Jump to content

capros

Members
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

About capros

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ωρωπού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Πόλουρας

Recent Profile Visitors

4,067 profile views

capros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. αργησα να απαντησω αλλα ωστοσο,τσεκαρα αυτο που λες.Δηλαδη ειδα απλα για ποιο εξαρτημα μιλας.Θα δω το σωληνακι κ θα σου πω.Ο ρυθμιστης βγαινει τραβωντας αυτο το διχαλο?
  2. ενδιαφερον αυτο!! τρομπα βενζινης αλαχτηκε περυσι τον γεναρη κ ισως να μην ηθελε κ αλλαγη.Αφου την αλαξα,μετα απο 2-3 μερες με αφησε απροειδοποιητα στο παρκινκ της δουλειας.Απλα δεν πηρε μπρος ποτέ!!Υστερα απο ψαξιμο βρηκαμε οτι ειχε κανει διακοπη απο την ασφαλειοθηκη μπροστα κ τραβηξαμε το συν απο το ποδαρακι του ρελε εκει.Έκτοτε,κανενα προβλημα.Οπλιζει κανονικα με το ανοιγμα του διακοπτη (τσεκ) κ στην πορεια ολα καλα.Το Πασχα φετος του αλαξα τα σωληνακια που πανε στην μπεκιερα γιατι το ενα (ειχαν αλαχτει ξανα πριν 5 χρονια,δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36970) αλλα αυτο με το παραπανισιο μιζαρισμα προεκυψε τον τελευταιο μηνα ας το πουμε πως τσεκαρω αυτα που λες?μια μικρη βοηθεια θα την ηθελα
  3. αρκετα χρονια δεν λες?Εγω απο φιλους,γνωστους,συγγενεις,κοινως απο τον κυκλο μου,αποτελω υποδειγμα αντοχης στις μπαταριες που εχω φτασει ως κ 5 χρονια.Το αμαξι μου δεν εχει συναγερμο,αν σε βοηθαει αυτο.Εχει ηλεκτρικα παραθυρα,κλειδαριες κ εχω φορεμενο εναν ενισχυτη που τον επαιζα με ενα 15" sub,το οποιο το εχω κανει σκαμνακι στο σαλονι στο σπιτι πλεον!!Δλδ αναβει ο ενισχυτης με την πηγη αλλα δεν εχει φορτιο,αρα μηδαμινη καταναλωση,σαν να μην υπαρχει.Επισης,δεν φοραω xenon,αλλα εχω λαμπες Η4 100/90w το λοιπον,δοκιμασα με καλωδια απο αλλο αμαξι το ολο μιζαρισμα.Η αληθεια ειναι οτι με το που εκλεισε κυκλωμα με το αλλο αμαξι (ενω το αλλο ηταν με αναμμενο κινητηρα φυσικα) και χωρις να εχω ανοιξει καν τον διακοπτη μου,οχι και να μιζαρω,το αλλο αυτοκινητο "ενιωσε" το τραβηγμα στο ρευμα που του εκανε η μπαταρια μου.Με το ακουμπημα στον πολο εχασε 100+ στροφες απο το ρελαντι του,πραγμα που σημαινει οτι η δικη μου ηταν αισθητα ασθενεστερη καθως ηταν σε αδρανεια.Το μιζαρισμα με την βοηθεια των καλωδιων ηταν παληκαρισιο.Μπορει να μην το εβαλε μπρος οπως θα περιμενα ,αλλα σιγουρα στροφαρε το βολαν οπως επρεπε κ με το παραπανω.Εχασα το πολυμετρο μου κ δεν μπορεσα να τα δω ολα αυτα κ με νουμερα
