Jump to content

saat

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About saat

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

saat's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εδώ και κάμποσο καιρό και σε μένα (golf v 1.4 fsi) παρουσιάστηκε η ένδειξη του τιμονιού. Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά που ανάβει η ένδειξη, χάνει κυριολεκτική την ηλεκτρική υποβοήθηση το τιμόνι και βαραίνει. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα επανέρχεται. Αυτό γίνεται κατ' επανάληψη αρκετές φορές και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κρατήσει και για αρκετή ώρα σταθερά αναμμένο (και άρα το τιμόνι βαρύ). Σε συνεργείο που το πήγα μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω μπαταρία, η οποία ομολογουμένως ήταν σχετικά πεσμένη, και έβαλα νέα 60άρα. Για μερικές μέρες το πρόβλημα ψιλοπεριορίστηκε (το έκανε μόνο μια φορά) ωστόσο στη συνέχεια και πάλι έχω τα ίδια. Το ξαναπήγα, έκανε και πάλι τους ελέγχους με το λαπτοπ και μου είπε ότι δε βγάζει σχετικό σφάλμα, άρα το πιθανότερο είναι ότι έχει πρόβλημα η κρεμαγιέρα. Από κόστος: 350 μεταχ., 6-7-8 κατοστάρικα νέα. Καλό;
  2. Ο συμπλέκτης εννοείς; Η σκληρότητα είναι όπως πάντα, δεν αντιλαμβάνομαι κάποια διαφορά. Λες να είναι τόσο τυχαίο το όλο σκηνικό με τη βροχή; Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να επηρέασε την κατάσταση με κάποιο τρόπο; Το κιβώτιο μπορεί να έχει πάθει κάτι ή είναι άσχετο με το όλο θέμα; Πως εξηγείται επίσης το ότι με σβηστή μηχανή και πατώντας συμπλέκτη όταν πάω να ανάψω κάνει ότι παέι να σβήσει; Μήπως έχει μπλοκάρει με ταχύτητα μέσα; Λέμε τώρα...
  3. Καλησπέρα και Καλές Γιορτές σε όλους! Θα περιγράψω εν συντομία το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε χθες το βράδυ εν μέσω καταιγίδας... Βάζω μπρος το αυτοκίνητο και 5 λεπτά αργότερα βρίσκομαι σε ένα δρόμο κεντρικό με πολλά μα πάρα πολλά νερα ενώ βρέχει καταρακτωδώς! Πηγαίνω πολύ αργά και προσέχω αρκετά ώστε να μη βρεθώ (λέμε τώρα) σε καμιά ακόμη πιο δυσάρεστη κατάσταση. Έχω ανάψει τον κλιματισμό. Κάποια στιγμή αισθάνομαι ότι το νερό γίνεται επικίνδυνα πολύ γύρω μου, παρ' όλα αυτά τα αυτοκίνητα προχωράνε (πολύ σιγά βέβαια). Σημάδι πρώτο: Για 2-3 δευτερόλεπτα, αλλάζει ο ήχος του κλιματισμού, σα να του περιορίζεται η παροχή, σαν να μπλοκάρουν για λίγο οι αγωγοί. Ο αέρας συνεχίζει να βγαίνει, αλλά όχι με την ίδια ένταση. Σημάδι δεύτερο: Για το ίδιο χρονικό διάστημα (2-3sec) και ενώ πηγαίνω αργά με δευτέρα στο κιβώτιο, κάνει σα να πάει να σβήσει, αλλά τελικά δε σβήνει. Το άθλιο αυτό κομμάτι δρόμου τελειώνει αισίως (...) και συνεχίζω την πορεία μου κανονικά. Μετά από 10 λεπτά η διαδρομή μου τερματίζει. Το επόμενο πρωί (σήμερις!) πάω να βάλω μπρος. Παίρνει. ΑΛΛΑ: Δεν μπορώ να βάλω ταχύτητες. Τίποτα. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να μετακινηθεί. Πατάω συμπλέκτη, κάνω την κίνηση να βάλω πρώτη και συμπεριφέρεται σα να μην πατάω συμπλέκτη... Σβήνω. Πατάω συμπλέκτη. Βάζω πρώτη (προφανώς εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα). Βάζω μπρος => Κάνει τη χαρακτηριστική κίνηση μπρος πίσω και σβήνει, λες και του έβαζα μπρος με ταχύτητα αλλά χωρίς να πατάω συμπλέκτη. Βοήθεια! Οποιαδήποτε ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει; Υποψιάζομαι ότι θα μπορούσε να είναι σοβαρή ζημιά, αλλά δε θέλω και να το πιστέψω. Πόσο μπορεί να επηρεαστεί και σε ποια μηχανικά μέρη μπορεί να φτάσει το νερό από κάτω; Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!
