markellosdim Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 (edited) άλλαξα κρεμαγιέρα στα 70000km με διαρροή το πρόβλημα είναι 100% κατασκευαστικό και γιαυτο η κοσμοκάρ καλύπτει ένα μέρος του κόστους απόσο γνωρίζω παρα πολλά passat έχουν χρειαστεί αντικατάσταση κρεμαγιέρας @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited July 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw6jin Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 40.000km. Μου ειπε ο αντιπρόσωπος ότι θα πληρώσω 30% της αξίας εργατικά και υλικά και θα έχω 2 χρόνια εγγύηση ή δε θα πληρώσω τίποτε και δε θα έχω εγγύηση. και πλήρωσα περίπου 400 ευρό και ε΄χω και 2 έτη εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Δηλαδή υπάρχει σχετική οδηγία από την vw για αστοχία υλικών ή ελαττώματα?? Ή απλά σας έκαναν αυτή την προσφορά για να μην σας χάσουν από πελάτες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 (edited) Υπάρχει πρόβλημα νομίζω σε πολλά Passat ... αλλα recall δεν έχουν κάνει ακόμα @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited July 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw6jin Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Α δε νομίζω να είναι γενική οδηγία. Απλά σε εμένα τουλάχιστον το έκανε επειδή είμαι απο τους καλούς πελάτες και γι' αυτό. Τώρα ίσως αυτό να είναι και στρατηγική της εταιρείας αλλά δνε το γνωρίζω. Επίσης κάπου άκουσα πώς τις παλιές κρεμαγιέρες τις στέλνουν πίσω στο εργοστάσιο, τις επισκευάζουν και τις ξαναστέλνουν πάλι για τοποθέτηση σε άλλο όχημα. Δε νομίζω πάντος να γίνεται κάτι τέτοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Επίσης κάπου άκουσα πώς τις παλιές κρεμαγιέρες τις στέλνουν πίσω στο εργοστάσιο, τις επισκευάζουν και τις ξαναστέλνουν πάλι για τοποθέτηση σε άλλο όχημα. Δε νομίζω πάντος να γίνεται κάτι τέτοιο... Γίνεται. τα παλιά ανταλλακτικά που μπορούν να επισκευαστούν στέλνονται πίσω και επισκευάζονται. Είναι τα λεγόμενα ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά. Εγώ τα προτιμώ γιατί έχουν το 1/3 της τιμής του καινούργιου, και ότι ελάττωμα έχουν ,έχει διορθωθεί. Από συναδέλφους μου, που έβαλαν κρεμεγιερα ανακατασκευασμένη δεν είχαν ξανά πρόβλημα απλά βάρυνε λίγο το τιμόνι τους στο ήδη βαρύ passat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markellosdim Posted July 25, 2006 Author Report Share Posted July 25, 2006 Το ότι βάρυνε λίγο το τιμόνι τους όπως και το δικό μου σημαίνει ότι μειώθηκε η πίεση λαδιού ώστε να αποφευχθεί επανάληψη του συμβάντος. Αρά 100% μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος εκ μέρους της VW η οποία το αναγνωρίζει εν μέρει προσφέροντας ένα μέρος της συνολικής δαπάνης και όχι το 100% όπως θα έκανε κάθε σοβαρή εταιρεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 (edited) Λογικά για να αλλάξει η πίεση θα έπρεπε να αλλάξουν και την αντλία του τιμονιού. Κάτι που δεν συνέβη . Οπότε κάτι άλλο συμβαίνει Edited July 25, 2006 by tolias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...