Jump to content

Recommended Posts

Έχουμε και λέμε

Το αμάξι το αγόρασα 1.4 GENERATION μετά από ένα χρόνο τοποθέτησα τον 1.8Τ με τα 180 άλογα από κάποιο άτυχο Α3 ή ΤΤ.

Πριν από λίγο το πήρα στα χέρια μου και έγιναν τα εξής:

Μηχανικά

Τουρμπίνα Κ04-023

Πολλαπλή από S3

MAF από S3

Custom FMIC

Μπεκ από RS2

Σκάστρα Greddy Type-S

Φιλτροχοάνη μανιτάρι HKS (και καλά) ...πάντως την δουλειά της την κάνει

DP 70mm

Καταλύτης 200άρης

και ένα ελεύθερο καζανάκι στο τέλος (από καταλύτη και πίσω ο σωληνας είναι 63mm και σύντομα θα γινει και αυτό 70mm)

κολάρα Samco

Πρόγραμμα για να δουλέψουν όλα αυτά σωστά

Από πίεση έχω 1.8 over με 1.5 ct

post-3856-1150911937_thumb.jpg

Μετάδοση

6άρι κιβώτιο από LEON

Εξάφτερος δίσκος

Εσωτερικό

Τιμόνι MOMO

Μπαρόμετρο Apexi

Πυρόμετρο Apexi

Μου λείπει κι ένα σαλονάκι από R32

post-3856-1150913105_thumb.jpg

Εξωτερικό

Φανάρια Hella φιμέ πίσω

Φανάρια Hella φιμέ Εμπρός με προβολείς ομίχλης

Ζάντες 18άρες

Goodyear F1 225/35/18

Μου λείπει ένα Bodykit από R32

Στήσιμο

Blistein PSS9 (Την έχω κάνα χρόνο τώρα απλά τώρα τη ρύθμισα σωστά)

Αυτά τα ολίγα!

Όταν το δυναμομετρήσω θα ποστάρω και τη δυναμομέτρηση!

P.S Οι φωτογραφίες είναι λίγο μεγάλες αλλά δεν ήξερα πως να αλλάξω μέγεθος!

Sorry!

Edited by GOLF_300
Link to comment
Share on other sites

να το χαιρεσαι φιλε το εργαλειο!

οταν μπορεσεις ανεβασε και καμια φωτο να δουμε την εξωτερικη εμφανιση :blink:

ευχομαι να φτασεις τα 300 που επιθυμεις :blink:

Link to comment
Share on other sites

Να το χαιρεσαι φιλε μου!!

Πολυ ωραιο!!

Ποσο σου στοιχισε η ολη μετατροπη?

Και μια ενσταση μονο,δεν θα θυσιαζα τον αεροσακο για το τιμονι.

Link to comment
Share on other sites

φίλε έχεις ένα κινητήρα διαμάντι που σηκώνει πολλά απλά να σου πω σαν μηχανολόγος που είμαι οτί η πίεση που δουλεύεις είναι 0,8 bar overboost και σταθερή 0,5 bar, Η πίεση που αναφέρεις 1,8 bar και 1,5 bar έιναι η απόλυτη πίεση εισαγωγής. H "σχετική" πίεση είναι 0,8 bar και 0,5 bar. just a confusion

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φιλε το αμαξι σου είναι πολλή ωραίο.

Βαλε και καμια φωτο να δουμε ολο το λουκ.

Και παλι μπραβο σου για το κόπο και το χρήμα που έριξες για να το κανεις.

Μακάρι να είναι και 300 αλογα το εργαλείο σου.

Αντε σιγα σιγα έρχονται πολλα δυνατά αμαξια στο κλαμπ

Και χαίρομαι παρα πολλη. :blink::blink::blink::D

Link to comment
Share on other sites

Φίλε να το χαίρεσαι το νέο σου setup.

Εχουμε παρόμοιο....με μικροδιαφορές.

Νομίζω πώς έχεις γράψει λάθος τα μπέκ που φοράς.

Είναι κομματάκι δύσκολο να έχεις βάλει από Audi RS4...γιατί αυτό φοράει Siemens.

Τα δικά σου πρέπει να είναι από Audi RS2....μιάς και τα βλέπω πράσινα στη φωτό.

Link to comment
Share on other sites

Να 'στε καλά όλοι!

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

Εύχομαι η δυναμομέτρηση να μου δείξει τα νούμερα που θέλω ή εκεί κοντά!

Φίλε OuNKaS απ' ότι είδες και στο ποστ μου δεν έχω κάνει και τίποτα ιδιαίτερο εξωτερικά, θα ανεβάσω πάντως γωτογραφίες.

