Jump to content
Guest golfplus-voyager

Ερώτησεις για τα Λάδια

Recommended Posts

Paides emena sto service vazoun kati germanika poy exo sto emporio den yparxoun ase poy den mporo na profero germanika giati ton kairo poy itan na ta matho eixa ton nou stin marina :):D:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.

Miltella εαν επιτρεπειται τη δουλεια κανεις??

Πάντως καμία σχέση με αυτοκίνητα ή μηχανολογικά. Επίσης δεν έχω πτυχίο πάνω σε οτιδήποτε. Ασχολούμαι με πάθος με ό,τι με ευχαριστεί και γεμίζει ψυχικά. Αν εξακολουθείς να θέλεις λεπτομέρειες για επάγγελμα ρώτα με pm γιατί δεν νοιάζονται απαραίτητα όλοι όσοι μας διαβάζουν για τα προσωπικά μου. :)

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

<_< - ο Miltellas δεν ειναι εμπορος λιπαντικων ουτε τα παιρνει απο καμια εταιρια ,πολυς κοσμος χρωστα τις οποιες γνωσεις στου στα post αυτου και μακαρι να υπηρχαν "σταυροφοροι" οπως αυτος για βενζινη,ελαστικα,φρενα,αναρτηση κ.ο.κ γιατι θα ειχαμε γλυτωσει απο πολλα εξοδα και θα ξεραμε ακομα πιο πολλα στο τι θα βαλουμε την επομενη φορα στο αμαξι μας (!)
Link to comment
Share on other sites

Πάντως καμία σχέση με αυτοκίνητα ή μηχανολογικά. Επίσης δεν έχω πτυχίο πάνω σε οτιδήποτε. Ασχολούμαι με πάθος με ό,τι με ευχαριστεί και γεμίζει ψυχικά. Αν εξακολουθείς να θέλεις λεπτομέρειες για επάγγελμα ρώτα με pm γιατί δεν νοιάζονται απαραίτητα όλοι όσοι μας διαβάζουν για τα προσωπικά μου. :D

Επειδη φαινεσαι αρκετα κατατοπεισμενος σε θεματα κινητηρων και λιπαντικων

πιστευα οτι και η δουλεια σου ή η σπουδες σου θα ηταν στο αντικειμενο...

Ο.Κ δεν εχει σημασια...keep posting.

-Sorry για το off topic-

Link to comment
Share on other sites

:D - αναρωτιεμαι αν μια on-line αγορα λιπαντικου με μια επι προσωπικου απο ενα μαγαζι ειναι το ιδιο "ασφαλης" απο θεμα να μας δωσουν αντιγραφη γιατι στην πρωτη απλα ανοιγεις ενα κιβωτιο και οτι σου εχουν μεσα ενω στην αλλη περιπτωση ισως την ψαξουμε πιο καλα - δεν ξερω να πω την αληθεια.............
Link to comment
Share on other sites

Εγω και long life λιπαντικο να βαλω στα 10.000 χιλιομετρα θα τα ''πεταξω''!!!

Δεν γινεται να εχω δωσει 23.000 ευρω για το αμαξι και να λυπαμαι να δωσω 70-80 ευρω να αλλαζω λαδια 1 φορα το χρονο...

(κανω περιπου 10.000 με 12.000 χιλιομετρα το χρονο)

Εγω που κανω καμια 20ρια χιλιαδες χλμ το χρονο τι να κανω?Μηπως κανενα ερανο? :cry:

Δυστυχως στην επαρχια τα αυτοκινητα κανουν πολλα χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που κανω καμια 20ρια χιλιαδες χλμ το χρονο τι να κανω?Μηπως κανενα ερανο? :)

Δυστυχως στην επαρχια τα αυτοκινητα κανουν πολλα χιλιομετρα.

Υπάρχουν λιπαντικά σε πολύ καλή τιμή και πολύ καλής ποιότητος. Από πλευράς αξιοπιστίας του κινητήρα είναι καλύτερα να βάζεις ένα ελαφρύ, οικονομικό και καλό εμπορικό πολυεφαρμογικό 5W40 που καλύπτει την VW502.00 (πχ MOTUL 8100 5W40, FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40, ή ακόμη καλύτερα της αγαπημένης μου AMSOIL το AFL 5W40 European Formula - ειδικά οι 20VT έχουν σωθεί με τα ποιοτικά 5W40 - σχεδόν όλα τα 5W40 είναι ποιοτικά καθότι σαν συνθέσεις είναι το λιγότερο GrIII) και να το αλλάζεις ανά 6μηνο, παρά ένα που καλύπτει την VW504.00 (συγκεκριμένα 5W30 - και είναι από τα ακριβότερα λιπαντικά) και να το αλλάζεις ανά 12μηνο. Σκέψου το!

