Guest kathgti Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 εγώ επιμένω για την ντίζα συμπλέκτη...το είχα το πρόβλημα όταν άλλαξα δίσκο και κάτι στραβό έτρεχε με την ντίζα... τώρα όλα ΟΚ!! Την έχω αλλάξει Τριαντάφυλλε......πέρσι το καλοκαίρι!!! 2α απαλα και καπακι οπισθεν Κατερινα! Ετσι το κάνω....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KostasNS Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Aλλαξα και εγω πέρσι ρε γ...το τις ντίζες όλες..... τεσπά θα δω το σασμάν, το βολάν & το συγχρονιζέ μια και καλή στο σερβις σε λιγάκι, πιστεύω να βρουν τι φταίει...... ΤΟ ΧΡΑΤΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ πάντως θα με ακολουθεί για πάντα........ Thank you all guyzzz for the tips Λοιπον η οπισθεν δεν εχει συνγχρονιζε οπως οι αλλες ταχυτητες οταν σταματαμε και βαζουμε οπισθεν κατευθειαν λογικο ειναι να κανει χρατς λογο του οτι τα γραναζια εχουν φορα ταχυτητας συνηθως της πρωτης ε? για να το αποφυγεις τελειως το χρατς που λετε πρεπει το αυτοκινητο να ειναι σταματημενο εντελως βαλε πρωτη η δευτερα και μετα οπισθεν (οπως ειπατε και παραπανω) αυτο ειναι ολο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Λοιπον η οπισθεν δεν εχει συνγχρονιζε οπως οι αλλες ταχυτητες οταν σταματαμε και βαζουμε οπισθεν κατευθειαν λογικο ειναι να κανει χρατς λογο του οτι τα γραναζια εχουν φορα ταχυτητας συνηθως της πρωτης ε? για να το αποφυγεις τελειως το χρατς που λετε πρεπει το αυτοκινητο να ειναι σταματημενο εντελως βαλε πρωτη η δευτερα και μετα οπισθεν (οπως ειπατε και παραπανω) αυτο ειναι ολο αααααααααααααααα ευχαριστώ..... (μετά από ολα αυτά βαρέθηκα και λεω να την καταργήσω την όπισθεν μόνο μπροστά ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 (edited) Aλλαξα και εγω πέρσι ρε γ...το τις ντίζες όλες..... τεσπά θα δω το σασμάν, το βολάν & το συγχρονιζέ μια και καλή στο σερβις σε λιγάκι, πιστεύω να βρουν τι φταίει...... ΤΟ ΧΡΑΤΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ πάντως θα με ακολουθεί για πάντα........ Thank you all guyzzz for the tips Για το χρατς της οπισθεν δοκιμασε πρωτα να βαλεις πρωτα δευτερα και μετα οπισθεν... edit : Με προλαβε αλλος Edited July 8, 2006 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VIDEOMIX Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 Όλα αυτά, τσάκ μπάμ. Δίχως να αφήσεις το αμπραγιάζ. Πατημένη. Θα σου γίνει συνήθεια και ποτέ πιά δεν θα ξανακούσεις τον παραμικρό ήχο, που σύν τοις άλλης, εκθέτει ιδιαίτερα τις γυναίκες. Όταν ακούμε τον έντονο θόρυβο του σασμάν, λέμε, <<ωχ, γυναίκα θά'ναι>>. Εσύ απο εδώ και πέρα, θα ξεφύγεις απο την "ντροπή" αυτή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 9, 2006 Report Share Posted July 9, 2006 σκεφτηκες να αλλαξεις σασμαν?ρωτα καπου αν μπαινει το σασμαν με κωδικο ERT... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted July 9, 2006 Report Share Posted July 9, 2006 αυτό είναι το σασμάν από το lupo gti που λέγαμε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Τέτοια προβλήματα στο σασμάν προλαμβάνονται εάν απαλλαγούμε εγκαίρως από την μέτρια εργοστασιακή βαλβολίνη και βάλουμε μία καλύτερη (και κατάλληλη). Ποιά βαλβολίνη είναι "καλύτερη" και "κατάλληλη" ταυτόχρονα; Μάλλον πρέπει να ανοιχτεί ξεχωριστό κεφάλαιο για βαλβολίνες... Υπάρχει πουθενά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaissance Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Περιμενουμε τα φωτα σου Μiltellas.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 σκεφτηκες να αλλαξεις σασμαν?ρωτα καπου αν μπαινει το σασμαν με κωδικο ERT... έχεις υπόψη σου πόσο πάει ενα σασμάν??? για να απαλλαγώ από ενα χράτσ ολο το σασμάν??? θα δοκιμάσω τις βαλβολίνες πρώτα and then will see......... Τέτοια προβλήματα στο σασμάν προλαμβάνονται εάν απαλλαγούμε εγκαίρως από την μέτρια εργοστασιακή βαλβολίνη και βάλουμε μία καλύτερη (και κατάλληλη).Ποιά βαλβολίνη είναι "καλύτερη" και "κατάλληλη" ταυτόχρονα; Μάλλον πρέπει να ανοιχτεί ξεχωριστό κεφάλαιο για βαλβολίνες... Υπάρχει πουθενά; εχω υπόψη μου κανά δυο να δοκιμάσω....... θα δω και θα σας πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 δεν ειπα για καινουριο ρε kath οχι 30 δεν ειναι αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Tι 30?? δεν το πιασα......