  4. θα μετρησω αυριο την μπαταρια κ θα σου πω.Σιγουρα ειναι παλια.Συνηθως με πανε εως κ 5 χρονια.Αυτη πρεπει να ειναι 4 χρονων.Εχει χτυπημενη την ημερομηνια στον πολο,θα το δω.Θα την μετρησω με σβηστο κ με αναμμενο κινητηρα αντιστοιχα.Αν θυμαμαι καλα πρεπει να φερνει πανω απο 12,5V με σβηστο κινητηρα κ πανω απο 14V με αναμμενο κινητηρα.Αυτη ειναι μια υγιης μπαταρια,καθως κ ενα αξιοπιστο κ σωστο δυναμο.Σωστα??? Βασικα θα κανω αυτη την "πρωτη εκκινηση" βαζοντας καλωδια απο το αμαξι του πατερα μου να δω διαφορά στο μιζαρισμα.Ναι,τωρα που το σκεφτομαι παιζει να ειναι γερασμενη η μπαταρια
  5. Εδω και καιρο και ενω το αμαξι ηταν "τσακμακι" κ επαιρνε με την μια χειμωνα - καλοκαιρι,εχει παρουσιασει το φαινομενο να χρειαζεται αρκετο μιζαρισμα για να παρεις μπρος.Εναλλακτικα,μπορεις να δωσεις την πρωτη μιζα εως 2-3 δευτερολεπτα κ να κλεισεις,ξαναδινοντας.Σε αυτη την περιπτωση,η δευτερη μιζιά εχει 100% επιτυχια κ η αποκριση ειναι αμεση τι να εχει προκαλεσει αυτη την παραταση κατα την εκκινηση του κινητηρα?Μπουζι κ μπουζοκαλωδια αλαχτηκαν τελος του 2014 κ εκτοτε εχει κανει το αμαξι 4 χιλλιαδες χλμ.Επισης το Πασχα αλαχτηκε φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερος Θελει ψαξιμο με οτι εχει να κανει με ρευμα, πχ αβανς? η ειναι καθαρα θεμα τροφοδοσιας καυσιμου? αν κανω πχ 2-3 χιλλιομετρα αποσταση κ σταματησω κ του δωσω να παρει,παιρνει με την μια σαν να μην συμβαινει τιποτα
  6. ευχαριστω για την απαντηση φιλε τελικα εβαλα μια τετραδα KYB την σειρα EXCEL-G στην εκπληκτικη τιμη των 155 ευρω (αγορα) και εδωσα σε ενα συνεργειο 50 για τοποθετηση και ολα καλα.Την δευτερα θα παω για ευθυγραμμιση γιατι δεν βρηκα καποιο συνεργειο σημερα σαββατιατικα και τετοια ωρα που ξεμπερδεψα με την τοποθετηση.αααααααα,επισης αλαξα και στα μπροστα τα αμορτισερ καποια εξαρτηματα εκει στα πιατελα και τα μπαμ-στοπ και χρεωθηκα και ενα σετακι των 40 ευρω της SKF για να κανουμε σωστη δουλεια γιατι ο κοπανος που μου τα ειχε περασει τοτε ειχε κανει κανιβαλισμους!! anyway.....οι εντυπωσεις μου εχουν ως εξης....ειχα ξεχασει πως ειναι το συμβατικο αυτοκινητο καθοτι ειχα σεταρει το αμαξι μου με 5mm αμορτισερ-ελλατηρια.Καπου κερδιζεις και καπου χανεις....απλα η επιλογη αυτη για μενα εγινε κατ'αναγκη καλως η κακως
  7. καποιος που να αλαξε προσφατα τα αμορτισερ του? οχι χαμηλωματα-ρυθμιζομενα κτλ.ειπαμε.....φευγω απο αυτο κομματι και γυρναω στον κατασκευαστη
  8. κανεις ωρέ κλεφτόπουλα?
