GOLF_300 Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 (edited) Έχουμε και λέμε Το αμάξι το αγόρασα 1.4 GENERATION μετά από ένα χρόνο τοποθέτησα τον 1.8Τ με τα 180 άλογα από κάποιο άτυχο Α3 ή ΤΤ. Πριν από λίγο το πήρα στα χέρια μου και έγιναν τα εξής: Μηχανικά Τουρμπίνα Κ04-023 Πολλαπλή από S3 MAF από S3 Custom FMIC Μπεκ από RS2 Σκάστρα Greddy Type-S Φιλτροχοάνη μανιτάρι HKS (και καλά) ...πάντως την δουλειά της την κάνει DP 70mm Καταλύτης 200άρης και ένα ελεύθερο καζανάκι στο τέλος (από καταλύτη και πίσω ο σωληνας είναι 63mm και σύντομα θα γινει και αυτό 70mm) κολάρα Samco Πρόγραμμα για να δουλέψουν όλα αυτά σωστά Από πίεση έχω 1.8 over με 1.5 ct Μετάδοση 6άρι κιβώτιο από LEON Εξάφτερος δίσκος Εσωτερικό Τιμόνι MOMO Μπαρόμετρο Apexi Πυρόμετρο Apexi Μου λείπει κι ένα σαλονάκι από R32 Εξωτερικό Φανάρια Hella φιμέ πίσω Φανάρια Hella φιμέ Εμπρός με προβολείς ομίχλης Ζάντες 18άρες Goodyear F1 225/35/18 Μου λείπει ένα Bodykit από R32 Στήσιμο Blistein PSS9 (Την έχω κάνα χρόνο τώρα απλά τώρα τη ρύθμισα σωστά) Αυτά τα ολίγα! Όταν το δυναμομετρήσω θα ποστάρω και τη δυναμομέτρηση! P.S Οι φωτογραφίες είναι λίγο μεγάλες αλλά δεν ήξερα πως να αλλάξω μέγεθος! Sorry! Edited June 25, 2006 by GOLF_300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 να το χαιρεσαι φιλε το εργαλειο! οταν μπορεσεις ανεβασε και καμια φωτο να δουμε την εξωτερικη εμφανιση ευχομαι να φτασεις τα 300 που επιθυμεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Να το χαιρεσαι φιλε μου!! Πολυ ωραιο!! Ποσο σου στοιχισε η ολη μετατροπη? Και μια ενσταση μονο,δεν θα θυσιαζα τον αεροσακο για το τιμονι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 φίλε έχεις ένα κινητήρα διαμάντι που σηκώνει πολλά απλά να σου πω σαν μηχανολόγος που είμαι οτί η πίεση που δουλεύεις είναι 0,8 bar overboost και σταθερή 0,5 bar, Η πίεση που αναφέρεις 1,8 bar και 1,5 bar έιναι η απόλυτη πίεση εισαγωγής. H "σχετική" πίεση είναι 0,8 bar και 0,5 bar. just a confusion Link to comment Share on other sites More sharing options...
serraios Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Μπράβο ρε φιλε το αμαξι σου είναι πολλή ωραίο. Βαλε και καμια φωτο να δουμε ολο το λουκ. Και παλι μπραβο σου για το κόπο και το χρήμα που έριξες για να το κανεις. Μακάρι να είναι και 300 αλογα το εργαλείο σου. Αντε σιγα σιγα έρχονται πολλα δυνατά αμαξια στο κλαμπ Και χαίρομαι παρα πολλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Φίλε να το χαίρεσαι το νέο σου setup. Εχουμε παρόμοιο....με μικροδιαφορές. Νομίζω πώς έχεις γράψει λάθος τα μπέκ που φοράς. Είναι κομματάκι δύσκολο να έχεις βάλει από Audi RS4...γιατί αυτό φοράει Siemens. Τα δικά σου πρέπει να είναι από Audi RS2....μιάς και τα βλέπω πράσινα στη φωτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF_300 Posted June 25, 2006 Author Report Share Posted June 25, 2006 Να 'στε καλά όλοι! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Εύχομαι η δυναμομέτρηση να μου δείξει τα νούμερα που θέλω ή εκεί κοντά! Φίλε OuNKaS απ' ότι είδες και στο ποστ μου δεν έχω κάνει και τίποτα ιδιαίτερο εξωτερικά, θα ανεβάσω πάντως γωτογραφίες. Φίλε konstantinos passat βασικά συμφωνώ μαζί σου αν και το τιμόνι του Generation μου έπαιφτε κομμάτι μεγάλο! Και επειδή τα τιμόνια του εμπορίου με αερόσακο κοστίζουν οσο και η τουρμπίνα μου προτίμησα να βάλω ένα Momo που και φτηνό είναι και δοκιμασμένο! Περι ορέξεως.... φίλε giannispolo ωφείλω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά ακούω για την "σχετική" πίεση! Αν θες μας το εξηγεις εδώ ή σε ένα άλλο ποστ γι' αυτό το θέμα. Θα ενδιαφέρει πολλούς πιστεύω. Φίλε serraios θα βάλω φωτο και θα ποστάρω και την δυναμομέτρηση όταν κάνω (το σκέφτομαι τώρα με τη ζέστη) και ελπίζω να δω τα νούμερα που θέλω. Φίλε TASOS_1.8T έχεις απόλυτο δίκιο είναι καταπράσινα και απο RS4! Πείρα φορα και φαίνεται πως το μυαλό μου ήταν στο RS4! Το διόρθωσα ήδη. Και πάλι σας ευχαριστώ όλους! Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση θα την άκουγα με ιδιαίτερη χαρά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF_300 Posted June 25, 2006 Author Report Share Posted June 25, 2006 Δεν έχω άλλο διαθέσιμο όριο για να ποστάρω φωτογραφίες μπορεί κάποιος να μου πει τι πρέπει να κάνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Να είσαι καλά να το χαίρεσαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 φιλε GOLF 300 ανεβασε τις φωτος σου στο www.imageshuck.us και μετα δωσε εδω το λινκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andonis Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 filaraki na xerese to amaksi sou bravo poli omorfo moter to mono pou me paraksenepse einai to thema aloga sou kai bar giati exo kai ego to gti to iv kai me metatropi mou evgale sto 1,4 340ps kai sto 1,6 370+ps..... pados bravo Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF_300 Posted June 26, 2006 Author Report Share Posted June 26, 2006 Εξωτερικο Σήμερα έβαλα και την υπόλοιπη εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω 70άρα. Τώρα είμαι φουλ 70άρα! Τώρα σειρά έχει το κουστουμάκι του R32! Φίλε andonis σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είσαι σίγουρος ότι τα άλογα που έβγαλες με αυτές τις πιέσεις τα έβγαλες με K04-023 που φοράω εγώ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 οι σωστοτερες επιλογες για ενα μαυρο 4ρι.. ετσι θα το εκανα κι εγω αν ειχα ενα! αυτα ακριβως που εχεις κι εσυ να το χαιρεσαι κ ελπιζω να βγαλεις οσα θελεις και ακομα πιο πολλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF_300 Posted June 26, 2006 Author Report Share Posted June 26, 2006 (edited) Παιδιά ξέρει κανένας που μπορώ να φτιάκσω έναν αντάπτορα για να βιδώσω μόνιμα την σκάστρα της Greddy επάνω στο σωλήνα που πάει στο ιντερκούλερ (χωρίς κολάρο)? Κάτι τέτοιο δηλαδή! Ποιος μπορεί να μου φτιάξει κάτι τέτοιο για να βιδώσω επάνω την σκάστρα μόνιμα? Edited June 26, 2006 by GOLF_300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andonis Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 oxi filaraki mou den ta evgala afta ta aloga me afti tin turbina ta evgala me garret GT 28-35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Με Κ04-23 φιλος μου 253 τροχο--296 στροφαλο και 15% τριβες. Πολυ καλο το αμαξι φιλε καλα ανοιγματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Πίεση (Απόλυτη, Σχετική.) Ολές οι μονάδες πίεσης στα παραδείγματα είναι σε bar Απόλυτη πίεση = Σχετική πίεση + 1bar(ατμοσφαιρική) Pressure Ratio = Aπόλυτη πίεση Παράδειγματα π.χ. Οτάν λέμε δουλέυω 1 bar υπερλήρωση σημαινει Απόλυτη πίεση (bar)= 1 bar + 1 bar(ατμοσφαιρική) = 2 bar π.χ. Οτάν λέμε δουλεύω 0,8 bar υπερπλήρωση Τότε η απόλυτη πίεση είναι Απόλυτη = 0,8 + 1 = 1,8 bar π.χ. Έχω λόγο πίεσης(Pressure ratio) 1,5 (χωρίς μονάδες) Τότε η πίεση που δουλεύει το μοτέρ είναι Pressure RAtio * 1bar (ατμοσφαιρική πίεση) = 1,5 * 1 bar = 1,5 bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
greygolfgti Posted July 7, 2006 Report Share Posted July 7, 2006 Παιδιά ξέρει κανένας που μπορώ να φτιάκσω έναν αντάπτορα για να βιδώσω μόνιμα την σκάστρα της Greddy επάνω στο σωλήνα που πάει στο ιντερκούλερ (χωρίς κολάρο)?Κάτι τέτοιο δηλαδή! Ποιος μπορεί να μου φτιάξει κάτι τέτοιο για να βιδώσω επάνω την σκάστρα μόνιμα? bravo sto golfara soy...eine poli just kala TSAI DOSTOS NA KATALABOUNE TO JAPA CARS...PASS THEM ALL Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF_300 Posted July 8, 2006 Author Report Share Posted July 8, 2006 bravo sto golfara soy...eine poli just kala TSAI DOSTOS NA KATALABOUNE TO JAPA CARS...PASS THEM ALL Να σαι καλά ρε φίλε... αν και για να φτάσω το δικό σου επίπεδο θέλω πολυυυυυυυυυυυ δουλειά ακόμα! Πάντως κι εγώ όταν βλεπω γιαπωνέζικο κάτι με πιάνει! Σαν τον ταύρο όταν του κουνάς κόκκινο πανί! Link to comment Share on other sites More sharing options...