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν λιπαντικά σε πολύ καλή τιμή και πολύ καλής ποιότητος. Από πλευράς αξιοπιστίας του κινητήρα είναι καλύτερα να βάζεις ένα ελαφρύ, οικονομικό και καλό εμπορικό πολυεφαρμογικό 5W40 που καλύπτει την VW502.00 (πχ MOTUL 8100 5W40, FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40, ή ακόμη καλύτερα της αγαπημένης μου AMSOIL το AFL 5W40 European Formula - ειδικά οι 20VT έχουν σωθεί με τα ποιοτικά 5W40 - σχεδόν όλα τα 5W40 είναι ποιοτικά καθότι σαν συνθέσεις είναι το λιγότερο GrIII) και να το αλλάζεις ανά 6μηνο, παρά ένα που καλύπτει την VW504.00 (συγκεκριμένα 5W30 - και είναι από τα ακριβότερα λιπαντικά) και να το αλλάζεις ανά 12μηνο. Σκέψου το!

Με βλεπω να βαζω τα mobil esp formula 5-30.Τωρα κατι αλλο.Πιο πανω ειχα αναφερει για την καταναλωση λαδιου της ταξης 2 χιλιοστων στη βεργα.Λοιπον θελω τα φωτα σου και οποιου μπορει να μου εξηγησει αυτο που συμβαινει γιατι μιλαμε για μεγαλες διαφορες.Πρωτον αυτο που ειπα για τα 2 χιλιοστα ειναι λαθος.Βιαστηκα στη μετρηση και δεν μετρησα απο το σωστο σημειο οπου ηταν το λαδι πριν την καταναλωση καθοτι δεν ημουν σιγουρος.Λοιπον το λαδι ειχε πεσει κατα 6 χιλιοστα περιπου!!!Επειδη ολα μπορει να εχουν σημασια αναφερω οτι η μετρηση εγινε αφου διανυσα με το αυτοκινητο μερικα μετρα μονο καθως ηθελα να το πλυνω κι οχι να παω βολτα.Τη μετρηση την εκανα μολις ειχα τελειωσει το πλυσιμο (μετα απο 20-30 λεπτα).Σημερα και αφου πηγα για ενα καφε,γυρισα,παρκαρα και μετα απο κανα μισαωρο που πηγα να βαλω την κουκουλα ειπα να το ξαναμετρησω.Κ νατα μας.Η σταθμη κανονικα εκει που ηταν πριν την πτωση που ειχα παρατηρησει (ετσι διαπιστωσα οτι ειναι περισσοτερα τα χιλιοστα).Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εγινε?Η διαφορα ειναι μεγαλη.Να προσθεσω οτι ολες οι μετρησεις γινονται εξω απο το σπιτι μου σε επιπεδο φυσικα εδαφος.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάτι τέτοια "περίεργα" ενίοτε τα παρατηρούμε όλοι (είτε τα δίνουμε σημασία είτε όχι) και εφόσον κατάλαβα καλά τί εννοείς, τότε ελπίζω να σε βοηθήσει το παρακάτω σκεφτικό:

Όταν βάζουμε μπροστά ένα κρύο μοτέρ (άρα τα λάδια είναι κρύα και παχύρευστα) και το σβήσουμε πριν ζεσταθούν τα λάδια, ενδέχεται -αναλόγως της εσωτερικής σχεδίασης του κυκλώματος λίπανσης του κάθε κινητήρα- να κρατηθεί σε κάποια σημεία λίγο παραπάνω λιπαντικό από όσο θα κρατήσει εάν σβήσουμε τον κινητήρα μετά από ώρα που το λιπαντικό θα είναι καυτό οπότε και θα κυλήσει με μεγάλη ευκολία από όλα τα σημεία του κυκλώματος για να συσσωρευτεί η μέγιστη δυνατή ποσότητα μέσα στο κάρτερ. Αυτό το φαινόμενο (κρύο=παχύρευστο+δύσρευστο ή ζεστό=λεπτόρευστο+εύρευστο) εξηγεί συχνά διαφόρων ειδών "παραξενιές" που έχουμε παρατηρήσει με τα λάδια, ενώ εξηγεί και διαφορές στην συμπεριφορά διαφορετικών λιπαντικών.