  4. Νίκο, δεν έχω λόγια! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομερέστατες οδηγίες! Το εκτιμώ ιδιαίτερα.
  5. Το πίσω αριστερό φωτιστικό του φρένου.
  6. Καλησπερίζω! Γνωρίζει κάποιος με ποιον τρόπο γίνεται αλλαγή στο λαμπάκι του πίσω φωτιστικού σε golf V; Δε θέλω να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο αλλά ούτε και να το πάω σε συνεργείο. Επίσης, λαμπάκι; Από που; Οπουδήποτε αρκεί να έχει τις ίδιες προδιαγραφές ή ξέρετε κάποιο κατάστημα (ηλεκτρονικό ή μη) που να φέρνει; Ευχαριστώ.
  7. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι την παρέα σχετικά με golf V 1.4 fsi. Ποια είναι τα σωστά λάδια που πρέπει να χρησιμοποιώ; 15W-40 ή 5W-30;; Ποια η διαφορά ανάμεσά τους; Σε 2 διαφορετικά συνεργεία που έχω πάει για σερβις μέχρι τώρα, μου έχουν βάλει και τα μεν και τα δε. Υπάρχει πρόβλημα; Μπορώ επίσης ενώ έχω πάνω 5W-30 να συμπληρώσω με 15W-40;; Ευχαριστώ.
  8. Έχει πάει κανείς το golf του στα fit&go; Αν ναι, εντυπώσεις;
  9. Νίκο, κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες που έχεις δώσει, είναι σίγουρα πολύ χρήσιμες, ειδικά για μένα που δεν έχω ασχοληθεί ακόμη σε βάθος με το ζήτημα. Ωστόσο, δε διευκρινίστηκε πουθενά ότι τα φίλτρα που πρότεινες είναι τα μανίσια. Αυτό που εγώ κατάλαβα είναι ότι προτείνεις κάποιες μάρκες και συγκεκριμένα μοντέλα για φίλτα από e-shop τα οποία ταιριάζουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δε σημαίνει αυτό ότι η συγκεκριμένη μάρκα είναι αυτή που χρησιμοποιεί και η vw στις επίσημες αντιπροσωπείες. Αυτό ήταν και το ερώτημά μου.