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 αγωνιστικές βαλβολίνες βάλε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Tι 30?? δεν το πιασα......... 30-τριανταφυλλος- atrias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 αγωνιστικές βαλβολίνες βάλε.. λες ε? εχω βρει κατι πολύ καλές γερμανικές, μάλλον αυτές θα βάλω.... 30-τριανταφυλλος- atrias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 Περιμενουμε τα φωτα σου Μiltellas.. Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές. Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90; Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε. Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL. Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt. Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI. Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές.Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90; Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε. Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL. Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt. Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI. Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη; Ουάου!!! Ωραίες info!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 Πρώτα πρέπει να μάθω τί βαλβολίνη προτείνει η VAG. Τα σασμάν απαιτούν να τηρούνται οι προδιαγραφές.Θέλουμε GL-4 ή GL-5; Σε τί ιξώδες; 75W90 ή 80W90; Εδώ να μην γίνει λάθος. Ό,τι λέει η VAG και όχι ό,τι νομίζουμε. Από ό,τι ξέρω προτείνει 75W90 αλλά δεν γνωρίζω για το GL. Στα Polo και Golf το σασμάν μέχρι 1.6 παίρνει 1.9lt βαλβολίνη. Στα 1.8T παίρνει 2.3lt. Δεν γνωρίζω για τα καινούρια με τον FSI. Υπάρχει σχετικό τόπικ με βαλβολίνη; Δεν έχω την παραμικρή ιδέα.......thanks για τις πληροφορίες, σε λίγες μέρες που θα πάει για σέρβις είναι μέσα στην λίστα και αυτό!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tarmac Reaper Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 Η ντιζα ΔΕΝ κοβεται/τζογαρει απο μονη, καποιος λογος υπαρχει που την κανει αν τραβιεται και να θελει αλλαγη. Το κιβωτιο απο τη αλλη ειναι λιγο δυσκολο να χαλασει και να απορυθμιστουν τα συχρονιζε ετσι ευκολα. Αρα μενουν δυο πραγματα, ειτε να κοιταξεις τον δισκο σου ο οποιος δνε κανει για καποιο λογο σψστα την δουλιεα του με αποτελεσμα να σου τραβαει ντιζες και να "δαγκωνει" το κιβωτιο με την σειρα του αφου δεν κανει σωστα αποσυμπλεξη, προβλημα το οποιο εντεινεται με τους τζογους τους οποιους εχει η ντιζα του συμπλεκτη. Και δευτερο να προσεξεις εαν εσυ απλα δεν σεβεσαι το συστημα μετδοσης. Στην δευτερη περιπτωση αν δεν το προσεξεις οτι "μαγικο" και αν κανεις με το μηχανικο θα τα παρεις ενα πρωι ΟΛΑ στο χερι. Οσο για την οπισθεν ενας φιλος πιο πανω το ειπε, εγω απλα προτεινω να μην βιαζεσαι. Το οχημα πρεπει να ειναι σε σταση, (οχι να τσουλαει με πολυ λιγα χλμ), και η αλλαγη να γινεται σε 2 χρονους, ανεξαρτητους και ολοκληρους. Αν θες να το ψαξεις για τις βαλβολινες υπαρχουν και ενισχυτικα βαλβολινης για καθε 5-10χιλ χλμ. Εχουν πολλες εταιρειες , στο δικο μου εβαζα Yacco. Προσεξε τι λεει ο κατασκευαστης για το δικο σου οσοσν αφορα το SAE και για την Ελλαδα διαλξε κατι χοντρο ωστε να μη "σπαει", και ειναι αχρηστο μετα απο καποια χρηση ,στις θερμοκρασιες της χωρας μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
any_tunes.com Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 To συμαντικό είναι να σέβεσαι το σύστημα και να μην τρως το δύσκο αφίνοντας το πόδι πάνω στο συμπλέκτη όπως κάνουν οι περησότερες γυναίκες οδηγοί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 2α απαλα και καπακι οπισθεν Κατερινα! - ουτε 106 να ηταν το καταντησαν το GTi οι Γερμανοι παναθεμα τους,τετοια κολπα και δυσλειτουργιες σε αυτο και σε κατι Κορεατικα κιβωτια βλεπεις (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 - ουτε 106 να ηταν το καταντησαν το GTi οι Γερμανοι παναθεμα τους,τετοια κολπα και δυσλειτουργιες σε αυτο και σε κατι Κορεατικα κιβωτια βλεπεις (!) Kαι όμως το "κόλπο¨ λειτουργεί με 1η και μετά οπισθεν....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 σκεφτηκες ποτε να αλλαξεις κιβωτιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Για να είμαι ειλικρινής ποτέ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...