Επίσης παίζει ρόλο και η συνοχή όπως και η συνάφεια, όπου άλλα λιπαντικά έχουν περισσότερη κι άλλα λιγότερη.

Συνοχή, είναι η τάση των ομοειδών μορίων να έλκονται μεταξύ τους (πχ τα μόρια του λιπαντικού - ένα ισχυρό λιπαντικό φιλμ απαιτεί συνοχή).

Συνάφεια, είναι η τάση των ετεροειδών μορίων να έλκονται (πχ λιπαντικό με μέταλλο - για να υπάρχει κάποιο έστω και ελάχιστο λιπαντικό φιλμ στους δρομείς των βαλβίδων ώστε να μην έρθουν σε ξηρή επαφή οι δρομείς με τα ωστήρια απαιτείται η ύπαρξη έστω και ελάχιστης συνάφειας).

Η υπερβολική συνάφεια μπορεί να αποβεί εις βάρος της καλής ροής του λιπαντικού ενώ ή υπερβολική συνοχή μπορεί να αποβεί ανταγωνιστική στην συνάφεια και να μην αφήνει προστατευτικό λιπαντικό φιλμ στα μέταλλα για την κρύα εκκίνηση μετά από κάποιες ώρες παύσης του κινητήρα.

Φαντάσου το και αλλιώς (υπεραπλουστευμένο αλλά καλό παράδειγμα): Ρίξε μέλι (παχύρευστο με ισχυρή συνοχή αλλά και ισχυρή συνάφεια) σε έναν λείο μεταλλικό τοίχο και μέτρα πόση ποσότητα και σε πόση ώρα θα κυλήσει κάτω. Ταυτόχρονα ρίξε νερό (λεπτόρευστο με ικανοποιητική συνοχή αλλά ασήμαντη συνάφεια) στον ίδιο μεταλλικό τοίχο και μέτρα κι εδώ. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στην επιφάνειας του τοίχου ακόμη και μετά από 2 μέρες θα παραμείνει λίγο μέλι, και θα είναι πολύ περισσότερο από όσο το νερό αν μείνει νερό (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι δεν θα εξατμιστεί). Φαντάσου τώρα ο μεταλλικός τοίχος να έχει άπειρες προεξοχές, κοιλότητες, πεζούλια, τρύπες, γωνίες κλπ πόσο μέλι μπορεί να συγκρατήσει ενώ ταυτόχρονα θα εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολο να συγκρατήσει το νερό.

¶ρα σωστή μέτρηση στάθμης λιπαντικού παίρνουμε μετά από αρκετή ώρα (εγώ για να είμαι απόλυτα ακριβής προτιμώ να περάσουν ώρες) και εφόσον σβήσαμε τον κινητήρα με καυτό το λάδι (καυτό είναι το λάδι και σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν είναι ανάγκη να σκίζουμε το μοτέρ στο δρόμο για να καίει το λάδι).

Εύχομαι να υπήρξα κατανοητός γιατί εξηγώ με λόγια κάτι που κανονικά ταιριάζει σε βίντεο.

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάτι τέτοια "περίεργα" ενίοτε τα παρατηρούμε όλοι (είτε τα δίνουμε σημασία είτε όχι) και εφόσον κατάλαβα καλά τί εννοείς, τότε ελπίζω να σε βοηθήσει το παρακάτω σκεφτικό:

Όταν βάζουμε μπροστά ένα κρύο μοτέρ (άρα τα λάδια είναι κρύα και παχύρευστα) και το σβήσουμε πριν ζεσταθούν τα λάδια, ενδέχεται -αναλόγως της εσωτερικής σχεδίασης του κυκλώματος λίπανσης του κάθε κινητήρα- να κρατηθεί σε κάποια σημεία λίγο παραπάνω λιπαντικό από όσο θα κρατήσει εάν σβήσουμε τον κινητήρα μετά από ώρα που το λιπαντικό θα είναι καυτό οπότε και θα κυλήσει με μεγάλη ευκολία από όλα τα σημεία του κυκλώματος για να συσσωρευτεί η μέγιστη δυνατή ποσότητα μέσα στο κάρτερ. Αυτό το φαινόμενο (κρύο=παχύρευστο+δύσρευστο ή ζεστό=λεπτόρευστο+εύρευστο) εξηγεί συχνά διαφόρων ειδών "παραξενιές" που έχουμε παρατηρήσει με τα λάδια, ενώ εξηγεί και διαφορές στην συμπεριφορά διαφορετικών λιπαντικών.

