micmic
Members-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
About micmic
Other Info
-
Car Type
Not a VW car
micmic's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Από General Union έχω κι εγώ καλή εμπειρία. Δυστυχώς πρέπει να τρέχεις στον Πειραιά για να πληρωθείς (δηλαδή δε βολεύει καθόλου όσους είναι Αθήνα), και μόνο μια μέρα τη βδομάδα για λίγες ώρες. Επίσης για Ιντεραμέρικαν ακούω καλά πράγματα αλλά είναι ακριβή. Πάντως κατά καιρούς υπάρχουν αξιόλογες προσφορές, πχ γνωστός μου ασφάλισε πρόσφατα στην Ιντεραμέρικαν παλιό αυτοκίνητο με λιγότερα χρήματα από General Union και με τις ίδιες καλύψεις.
-
Εντωμεταξύ στο volkswagen.gr δεν έχουν προσθέσει καν τα δίλιτρα TSI. Τελείως στα @@ τους. Αφού πουλάει έτσι κι αλλιώς σου λένε... Το απόλυτο γράψιμο. Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά πολύ φοβάμαι ότι αυτή η συμπεριφορά θα μεταφερθεί και στο after sales.
-
Thanx, αυτό ακριβώς έψαχνα! dubbeR, το ξέρω ότι οι φωτογραφίες δε συγκρίνονται με το live, αλλά πού να τα δεις όλα; Οι αντιπροσωπείες έχουν περιορισμένα χρώματα, συνήθως μαύρο-ασπρο-γκρι-ασημί. Και δεν κυκλοφορούν και πολλά στο δρόμο.
-
Μήπως ξέρετε κάποιο site που να έχει real-life φωτογραφίες από διάφορα χρώματα; Τα μοντέλα στις επίσημες ιστοσελίδες δεν φαίνονται όπως τα πραγματικά. Ειδικά σε κάποιες αποχρώσεις του μπλε είναι αδύνατον να καταλάβεις διαφορές (μα καλά, τί βλάβη έχουν στην VW με το μπλε; )
-
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, αλλά καλώδια πάρε τα πιο φτηνά από ένα ηλεκτρολογικό κατάστημα ή το Praktiker. Δεν έχει αποδειχτεί ποτέ σε διπλό-τυφλό τεστ ότι τα ακριβά καλώδια κάνουν διαφορά στον ήχο. Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να τα ξεχωρίσει σε διπλή-τυφλή-τυχαιποιημένη δοκιμή, είναι ευπρόσδεκτος για ένα στοιχηματάκι. Και με λεφτά αν θέλει...
-
Το συγκεκριμένο δέχεται Destinator όμως;
-
Η VW διπλασιάζει την παραγωγή του Tiguan
-
Σίγουρα θα περιλαμβάνονται, η ερώτηση είναι τί θα γίνει με την τιμή αν αυτή έχει αυξηθεί επειδη π.χ. έχει προστεθεί ως στάνταρ ένας εξοπλισμός που δεν είχε το προηγούμενο. Δε νομίζω ότι έχει νόημα να ρωτήσει κανείς τους πωλητές, δεν ξέρουν τίποτα περισσότερο από μας σχετικά με το τί θα ισχύσει του χρόνου και ποιά θα είναι η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας.
-
Ανάλογα τί μοτέρ θα φοράει το Kuga. Αν σε βενζίνη βγει μόνο σε 2.4, τότε αυτή που θα κλάψει θα είναι η ελληνική Ford.
-
Υπάρχουν και άλλα πολλά SUV σ'αυτά τα λεφτά, το θέμα όμως είναι ότι to Tiguan είναι συνολικά εξίσου καλό με αυτά (και από τα περισσότερα καλύτερο) τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ενώ έχει τα πλεονεκτήματα του ονόματος VW και του χαμηλού κυβισμού. Κατά τη γνώμη μου εκεί που χάνει το Tiguan 1.4 (εκτός από τον χρόνο παράδοσης) είναι στο ότι δε διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο. Όποιος θέλει αυτόματο SUV και δίνει μέχρι 35000, αναγκαστικά στρέφεται αλλού.
-
Καλά, μάγος είμαι; Φίλος μόλις ρώτησε στην Karenta και του είπαν "τέρμα τα δώρα, δε δίνουμε πλέον τίποτα για το Tiguan 1.4". Εντωμεταξύ είναι πολλές και οι περιπτώσεις αγοραστών που δωροδοκούν τους πωλητές για να κάνουν κάτι ώστε να το πάρουν πιο γρήγορα
-
Η VW δε θα έχει τις πωλήσεις που θα μπορούσε να έχει αν ο χρόνος αναμονής ήταν λογικός, αλλά έτσι κι αλλιώς θα αυξηθούν πάρα πολύ οι πωλήσεις της και το μερίδιο της αγοράς που της αναλογεί. Οπότε δε νομίζω να στενοχωρηθεί κανείς. Πάντως η ουσιαστική έλλειψη ανταγωνισμού (φτηνό γερμανικό SUV χαμηλού κυβισμού) δεν πρόκειται να κάνει καλό στον καταναλωτή. Προβλέπω "σύνδρομο RAV", όπου θα καβαλήσουν το καλάμι και θα πουλάνε όσο θέλουν, χωρίς προσφορές και με αστεία δώρα. Και καταντάει και γελοία η αναμονή ενός χρόνου για ένα αυτοκίνητο. Σε λίγο θα παραγγέλνουν οι γονείς αμάξι όταν γεννιέται το παιδί για να το έχει όταν πάρει δίπλωμα
-
Εύκολο: Όταν καταφέρουν να τα μαγειρέψουν έτσι ώστε να τσεπώνουν περισσότερα φορολογώντας βάσει ρύπων
-
Να συμπληρώσω ότι έκανα λάθος πριν.... Το δίλιτρο Tiguan Escape με τα 170 άλογα δεν έχει 30500€ στη Γερμανία... αλλά 29000€! Μόλις 1000€ παραπάνω απ'το 1.4....
-
Σωστά. Και δεν υπάρχουν επειδή το ελληνικό μπουρδέλο-κράτος ξεσκίζει τα 2000 στη φορολογία. Π.χ το Tiguan Escape 1.4 έχει και στην Ελλάδα και στη Γερμανία γύρω στα 28000€. Το Tiguan Escape 2.0 (170hp) έχει στη Γερμανία 30500€ και εδώ ...36000€! Μια διαφορά 2500€ γίνεται 8500€ στην Ψωροκώσταινα. Και από τη στιγμή που το Tiguan συναγωνίζεται δίλιτρα, λογικό είναι να μην υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις. Ας χαρεί ο κόσμος όσο μπορεί γιατί όταν διαδοθούν οι μικρότεροι αλλά πιο αποδοτικοί κινητήρες, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αρχίσουν να φορολογούν και να χαρατσώνουν ανάλογα με την ιπποδύναμη.