Jump to content
markellosdim

Αλλαγη κρεμαγιερας σε Passat 1.8t '02

Recommended Posts

άλλαξα κρεμαγιέρα στα 70000km με διαρροή

το πρόβλημα είναι 100% κατασκευαστικό και γιαυτο η κοσμοκάρ καλύπτει

ένα μέρος του κόστους

απόσο γνωρίζω παρα πολλά passat έχουν χρειαστεί αντικατάσταση κρεμαγιέρας

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 40.000km. Μου ειπε ο αντιπρόσωπος ότι θα πληρώσω 30% της αξίας εργατικά και υλικά και θα έχω 2 χρόνια εγγύηση ή δε θα πληρώσω τίποτε και δε θα έχω εγγύηση. και πλήρωσα περίπου 400 ευρό και ε΄χω και 2 έτη εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή υπάρχει σχετική οδηγία από την vw για αστοχία υλικών ή ελαττώματα??

Ή απλά σας έκαναν αυτή την προσφορά για να μην σας χάσουν από πελάτες?

Link to comment
Share on other sites

Α δε νομίζω να είναι γενική οδηγία. Απλά σε εμένα τουλάχιστον το έκανε επειδή είμαι απο τους καλούς πελάτες και γι' αυτό. Τώρα ίσως αυτό να είναι και στρατηγική της εταιρείας αλλά δνε το γνωρίζω.

Επίσης κάπου άκουσα πώς τις παλιές κρεμαγιέρες τις στέλνουν πίσω στο εργοστάσιο, τις επισκευάζουν και τις ξαναστέλνουν πάλι για τοποθέτηση σε άλλο όχημα. Δε νομίζω πάντος να γίνεται κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης κάπου άκουσα πώς τις παλιές κρεμαγιέρες τις στέλνουν πίσω στο εργοστάσιο, τις επισκευάζουν και τις ξαναστέλνουν πάλι για τοποθέτηση σε άλλο όχημα. Δε νομίζω πάντος να γίνεται κάτι τέτοιο...

Γίνεται. τα παλιά ανταλλακτικά που μπορούν να επισκευαστούν στέλνονται πίσω και επισκευάζονται. Είναι τα λεγόμενα ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά. Εγώ τα προτιμώ γιατί έχουν το 1/3 της τιμής του καινούργιου, και ότι ελάττωμα έχουν ,έχει διορθωθεί. Από συναδέλφους μου, που έβαλαν κρεμεγιερα ανακατασκευασμένη δεν είχαν ξανά πρόβλημα απλά βάρυνε λίγο το τιμόνι τους στο ήδη βαρύ passat.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι βάρυνε λίγο το τιμόνι τους όπως και το δικό μου σημαίνει ότι μειώθηκε η πίεση

λαδιού ώστε να αποφευχθεί επανάληψη του συμβάντος.

Αρά 100% μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος εκ μέρους της VW η οποία το αναγνωρίζει εν μέρει προσφέροντας ένα μέρος της συνολικής δαπάνης και όχι το 100% όπως θα έκανε κάθε σοβαρή εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά για να αλλάξει η πίεση θα έπρεπε να αλλάξουν και την αντλία του τιμονιού. Κάτι που δεν συνέβη . Οπότε κάτι άλλο συμβαίνει

Edited by tolias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.