Επίσης παίζει ρόλο και η συνοχή όπως και η συνάφεια, όπου άλλα λιπαντικά έχουν περισσότερη κι άλλα λιγότερη.

Συνοχή, είναι η τάση των ομοειδών μορίων να έλκονται μεταξύ τους (πχ τα μόρια του λιπαντικού - ένα ισχυρό λιπαντικό φιλμ απαιτεί συνοχή).

Συνάφεια, είναι η τάση των ετεροειδών μορίων να έλκονται (πχ λιπαντικό με μέταλλο - για να υπάρχει κάποιο έστω και ελάχιστο λιπαντικό φιλμ στους δρομείς των βαλβίδων ώστε να μην έρθουν σε ξηρή επαφή οι δρομείς με τα ωστήρια απαιτείται η ύπαρξη έστω και ελάχιστης συνάφειας).

Η υπερβολική συνάφεια μπορεί να αποβεί εις βάρος της καλής ροής του λιπαντικού ενώ ή υπερβολική συνοχή μπορεί να αποβεί ανταγωνιστική στην συνάφεια και να μην αφήνει προστατευτικό λιπαντικό φιλμ στα μέταλλα για την κρύα εκκίνηση μετά από κάποιες ώρες παύσης του κινητήρα.

Φαντάσου το και αλλιώς (υπεραπλουστευμένο αλλά καλό παράδειγμα): Ρίξε μέλι (παχύρευστο με ισχυρή συνοχή αλλά και ισχυρή συνάφεια) σε έναν λείο μεταλλικό τοίχο και μέτρα πόση ποσότητα και σε πόση ώρα θα κυλήσει κάτω. Ταυτόχρονα ρίξε νερό (λεπτόρευστο με ικανοποιητική συνοχή αλλά ασήμαντη συνάφεια) στον ίδιο μεταλλικό τοίχο και μέτρα κι εδώ. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στην επιφάνειας του τοίχου ακόμη και μετά από 2 μέρες θα παραμείνει λίγο μέλι, και θα είναι πολύ περισσότερο από όσο το νερό αν μείνει νερό (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι δεν θα εξατμιστεί). Φαντάσου τώρα ο μεταλλικός τοίχος να έχει άπειρες προεξοχές, κοιλότητες, πεζούλια, τρύπες, γωνίες κλπ πόσο μέλι μπορεί να συγκρατήσει ενώ ταυτόχρονα θα εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολο να συγκρατήσει το νερό.

¶ρα σωστή μέτρηση στάθμης λιπαντικού παίρνουμε μετά από αρκετή ώρα (εγώ για να είμαι απόλυτα ακριβής προτιμώ να περάσουν ώρες) και εφόσον σβήσαμε τον κινητήρα με καυτό το λάδι (καυτό είναι το λάδι και σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν είναι ανάγκη να σκίζουμε το μοτέρ στο δρόμο για να καίει το λάδι).

Εύχομαι να υπήρξα κατανοητός γιατί εξηγώ με λόγια κάτι που κανονικά ταιριάζει σε βίντεο.

Ησουν απολυτα σαφης.Μαλλον ετσι εξηγειται το φαινομενο.Απ'αυτο που λες οτι προτιμας να περασουν ωρες,βλεπω δεν εισαι της αποψης να μετρουμε τη σταθμη λαδιου κανα δεκαλεπτο αφου εχουμε σβησει τον κινητηρα (εννοειται οτι εχει προηγηθει καποια βολτα,δηλ εχει ζεσταθει το,λαδακι).Σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάτι τέτοια "περίεργα" ενίοτε τα παρατηρούμε όλοι (είτε τα δίνουμε σημασία είτε όχι) και εφόσον κατάλαβα καλά τί εννοείς, τότε ελπίζω να σε βοηθήσει το παρακάτω σκεφτικό:

Όταν βάζουμε μπροστά ένα κρύο μοτέρ (άρα τα λάδια είναι κρύα και παχύρευστα) και το σβήσουμε πριν ζεσταθούν τα λάδια, ενδέχεται -αναλόγως της εσωτερικής σχεδίασης του κυκλώματος λίπανσης του κάθε κινητήρα- να κρατηθεί σε κάποια σημεία λίγο παραπάνω λιπαντικό από όσο θα κρατήσει εάν σβήσουμε τον κινητήρα μετά από ώρα που το λιπαντικό θα είναι καυτό οπότε και θα κυλήσει με μεγάλη ευκολία από όλα τα σημεία του κυκλώματος για να συσσωρευτεί η μέγιστη δυνατή ποσότητα μέσα στο κάρτερ. Αυτό το φαινόμενο (κρύο=παχύρευστο+δύσρευστο ή ζεστό=λεπτόρευστο+εύρευστο) εξηγεί συχνά διαφόρων ειδών "παραξενιές" που έχουμε παρατηρήσει με τα λάδια, ενώ εξηγεί και διαφορές στην συμπεριφορά διαφορετικών λιπαντικών.

Επίσης παίζει ρόλο και η συνοχή όπως και η συνάφεια, όπου άλλα λιπαντικά έχουν περισσότερη κι άλλα λιγότερη.

Συνοχή, είναι η τάση των ομοειδών μορίων να έλκονται μεταξύ τους (πχ τα μόρια του λιπαντικού - ένα ισχυρό λιπαντικό φιλμ απαιτεί συνοχή).

Συνάφεια, είναι η τάση των ετεροειδών μορίων να έλκονται (πχ λιπαντικό με μέταλλο - για να υπάρχει κάποιο έστω και ελάχιστο λιπαντικό φιλμ στους δρομείς των βαλβίδων ώστε να μην έρθουν σε ξηρή επαφή οι δρομείς με τα ωστήρια απαιτείται η ύπαρξη έστω και ελάχιστης συνάφειας).

Η υπερβολική συνάφεια μπορεί να αποβεί εις βάρος της καλής ροής του λιπαντικού ενώ ή υπερβολική συνοχή μπορεί να αποβεί ανταγωνιστική στην συνάφεια και να μην αφήνει προστατευτικό λιπαντικό φιλμ στα μέταλλα για την κρύα εκκίνηση μετά από κάποιες ώρες παύσης του κινητήρα.

Φαντάσου το και αλλιώς (υπεραπλουστευμένο αλλά καλό παράδειγμα): Ρίξε μέλι (παχύρευστο με ισχυρή συνοχή αλλά και ισχυρή συνάφεια) σε έναν λείο μεταλλικό τοίχο και μέτρα πόση ποσότητα και σε πόση ώρα θα κυλήσει κάτω. Ταυτόχρονα ρίξε νερό (λεπτόρευστο με ικανοποιητική συνοχή αλλά ασήμαντη συνάφεια) στον ίδιο μεταλλικό τοίχο και μέτρα κι εδώ. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στην επιφάνειας του τοίχου ακόμη και μετά από 2 μέρες θα παραμείνει λίγο μέλι, και θα είναι πολύ περισσότερο από όσο το νερό αν μείνει νερό (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι δεν θα εξατμιστεί). Φαντάσου τώρα ο μεταλλικός τοίχος να έχει άπειρες προεξοχές, κοιλότητες, πεζούλια, τρύπες, γωνίες κλπ πόσο μέλι μπορεί να συγκρατήσει ενώ ταυτόχρονα θα εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολο να συγκρατήσει το νερό.

¶ρα σωστή μέτρηση στάθμης λιπαντικού παίρνουμε μετά από αρκετή ώρα (εγώ για να είμαι απόλυτα ακριβής προτιμώ να περάσουν ώρες) και εφόσον σβήσαμε τον κινητήρα με καυτό το λάδι (καυτό είναι το λάδι και σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν είναι ανάγκη να σκίζουμε το μοτέρ στο δρόμο για να καίει το λάδι).

Εύχομαι να υπήρξα κατανοητός γιατί εξηγώ με λόγια κάτι που κανονικά ταιριάζει σε βίντεο.

για πες μας φιλε σε τι αντιστοιχει η καθε προδιαγραφη 500,502 κτλ ειναι ημι?απλα? ιξωδες?

