Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

kido

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About kido

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 10/16/1979

Contact Methods

  • MSN
    c_kidoniefs@hotmail.com
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

2,230 profile views
  1. Καλησπέρα σας, Άναψε την προηγούμενη εβδομάδα εν κινήσει, κούμπωσα διαγνωστικό και έβγαλε: (Να σημειώσω πως εκείνη τη στιγμή, το αυτοκίνητο δούλευε με υγραέριο) VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 06A 906 033 DM Component and/or Version: SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791 Software Coding: 00231 Work Shop Code: WSC 73430 Additional Info: TMBDX21U768839339 SKZ7Z0E3056423 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent 16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1 P0170 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Έσβησα το σφάλμα και δεν άναψε για μερικές ημέρες. Εχθές ενώ πάλι ήμουν στο υγραέριο, άναψε πάλι και μου δήλωσε μόνο 2 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Το έσβησα και πάλι και απο σήμερα θα ξεκινησω να λειτουργώ το αυτοκίνητο αποκλειστικά στην βενζίνη, να δω τι θα κάνει και αν θα κάνει κάτι, ώστε να καταλήξω εαν πρόκειτε για ρύθμιση του υγραερίου ή για γενικότερο θέμα σε λ / αισθητήρα MAF ή κάπου αλλού. Εαν ξανα ανάψει θα ξεκινήσω να διαβζω blocks μέσα απο το Vag Com να δώ τι θα μου βγάλει..... Υπάρχει καμία περίπτωση κάποιος συμφορουμίτης να έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο?
  2. Καλησπέρα, Έχεις τους κωδικούς βλάβης που έβγαλε ο εγκέφαλος στο διαγνωστικό?
  3. Πάιδες έχετε δίκιο, όταν έκανα την όλη διαδικασία δεν μου πέρασε απο το μυαλό οτι θα το κάνω diy, Μόλις το αυτοκίνητο ανέβει στη ράμπα πάλι, θα χωθώ απο κάτω και θα βγάλω φωτογραφίες και θα τις post-άρω.
  4. Καλησπέρα συμφορουμίτες, Πρόσφατα αγόρασα ένα Octavia 4 με αναμμένο λαμπάκι καταλύτη, το οποίο διάβασε σε σφάλμα (Ηλεκτικό σφάλμα κύκλωμα Θέρμανσης πίσω Λ / Ανοιχτό Κύκλωμα), επομένως τον είχα πάρει στην μασχάλη τον Λ... Με κόστος μόλις 62€, αγοράστηκε απο Denso λ me κωδικό DOX-0150, ο οποίος κάνει για το λ του καταλύτη, όχι μόνο στο Octavia, αλλά και σε πολλά άλλα του group, είναι universal κοινώς, με το μειονέκτημα πως δεν έρχεται με την εργοστασιακή φίσα για να βγάλεις τον παλιό και να βάλεις τον καινούργιο, αλλά έρχεται με τα καλώδια γυμνά και με σκοπό να χρησιμοποιήσεις τη φίσα του χαλασμένου λ...... Εκεί την πάτησα, γιατί ήταν κάτι που δεν το περίμενα, όμως τον είχα ήδη ανοίξει και δεν μπορούσα να τον επιστρέψω, άλλα η χρήση του είναι μονόδρομος. Ο αισθητήρας έρχεται με αρκετά μακρύ καλώδιο, επομένως πρέπει να προχωρήσουμε στα εξής βήματα... 1. Βρίσκουμε μηχανικό με διάθεση και όρεξη να μας δώσει για 10-15 λεπτά το ανεβατόριο, ή πάμε σε ένα βενζινάδικο να μπορούμε να σηκώσουμε το αυτοκίνητο. 