Jump to content

twincharged

Members
  • Posts

    526
  • Joined

  • Last visited

About twincharged

  • Birthday 04/15/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,106 profile views

twincharged's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Δεν εχω αλλαξει. Γυρω στα 120k km εχω. Ποια κελια πρεπει να κανω log?
  2. Το σφαλμα συνεχιζει να βγαινει καθε τοσο χωρις οστωσο να δημιουργει καποιο προβλημα. Απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν για χαμηλη αποδοση καταλυτη. Και λυνεται με αλλαγη γυρω στα 900€ vw...
  3. Όχι καμία διαφορά. Φαίνεται ότι το κάνει από ξεκίνημα σε γλιστερή άσφαλτο που είναι να ενεργοποιηθεί το antispin και όταν όπως περιέγραψα παραπάνω ξεκινάω και η ταχύτητα φτάνει στα 20km/h πάντα.
  4. Το 'χω δοκιμάσει και πάλι ακούγεται. Πάντως καταλαβαίνω ότι προέρχεται από το σύστημα antispin/abs/esp γιατί πάντα γίνεται σε πολύ συγκεκριμένη ταχύτητα όπου κάτι ενεργοποιείται και επίσης κάποιες φορές φέρνει μια ελαφριά δόνηση στο πεντάλ του φρένου. Δεν έχω προσέξει αν αναβοσβήνει η ένδειξη.
  5. Κάθε φορά που ξεκινάει τα αυτοκίνητο (golf GT 170 - 06') και όταν η ταχύτητα του φτάσει ακριβώς τα 20Km/h (άσχετα αν είναι ευθεία ή κατηφόρα έχω ταχύτητα ή νεκρά) ακούγεται ένας στιγμιαίος ήχος από μπροστά (τον χώρο της μηχανής) που μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι είναι από το esp (κάνει reset λέει) και ακούγεται και ένα πολύ σιγανό κλακ κλακ από τον πίνακα οργάνων (ηλεκτρικός ήχος) που είναι νορμάλ. Το πρόβλημα είναι ότι ο ήχος που ακούγεται από τον χώρο της μηχανής από το esp ένα γκρόυνγκ αν μπορώ να τον περιγράψω έτσι) είναι άλλες φορές ανεπαίσθητος αλλά τις περισσότερες αρκετά έντονος. Τον ίδιο έντονο ήχο κάνει και όταν ξεκινήσω απότομα και πάνε να γλιστρήσουν οι τροχοί. Έχετε και εσείς τον ίδιο ήχο κάθε φορά που ξεκινάει το αυτοκίνητο;
  6. 1 Fault Found: 001056 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Freeze Frame: RPM: 2736 /min Load: 25.5 % Speed: 101.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V
  7. φίλε η βενζίνη που βάζω είναι πάντα 97άρα vpower
  8. Το ρελαντί πέφτει απευθείας ούτε αστάθειες ούτε τίποτα. Η κατανάλωση από αλλαγή σε αλλαγή 15.000km η ένδειξη δε πέφτει κάτω από τη μεσαία περιοχή της βέργας.
  9. Χωρίς να βλέπω κάποιο πρόβλημα στη πράξη, συνεχίζει και μου βγάζει επανειλημμένα το σφάλμα αυτό! Υπάρχει καμιά πρόταση προς τα που να κατευθυνθώ;
  10. f1 assymetric 3 ή pilot sport 4; Κάποιοι που τα χουν φορέσει εντυπώσεις;
  11. Παρήγγειλα τις "Philips Crystal Vision H7+ W5W Xenon Look Special" για golf 5 gt. Με τις "ψείρες" θα μου ανάβει λαμπάκι για καμένες λόγω canbus;;;;
  12. Πήρα τα μπουζί από karenta 18,9€ NGK SIZFR6B8EG (03C 905 601 B) made in japan 1.Για τις 3 βίδες της N75 χρειάζεται torx25; 2. Μπουζόκλειδο πόσα mm χρειάζεται; 3. Και τι σφίξιμο θέλουν τα μπουζί εμπειρικά; Υπάρχει κάποιος "κανόνας";
  13. Οκ! By the way στο τέρμα αριστερά μπουζί πως μπορώ να έχω πρόσβαση;
  14. Τα SIZFR6B8EG τα δίνουν έξω κοντά 11€. Στη vw ξέρει κανείς πόσο τα δίνουν; Έχουν διαφορά;
  15. Αν έχει κάποιος ακριβή στοιχεία μάστορα (διεύθυνση) στην Αθήνα που να κάνει καλή δουλειά με ύφασμα εφάμιλλου του εργοστασιακού ας κάνει ένα κόπο να μου στείλει pm!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.