Link to comment
Share on other sites

Απ'αυτο που λες οτι προτιμας να περασουν ωρες,βλεπω δεν εισαι της αποψης να μετρουμε τη σταθμη λαδιου κανα δεκαλεπτο αφου εχουμε σβησει τον κινητηρα (εννοειται οτι εχει προηγηθει καποια βολτα,δηλ εχει ζεσταθει το,λαδακι).Σωστα?

Λογικά το καυτό λαδάκι έχει στραγγίξει το περισσότερο μέσα σε ένα 15-30 λεπτά. Υπερβάλλω στο δικό μου, όμως έτσι η μέτρηση βγαίνει πάντα αλάνθαστη. Εξάλλου με βολεύει να πηγαίνω στη δουλειά και μετά από ώρες πριν φύγω να μετράω τα λάδια (ακόμη κι αν δεν έχουν ζεσταθεί όσο θα ήθελα έχουν 8 ώρες στην διάθεσή τους για να στραγγίξουν).

Link to comment
Share on other sites

Από πλευράς αξιοπιστίας του κινητήρα είναι καλύτερα να βάζεις ένα ελαφρύ, οικονομικό και καλό εμπορικό πολυεφαρμογικό 5W40 που καλύπτει την VW502.00 (πχ MOTUL 8100 5W40, FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40, ή ακόμη καλύτερα της αγαπημένης μου AMSOIL το AFL 5W40 European Formula - ειδικά οι 20VT έχουν σωθεί με τα ποιοτικά 5W40 - σχεδόν όλα τα 5W40 είναι ποιοτικά καθότι σαν συνθέσεις είναι το λιγότερο GrIII) και να το αλλάζεις ανά 6μηνο, παρά ένα που καλύπτει την VW504.00 (συγκεκριμένα 5W30 - και είναι από τα ακριβότερα λιπαντικά) και να το αλλάζεις ανά 12μηνο. Σκέψου το!

Εαν εκανες το χρονο γυρω στις 12.000 χιλιομετρα τι τυπο λαδιου θα προτιμουσες....???

Ενα long life 5-30 με μια αλλαγη στο χρονο (περιπου) ή ενα 5-40 ή 10-40 με δυο αλλαγες το χρονο...???

Εγω παντως που εβαλα ενα 10-40 (τα 10-40 καλυπτουν την 502.00?? Εχω χασει την μπαλα!!!)δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ισως να ειναι και ιδεα μου.

Υ.Γ.

Το χρηματικο μην το λαβεις υποψιν σου. Τι πιστευεις οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα TSI.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που κανω καμια 20ρια χιλιαδες χλμ το χρονο τι να κανω?Μηπως κανενα ερανο? :D

Δυστυχως στην επαρχια τα αυτοκινητα κανουν πολλα χιλιομετρα.

Ευτηχως στα ΝΗΣΙΑ τα αυτοκινητα κανουν ΛΙΓΑ χιλιομετρα!!! tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ευτηχως στα ΝΗΣΙΑ τα αυτοκινητα κανουν ΛΙΓΑ χιλιομετρα!!! tongue.giftongue.giftongue.gif

Ναι αλα το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν δρομοι να ανοιξεις το αμαξι.Δε μιλαω για ολα τα νησια αλλα κατα πλειοψηφια ετσι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση παιδια

το golf mk4 1.4 2002 μοντελο τι λαδια θελει?προδιαγραφες της vw

Link to comment
Share on other sites

Eγω παιδια οτι βαζουν στο service :rolleyes: . Βεβαια αν γινει καμμια στραβη fire.gifnew_grrrr.gif ξερουν οτι θα γινει της π..... . knife.gifshockgun.gifrocket.gifmachinegun.gif Γιατι υποτιθεται επισημη αντιπροσωπεια κανει υπευθυνη εργασια. new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Εαν εκανες το χρονο γυρω στις 12.000 χιλιομετρα τι τυπο λαδιου θα προτιμουσες....???

Ενα long life 5-30 με μια αλλαγη στο χρονο (περιπου) ή ενα 5-40 ή 10-40 με δυο αλλαγες το χρονο...???

Εγω παντως που εβαλα ενα 10-40 (τα 10-40 καλυπτουν την 502.00?? Εχω χασει την μπαλα!!!)δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ισως να ειναι και ιδεα μου.

