Jump to content
Guest kathgti

Tαχύτητες........

Recommended Posts

Guest kathgti
εγώ επιμένω για την ντίζα συμπλέκτη...

το είχα το πρόβλημα όταν άλλαξα δίσκο και κάτι στραβό έτρεχε με την ντίζα...

τώρα όλα ΟΚ!!

Την έχω αλλάξει Τριαντάφυλλε......πέρσι το καλοκαίρι!!!

2α απαλα και καπακι οπισθεν Κατερινα! tongue.gif

Ετσι το κάνω....... :lol::cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest KostasNS
:wacko::wacko:

Aλλαξα και εγω πέρσι ρε γ...το τις ντίζες όλες..... τεσπά θα δω το σασμάν, το βολάν & το συγχρονιζέ μια και καλή στο σερβις σε λιγάκι, πιστεύω να βρουν τι φταίει...... <_<<_<

ΤΟ ΧΡΑΤΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ πάντως θα με ακολουθεί για πάντα........ :lol::lol:

Thank you all guyzzz for the tips :blink:

Λοιπον η οπισθεν δεν εχει συνγχρονιζε οπως οι αλλες ταχυτητες οταν σταματαμε και βαζουμε οπισθεν κατευθειαν λογικο ειναι να κανει χρατς λογο του οτι τα γραναζια εχουν φορα ταχυτητας συνηθως της πρωτης ε?

για να το αποφυγεις τελειως το χρατς που λετε πρεπει το αυτοκινητο να ειναι σταματημενο εντελως βαλε πρωτη η δευτερα και μετα οπισθεν (οπως ειπατε και παραπανω) αυτο ειναι ολο

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Λοιπον η οπισθεν δεν εχει συνγχρονιζε οπως οι αλλες ταχυτητες οταν σταματαμε και βαζουμε οπισθεν κατευθειαν λογικο ειναι να κανει χρατς λογο του οτι τα γραναζια εχουν φορα ταχυτητας συνηθως της πρωτης ε?

για να το αποφυγεις τελειως το χρατς που λετε πρεπει το αυτοκινητο να ειναι σταματημενο εντελως βαλε πρωτη η δευτερα και μετα οπισθεν (οπως ειπατε και παραπανω) αυτο ειναι ολο

αααααααααααααααα ευχαριστώ..... tongue.gif

(μετά από ολα αυτά βαρέθηκα και λεω να την καταργήσω την όπισθεν μόνο μπροστά new_lol.gifnew_lol.gif )

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup::)

Aλλαξα και εγω πέρσι ρε γ...το τις ντίζες όλες..... τεσπά θα δω το σασμάν, το βολάν & το συγχρονιζέ μια και καλή στο σερβις σε λιγάκι, πιστεύω να βρουν τι φταίει...... <_<<_<

ΤΟ ΧΡΑΤΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ πάντως θα με ακολουθεί για πάντα........ :blink::blink:

Thank you all guyzzz for the tips :)

Για το χρατς της οπισθεν δοκιμασε πρωτα να βαλεις πρωτα δευτερα και μετα οπισθεν... :D

edit : Με προλαβε αλλος :D

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX

Όλα αυτά, τσάκ μπάμ. Δίχως να αφήσεις το αμπραγιάζ. Πατημένη.

Θα σου γίνει συνήθεια και ποτέ πιά δεν θα ξανακούσεις τον παραμικρό ήχο, που σύν τοις άλλης, εκθέτει ιδιαίτερα τις γυναίκες. Όταν ακούμε τον έντονο θόρυβο του σασμάν, λέμε, <<ωχ, γυναίκα θά'ναι>>.

Εσύ απο εδώ και πέρα, θα ξεφύγεις απο την "ντροπή" αυτή.:)

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια προβλήματα στο σασμάν προλαμβάνονται εάν απαλλαγούμε εγκαίρως από την μέτρια εργοστασιακή βαλβολίνη και βάλουμε μία καλύτερη (και κατάλληλη).

Ποιά βαλβολίνη είναι "καλύτερη" και "κατάλληλη" ταυτόχρονα;

Μάλλον πρέπει να ανοιχτεί ξεχωριστό κεφάλαιο για βαλβολίνες... Υπάρχει πουθενά;

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
σκεφτηκες να αλλαξεις σασμαν?ρωτα καπου αν μπαινει το σασμαν με κωδικο ERT...