  9. εδω και ισως και 5 χρονια εχει χαλασει το ελασματακι που κραταει ανοιχτο το πορτακι οταν βαζουμε βενζινη.Ειναι εντελως παραλυτο και το κραταω με το χερι εγω ανοιχτο για να μην εμποδιζει την μανικα στο εργο της.Το κλειδωμα γινεται κανονικα ομως με τις ηλεκτρομαγνητικες δεν εχω θεμα την ημερα που το επαθα αυτο (εντελως ξαφνικα) βρηκα ενα σιδερενιο εξαρτημα πεσμενο παραδιπλα εκει στο στομιο του ρεζερβουαρ και το μαζεψα και το κρατησα.Οπως το παρατηρω δεν εχει σπασει τπτ και ειναι αυτο που θα ποσταρω στην φωτο μηπως ξερει κανεις αν λειπει κατι αλλο απο το παζλ ετσι ωστε να το φτιαξω παλι να εχει επαναφορα και να στεκεται το πορτακι ξανα οπως πρωτα?Βασικα πως βγαινει το πορτακι ξερει κανεις να μου εξηγησει με απλα λογια? Uploaded with ImageShack.us
  10. ειμαι κατοχος Polo6n μοντελο του 96 με τον ΑΕΧ κινητηρα (8βαλβιδος) και πριν 4 χρονια τοποθετησα σε μαγαζι σετ αμορτισερ-ελλατηρια Bilstein-Eibach χαμηλωματος 5mm (ετσι γραφει το κουτι απο τα ελλατηρια τουλαχιστον) και εχω κιτρινα αμορτισερ με κοκκινα ελλατηρια στις μαρκες που προανεφερα. θελω να ψηλωσω ξανα το αμαξι μου λοιπον κ να το κανω πιο φιλικο!! Τι με συμβουλευεται να βαλω?Εχω τα μαμα αμορτισερ και ελλατηρια εκ των οποιων τα αμορτισερ ειναι εντελως κλασμενα,οποτε παμε σιγουρα για μια τετραδα αμορτισερ και θα χρησιμοποιησω τα μαμα ελλατηρια που εχω στην ακρη. Υπαρχει καποια συγκεκριμενη προταση?Ενδεικτικα καποια τιμη?
  11. ευχαριστω για την απαντηση! κουμπωνουν πανω στο δικο μου χωρις "πατεντες" ας πουμε?
  12. θελω να μου πει καποιος με σιγουρια αν ειναι τοσο απλο και ευκολο να ταιριαξω τους προφυλακτηρες απ το Polo με τους ενιαιους πλαστικους προφυλακτηρες (εμπρος και πισω), σε σχεση με αυτους που εχω που ειναι οι διαιρουμενοι (μαμα παντα) που το κατω κομματι ειναι λαμαρινα και στους δυο στις παρακατω φωτο δειχνω στις πρωτες δυο αυτο που εχω (POLO 6N 8V) και στις επομενες δυο αυτο που θελω να βαλω.Μηπως οι διαφορες αυτες στους προφυλακτηρες ειναι μεταξυ του POLO 8V σε σχεση με το POLO 16V ???? εχω αυτο λοιπον (οι φωτο τυχαιες απ το νετ) και θελω να βαλω αυτους τους προφυλακτηρες
  13. οκ...βουρ για το συνεργειο αν εκανες την διαγνωση μονος σου και δεν το εχεις παει ηδη!!Οποιος το αναλαβει να τσεκαρει μην εχει μαζεψει κ τιποτα αλλο απο το "μπουγιο" και εχει δημιουργησει κ αλλου προβλημα (ρουλεμαν κτλ)
  14. πολυ σωστα σου ειπε ο φιλος Νικος! η ενδειξη της μπαταριας στα οργανα δεν εχει να κανει αμεσα με τον συσσωρευτη μας,αλλα γενικα με τα ρευματα του μοτερ μας!Κατα κυριο λογο την ευθυνη φερνει πχ ενας χαλαρος ιμαντας η ενα χαλασμενο δυναμο κτλ,χωρις να σημαινει πως απολυτα θα ειναι κατι απο τα δυο. Πηγαινε το σε ενα συνεργειο κ μην το κυνηγας να το κινησεις γιατι ο θορυβος που σου εκανε δεν μου αρεσε.Πιθανολογω να σου εχει "σπασει" ακομα κι ο τεντωτηρας (το ειχα παθει στο δικο μου παλια) ευχομαι να ειναι κατι απλο...ενημερωσε μας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.