Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ CLUB ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF 2 1800 16V ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΠΑΣΑΤ ΤΟΥ 95 2ΛΙΤΡΟ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΗ 16ΒΑΛΒΙΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ? ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΕ ΗΔΗ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΚΡΑ ΑΠΟ CORADO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΜΕ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 αυτό θα σου δώσει μια συμπίεση στο θεό που όχι μόνο για turbo δε κάνει αλλά ούτε για αγωνιστική βενζίνη. Θα πρέπει να αλλάξεις πιστόνια ή να φτιάξεις τον πύργο της πίζας με ενδιάμεσες φλάντζες. Επίσης θα χρειαστείς κάποιον ψεκασμό της προκοπής γιατί το kjet δεν είναι για turbo και το EFI του 2λτ δε θα μπαίνει στο καπάκι σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 ΦΙΛΕ ΜΟΥ bit ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΕ Γ.ΝΕΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜAI ΠΑΛΛΗΝΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΙΠΛΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΕΙΔΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ www.2fast4u.gr ΕΛΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ THE DRINKS IS ON ME ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 (edited) ελα ρε γείτωνα. Μήπως είσαι με την παρέα με το χρυσαφί golf και το πράσινο jetta; Edited July 27, 2006 by bit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 ΟΧΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΕΡΛΑ ΧΡΥΣΑΦΗ ΜΕ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΑΠΟ IBREZA Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 περίεργο δε σε έχω πετύχει. τσπ στο θέμα μας! Κάθε πέμπτη μαζευόμαστε στο ΣΕΦ για ποτό. Να σε περιμένω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 στο σεφ τι παιζει για πεσ μου γιατι οπως σου ειπα και πριν εχω μαγαζι και ειναι λιγο δυσκολο αλα αν θες ελα απο δω να πιουμε οτι κανεις κεφι και θα τα πουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 9:30 μαζευόμαστε στο πάρκιν μπροστά από το olympico. Τα λέμε και μετά από καμιά ώρα ανεβαίνουμε πάνω. Ίσως περάσω μεθαύριο από το μαγαζί να κάτσουμε γιατί αυτές τις μέρες με τρέχει λιγάκι το golf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 να σου πω ρε γειτωνα καμεια ιδεα θα μας πεις για τη μετατροπα οκ σε περιμενω εγω ειμαι ανοιχτα απο 10.00-15.00και17.00-21.00 καθημερινα τηλ. 2106033851 6936949888 περνα να δεις εδω με τι παλεβουμε καθε μερα απεναντι απ το plesure εχουμε και ωραιο ματι εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 (edited) Λοιπόν την είχα ψάξει παλιά την μετατροπή αυτή και γι'αυτό δε την θυμόμουν και πολύ καλά. Πολύ υψηλή συμπίεση θα είχες αν έβαζες το χαμηλό 8ν μπλοκ από mk2 (π.χ. PB). Αντιθέτως αν βάλεις το ψηλό μπλοκ από passat (AGG, ADY, AEP) η συμπιέση σου πρέπει να είναι μεταξύ 8:1 και 9:1. Ότι πρέπει δλδ για τούρμπισμα. Μέχρι κάποια χρονολογία τα 2λτ φόραγαν και σφυρήλατο στρόφαλο από την vw, κάπου εκεί το 95 άλλαξε αυτό. Απ'όσο θυμάμαι επίσης ίσως χρειαστεί να κλείσεις μερικά από τα περάσματα του παραφλού στο 16ν καπάκι. Πέρα από αυτό βιδώνει ακριβώς πάνω στο μπλοκ. Το πρόβλημα με τον ψεκασμό παραμένει. Edited July 27, 2006 by bit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 κοιταξε να δεις εχω το 2λιτρο μπλοκ του πασατ με 16βαλβιδο καπακι του gti αυτο λεω να κανω δεν το καταλαβα αυτο που ειπες η δε καταλαβες τι θελω να κανω παντος τωρα φοραω το kzetronic Λοιπόν την είχα ψάξει παλιά την μετατροπή αυτή και γι'αυτό δε την θυμόμουν και πολύ καλά.Πολύ υψηλή συμπίεση θα είχες αν έβαζες το χαμηλό 8ν μπλοκ από mk2 (π.χ. PB). Αντιθέτως αν βάλεις το ψηλό μπλοκ από passat (AGG, ADY, AEP) η συμπιέση σου πρέπει να είναι μεταξύ 8:1 και 9:1. Ότι πρέπει δλδ για τούρμπισμα. Μέχρι κάποια χρονολογία τα 2λτ φόραγαν και σφυρήλατο στρόφαλο από την vw, κάπου εκεί το 95 άλλαξε αυτό. Απ'όσο θυμάμαι επίσης ίσως χρειαστεί να κλείσεις μερικά από τα περάσματα του παραφλού στο 16ν καπάκι. Πέρα από αυτό βιδώνει ακριβώς πάνω στο μπλοκ. Το πρόβλημα με τον ψεκασμό παραμένει. το προβλημα με τον ψεκασμο δεν εινε τιποτα θα παρω το efi του πασατ και θα κολησω με αλουμηνοκοληση τους λαιμους απο το kzet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 δε μπαινει το EFI απ το πασσατ αμα κολησω τους λαιμους απ το