έχεις υπόψη σου πόσο πάει ενα σασμάν??? για να απαλλαγώ από ενα χράτσ ολο το σασμάν??? θα δοκιμάσω τις βαλβολίνες πρώτα and then will see......... -_-

Τέτοια προβλήματα στο σασμάν προλαμβάνονται εάν απαλλαγούμε εγκαίρως από την μέτρια εργοστασιακή βαλβολίνη και βάλουμε μία καλύτερη (και κατάλληλη).

Ποιά βαλβολίνη είναι "καλύτερη" και "κατάλληλη" ταυτόχρονα;

Μάλλον πρέπει να ανοιχτεί ξεχωριστό κεφάλαιο για βαλβολίνες... Υπάρχει πουθενά;

εχω υπόψη μου κανά δυο να δοκιμάσω....... ^_^ θα δω και θα σας πω ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
αγωνιστικές βαλβολίνες βάλε..

λες ε? εχω βρει κατι πολύ καλές γερμανικές, μάλλον αυτές θα βάλω....

30-τριανταφυλλος- atrias new_lol.gif

:blink::blink::lol:

Link to comment
Share on other sites

Περιμενουμε τα φωτα σου Μiltellas.. :blink:

Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές.

Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90;

Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε.

Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL.

Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt.

Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI.

Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη;

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές.

Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90;

Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε.

Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL.

Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt.

Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI.

Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη;

Ουάου!!! Ωραίες info!!!! worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές.

Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90;

Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε.

Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL.

Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt.

Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI.

Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη;

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα.......thanks για τις πληροφορίες, σε λίγες μέρες που θα πάει για σέρβις είναι μέσα στην λίστα και αυτό!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tarmac Reaper

Η ντιζα ΔΕΝ κοβεται/τζογαρει απο μονη, καποιος λογος υπαρχει που την κανει αν τραβιεται και να θελει αλλαγη. Το κιβωτιο απο τη αλλη ειναι λιγο δυσκολο να χαλασει και να απορυθμιστουν τα συχρονιζε ετσι ευκολα. Αρα μενουν δυο πραγματα, ειτε να κοιταξεις τον δισκο σου ο οποιος δνε κανει για καποιο λογο σψστα την δουλιεα του με αποτελεσμα να σου τραβαει ντιζες και να "δαγκωνει" το κιβωτιο με την σειρα του αφου δεν κανει σωστα αποσυμπλεξη, προβλημα το οποιο εντεινεται με τους τζογους τους οποιους εχει η ντιζα του συμπλεκτη. Και δευτερο να προσεξεις εαν εσυ απλα δεν σεβεσαι το συστημα μετδοσης. Στην δευτερη περιπτωση αν δεν το προσεξεις οτι "μαγικο" και αν κανεις με το μηχανικο θα τα παρεις ενα πρωι ΟΛΑ στο χερι. Οσο για την οπισθεν ενας φιλος πιο πανω το ειπε, εγω απλα προτεινω να μην βιαζεσαι. Το οχημα πρεπει να ειναι σε σταση, (οχι να τσουλαει με πολυ λιγα χλμ), και η αλλαγη να γινεται σε 2 χρονους, ανεξαρτητους και ολοκληρους.

Αν θες να το ψαξεις για τις βαλβολινες υπαρχουν και ενισχυτικα βαλβολινης για καθε 5-10χιλ χλμ. Εχουν πολλες εταιρειες , στο δικο μου εβαζα Yacco. Προσεξε τι λεει ο κατασκευαστης για το δικο σου οσοσν αφορα το SAE και για την Ελλαδα διαλξε κατι χοντρο ωστε να μη "σπαει", και ειναι αχρηστο μετα απο καποια χρηση ,στις θερμοκρασιες της χωρας μας.

Link to comment
Share on other sites

2α απαλα και καπακι οπισθεν Κατερινα! tongue.gif

thumbsdown.gif - ουτε 106 να ηταν το καταντησαν το GTi οι Γερμανοι παναθεμα τους,τετοια κολπα και δυσλειτουργιες σε αυτο και σε κατι Κορεατικα κιβωτια βλεπεις (!)

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
thumbsdown.gif - ουτε 106 να ηταν το καταντησαν το GTi οι Γερμανοι παναθεμα τους,τετοια κολπα και δυσλειτουργιες σε αυτο και σε κατι Κορεατικα κιβωτια βλεπεις (!)

Kαι όμως το "κόλπο¨ λειτουργεί με 1η και μετά οπισθεν....... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.