2. Ξεβιδώνουμε το κουτάκι στο οποίο βρίσκονται μέσα οι φίσες και του μπροστινου και του πίσω λ (δυστυχώςε δεν το έβγαλα φωτογραφία) το βρίσκουμε έυκολα εαν ακολουθήσουμε το καλώδιο απο τον λ, που είναι ήδη τοποθετημένος στον καταλύτη. 3. Ξεκουμπώνουμε την φίσα, βγάζουμε το καλώδιο τους οδηγούς καλωδίου που βρίσκεται μέσα για προστασία και ξεβιδώνουμε τον χαλασμένο λ απο τον καταλύτη. 4. Βάζουμε τον χαλασμένο λ πάνω στον πάγκο και βάζουμε ακριβώς δίπλα τον κανούργιο λ. Κόβουμε το καλώδιο του χαλασμένου λ, κοντά στην φίσα, αλλά αφήνουμε λίγο μήκος ( περίπου 3-4 εκ), ώστε να μπορέσουμε να κανουμε τις συνδέσεις με τον νέο λ. Υπολογίζουμε και κόβουμε το καλώδιο του νέου λ, ώστε μόλις κάνουμε και τις συνδέσεις της φισας να έχει το ίδιο μήκος με το αρχικό, τωρα αν φύγουμε και κανα πόντο δεν τρέχει τίποτα, αλλά σε γενικές γραμμές να είναι κοντά οι διαστάσεις. 5. Κάνουμε τις συνδέσεις με τον χρωματοκώδια όπως φάινονται και στην φωτογραφία. (Στην περίπτωση του Octavia, ο χρωματισμός ήταν αυτός και απο τη μεριά του μαμα αισθητηρα και απο τη μερια της φίσας του εγκεφάλου) Προχωρήστε με δική σας ευθύνη στην σύνδεση στην δική σας περίπτωση. Απο τη φίσα του εγκεφάλου (καφέ χρώμα) τα καλώδια που αφορούν το κύκλωμα θέρμανσης είναι πιο χροντρά απο αυτά που αφορούν το κύκλωμα ελέγχου που είναι πιο λεπτά. 6. Την σύνδεση την έκανα με καλαϊ και κολητήρι, μονωνοντας τον κάθε αγωγό χωριστά με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι και τέλος όλες τις συνδέσεις μαζί με μονωτική, δεν έχει φόβο κανέναν, εφόσον μπάινουν και μέσα στο ποστατευτικό καπάκι που βγάλαμε στο βήμα 2. 7. Βιδώνουμε πάλι τον αισθητήρα στον καταλύτη αφού έχουμε βάλει τη συνοδευόμενη πάστα στο σπείρωμα, (ΠΡΟΣΟΧΗ μόνο στο σπείρωμα, να μην πέσει στον αισθητήρα), περνάμε το καλώδιο μεσα απο τους οδηγούς, κουμπώνουμε και την φίσα και βάζουμε και το καπάκι. 8. Αυτό ήταν, σβήνουμε το σφάλμα, εαν δεν το έχουμε ήδη κάνει και βάζουμε μπροστά......το λαμπάκι θα αργήσει να ανάψει πάλι....τουλάχιστον για αυτή τη βλάβη Απο το λ που θα παρουμε στο χέρ, τον χαλασμένο ντε, μπορούμε να δουμε και την ποιότητα της κάυσης που είχαμε, του τέστιν: Άσπρο - γκρί χρώμα με πράσινα κατάλοιπα --> διάβρωση λόγο ύπαρξης παραφλού μέσα στη μηχανή κοινώς ετοιμάσου για φλάτζα, ο λ είναι το λιγότερο πρόβλημά σου.... Μαάυρο καρβουνιασμένο / πολυ σκουρο γκρι --> πολυ έντονη κατανάλωση λαδιού, το νου σου.... Ανοιχτό καφέ, χάλκινο --> Εισωραίος προχώρα, ο λ ήταν, καθάρισες, φίλτρα - λάδια μονο απο εδώ και πέρα Ελπίζω να σας κάλυψα και να το έκανα κατανοητό. Σίγουρα μου στοίχεσε μόλις 62€ Και 15 λεπτά στη σύνδεση, αλλά έφαγα πάνω απο 2 ώρες για να βρω πως να τα συνδέσω, για αυτό τον λόγο το κοινοποιώ εδώ, ώστε κάποιος ο οποίος πιάνουν τα χέρια του να κάνει την εγκατάσταση και να γλυτώσει τα 150€ με 200€ ευρώ που ζητούν στις αντιπροσωπείες για αλλαγή. (όπου και να πήγα κάτω απο 150€ δεν άκουσα) Καλές μόντες.
  5. Να'μαι και εγώ, Skoda Octavia 4 Μοντ.2005 1600 MPi (BFQ), αγορασμένο μεταχειρμένο πριν ενάμιση μήνα περίπου με 98300km και υγραέριο (κιτ Tomasetto)
  6. kido

