιμο. Ή δε θα κάνει τίποτα και θα πηγαίνει κανονικά! Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο ή θα δουλεύει καλά ή αν όχι, θα κάνει όλα τα παραπάνω. Και αυτό όποτε να'ναι, τέρμα σποραδικά. Έχω ελέγξει αντλία υψηλής/χαμηλής με vagcom είναι Ok. Άλλαξα και σκάστρα μήπως και αλλά τελικά πεταμένα λεφτά.. Από σφάλματα τίποτα. Καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι ή τι να κοιτάξω; GT 170 Φ.Π.Ε
-
είχα γύρω στα 15.000 να το αλλάξω. Συνήθως στα 20 το άλλαζα αλλά ποτέ πρώτη φορά μου συνέβη τέτοιο θέμα με το φίλτρο. Ίσως να'ναι και το καθαριστικό μου είπαν που καθάρισε και σταμάτησαν τα σκουπιδάκια και οι βρωμιές εκεί.
-
Παιδιά εδώ και 2 μέρες στα ξαφνικά το vag-com δεν μ'αφήνει να συνδεθώ στο '' adress 01 - engine '' Κάνει έναν εκνευριστικό ήχο όταν προσπαθεί και τελικά μου βγάζει '' communication error , no response from controller '' Σ'όλα τα άλλα modules μπαίνει κανονικά.. Έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον? Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι?
-
Παιδιά άλλαξα φίλτρο βενζίνης και έστρωσε όλα εντάξει είναι και από σφάλματα και στο δρόμο ( έτσι δείχνουν τουλάχιστον )
-
Έριξα ένα καθαριστικό κινητήρα σε γεμάτο ρεζερβουάρ και μετά από κάποια Km είχα κοψίματα τρελά.. Μου έβγαλε 2 φορές Ν276 αντλία υψηλής στο διαγνωστικό. Μετά από ψάξιμο λίγο στο Internet διάβασα ότι με τέτοια προϊόντα καλό θα ήταν νωρίτερα να αλλάζεται το φίλτρο βενζίνης για να μην πάνε σκουπιδάκια στο μοτέρ.. Θέλω να ρωτήσω αν είχε κανείς τίποτα παρόμοιο και βασικά αν ΠΑΙΖΕΙ η αντλία μου να έχει πάθει ζημιά από κάτι τέτοιο Τα φώτα σας...
-
Κατάλαβα μετά από ψάξιμο πάνω κάτω τη λειτουργία του καθενός, αλλά επειδή είμαι και άσχετος , μπορεί κανείς να μου εξηγήσει πώς σχετίζονται αυτά τα 2 μεταξύ τους ? Γενικά, τί είναι πιο καλό και ακριβές όσον αφορά την ένδειξή του για να σου δώσει σωστές πληροφορίες για το πρόγραμμα και την ασφάλεια του αυτοκινήτου σου ?