KZETR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 στα 8v τα μπεκ βιδώνουν στο καπάκι ενώ στα 16ν στην εισαγωγή. Αυτό διορθώνεται άμα αγοράσεις ή φτιάξεις μπεκιέρα. Δε ξέρω επίσης αν θα μπαίνει η πεταλούδα. Η ανάφλεξη επίσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 στα 8v τα μπεκ βιδώνουν στο καπάκι ενώ στα 16ν στην εισαγωγή. Αυτό διορθώνεται άμα αγοράσεις ή φτιάξεις μπεκιέρα. Δε ξέρω επίσης αν θα μπαίνει η πεταλούδα. Η ανάφλεξη επίσης; καλημερα κ ταρχας μπεκιερα που μπορω ν αγορασω αν ξερεις κατι πες μου οσο για τα μπεκ μαλον θα βαλω απο corado η απο s3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 http://www.bahnbrenner.com/catalog/Fuel_Ra...l_Rail_Kit.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 ελα πουσε καλημερα παρηγγηλα αυτο εκει που μου ειπες Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 φίλε DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V έχεις δημοσιεύσει σε λάθος κατηγορία όμως Θα το μεταφέρουμε κάτω από τα Golf ... σε λίγες ώρες όμως για να το δεις πρώτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 φίλε DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V έχεις δημοσιεύσει σε λάθος κατηγορία όμως Θα το μεταφέρουμε κάτω από τα Golf ... σε λίγες ώρες όμως για να το δεις πρώτα δε ξεω ρε παιδια καινουργιος ειμε στο χωρο που να δημοσιευω εγω θελω να εχει κοσμο να ανταλασω αποψεις και να τα λεμε για πες μου που να πηγαινω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 VW Cars -> Golf -> Κινητήρας Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 σοβαρολογείς; Δε στο είπα για να το παραγγείλεις! Τσπ ελπίζω να μη σε τσιμπίσουν στο τελωνείο γιατί δεν είναι και φθηνό. Πιθανόν να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης. Δε ξέρω αν μπαίνει σίγουρα αυτός του digi πάνω στην καινούργια σου μπεκιέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DIMITRIS GOLF MK 2 GTI 16V Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 σοβαρολογείς; Δε στο είπα για να το παραγγείλεις! Τσπ ελπίζω να μη σε τσιμπίσουν στο τελωνείο γιατί δεν είναι και φθηνό.Πιθανόν να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης. Δε ξέρω αν μπαίνει σίγουρα αυτός του digi πάνω στην καινούργια σου μπεκιέρα. καλημερα δεν εινε ακριβο ρε 139 δολαρια εχει ολο το σετ της μπεκιερας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 με πρόγραμμα τι θα κάνεις; Φτιάχνεις κανείς στην Ελλάδα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 με πρόγραμμα τι θα κάνεις; Φτιάχνεις κανείς στην Ελλάδα; Φιλε Γιωργο η καλυτερη μετατρωπη που θα μπορουσε να κανει το παλικαρι ειναι αυτη. Αν εχει τον 2Ε κινητηρα του passat ουτε τα πιστονια δεν θα χρειαστει να αλλαξει γιατι ειναι ηδη σκαμενα απο μαμα.Θα πρεπει να βρει τον αξονα και το γραναζι που φοραει ο 2λ abf για να ανεβασει το ντιστριμπιτερ στο καπακι,την αντλια λαδιου του abf,πεταλουδα απο καταλυτικο mk2 16v η g60 και ρευματα(κομπλε καλωδιωση,μπεκ,αισθητηρες, εγκεφαλο κλπ) απο g60 .Με μια ετοιμη πολλαλη του Μπουλεκου,μια φτιαχτη φλαντζα,μια τουρμπινα μαμα απο 20ντ και χωρις προγραμμα(γιατι οπως ξερουμε το g60 εχει τουρμπατο προγραμμα) το αμαξι θα βγαζει γυρω στα 200+ αλογα με 0,7 πιεση .Απλα θα πρεπει απο κει κι υστερα να φτιαξει η να αγορασει ενισχυμενο δισκο,και να αλλαξει το σαζμαν του αν φοραει το 2Υ με ντιζατο απο passat η g60 γιατι δεν θα αντεξει και για πολυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Το θέμα μεταφέρθηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 πέτρο ναι δε διαφωνώ. Πράγματι μέχρι τώρα, είναι πολύ σωστά για αυτό που θέλει να κάνει. Η μπεκιέρα που αγόρασε θα του χρειαζόταν είτε έβαζε digi1 από corrado είτε το digi3 από το passat, άρα είμαστε καλά. Έχουμε και λέμε λοιπόν, για το distr. από όσο γνωρίζω δε χρειάζεται κάτι από το abf για την πεταλούδα η πεταλούδα του 16v μκ2 εφόσον έχει τα διακοπτάκια είναι οκ εγκέφαλο το παλικάρι είπε θέλει να κρατήσει τον ψεκασμό του passat, δε ξέρω αν μπορεί να δουλέψει σε τουρμπάτο αυτοκίνητο αλλά για να θέλει να τον κρατήσει κάτι θα ξέρει παραπάνω σασμάν θα χρειαστεί σίγουρα το ο2α του g60 πολλάπλές και σωληνώσεις θα βρει κάπου να τα φτιάξει πρόγραμμα δε μπορώ να βοηθήσω, γνωρίζω μόνο εταιρίες στο εξωτερικό για αυτόν τον εγκέφαλο. μπεκ του g60 λογικά θα είναι αρκετά. Στην μπεκιέρα αυτή πάντως μπαίνουν μπεκ μέχρι και από Opel για πολύ μεγάλες ιπποδυνάμεις, άρα ούτε εκεί υπάρχει πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...