Φίλε konstantinos passat βασικά συμφωνώ μαζί σου αν και το τιμόνι του Generation μου έπαιφτε κομμάτι μεγάλο! Και επειδή τα τιμόνια του εμπορίου με αερόσακο κοστίζουν οσο και η τουρμπίνα μου προτίμησα να βάλω ένα Momo που και φτηνό είναι και δοκιμασμένο! Περι ορέξεως....

φίλε giannispolo ωφείλω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά ακούω για την "σχετική" πίεση! Αν θες μας το εξηγεις εδώ ή σε ένα άλλο ποστ γι' αυτό το θέμα. Θα ενδιαφέρει πολλούς πιστεύω.

Φίλε serraios θα βάλω φωτο και θα ποστάρω και την δυναμομέτρηση όταν κάνω (το σκέφτομαι τώρα με τη ζέστη) και ελπίζω να δω τα νούμερα που θέλω.

Φίλε TASOS_1.8T έχεις απόλυτο δίκιο είναι καταπράσινα και απο RS4! Πείρα φορα και φαίνεται πως το μυαλό μου ήταν στο RS4! Το διόρθωσα ήδη.

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους!

Οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση θα την άκουγα με ιδιαίτερη χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικο

Σήμερα έβαλα και την υπόλοιπη εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω 70άρα.

Τώρα είμαι φουλ 70άρα!

Τώρα σειρά έχει το κουστουμάκι του R32!

Φίλε andonis σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Είσαι σίγουρος ότι τα άλογα που έβγαλες με αυτές τις πιέσεις τα έβγαλες με K04-023 που φοράω εγώ?

Link to comment
Share on other sites

οι σωστοτερες επιλογες για ενα μαυρο 4ρι..

ετσι θα το εκανα κι εγω αν ειχα ενα!

αυτα ακριβως που εχεις κι εσυ :blink:

να το χαιρεσαι κ ελπιζω να βγαλεις οσα θελεις και ακομα πιο πολλα..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κανένας που μπορώ να φτιάκσω έναν αντάπτορα για να βιδώσω μόνιμα την σκάστρα της Greddy επάνω στο σωλήνα που πάει στο ιντερκούλερ (χωρίς κολάρο)?

Κάτι τέτοιο δηλαδή!

post-3856-1151353055_thumb.jpg

Ποιος μπορεί να μου φτιάξει κάτι τέτοιο για να βιδώσω επάνω την σκάστρα μόνιμα?

Edited by GOLF_300
Link to comment
Share on other sites

Πίεση (Απόλυτη, Σχετική.)

Ολές οι μονάδες πίεσης στα παραδείγματα είναι σε bar

Απόλυτη πίεση = Σχετική πίεση + 1bar(ατμοσφαιρική)

Pressure Ratio = Aπόλυτη πίεση

Παράδειγματα

π.χ. Οτάν λέμε δουλέυω 1 bar υπερλήρωση

σημαινει

Απόλυτη πίεση (bar)= 1 bar + 1 bar(ατμοσφαιρική) = 2 bar

π.χ. Οτάν λέμε δουλεύω 0,8 bar υπερπλήρωση

Τότε η απόλυτη πίεση είναι

Απόλυτη = 0,8 + 1 = 1,8 bar

π.χ. Έχω λόγο πίεσης(Pressure ratio) 1,5 (χωρίς μονάδες)

Τότε η πίεση που δουλεύει το μοτέρ είναι

Pressure RAtio * 1bar (ατμοσφαιρική πίεση) = 1,5 * 1 bar = 1,5 bar

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κανένας που μπορώ να φτιάκσω έναν αντάπτορα για να βιδώσω μόνιμα την σκάστρα της Greddy επάνω στο σωλήνα που πάει στο ιντερκούλερ (χωρίς κολάρο)?

Κάτι τέτοιο δηλαδή!

post-3856-1151353055_thumb.jpg

Ποιος μπορεί να μου φτιάξει κάτι τέτοιο για να βιδώσω επάνω την σκάστρα μόνιμα?

bravo sto golfara soy...eine poli just :cry:

kala TSAI DOSTOS NA KATALABOUNE TO JAPA CARS...PASS THEM ALL

Link to comment
Share on other sites

bravo sto golfara soy...eine poli just B)

kala TSAI DOSTOS NA KATALABOUNE TO JAPA CARS...PASS THEM ALL

Να σαι καλά ρε φίλε... αν και για να φτάσω το δικό σου επίπεδο θέλω πολυυυυυυυυυυυ δουλειά ακόμα!

Πάντως κι εγώ όταν βλεπω γιαπωνέζικο κάτι με πιάνει!

Σαν τον ταύρο όταν του κουνάς κόκκινο πανί! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.