Jump to content

MIC

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

About MIC

  • Birthday 04/01/1968

Contact Methods

  • MSN
    MICZAG@HOTMAIL.COM
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Profile

  • Interests
    Αμάξια και πάλι αμάξια και το tuning τους

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

MIC's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. MIC

    Golf Mk5 Gti Owners

    Εγώ τώρα ναι είμαι για εκεί και παραπάνω. Εσείς είστε κοντράκηδες κλπ, κλπ κλπ και θα μας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές! Επομένως τι να κάνω? Θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ να σας ακολουθήσω στα καταγώγια και στα παρακμιακά στέκια...
  2. MIC

    Golf Mk5 Gti Owners

    K@λ@παιδα μου λείψατε. Στην επόμενη συνάντησή σας, θα σας τιμήσει ο δεύτερος την τάξη (ο πρώτος και εμπνευστής της ιδέας της συνάντησης των κατόχων Gti είναι ο nightangel) οργανωτής των εν λόγω συναντήσεων (για να μην ξεχνιόμαστε ), δηλαδή ο γράφων
  3. MIC

    Golf Mk5 Gti Owners

    Παραπονιάρη έχεις δίκιο όμως... (αυτό δεν σημαίνει ότι σε έχω ξεχάσει και να δώσεις χαιρετισμούς σε όλα τα παιδιά). Αλλά υπάρχει πιθανότητα να σου έρθω πάλι πάνω την επόμενη βδομάδα. Πάντως θα μιλήσουμε τηλεφωνικά ή μέσω ΜSN.
  4. MIC

    Golf Mk5 Gti Owners

    Όχι με σένα αγορίνα μου μόνο στην εθνική σε βάζω για 10 χιλιόμετρα να είμαι σίγουρος, σε έχει φοβηθεί το μάτι μου liquidGTi μια χαρά είμαι και σας παρακολουθώ διακριτικά
  5. MIC