  10. Σύμφωνοι, ας πούμε ότι δεν ξαναπάω σε αντιπροσωπεία. Δύο πράγματα: 1. Όπως έχω εν μέρει επαναλάβει, άντε να βρω μάστορα καλό που να ξέρω από πριν ότι κάνει καλή δουλειά και εγγυημένα θα μου φερθεί ΤΙΜΙΑ... 2. Θα συνεχίσω τις ερωτήσεις μου ως εν γένει ανίδεος(!) ρωτώντας: Και πώς θα ξέρω τελικά αν τα τακάκια, φρένα ή οτιδήποτε άλλο ανταλλακτικό χρειαστώ κατά τόπους θα είναι της μάνας του;; Παρεπιπτόντως ας πούμε, ξέρουμε ποια είναι τα "μανίσια" φίλτρα για το golf; Ή δεν παίζει και τόσο ρόλο για τέτοιου τύπου ανταλλακτικά; Δλδ, πέραν του οικονομικού παράγοντα πως ξέρω τι να αγοράσω από ένα e-shop;
  11. Δεν είχε ανάψει καμία ένδειξη στον υπολογιστή, απλώς μέσω τηλεφώνου ενημερώθηκα ότι τα τακάκια είναι πλήρως φαγωμένα(!). Και η αλήθεια είναι εκτός των άλλων ότι γενικά δεν το πάω πατημένος, αντίθετα θα έλεγα... Όπως και να 'χει, το έκανα γιατί δεν είχα τη δυνατότητα να είμαι εκεί και να το δω μόνος μου, οπότε καλύτερα με νέα τακάκια, παρά με φαγωμένα πουδε θα ήξερα πότε θα θέλουν άλλαγμα μετά. Το ξέρω, λάθος μου μάλλον, αλλά έτσι έγινε. Τώρα να ρωτήσω πως καταλαβαίνεις ότι τα τακάκια θέλουν άλλαγμα...;; Για τα δισκόφρενα ξέρω, αλλά στα τακάκια τί γίνεται; Υπάρχει διαφορετική αίσθηση στο πόδι; Ευχαριστώ παιδιά και για τις πληροφορίες περί software!
  12. Οι τιμές που αναφέρεις από μένα επαναλαμβάνω είναι χωρίς φπα. Συνεπώς, τα 148 είναι ουσιαστικά 176 και έτσι η διαφορά είναι στα 76 ευρώ. ¶ρα αυτό που προτείνεις είναι να αγοράζω τα ανταλλακτικά από e-shop και να τα πηγαίνω σε κάποιον μηχανικό που εμπιστεύομαι; (άντε να βρω κάποιον βέβαια...) Επίσης, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος για τα τακάκια, που αναφέρονται οι τιμές της μιας και της άλλης σελίδας; Υποθέτω ότι στην πρώτη τα 34,2 και 31,5 είναι εργασία και στη δεύτερη τα 69 και 48 είναι η ίδια η αξία τους;;; Δλδ, σύνολο για τακάκια ~180 ευρώ! Και αν τελικά κινηθώ προς την κατεύθυνση της ξεχωριστής αγοράς ανταλλακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα, πως ξέρω τί να επιλέξω σε μάρκες, τύπους κτλ. Υπάρχει κάπου που μπορώ να δω ακριβώς τις προδιαγραφές των επι μέρους τμημάτων του αυτοκινήτου; Είχα ακούσει ακόμη και για κάποιο πρόγραμμα που είχε πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της vw, αλλά δεν ξέρω αν αληθεύει. Γνωρίζει κανείς τπτ;
  13. Λοιπόν, επισυνάπτω τις 2 σελίδες της απόδειξης από το σέρβις των 30000 χλμ. και περιμένω τη γνώμη σας ειλικρινά. Θέλω να ξέρω που κάνω εγώ λάθος και που η αντιπροσωπεία με κοροιδεύει. Το μόνο λάθος που ίσως έκανα σε αυτά που είπα πιο πάνω είναι ότι η εργασία που αναφέρεται στην απόδειξη αφορά τη συνολική εργασία και όχι μόνο για τα τακάκια (άσχετο αν και πάλι μου φαίνονται πολλά...). Οι τιμές που μας ενδιαφέρουν είναι κυκλωμένες και είναι ΧΩΡΙΣ φπα. Στο σύνολο λοιπόν είναι: 177,6 + 280 = 457,6 Και αυτό μαζί με το φπα δίνει: 544 και κάτι ψιλά. Ακούω γνώμες! πχ. ποιο πρέπει να είναι περίπου το κόστος για τακάκια;;;
  14. Η περιοχές που θα βόλευαν είναι από Μαρούσι και πάνω, ωστόσο αν κάποιος είναι πολύ καλός και εγγυημένα θα προσέξει το αυτοκίνητο, είμαι διατεθιμένος να φτάσω αρκετά μακριά. Θα το τσεκάρω πάλι το βιβλιαράκι... είχα την εντύπωση ότι δεν τα γράφει όλα αναλυτικά! Σ' ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.