Jump to content
katsj

Passat 1.6fsi τι γίνετε με την υποδύναμη μετά τον χορό αλόγων με τους Tsi της Vw;

Recommended Posts

Διαβάζουμε ακούμε και βλέπουμε ένα πανδεμόνιο με τους νέους κινητήρες. Πρόσφατα άκουσα σε αντιπροσωπεία της VW ότι κάτι ετοιμάζουν και για τους 1.6FSi μιας και πολύς κόσμος ζητάει αύξηση υποδύναμης. Έχει κανείς κάποιες έγκυρες πληροφορίες για κάποιο κιτ αναβάθμισης του 1.6FSi από την μαμά VW; Προσωπικά άκουσα ότι ετοιμάζουν κάτι κοντά στα Χριστούγεννα.

Κατά πόσο είναι εφικτό να μπει compressor και turbo και στον 1.6FSi; Από ότι διάβασα οι TSi δεν έχουν απλά ένα compressor και Turbo παραπάνω αλλά έχουν γίνει πιο σημαντικές αλλαγές στα μέταλλα του κινητήρα ώστε να αντέχει τις επιπλέον πιέσεις.

Κάποιος από τους ειδήμονες ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩΩΩ να δώσει τα φώτα του και σε εμάς τους πιο άσχετους. ;)rocket.gifprotest.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ακούσει τίποτα αλλά μου φαίνεται ουτοπικό σε σχέση με αυτά που ξερω για την VW. Μακάρι να κάνω λάθος φίλε μου.

Σπύρο σίγουρα δεν κολλάει με την ως τώρα πολιτική της VW από όσο έχω διαβάσει και εγώ εδώ μέσα αλλά σίγουρα το Passat δεν το πήρα τόσο για τα τρελλά γκάζια του όσο για την απίστευτη για τα προσωπικά μου εως τωρα δεδομένα ποιότητα κύλισης του. Αλλά από την άλλη ποιος θα έλεγε όχι σε έναν καλό αριθμό αλόγων παραπάνω χώρις τις εως τώρα δυσβάσταχτες σε κατανάλωση καυσίμου μετατροπές λόγω της νέας αυτής τεχνολογίας που λέγετε TSi!

Link to comment
Share on other sites

Στο ενημερωτικό περιοδικό που μου στέλνει ο "ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ" υπάρχει διαφήμιση για αύξηση της ιπποδύναμης του 1.6 fsi από 115 σε 127 άλογα με εγγύηση της 'ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ" για 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Στο ενημερωτικό περιοδικό που μου στέλνει ο "ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ" υπάρχει διαφήμιση για αύξηση της ιπποδύναμης του 1.6 fsi από 115 σε 127 άλογα με εγγύηση της 'ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ" για 2 χρόνια.

Aυτο ειναι το προγραμμα του Παζαροπουλου που λες και εχει συζητηθει αναλυτικα σε αλλο θεμα.

Αν θελεις ριχτου μια ματια. ;)

Link to comment
Share on other sites

περιμενε για κανενα tfsi τροπετο και θα εισαι αρχηγος :D

Επειδή μιλάς σε άσχετο και επειδή ακουστικά είναι καλό αυτό το tfsi τροπέτο rocket.gif για δωσε μου τα φώτα σου! Τι είναι τι κάνει τι πλεονεκτήματα εχει μια τετοια μετατροπή και τι μειονεκτήματα και τι αποτέλεσμα σε αλογάκια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Εννοει να βαλεις μηχανη απο καποιο Passat 2.0TFSI μαζι με ολα τα παρελκομενα που χρειαζονται.

Αν θελεις μονο,ανοιξε ενα αλλο θεματακι γιατι εδω ειμαστε off topic.

Link to comment
Share on other sites

Εννοει να βαλεις μηχανη απο καποιο Passat 2.0TFSI μαζι με ολα τα παρελκομενα που χρειαζονται.

Αν θελεις μονο,ανοιξε ενα αλλο θεματακι γιατι εδω ειμαστε off topic.

Κωνσταντίνε μιλάμε για το αν είναι δυνατόν ένας 1.6FSI να γίνει 1.6TSI βέβαια μάλλον είναι απίθανο γιατί τα μέταλλα στα TSi είναι διαφορετικά για να αντέχουν. Απλά παραπάνω προτάθηκε να μπει ένα τρομπέτο από TFSi και δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό. Καμμιά βοήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μιλάς σε άσχετο και επειδή ακουστικά είναι καλό αυτό το tfsi τροπέτο rocket.gif για δωσε μου τα φώτα σου! Τι είναι τι κάνει τι πλεονεκτήματα εχει μια τετοια μετατροπή και τι μειονεκτήματα και τι αποτέλεσμα σε αλογάκια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Εννοει να βαλεις μηχανη απο καποιο Passat 2.0TFSI μαζι με ολα τα παρελκομενα που χρειαζονται.

Αν θελεις μονο,ανοιξε ενα αλλο θεματακι γιατι εδω ειμαστε off topic.

Κωνσταντίνε μιλάμε για το αν είναι δυνατόν ένας 1.6FSI να γίνει 1.6TSI βέβαια μάλλον είναι απίθανο γιατί τα μέταλλα στα TSi είναι διαφορετικά για να αντέχουν. Απλά παραπάνω προτάθηκε να μπει ένα τρομπέτο από TFSi και δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό. Καμμιά βοήθεια;

Αν δεις πιο πανω ο Ounkas μιλησε για TFSI τροπετο και οχι TSI :D

Το τροπετο TFSI ειναι το μοτερ,μαζι με φρενα,κιβωτιο και κατι αλλα ψιλα που χρειαζονται απο το τουρμπατο Passat με τα 200 αλογα.