    Ένδειξη Abs

    Καλησπέρα σε όλους, Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, post-άρω εδώ. Σε Polo 9N 2002, 75HP, είxα ακριβώς το ίδιο θέμα. Όταν το αμάξι ήταν κρύο το λαμπάκι ήταν σβηστό και το ABS λειτουργούσε. Εαν έκανα μια μικρή απόσταση (πχ Super Market για ψώνια), έσβηνα και ξαναάναβα, τότε το λαμπάκι άναβε και το ABS δεν λειτουργούσε. Στο VAGCom, έβγαζε: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 6Q0 907 379 L Component: ABS FRONT MK60 0101 Coding: 0001097 Shop #: WSC 00788 1 Fault Found: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 012 - Electrical Fault in Circuit ------------------------------------------------------------------------------ ΛΥΣΗ: Ανοίγεις το καπάκι της μπαταρίας (ακριβώς όπως αναφέρει και ο shadowman πιο πάνω ) και ξεκουμπώνεις τα δυο πλαϊνα δοντάκια που έχει. Αμέσως έρχεστε σε επαφή με την παρακάτω εικόνα (δανεική απο internet) Είναι η ασφάλεια υπ' αριθμόν 6 (τέρμα δεξιά - κόκκινο - πράσινο καλώδιο), η οποία είναι 40 Ampere με κωδικό Group N10424902 --> https://www.google.gr/search?q=n10424902&espv=2&source=lnms&sa=X&ei=Ghb3U46rM4as0QWrt4HAAQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1856&bih=995&dpr=1 Προσωπικά σε αντιπροσωπεία που πήγα δεν την βρήκα και αρχίζω το ψάξιμο. Προσωρινά την έβγαλα απο την θέση της, αφού ξεβίδωσα τις βίδες με ένα 10αρι καρυδάκι και της έκανα μια κόλληση με καλάϊ. Ξέρω πως δεν είναι η σωστή λύση η κόλληση με το καλάϊ (γίνεται πιο παχύ το στρώμα του αγωγού άρα αλλάζουν και τα ampere αντοχής της), αλλά τουλάχιστον κυκλοφορώ, χωρίς να έχω απενεργοποιημένο ABS. Μόλις βρω ανταλλακτικό θα την αλλάξω. Προσοχή!!! Μπορεί οπτικά η ασφάλεια να μην φαίνεται κομμένη (έτσι ήταν σε εμένα, το ράγισμα στην ασφάλεια ήταν πιο λεπτό και απο τρίχα) ξεβιδώνοντας όμως την πρώτη βίδα, έσπασε σαν αγγούρι. Το πρόβλημα έχει λυθεί και το ABS δουλεύει ρολόϊ. Ελπίζω να βοήθησα!!!!
  7. Καλησπέρα, Τελικά τι έκανες το έφτιαξες, γιατί με ενδιαφέρει και εμένα, αρχίζει να κάνει ...."νερά"
  8. Να φροντίζεις να βάζεις όπισθεν πάντα σταματημένος και να βάζεις πρώτα μια 1η ή 2α, ότι σε βολεύει και χωρίς να αφήσεις τον συμπλέκτη να βάζεις την όπισθεν, εγώ τουλάχιστον έτσι το κάνω, είναι θέμα συνήθειας και θα δεις να μπαίνει βούτυρο.
  9. Καλησπέρα σε όλους σας, Μετά απο το πλύσιμο του αυτοκινήτου απο επιστροφή απο διακοπές, είπα να κουμπώσω μια το vag com να κάνω έναν έλεγχο και το εξής σφάλμα αποκαλύφθηκε 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Είδα ότι έχει να κάνει με τον εξαερισμό της δεξαμενής καυσίμου. Έχει ασχοληθεί κανένας με το συγκεκριμένο σφάλμα?? Θα ήθελα να σημειώσω πως κατα τη διαρκεια των διακοπών και επειδή έκανα αρκετά χλμ, κάθε φορά που έβαζα βενζίνη, έβγαζα τον αέρα απο το ντεπόζιτο, πατώντας το δεξιό κουμπί που βρίσκεται στην είσοδο του ντεπόζιτου. Μόλις για παράδειγμα η αντλία του βενζινά σταμάταγε, πατώντας το μπουτόν αυτό, έβγαζα τον αέρα και τίγκαρα, έπαιρνε περίπου 10 λίτρα παραπάνω. Η αυτονομία ανέβαινε κατακόρυφα, έκανα 170 χλμ και η βελόνα δεν ξεκόλαγε απο το max. Μήπως έκανα βλακεία και ζόριζα το ντεπόζιτο τιγκάροντάς το, το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος?? Γνωρίζει κάποιος τί ακριβώς κάνει αυτή η βαλβίδα στο ντεπόζιτο και αν κάνει να χρησιμοποιείται γενικότερα? γιατί στο βιβλιαράκι δεν αναφέρει τίποτα για αυτήν την βαλβίδα, απεναντίας αναφέρει πως όταν κλωτσήσει η αντλία, να μην βάζουμε παραπάνω βενζίνη..... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!!
