Φίλοι μου καλησπέρα.
Όντας σε αναζήτηση νέου αυτοκινητου, στη λίστα μου περιλαμβάνονται δύο αυτοκίνητα του VΑG. To πρώτο είναι το Passat, το δεύτερο ένα τελείως διαφορετικό αμάξι, το Altea XL της Seat.
Γράφω το παρόν με στόχο την πληροφόρηση σχετικά με την αξιοπιστία του 1.4 ΤSI με τους 122 ίππους (αν θυμάμαι καλά, το αντίστοιχο σύνολο στη SEAT αποδίδει λίγο παραπάνω).
Είμαι κάτοχος Ρενώ. Έχω κουραστεί, έχω απηυδήσει απ' την αισχρή αξιοπιστια του αυτοκινήτου μου και προσδοκώ να βρω ένα νέο αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν λιγότερες πιθανότητες να χαντακωθώ. Ομολογώ πως τα τελευταία 4-5 χρόνια, η εντύπωση που εχω αποκομίσει για την αξιοπιστία της VW από γνωστούς και φίλους όπως και το επίπεδο του after sales της δεν είναι και η καλύτερη. Όμως, με ενδεχόμενο να αποκτήσω ένα αυτοκίνητο με κινητήρα διαμάντι (όπως φαίνεται), θα ήμουν πρόθυμος να το ρισκάρω.
Είναι όμως έτσι? Είναι όντως "διαμάντι"? Σε συζητήσεις με γνωστούς στο δίκτυο αλλά και σε απλή ανάγνωση συζητήσεων τρίτων, παρατηρώ μια τεράστια αντιπαράθεση σχετικά με τους κινητήρες αυτούς. ¶λλοι υποστηρίζουν πως δεν αξίζουν, ότι είναι επικίνδυνοι, άνευ αξιοπιστίας, κλπ, ενώ απ' την άλλη βλέπω ο κινητήρας να έχει βραβευθεί αρκετές φορές, η VW να υποστηρίζει πως δοκίμασε γύρω στους (αν θυμάμαι καλά) 250 κινητήρες για 300,000 χλμ συνεχούς λειτουργίας και δεν παρουσίασαν τίποτα, κλπ. Πώς γίνεται απ' τη μια να καταδικάζεται το turbo κι απ' την άλλη να βλέπεις τη Fiat να τα χρησιμοποιεί επίσης, ενώ κι άλλες εταιρείες (Renault, ΒΜW, ίσως και Ford στο άμεσο μέλλον) θα ακολουθήσουν?
Ο κινητήρας είναι στην αγορά 3 χρόνια τώρα περίπου. Τί εντυπώσεις έχετε όσοι τον χρησιμοποιείτε? Τί ακούτε? Έχω προσπαθήσει να βρω πληροφορίες αλλά δυστυχώς δε βγάζω άκρη και το μόνο που μου μένει είναι να ρωτήσω εσάς, τους πλέον "ειδικούς"!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και να με συγχωρήσετε που δε βρήκα κάποιο άλλο χώρο για να ποστάρω την ερώτηση μου. Βάρεσε μπιέλα το μυαλό με τόσο ψάξιμο, αξιόπιστο όσο κι η Ρενώ....