Οταν λεμε τροπετο δηλαδη,συνηθως εννοουμε μοτερ,κιβωτιο,φρενα και ο,τι αλλο χρειαστει για να λειτουργησει το αμαξι στο οποιο θα μπουν.

Ειναι κατι αντιστοιχο που κανουν πχ τα παιδια με Golf IV 1.4 που το μετατρεπουν σε GTI. B)

Ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις πιο πανω ο Ounkas μιλησε για TFSI τροπετο και οχι TSI :D

Το τροπετο TFSI ειναι το μοτερ,μαζι με φρενα,κιβωτιο και κατι αλλα ψιλα που χρειαζονται απο το τουρμπατο Passat με τα 200 αλογα.

Οταν λεμε τροπετο δηλαδη,συνηθως εννοουμε μοτερ,κιβωτιο,φρενα και ο,τι αλλο χρειαστει για να λειτουργησει το αμαξι στο οποιο θα μπουν.

Ειναι κατι αντιστοιχο που κανουν πχ τα παιδια με Golf IV 1.4 που το μετατρεπουν σε GTI. B)

Ελπιζω να βοηθησα.

Με τα μεσάνυχτα που έχω λίγα πράγματα! :baby: Το θέμα είναι να μην αλλάξω κινητήρα ούτε να κάνω την ψευτοβελτίωση του Παπαζαρόπουλου. Μιλάω για κάτι άλλο όσο το δυνατόν πιο "εργοστασιακό" και να δίνει κάποια αξιόλογη δύναμη παραπάνω. Μάλλον δεν υπάρχει τουλάχιστον για την ώρα. Αυτό που με τρελλαίνει είναι ότι στην Αμερική το 3.6V passat στοιχίζει 29 με 30 χιλιάδες δολάρια και εδώ με τα ίδια πέρνουμε 1.6 αντε το πολύ φτηνό 2.0FSi. Γιατί;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Με τα μεσάνυχτα που έχω λίγα πράγματα! B) Το θέμα είναι να μην αλλάξω κινητήρα ούτε να κάνω την ψευτοβελτίωση του Παπαζαρόπουλου. Μιλάω για κάτι άλλο όσο το δυνατόν πιο "εργοστασιακό" και να δίνει κάποια αξιόλογη δύναμη παραπάνω. Μάλλον δεν υπάρχει τουλάχιστον για την ώρα. Αυτό που με τρελλαίνει είναι ότι στην Αμερική το 3.6V passat στοιχίζει 29 με 30 χιλιάδες δολάρια και εδώ με τα ίδια πέρνουμε 1.6 αντε το πολύ φτηνό 2.0FSi. Γιατί;;;;;;

Δυστυχως η λυση που λεμε για τροπετο περιλαμβανει αλλαγη κινητηρα :D

Η αλλη λυση που λες ουσιαστικα ανηκει στον τομεα light 1ο σταδιο,καθως εχει μονο προγραμμα.

Τωρα για το αλλο που λες οσο το δυνατον πιο εργοστασιακο,δεν υπαρχει κατι.Το προγραμμα ειναι το κοντινοτερο σε αυτα που θελεις.

Οσον αφορα το θεμα με τις τιμες στο εξωτερικο και στην Ελλαδα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Link to comment
Share on other sites

με καλυψε ο κωνσταντινος..

"κιτακι" να μπει σε απλο fsi με τουρμπο και κομπρεσορα δε προκειται να γινει με τπτ πιστευω..

οποτε ειτε προγραμμα-εισαγωγη-εξατμιση για να παρεις 10-15 αλογα max..

η βρισκεις εναν tfsi μιας και αρχισε να φοριεται σε παρα πολλα αμαξια και εχεις 200 τουρμπατα αλογακια..

δυστυχως αλλη λυση δεν υπαρχει..

εκτος αν πουλησεις το δικο σου και πας κατευθειαν για πασσατ tfsi η tsi αν φορεθει και στο passat αυτο το μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

με καλυψε ο κωνσταντινος..

"κιτακι" να μπει σε απλο fsi με τουρμπο και κομπρεσορα δε προκειται να γινει με τπτ πιστευω..

οποτε ειτε προγραμμα-εισαγωγη-εξατμιση για να παρεις 10-15 αλογα max..

η βρισκεις εναν tfsi μιας και αρχισε να φοριεται σε παρα πολλα αμαξια και εχεις 200 τουρμπατα αλογακια..

δυστυχως αλλη λυση δεν υπαρχει..

εκτος αν πουλησεις το δικο σου και πας κατευθειαν για πασσατ tfsi η tsi αν φορεθει και στο passat αυτο το μοτερ..

Ευχαριστώ πολύ παιδιά και ιδιαίτερα τον Κώστα που με βοήθησε ακόμα περισσότερο αφου μιλήσαμε και εκτός forum. Το να αλλάξω κινητήρα για τι κόστος μιλάμε; Δηλαδή αγορά και αλλαγή!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά και ιδιαίτερα τον Κώστα που με βοήθησε ακόμα περισσότερο αφου μιλήσαμε και εκτός forum. Το να αλλάξω κινητήρα για τι κόστος μιλάμε; Δηλαδή αγορά και αλλαγή!

To ''κακο'' Γιαννη ειναι οτι ειναι νεο το μοτερ και οσο ναναι δεν υπαρχει μεγαλος αριθμος τροπετων,ειδικα στην Ελλαδα,οποτε ειναι λογικο να ειναι ακριβουτσικα.

Πιστευω σε κανα χρονο οι τιμες για μια πληρη μετατροπη να παιζουν στα 5-8 χιλιαρικα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.