Υ.Γ.

Το χρηματικο μην το λαβεις υποψιν σου. Τι πιστευεις οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα TSI.

Έχεις hightech κινητήρα οπότε ταιριάζει ένα κορυφαίο και αδιαμφισβήτητο hightech 30ρι... κι αυτό επειδή γουστάρω υψηλή τεχνολογία-τεχνογνωσία και μάλιστα θα σου δώσω μία επίσημη πρόταση και μία ανεπίσημη πρόταση...

1) Αν θέλεις οπωσδήποτε VW504.00 για μένα η επιλογή είναι μονόδρομος: Mobil 1 ESP Formula 5W30

2) Αν είσαι σκίστης και δεν ψαρώνεις από τις επίσημες προδιαγραφές της VAG: AMSOIL HDD 5W30 (αμφιβάλλω αν θα σου το πρότεινε ποτέ κανείς αυτό το 30ρι αλλά είναι το πιο hightech 30ρι της AMSOIL)

Αν και προσωπικά δεν θα κρατούσα κανένα (ακόμη και κορυφαίο) λιπαντικό πάνω από 6 μήνες στη μηχανή μου (το πλακώνω αρκετά το γκάζι μου).

Εννοείται ότι ένα Group IV/V 5W40 θα δουλέψει άριστα στον κινητήρα σου όπως και σε κάθε κινητήρα VAG.

Ελάχιστα 10W40 είναι τόσο ποιοτικά ώστε να καλύπτουν την VW502.00.

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση παιδια

το golf mk4 1.4 2002 μοντελο τι λαδια θελει?προδιαγραφες της vw

Αν κοιτάς να αγοράζεις λιπαντικά που καλύπτουν την VW502.00 τότε είσαι μια χαρά (ή και την καινούρια VW504.00 αλλά αυτά τα λιπαντικά είναι αυστηρά 5W30 που παρότι κάνουν και για σένα προορίζονται περισσότερο για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πολύ σύγχρονων hightech κινητήρων της VAG με τις πολύ σφιχτές ανοχές). Σου προτείνω την 502.00 που είναι και πιο οικονομική και υπεραρκετή για κάθε βενζινοκινητήρα της VAG όσο δυνατός κι αν είναι (και επίσης ταιριάζει ειδικά εάν είναι 5W40 και στους hightech που προαναφέραμε - για όποιους εξακολουθούν να αναρωτιούνται).

Οι επιλογές μας σε λιπαντικά δεν είναι ποτέ κλειστός μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

:wacko: - ποιανου μηχανικου ειναι αυτη η ρηση ?

Ενος σε ενα συνεργειο (οχι της αντιπροσωπειας).Πρωτη φορα το ακουσα κι εγω αυτο :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Έχεις hightech κινητήρα οπότε ταιριάζει ένα κορυφαίο και αδιαμφισβήτητο hightech 30ρι... κι αυτό επειδή γουστάρω υψηλή τεχνολογία-τεχνογνωσία και μάλιστα θα σου δώσω μία επίσημη πρόταση και μία ανεπίσημη πρόταση...

1) Αν θέλεις οπωσδήποτε VW504.00 για μένα η επιλογή είναι μονόδρομος: Mobil 1 ESP Formula 5W30

2) Αν είσαι σκίστης και δεν ψαρώνεις από τις επίσημες προδιαγραφές της VAG: AMSOIL HDD 5W30 (αμφιβάλλω αν θα σου το πρότεινε ποτέ κανείς αυτό το 30ρι αλλά είναι το πιο hightech 30ρι της AMSOIL)

Αν και προσωπικά δεν θα κρατούσα κανένα (ακόμη και κορυφαίο) λιπαντικό πάνω από 6 μήνες στη μηχανή μου (το πλακώνω αρκετά το γκάζι μου).

Εννοείται ότι ένα Group IV/V 5W40 θα δουλέψει άριστα στον κινητήρα σου όπως και σε κάθε κινητήρα VAG.

Ελάχιστα 10W40 είναι τόσο ποιοτικά ώστε να καλύπτουν την VW502.00.

Εννοεις οτι το λαδι της amsoil ειναι πιο καλο απο αυτο της mobil, απλα το πρωτο δεν αναγραφει την 504.00 για τους λογους που εχουμε αναφερει παλιοτερα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.