Jump to content

K.Mystirios

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About K.Mystirios

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2

K.Mystirios's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. has not set their status

  2. has not set their status

  3. Εδω στην Ελλαδα φερνει ο Καφουνης αλλα τον αποκλειουμε γιατι δεν εχει νορμαλ τιμες.Καλο θα ηταν να ψαξεις στο γερμανικο ebay και για καινουργιο και για μεταχειρισμενο.Οι τιμες εκει ειναι κατα πολυ χαμηλοτερες απο οτι εδω.
  4. Το Κ-Jetronic μπορει ανετα να σε καλυψει γι αυτο που θες να κανεις γιατι οπως σου ειπε και ο φιλος πριν,ρυθμιζεται.Επισης υπαρχουν και μπεκ μεγαλυτερα σε περιπτωση που κριθει αναγκαιο.Απο εκκεντροφορους το αποτελεσμα που θα δεις με τους Schrick δε θα το δεις με κανεναν αλλο.Αν θες να δουλεψεις με υδραυλικα ωστηρια θα παιξεις σε 268 μοιρες για ποιο ωμαλη λειτουργια και 276 για ποιο αγρια.Επισης υπαρχει και η δυνατοτητα του ασυμετρου 268 εισαγωγη,276 εξαγωγη.Καλο θα ηταν και τα ελατηρια που θα βαλεις να ειναι και αυτα Schrick.
  5. 1K0 711 113 BJ 5αρι με δερμάτινη φουσκα 1K0 711 113 BQ 6αρι με δερμάτινη φουσκα Απο΄κει και περα αλλαζει με τη χρονολογια,πιθανον με τον κωδικο ταπετσαριας και απο το υλικο του λεβιε (ξυλο,χρωμιο,αλουμινιο δερμα κ.τ.λ).Καλο θα ηταν ομως να τους ξανατσεκαρεις τους κωδικους!
  6. Οπως ειχα πει και πριν,θα μειωθει φοβερα η υποστροφη.Αυτο δε σημαινει οτι το αυτοκινητο θα υπερστρεφει,επικινδυνα τουλαχιστον ή οτι θα γινει παιχνιδιαρικο.Θα ειναι ουδετερο και τα παντα απο εκει και περα ειναι στο χερι σου και στο ποδι σου για να το στριψεις οπως θελεις.Ολα αυτα βεβαια αφορουν αυτοκινητα που μπαινει εμπρος και πισω αντιστρεπτικη.Στα Polo 6Ν και 9Ν δεν δινουν αντιστρεπτικη πισω,ουτε η HR ουτε η Eibach οποτε εκει δεν ξερω τι γινεται,πολυ πιθανο ομως με την αλλαγη μονο της εμπρος,το αμαξι αφου η στρεπτικη ακαμψια του θα ειναι αρκετα πιο μεγαλη μπροστα σε σχεση με πισω να εχεις ακομη περισσοτερα μουτρα στις στροφες.
  7. Ζαμφορ πισω φορουσαν και ολα τα Golf GTI απο την εποχη του ΜΚ1.
  8. Κοιτα ειναι και υποκειμενικο,εξαρταται και απο το οδηγικο στυλ του καθε ενα.Εμενα δε μου εχει πεταξει κωλο πουθενα και γενικα δε με εχει προβληματισει ποτε.Βεβαια εχω αλλαξει και τη μπροστινη και η πισω εχει τρεις ρυθμισεις σκληροτητας.Οσο τα Πεζω, μην κανεις αναφορα,γιατι σε αυτα ολο το δεσιμο τους προερχεται απο τον αξονα πισω και τη γεφυρα εμπρος.Το αμαξωμα εχει ποντες ανα 30+ εκατοστα και γενικα ολο το αυτοκινητο ειναι ρημαδι.Το κοντιτερο μεταξονιο το βοηθαει μονο στα κλειστα κομματια και βαστα μην αφησεις το γκαζι ή χρειαστει να φρεναρεις πανω στη στροφη.Το εργοστασιακο τους "στησιμο" ομως και η κατασκευη τους δεν εχει καμια σχεση με τα δικα μας οποτε δεν αποτελουν μετρο συγκρισης με VW,αστα στη μοιρα τους!
  9. Το αυτοκινητο που λες αφου εχει μονο 6000 χλμ ειναι λιγο νωρις για να το πιεζει καποιος τοσο πολυ,μιας και ειναι ακομα λιγο σφιχτος οκινητηρας του.Σε ενα αμαξι ομως που εχει 20000 χλμ και ειναι μαμα και το πας στην Πατρα με 240+ και σπασει,ναι φταιει το αμαξι.Αμαξι τουρμπατο ακομα και βελτιωμενο,με σωστα πραγματα και σωστο καυσιμο δε σπαει ευκολα,ακομα και στις 7000 στροφες.Υπαρχουν επισης ανθρωποι που βαζουν διαφορα αγνωστου ταυτοτητας,προελευσης και αξιοπιστιας βελτιωτικα προϊοντα στο αυτοκινητο και οταν του βγαλουν τα ματια βαζουν παλι τα μαμα επανω,το πανε στο συνεργειο ή στην αντιπροσωπεια και παραπονιουνται εκπληκτοι για το πως εγινε η ζημια!
  10. Με την αλλαγη της αντιστρεπτικης θα βοηθησεις το αμαξι κυριως στις κλειστες στροφες.Η αποκριση του τιμονιου θα ειναι καλλιτερη κατα τη γνωμη μου,πιο απολυτη και θα μειωθει κατακορυφα η υποστροφη.Παντα βεβαια σε συνδιασμο με σωστη αναρτηση και με συνεμπλοκ πολυουρεθανης μπρος πισω.Τα τελευταια δεν ειναι απαραιτητα αλλα θα αξιοποιησεις καλλιτερα τις δυνατοτητες των αντιστρεπτικων.Τα μειωνεκτηματα τωρα ειναι οτι το αυτοκινητο θα κοπαναει πολυ στις λακουβες,θα περναει κραδασμους στο τιμονι απο τις ανωμαλιες του δρομου και γενικα οποιος δεν θελει να χασει σε ανεση καλλιτερα να τις αποφυγει!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.