    Golf Mk5 Gti Owners

    ¶ιντε βρε καλόπαιδα θα έρθω και γω μάλλον αυτή την Παρασκευή (αν με θέλετε ακόμα ) γιατί μου λείψατε...
  6. Επιβεβαιώνω όλα όσα λέει ο ¶ρης και να προσθέσω ότι τα ανοίγματα έγιναν στη Εθνική, βράδυ (χωρίς κίνηση και όχι μόνο μια φορά) και τα συμπεράσματα ήταν αρκετά επικοδομητικά. Πάντως εγώ αν κράταγα το Golf σίγουρα το επόμενο βήμα θα ήταν αλλαγή τουρμπίνας από που αλλού? Από ΜΤΜ ΦΥΣΙΚΑ. Όσο είχα το gti (και ήμουν από τους πρώτους που έβαλα MTM σε αυτό το forum) το πρόγραμμα δούλευε τόσο ΑΨΟΓΑ (ούτε εργοστασιακό να ήταν- και με 2 χρόνια γραπτή εγγύηση) που πραγματικά χαιρόμουν το αμάξι κάθε στιγμή, ενώ κάθε διαδρομή γινόταν τόσο απολαυστική (αχ αυτή η ροπή) που πραγματικά δεν ήθελα να τελειώσει.
  7. Αφήστε τα S3 και κάντε το (πάντα με μπλοκέ) 313 και βάλε! Προσγειωθείτε μερικοί!!!!
  8. Μήπως μπορείς να μας πεις τι μάρκα είναι, πόσο σου στοίχησαν και που μπορούμε να τα βρούμε?
  9. Απλά να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου σε αυτά που λέει ο Κώστας και οι υπόλοιποι, ότι σου βγάζω το καπέλο Συνέχισε τη σωστή ενημέρωση και να ξέρεις ότι σε παρακολουθούμε με προσοχή περιμένωντας πάντα το επόμενο post σου....
  10. Πραγματικά και εγώ παιδιά δεν έχω παρατηρήσει κανένα απολύτως πρόβλημα ή πτώση απόδοσης που είναι και μαμά γιατί του Σπύρου μόνο απείραχτο δεν είναι....
  11. Nαι πραγματικά φαίνεται ότι είναι της BMC αλλά δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ίδια. Μην ξεχνάς ότι η B&B αλλά και κάθε βελτιωτικός οίκος δεν φτιάχνουν οι ίδιοι τα προιόντα. Απλώς μελετώντας και κάνοντας δοκιμές δίνουν τις προδιαγραφές τους σε αυτούς που ειδικεύονται ανάλογα, προκειμένου να φτιαχτεί για λογαριασμό τους (π.χ. από ότι θυμάμαι οι ζάντες type III του Schnitzer - βελτιωτή της BMW - ήταν της Ronal, η εξάτμηση της Remus, τα φρένα της Brembo κλπ). Δεν τα πουλάνε όμως οι συγκεκριμένες εταιρίες γιατί τα δικαιώματα και η τεχνογνωσία ανήκουν στη Schnitzer. Kάτι τέτοιο πιστεύω ισχύει και εδώ. Η BMC έφτιαξε για λογαριασμό της B&B το βαρελάκι, αλλά το δικό της έχω την εντύπωση πως κάπου πρέπει να διαφέρει. Όσο για τα στάδια, νομίζω ότι από ''μαμά'' μέχρι και το τελευταίο το βαρελάκι είναι το ίδιο.
  12. Λοιπόν Nightangel πήρα τον αντιπρόσωπο της B&B στη Θεσ/νικη και μου έδωσε το λογαριασμό της τράπεζας που θα βάλω την προκαταβολή για την βαρέλα (θα έρθει από Γερμανία). Αύριο καταθέτω και σε μια βδομάδα τόχω. Μετά τη σκάστρα ακολουθεί το βαρέλι, μετά το πρόγραμμα (μάλλον το καινούργιο της ΑΒΤ με τα 270-το περιμένω να έρθει Ελλάδα, να δω και το κόστος) και τέλος πολύ αργότερα η εξάτμιση (από το down pipe και πίσω). Και μετά πιστεύω να τελείωσα Όχι όχι μη μιλήσει κάποιος και για υπερκυβισμούς, μεγαλύτερες τουρμπίνες και τα συναφή, σας παρακαλώ...
  13. Αυτό το ''φτιάξιμο'' είναι του γερμανικού βελτιωτικού οίκου της ''Rieger''. Προσωπικά τον θεωρώ από τους καλύτερους του είδους χρόνια τώρα. Ο GOLF R32 πιστεύω ξέρει Τοσχετικό site είναι αυτό http://www.rieger-tuning.de/en/News/VW_Gol...golf_5_gti.html
  14. Πήρα και γω τηλ. την αντιπροσωπεία της BMC και μου είπαν τα ίδια. Μάλιστα μου είπε αυτός που μου μίλησε ότι ενδιαφέρεται και ένας φίλος του με Golf V GTI (δεν πιστεύω ο ''φίλος'' να είσαι εσύ Nightangel Να ρωτήσω κάτι αν ξέρετε? Έχει κανεις υπόψη του και το βαρελάκι της B&B γιατί και αυτή είναι πολύ καλή εταιρία. Τι λέτε? BMC vs B&B http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...arbonairbox.php Nightangel τι λες?
  15. Ναι βρε Nightangel, αφού σε άλλο post (Gti owner) μάλλον πρέπει να είμαι ο πρώτος που το απέκτησε εδώ. (Δε με προσέχεις - πλάκα κάνω μην παρεξηγηθώ) Απλά τώρα στο service των 30.000 χιλ. λέω να το τοποθετήσω. Αν μπορείς πες μου που να πάω γιατί εγώ το έχω βρει ακριβότερα. Όσο για το τιμόνι πολλαπλών μου κάνει εντύπωση που δεν μπαίνει γιατί στο προηγούμενό μου αυτοκίνητο (BMW 325ci E46), που είχε εξίσου πολλά ηλεκτολογικά, το τοποθέτησα εκ των υστέρων χωρίς κανένα πρόβλημα και με σχετικά χαμηλό κόστος (γύρω στα 200 ευρώ). Νightagel περιμένω απάντηση (για το ποιος το δίνει και το τοποθετεί σε αυτή τη τιμή που ανέφερες) γιατί είμαι ενα βήμα πριν τη τοποθέτηση του cruise control
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.