  10. Καλημέρα, Καλό είναι όταν γυρνάς το κελιδί, να το αφήνεις να κάνει το check και μετά να βάζεις μπροστά. Επίσης την ώρα που θα βάλεις μπροστά καλό είναι να πατάς και τον συμπλέκτη παράλληλα μέχρι να πάρει. Στο polo 9n 2002 75hp που έχω όταν καμμια φορά σβήσει σε κανα φανάρι και πάω να βάλω μπροστά του σκοτωμού, δλδ να γυρίσω το κλειδί κατευθείαν και να μιζάρω δεν παίρνει με τίποτα, σα να μπουκώνει ενα πραγμα. Επίσης όταν γυρνάω το κλειδί στην πρώτη σκάλα, μέχρι να σβήσουν οι πρώτες λυχνίες, ακούγετε και ένα μοτέρ για 2 με 3 δευτερόλεπτα, δεν ξέρω εαν είναι η αντλία, επομένως για δοκίμασέ το έτσι.
  11. Δεν έχεις καθόλου άδικο σε αυτό και σκέφτεσαι και πολύ λογικά σχετικά με τα διαστήματα των service. Δεν μου καθότανε να έχω σκεσκέπαστο τον κινητήρα και να είναι φόρα παρτίδα απροστάτευτοι οι πολλαπλασιαστές...θα το αφήσω όπως είναι να δω κιόλας αυτός ο "ενισχυμένος" πολλαπλασιαστής πόσο θα αντέξει. Απλά ήταν το ξενέρωμα να βρίσκομαι για διακοπές και να τρέχω να ψάχνω αντιπροσωπείες για να λύσω το πρόβλημα. Πρίν 2 χρόνια πάλι που είχα έρθει στη Κρήτη, πάλι για βαλβίδα θερμοκρασίας έτρεχα..... Μου φαίνεται το νησί δεν αρέσει στο Pol-άκι....
  12. Καλημέρα, ο κωδικός κινητήρα είναι BBY και μόλις γύρισα απο την αντιπροσωπεία. Αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου. Ολο το πακέτο εργασία και ανταλλακτικό πήγε 60€. Ο κωδικός του ανταλλακτικού που αλλάχτηκε ήταν 036 905 715, ενώ του καινούργιου 036 905 715 F. Ελπίζω αυτός να κρατήσει πιο πολύ..... Τους είπα για την 5ετή εγγύηση, αλλά εγώ τους είχα αλλάξει στα 2 χρόνια επομένως την είχα χρησιμοποιήσει. Πλέον το ανταλλακτικό αφου βγάλεις τους μαμα πολλαπλασιαστές είναι 2 χρόνια, όσο και αυτός που άλλαξα τώρα. Να ρωτήσω και κάτι, στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως λόγω και του μεγάλου φιλτροκουτίου, αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία και για αυτό καίγονται συχνά. Μήπως λοιπόν να βγάλω το φίλτροκούτι και να βάλω ένα βαρελάκι, ώστε να είναι ανοιχτό απο πάνω??? Θα έχω πρόβλημα μετά απο υγρασίες και νερά???? Γιατί φαντάζομαι πως με το φιτροκούτι κρατάει λίγο τις υγρασίες....
  13. Καλησπέρα σε όλους, Απο σήμερα το μεσημέρι, αναβοσβήνει το check και μόλις κούμπωσα το διαγνωστικό μου έβγαλε το εξής: 2 Faults Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Το αυτοκίνητο ρετάρει, ακούγεται σα πετρελαιοκίνητο και γενικά ζορίζεται. Πάω για πολλαπλασιαστή στον πρώτο κίλυνδρο??? Τους είχα αλλάξει εντός εγγύησης στον Ρώρρη αν δεν κάνω λάθος και κάπου διάβασα ότι τους καλύπτει εγγύηση 7 ετών, γνωρίζετε αν ισχύει κάτι τέτοιο?? Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκομαι στη Κρήτη και θα πάω στην αντιπροσωπεία του Ηρακλείου αύριο...έχει αλλάξει κανένας πολλαπλασιαστή εκτός εγγύησης να προετοιμάζομαι για το κόστος??? Να σημειώσω πως πριν περίπου τρεις εβδομάδες έκανα το γενικό service με φίλτρα μπουζί κτλ. Μπουζί έβαλα τα 4κιδα της Bosch, παίζει να έχει γίνει η κόμπλα απο εκεί, ή απλά ήταν να χαλάσει ο πολλαπλασιαστής??? Ευχαριστώ για τα φώτα σας προκαταβολικά!!!!
×
×
  • Create New...